kiki balen dat de ongi heeft doorgezet. Maar wel super dat je cyclussen korter worden. Zou je dan toch eindelijk naar een beetje een regelmaat gaan komen nu.
Karen marieke balen dat je niet zwanger bent. Na zoveel dagen overtijd hoop/verwacht je gewoon een positieve test te zien. :hug: :hug: :hug: :hug:
Hopelijk komt er nu dat je naar de gyn gaat wat duidelijkheid rond je cyclus en eisprong.
Ohhh meid nogh even een dikke :hug:
Ingelke ahhh ook lekker even een weekje helemaal niets…
Nu je een pup hebt worden jullie denk ik wel bezig gehouden :lol:
En dus nog even duimen voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hallo hallo
bedankt voor al jullie lieve medelevens.
hier gaat het redelijk.
ben er nog wel veel mee bezig.
morgen middag een afspraak maken bij de gyn en ik hoop dat hij me meer kan zeggen en kan helpen.
@ikaa nee ik heb deze maand geen ovulatie testen gebruikt
dus daar kan ik ook geen duidelijkheid van krijgen.
Weer een druk weekend achter de rug.
@karin echt jammer dat je niet zwanger bent.
@Kiki jammer dat het doorgezet is.
@Ingelke leuk een pupje gauw een foto ervan plaatsen.
Verders ben ik nu op dag 35 van de cyclus nog geen teken van menstruatie. Ik wacht maar af.
@loon spannend hoor. ik hoop voor jou dat hij uit blijft.
succes meid met wachten.
@ingelke hoe gaat het met jullie pup? al een beetje gewend?
en hoe is met je krampen en onderbuik enzo?
hier zometeen werken. en een afspraak op kort termijn zien te krijgen.
ik hoop zo dat we gauw terrecht kunnen. want ik wil gewoon niet te lang wachten.
misschien klinkt het een beetje dom
maar aanstaande vrijdag gaan we uit eten met mijn schoonfamilie en gaan mijn schoonzusje en zwager vertellen dat ze zwanger zijn.
ik zie er nu al tegen op.
heb er eigenlijk niet zoveel zin in.
sorry voor mijn gezeur
niet lelijk bedoelt maar ik was liever ongesteld geworden dan dit geneuzel.
@karin is logisch dat je je nu zo voelt. Bij mij duurde op gegeven moment ook lang eer dat ik menstrueerde.
Dan denk je zwanger te zijn maar test blijft negatief.
Iedereen om mij heen lijken wel zwanger te worden. Prbeer voor iedereen heel blij te zien maar soms gaat het niet echt.
En dan voel ik me weer egoistisch.
@loon ooo dat gevoel heb ik ook.
heel veel mensen om mij heen zijn ook zwanger
twee uit de kerk
1 nichtje
schoonzusje en ga zo nog maar even door.
en ikke niet en ik ben echt mega blij voor ze maar bij mij doet het dan zo pijn.
en dan denk ik oo wat doe je toch weer zo ego
fijn om te horen dat jij dat gevoel ook hebt
nou donderdag mag ik naar de gyn ben heel benieuwd
@karin
Ik denk dat er wel meerdere lotgenoten zich zo voelen.
Ben benieuwd wat de gyn donderdag zegt.
In iedergeval bedenk maar, je staat niet alleen.
:hug:
@ikaa wrote:
Ingelke wat een tegenvaller dan.
Waar was je naar toe gegaan?
En leuk hoor pup, heb je er een foto van???
Is het een reutje of een teefje?
En ook spannend voor jou en heb je al getest?
Naar Arcen-Klein Vink van Roompot.
Wij zijn vaker naar huisjes van Roompot geweest, maar deze was echt niet zo als de andere parken :?
Wij hebben een Reutje en worden goed bezig gehouden :lol:

Ik heb soms nog steken en pijn in mijn onderbuik rechts, zeker als ik veel moet lopen.
Vandaag op het werk ook weer, dacht nu echt de rode :twisted: zetten door, maar nog steeds niet.
Ik wacht het geduldig af, heb ook nog niet getest. Dit ook omdat mijn cyclus wel eens vaker langer was. Ook om teleurstelling te voorkomen.
@Karen benieuwd wat de Gyn Donderdag zegt :hug: :hug:
@Loon :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Ikaa ook voor jou :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
O Karen Marieke en Loon ik ken het gevoel helemaal.
Maar ik weet zeker dat we met z’n alle ook dat zullen zijn.
Karen Marieke wel fijn dat je zo snel terecht kan meid.
Ingelke echt een schatje.
Mooie pup hoor en leuk zo die valksparkiet erbij.
Wel zonde van roompot, zo heb ik dat eens gehad met een zwembad van hun, wat een flinke tegenvaller was.
Maar voor jou ook duimen draaien meid.
Het word maar spannend hier.
Dame hoe gaat het met jou meid?
En wanneer bewerk je het lijstje weer?
ingelke wat een lieve pup :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
mijn duimpjes blijven voor je draaien :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Karen fijn dat je donderdag al naar de gyn kan. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen voor jullie.
En kan me jou en loons gevoel helemaal indenken. :hug: :hug:
hallo hallo
@ingelke ik ga in april ook een midweekje naar roompot maar dan weet ik van jou alvast dat ik niet die moet nemen. ik zal het even op schrijven
maar wat een dotje die pup en heerlijk die vogel erbij.
is de pup daar al een beetje aan gewend.
misschien worden ze wel dikke vriendjes van elkaar. hihih.
@ikaa ja idd jij zal dat ook wel hebben.
frustrerend he soms dat je gedachten zo aan de haal gaan.
laten we onze frustraties er maar lekker hier eruit gooien vinden de anderen vast wel goed.
en de anderen moeten ook hun zwangere frustraties eruit gooien vind ik ook wel leuk.
nog even werken en dan naar huis.
er is echt geen flikker te doen.
dus heb maar een reflectie verslag geschreven en zit maar even lekker achter het internet
karen dat de tijd dan maar heel vlug mag gaan voor je!!!
Dan kun je tenminste lekker naar huis.
nou idd want zo vind ik er eigenlijk niet zoveel aan hoor.
maar goed soms heb je dat.
Ja klopt. Maar als ik mag kiezen heb ik het liever vreselijk druk zodat de tijd vliegt en ik kapot thuis kom, als dat er niets te doen is en ik moe ben van het niets doen.
Heb mezelf vandaag trouwens ziek gemeld op het werk. Zit nu officieel tot aan mijn verlof thuis. De harde buiken zijn hier namelijk dagelijkse kost De zorg voor M.alou is me geregeld al te zwaar laat staan mensen verzorgen op het werk. Baal hier wel van. Maar goed na weken mijn lijf negeren ben ik nu (onder druk van mijn moeder en vriend :oops: ) toch maar eens gaan luisteren naar wat mijn lijf aangeeft.
Maar vind het niet gemakkelijk :silenced:
Karen Marieke wel vervelend dat er niks was te doen op je werk
Ja ik ken het gevoel helemaal.
Het frustrinde vind ik het op het moment is dat ik zwanger was en het helaas niet kon behouden.
En dus nog langer moet wachten.
Net als nu terwijl ik type bedenk ik me dat ik eigenlijk morgen me eerste echo zou krijgen en zou ik 7 weken en 3 dagen zijn.
Gelukkig zijn dit maar korte momentjes, omdat ik zelf er niet aan wil denken en snel van me kan afzetten.
maar ik snap je maar al te goed meid.
ik hoop echt dat ze donderdag iets voor je kunnen doen :hug:
Alina misschien is het ook gemakkelijker te denken van wat er belangrijker is.
Je kind en jezelf of je werk.
Al snap ik goed wat je bedoel, want je wil je niet schuldig voelen tegen over je collega’s.
Maar wat hebben ze aan jou na de bevalling omdat je te lang heb door gelopen of dat je veelste vroeg beval omdat je te lang niet naar je zelf heb geluisterd?
dit zijn puntjes die je misschien wat makkelijker maak en je minder schuldig te voelen.
Maar meid doe nu lekker rustig aan en geniet van je kleine.
een hele dikke :hug: :hug:
tja ikaa dat is wat ik nu ook telkens tegen mezelf zeg. En ik geloof het elke dag een stukje meer… 8)
Ohh meis dat zijn inderdaad momenten die vreselijk moeilijk zijn. :hug: :hug: Hopelijk mag er dan toch echt snel een beebje blijven plakken.
@ikaa ik snap dat je periode hebt waarin je het erg moelijk hebt. Is logisch na wat je steeds mee maakt. Duim voor jou dat eens een beebje blijft hangen bij jou.
@Alina ja is wel belangrijk om aan je eigen te denken.
@ingelke wat een schatje zeg.
Wat ik het moeilijk vind is om te bepalen wanneer ik nu echt overtijd ben. Aangezien ik een niet regelmatige cyclus heb.
@karen marieke wrote:
hallo hallo
@ingelke ik ga in april ook een midweekje naar roompot maar dan weet ik van jou alvast dat ik niet die moet nemen. ik zal het even op schrijven
maar wat een dotje die pup en heerlijk die vogel erbij.
is de pup daar al een beetje aan gewend.
misschien worden ze wel dikke vriendjes van elkaar. hihih.
Wij zijn al eens naar een Huisje van Roompot geweest, daar was echt niks over te klagen.
Maar volgens mij is dat nog niet zolang van Roompot, vroeger zaten/woonden er paters. Missiehuis is daar ook nog en volgens mij zitten daar nog paters in.
Bij het boeken kon ik kiezen tussen Weerterbergen en Klein vink. We hadden zoiets van Weerterbergen zijn we pas geweest, dus we gaan naar Arcen. Helaas dus. Maar ja zo weten we niet hoe andere parken zijn als we hier niet proberen.
Soms gaat hij er met open mond op af, maar de Valkparkiet kan vliegen dus die is er snel vandoor.
De vogel gaat zelf naar hem toe en bijt hem in zijn staart ofzo als hij slaapt :D Het is toch altijd opletten dat er niks gebeurd.
Nog steeds niet ongesteld. Maar ik merk er verder ook niks van.
Geen symptomen van een zwangerschap, maar dat wil nog niks zeggen.
Ben gewoon weer bang dat het weer een lange cyclus gaat worden.
@Ikaa :hug: :hug:
@Alina Doe rustig aan en geniet ervan. Het mooie weer komt eraan. :hug:
@Loon wrote:
.
@ingelke wat een schatje zeg.
Wat ik het moeilijk vind is om te bepalen wanneer ik nu echt overtijd ben. Aangezien ik een niet regelmatige cyclus heb.
Dank je wel, dat is hij soms :D :D
Dat heb ik dus ook Loon, ik heb hem nu op 32 dagen staan omdat ik dat vorige maand ook had. Maar ik zit inmiddels weer op 34.
Ik weet het zo ook niet. Best Irritant en als ik naar de dokter ga dan zegt hij Stress pffffffffff alsof ik alleen maar stress heb in mijn leven.
Gisteren wel een geluksdag gehad.
Kom thuis van mijn werk, ligt er een pakje van DHL.
Ik had zoiets van huh ik heb toch niks besteld, maak het pakketje open.
Een HTC Desire telefoon zat erin :mrgreen: met een brief waar de gegevens opstonden van de Gsm en van mij en daaronder stond Prijswinnaar secret story :dance: Deze Gsm kost 300 Euro.
Ik was toe aan een nieuwe, had al tegen mijn vriend gezegd ik wil graag een Gsm voor mijn verjaardag. Hoeft geen dure te zijn, gewoon om mee te bellen vind ik al prima. :lol: Kwam dat gisteren goed uit, kan hij weer opzoek gaan naar een andere kado.
ingelke dat is nog eens een mooi onverwacht cadeautje!! Lekker hoor.
Je vriend zal er alleen minder blij mee zijn moet hij weer iets nieuws bedenken, waar ze vaak niet zo heel goed in zijn
Loon en ingelke dat is inderdaad een heel erg nadeel bij een onregelmatige cyclus. Ingelke ik denk inderdaad niet dat het constant stress is. Mijn zus heeft nog nooit in haar leven een regelmatige cyclus gehad. Toen zij begon aan kindjes was dat dus ook even spannend. Maar zij is beide zwangerschappen vrij snel aangetelt. Ik geloof wel dat daar heel wat testen doorheen zijn gegaan…
@Alina wrote:
ingelke
Je vriend zal er alleen minder blij mee zijn moet hij weer iets nieuws bedenken, waar ze vaak niet zo heel goed in zijn
:lol: :lol: Dat klopt :lol:
Nu is me wel gezegd dat het minimaal een jaar duurt voordat je cyclus weer helemaal in orde is (na het slikken van de pil)