Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

Jee Karin Marieke dat is ook niks zo.

En al 6 dagen overtijd pfff.

Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid heb meid.

@ikaa nou idd laten we het hopen

mijn zus is er nog steeds van overtuigd dat het wel zo is.

dus laten we hopen dat ze gelijk heeft

morgen vroeg weer testen.

dus ben benieuwd

wat een geld gaat er inzitten zeg.

en dan heb je ook nog niks hihihihi

Jij maak het echt spannend meid.

Ik heb nu een site gevonden waar ze heel goed koop testen hebben.

Net als die van kruidvat van 2 voor 5 euro zeg maar.

Vandaag bestellen morgen heb je het al.

Denk er na om een aantal van die dingen in huis te nemen.

6 voor ongeveer 8 euro is geen geld.

Als je wil wil ik hem hier best plaatsen voor je of voor de andere dames.

hoi dames was jullie ven uit het oog verloren :silenced: Kreeg geen meldingen meer van dit topic :think:

Ik heb even terug gelezen en zag dat Karen marieke in flinke onzekerheid is. Hopelijk is het gewoon zo dat je laat hcg hormoon aanmaakt en dat jullie vlug een positieve test mogen vasthouden.

Ikaa ik las dat je een mk hebt gehad. Meid wat balen zeg…

Even nog een dikke :hug: vanuit mijn kant.

Ik vind het knap hoe jullie ermee omgaan en er weer voor gaan. Hopelijk mogen jullie snel een goede zwangerschap krijgen.

Ingelke Loon Yala kiki mijn duimen blijven draaien voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Dame super dat bij jullie de zwangerschap goed verloopt. En je hebt er ook nog eens een weekje voor niets bij gekregen SUPER!!!

Hier gaat alles redelijk. Heb veel last van harde buiken en mijn heupen willen ook niet helemaal mee werken. Verder sinds gisteren een buikgriepje te pakken. Dus lig nu heerlijk misselijk te wezen op bed…

Met ukkie gaat alles super goed. Het is alleen een eigenwijs ding :? Gisteren hadden we een pretecho maar helaas lag ukkie gezellig naar mijn rug te kijken en wilde zijn hoofdje niet draaien. Verder ligt het ook nog in een stuit met de voetjes onder de billen. Vandaar dat ik dus veel beweging door mijn gehele buik voel. Hopelijk gaat ukkie nog wel bedenken dat het fijner ligt met het hoofdje omlaag. En wil het volgende week wel zijn snoetje laten zien. Dan kunnen we tenminste mooi foto’s maken.

@Alina. Goed dat het zo verloopt.

@dame. Stoer om al op kamp mee te gaan, scouting is nog steeds erg leuk voor kids.

@karin zal voor je duimen dat het raak is

Goede avond dames.

Tjee wel een rust hier zeg.

Alina doe je wel een beetje rustig aan en goed naar je lichaam luisteren.

Harde buiken zeg al meer dan genoeg en dat je wat rustiger aan moet gaan doen.

Jammer van de pretecho, de volgende keer beter.

Ik hoop het ook, ben er helemaal klaar voor.

Dus nu maar duimen.

Karen Marieke hoe gaat het daarzo bij jou?

hallo hallo

ik kreeg geen melding meer. en ik dacht een hele dag niemand geschreven toch maar even kijken aan het eind van de avond.

maar vanmorgen weer een test gedaan, en weer zo onduidelijk als de pest.

zelfs mijn moeder kon er niet veel van maken.

maar nog steeds geen ongi te ontdekken.

dus ik word er zo zoetjes aan wel een beetje zat van hoor.

als er zaterdag nog niks te zien is dan ga ik naar de gyneacoloog (wel handig dat je dicht bij het vuur zit) en vraag ik of ik bloed mag prikken.

want dan ben ik er wel klaar mee.

@alina ik hoop dat het kindje de volgende keer goed gaat liggen. zodat je mooi naar jullie kleine wondertje kunnen kijken.

bedankt voor alle duimen…

Hey Karen Marieke kan je er geen foto van maken?

En dan hier plaatsen zodat we mee kunnen kijken?

Ik kijk standaard of er hier gepost zijn, want lees vaak dat er geen meldingen zijn gekomen.

Maar meid toch wel een onzekerheid zeg :hug:

@Karen, dit valt niet mee he? Vooral omdat je zooo graag zou willen dat het raak is. Wel fijn dat je idd vrij gemakkelijk bij de gyn terecht kan, dat is dan weer jouw voordeel. Ik duim in ieder geval mijn duimen blauw voor je. Dikke knuffel. :-*

@Ikaa, hoe is het nu met jou, nergens meer last van?

@Alina, die week extra hadden ze er bij de vk eerst vanaf gesnoept hoor. Dus echt cadeau kreeg ik hem niet. Ik had met mijn cyclus van 21 zelf ook 9 september berekend. Heerlijk, zo’n eigenwijze frummel. nu mag je nog een keertje gaan kijken! Lastig hè die harde buiken. Ik had het met Stef ook heel veel.

Dame ja hier gaat het super.

Nergens geen last meer, ben er zo blij om, hoe raar het ook klinkt.

Gewoon geen gepoespas enz en we willen er met een frisse moed er weer voor gaan.

En hoe gaat het bij jou?

Ja wel goed eigenlijk. Ik ben me terdege bewust dat ik niet mag klagen. Maar als ik het toch een hééél klein beetje doe, stiekum, dan zeg ik wel eens dat mijn leven momenteel een beetje saai is. Ik heb nog steeds weinig energie, dus mijn leven bestaat uit werken, het hoognodige in huis doen en slapen. Dat begin ik een beetje zat te worden. Maar verder gaat het gewoon heel goed.

hallo hallo

@ikaa ik heb het geprobeerd maar omdat het zo onduidelijk is zie je als ik een foto maak helemaal niks.

want ik had het graag met jullie willen delen.

en wat fijn om te horen dat het allemaal weer over is. en je je op zich lekker voelt.

ik hoop voor je dat je goede frisse nieuwe start jullie uiteindelijk iets heel moois mag brengen.

@dame en ondanks dat je dat zo voelt dat je niet mag klagen, mag je best klagen hoor. want ook in jou situatie zijn er dingen die je graag anders had gewild.

en ik vind het ook wel leuk om van zwangere die echte zwangerschapskwaaltjes te horen.

ik hoop dat je je gauw wat fitter voelt en dat je de wereld weer aan kan hihih.

nog even een update hier geen ongi te bekennen hihihih saai word het he hihihih

Dame je klaagt niet hoor, je zegt gewoon hoe je je voel.

Dat is voor mij geen klagen hoor en hoop dat je snel je wat fitter voel meid.

Karen marieke ja echt heeeeeeel saai.

Volgens mij weet je stiekem dat je zwanger ben, maar nog heel voorzichtig ben.

Hahaha, nee ben even aan het geinen.

Ik hoop dat je snel wat meer weet.

maar al 8 dagen overtijd, pfff.

Waarom niet vandaag al aan de bel bij de gyn???

Wat een geduld zeg.

@ikaa omdat ik morgen moet werken. ik ben verpleegkundige op de kraam en gyneacologie afdeling. dus ik werk met die mensen.

dus vandaar dat ik die dag nog extra wacht.

en je mag best geinen daar houd ik van.

straks lekker naar de kapper.

en nu strijken. gelukkig heb ik daar geen hekel aan

lekker muziekje aan.

en je kleine meid lekker zien spelen wat wil je nog meer.

straks lekker op de fiets naar de kapper het ziet er buiten zo lekker uit.

hoop ook dat het niet zo koud is.

ben nog neit buiten geweest

Hier ook nog wat strijkwerk doen.

Maar wel handig als je daar zo werk.

Ben benieuwd wat er uit kom.

Hier is het lekker weer.

Maar goed ik ga ook weer wat doen.

Hey.

Karen, weet je al iets meer?

Hoe gaat het met de rest?

Ik ben hier ongesteld geworden. Een enorme teleurstelling, maar niks aan te doen. De cyclus wordt wel telkens korter.

Reageer van de week even wat meer.

heee hallo

nou hier is de kogel door de kerk.

ik ben niet zwanger.

het bloed heeft het uitgewezen.

ik moet nu een afspraak maken bij de gyn

ze denken dat ik misschien deze maand helemaal geen ei sprong heb gehad en ook omdat we nu al een tijdje bezig zijn.

dus maandag ga ik een afspraak maken.

het was echt een domper het deed me ook heel pijn.

heb ook echt even flink staan janken.

heb gelijk ook alle testen weg gegooid.

wil er gewoon even niet meer geconfronteerd worden.

Hè Karen, wat een domper zeg. Kan me voorstellen dat je even helemaal van slag bent. Niet eerlijk he? Wel fijn dat je direct naar de gyn kunt meid. :hug:

@Kiki, ook al zo’n teleurstelling, dat valt niet mee he? Gelukkig je cycli niet meer zo lang, want dat is echt geen pretje. Toen ik nog niet zwanger wilde worden (en voordat ik mijn spiraal had) baalde ik altijd als een stekker van die cyclus van 21 dagen. Was steeds een week ongesteld en na 21 alwéér. Maar toen ik zwanger wilde worden, was het maar wat fijn.

Hallo Dames,

Ben weer terug van een weekje vakantie. Niks te doen in dat park :? Meer gaar en moe van het niks doen dus :smiley: :smiley:

Maar ja we kunnen er weer tegenaan.

Afgelopen vrijdag een Pup opgehaald, Amerikaanse Bulldog daar zijn we ook wel zoet mee.

Geen tijd om te denken aan zwanger worden, ik ben nog steeds niet ongesteld.

Wel veel last van mijn onderbuik en dikke slijm bij afvegen.

Afwachten dus wat het gaat geven.

@Karen, he balen ik was het zo aandachtig aan het lezen en hoopte zo dat ik bij het laatste berichtje zou zijn dat ook jij zwanger zou zijn.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou.

Mijn duimen blijven draaien hier voor alles Dames.

O Karen Marieke wat bale meid.

Had zo gehoopt op wat anders, vooral omdat je zo lang over tijd was.

Baal echt voor je meid en hopen dat ze bij de gyn. je kunnen helpen.

Een hele dikke :hug: :hug:

Heb je ook oveluatietesten gebruikt deze ronde???

Kiki jij ook al.

Jij ook een hele dikke :hug: :hug:

Duim heel hard voor jullie.

Tjee vind het echt erg voor jullie meiden.

Ingelke wat een tegenvaller dan.

Waar was je naar toe gegaan?

En leuk hoor pup, heb je er een foto van???

Is het een reutje of een teefje?

En ook spannend voor jou en heb je al getest?

Nou hier in me klus periode al ben ik niet heel hard er mee bezig.

Ik zie wel wat er gebeurd, al weet ik wel dat de vk zei dat ik ergens volgende week me ei heb.

Dus we zien wel.