Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

O meid toch.

Een hele dikke :hug: van mij.

Snap je heel goed.

Ik test ook liever die van 2 voor 5 euro van de kruidvat.

En geef echt niet voor je ego bericht.

@Dame wrote:

@Ingelke; alles goed met jou?

Hier gaat het redelijk goed. Mijn lichaam wil nog steeds niet op rust komen van binnen, terwijl ik me zelf wel kalm hou. Niet te veel bezig ben om zwanger te worden.
Nog steeds tussen door beetje slijmerig bloed. Geen idee wat dat is :?

@Ikaa, Sterkte :hug:

@Karen, voor jou ook een dikke :hug: :-* Hoop voor je dat het weg blijft en alsnog zondag een mooi streepje ziet. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik ga er Maandag even een weekje tussenuit.
Even aan niks denken en lekker rustig aan doen.
Lekker naar Centerparks toe.

Ikaa: ik lees nu pas deze week bij. Wat vind ik het naar voor je :hug: :hug: :hug: weet ff geen woorden te vinden.

Karen: Ook een :hug: voor jou vanwege de negatieve test.

Ingelke: geniet van je weekje Centerparks.

hallo hallo

@ikaa hoe is het meid.

lukt het allemaal een beetje.

iedereen bedankt voor de lieve berichtjes

ik had gister echt een off day.

s`avonds had ik een verjaardag van een vriendin van mij die 30 was geworden

en daar was ook vriendin die zwanger is.

en het ging natuurlijk erg veel daarover.

en mijn schoonzusje (die zwanger is) wist gister ook niet echt een antwoord te geven.

maar goed vandaag gaat het al een stuk beter.

morgen of maandag ga ik weer testen.

dus ben benieuwd. ik ga dan testen met clear bleu. en niet meer met sensitest.

dus dan maar even een wat duurdere test er tegen aan gooien.

@ingelke :hug: :hug: even om te laten weten dat ik vaak aan je moet denken.

ik hoop dat je een lekker weekje hebt in centerparcs.

geniet ervan meid en kom lekker tot rust.

Dank jullie wel meiden.

Hier gaat het weer een stukken beter.

Heb echt een hekel aan schoonmaken en nu ben ik volop aan het schoonmaken de afgelopen 2 dagen.

Heb maar 2 dagen gevloeid en daarna 1 dag heeeel weinig en 1 dag een beetje afscheiding en vandaag helemaal niks.

Vraag me nu wel af of dat normaal is.

Nou ja we zien dinsdag hoe verder.

Karen Marieke hoe nu bij jou?

Karen, hoe is het bij jou???

@Ikaa, mijn miskraam heeft weken geduurd tot ik gecuretteerd werd. Ik had steeds één of een paar dagen achtereen bloedverlies en buikpijn, dan trok het weer weg. Ik hoop dat het bij jou anders zal gaan.

@ikaa hier nog steeds geen ongi te ontdekken wel veel pijn in mijn buik.

vanmorgen een test gedaan maar die was erg onzeker zie ik nou wat of zie ik nou niks.

dus we moeten gewoon weer afwachten.

maar over het vloeien twee dagen is idd niet veel.

maar zoals je het zelf al zegt zou ik dinsdag afwachten.

ik ga lekker slapen ben de laatste tijd ook gewoon erg moe van vanalles.

en zeker dit hele gebeure gaat je niet in de koude kleren zitten vind ik zelf.

Goede morgen dames.

Karen Marieke hoe gaat het nu met je?

En hoe gaat het met de andere dames?

hier weer even een update:

Nou ik kom net van de verloskundige af en alles was goed schoon.

Ze zei van zie wel wat dikke slijm en dacht verder na en ze zei nee, je cyclus is weer op gang

Pffff wat ben ik zo blij om te horen zeg.

Voor de rest gepraat over onderzoeken enz, maar zij zou de gyn bespreken over hoe en wat en of het wel nut heeft in mijn geval.

Ze zei ook daarna van als je er weer voor wilt gaan dan mag dat, omdat mijn baarmoeder zo schoon is en weer op gang is.

Dus net me vriend gebeld en hij zei we gaan er weer voor.

Ik heb ook zo iets van, we kunnen moeilijk stil blijven staan wat er is gebeurd.

Ja ik baal enorm, maar wat doe je eraan??

Ik heb om getreurd en nu hup weer verder.

Dus nu dat alles goed kom.

Dame hoe verander je de hoofdtitel?

En echt lief dat je dat heb gedaan meid

hallo hallo

@ikaa fijn om te horen dat alles goed schoon was.

en wat een doorzettingsvermogen. echt klasse.

heel veel succes en ik hoop voor jou dat je gauw een mooie duidelijke test in handen mag krijgen

hier nog steeds geen ongi.

ik ga vannacht of bloed laten prikken of urine inleveren (werk in en ziekenhuis) ik wil gewoon duidelijk heid hebben.

want het is allemaal nog zo onzeker.

vanavond naar mijn schoonzusje die ook pas zwanger is.

en dan weer werken.

hoe is het met de anderen??

Hey Dames,

Ik had even een KoK pauze. Maar ben nu weer bijgelezen.

Eerst even heel veel knuffels voor Ikaa! Meid, wat een k… situatie voor je! Gelukkig is het uit zichzelf weer mooi schoon geworden en heb je geen vervelende ingrepen nodig gehad, maar ja, je had het natuurlijk graag anders gezien. Hele dikke :hug: :hug: . Helaas weet ik hoe je je voelt!

Karen: zet 'm op! We willen graag goed nieuws lezen vannacht!

Ingelke, lekker weg of al geweest? Lekker ontspannen en alles z’n gang laten gaan. Het komt wanneer het komt!

Dame, lekker een weekje erbij. Zit je inderdaad meteen over de 12 weken grens heen! Super!

Dolfijntje: Ik snap je met roken hoor. Het is ook hartstikke moeilijk. Met B.J. was ik meteen gestopt nadat ik was gestopt met anti-conceptie. Maar nu rook ik toch weer…

Meiden, ik doe het uit m’n hoofd, dus ik ben vast iemand vergeten. Euh, in ieder geval Ikke weet ik! Maar nu weet ik niet meer wat je had geschreven. Nou ja, gaat alles goed?

Voor alle andere :-*

Hier trouwens is de ongi doorgebroken een paar dagen eerder dan verwacht. Eigenlijk had ik helemaal niet verwacht omdat ik wat roze bloedverlies had wat ongeveer de innesteling kon zijn. Maar goed, even balen en nu weer in de volgende ronde. Verder zijn we er nog steeds niet zo heel erg mee bezig, gewoon lekker ons gangtje en hopelijk ergens deze zomer zwanger!

Zal nog even m’n banner aanpassen!

Karen Marieke wat hou je de spanning in zeg.

Duim heel haard voor je meid.

En dank je wel voor je lieve woorden.

Yala welkom terug meid.

Tja is niet anders en ik ben ook blij dat het vanzelf schoon is en dat ik niet weer gecureerd hoef te worden.

Duim er hard voor je dat je snel zwanger mag zijn.

Wel zat mijn baarmoeder ver naar achter, blijft dat zo of veranderd dat steeds?

@ Karen, wat een geduld breng jij op. Maar vertel eens, zag je wel een streep? Je weet wat ze zeggen hè, een streep is een streep… Oh, ik hoop het zo voor je! Hoe voel je je?

@Ikaa, wat fijn dat je baarmoeder helemaal schoon is. Knap dat je zo positief blijft meid!

Hey Dame.

Nou ik heb 3 dagen op de bank gehangen vorige week en vanaf zaterdag ben ik druk bezig geweest met het huis schoonmaken en gister gewerkt en vandaag me 3 aquariums schoongemaakt (ruim 3 en half uur bezig geweest) en de rest dan nog wat nodig was met het huishouden enz.

Maar ja ik kan wel blijven sippen, maar wat heb je zelf daar aan en je omgeving, vooral me dochtertje.

Ja het is zwaar k*t maar ja moedernatuur doet dit niet voor niks denk ik zo maar.

Maar hoe gaat het nu met jou?

Ben je ziek of nog erg moe enz?

en hoe doe je de titel veranderen?

De titel is al veranderd. Dat kan alleen ik omdat ik het topic gestart heb.

Oh en, ik voel me nog wisselend. Nog vaak erg moe, maar wel ook steeds vaker energiek. De misselijkheid is gelukkig nagenoeg over dus dat is fijn.

hallo hallo

ten eerste dames bedankt voor jullie oppende woorden.

@dame als je heel goed kijkt maar dat moet je wel heeeeeel goed kijken dat zie je iets.

maar ik heb ook nergens last van ja van zere tepels.

maar verder helemaal niet.

dus dat maakt het ook zo ja hoe moet ik dat zeggen.

maar mijn gevoel zegt ook gewoon dat het raak is maar ik juich niet eerder dan dat ik het vannacht in de pc heb gezien.

dan moet het natuurlijk niet druk zijn want dan heb ik er geen tijd voor.

@Yala welkon terug en ik hoop voor jou voor een helemooie test

wel balen dat de ongi toch weer doorgebroken is.

@ikaa ooo wat een schoonmaak woede.

wel lekker als allees weer schoon is.

:hug:

Hey iedereen

Even een KOK pauze ingelast gehad. Heb een k…t periode achter de rug.

17 mrt heb ik in iedergeval een 2e gesprek in de zorg met opleidingsbegeleider en pratijkbegeleider. De rest liep allemaal nog op niets uit.

Bij scouting ben ik in januari per direct als leiding gevende gestopt en krijg als nieuwe functie in de toekomst: praktijkbegeleider. Ik leid medestaf mee op en beoordeel ze dan op hun kunnen.

Qua zwangschap is moeilijk te zeggen. Heb pijnlijke borsten ennuh misselijk maaruh is niet de eerste keer dat mijn lichaam me voor de gek houd. Dussuh erg afwachten tot ergens in maart,

En Karen?? :pray:

@yala, goed om weer van je te horen. :hug:

@loon, vervelend dat het een heftige tijd is voor je. Stef gaat sinds een paar maanden ook naar de scouting en vindt het geweldig. Afgelopen weekend al op kamp geweest. Vond dat zo bijzonder en stoer!

nou hier vannacht dus urine ingeleverd.

en die was negatief.

daar snap je toch echt helemaal niks van.

ongi nog niet doorgekomen.

heb overlegd met de verloskundige dat als ik van het weekend nog niet ongi ben en de testen nog steeds negatief zijn dat ik dan de gyn aanspreek en de situatie uitleg.

en dan kijken misschien wel bloed prikken ofzo.

maar het was wel weer even een tik in mijn gezicht.

want ik had het nu toch wel een beetje verwacht enzo.

verder een leuke nacht gehad met twee bevallingen.

Hè Karen, wat een domper voor je. Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent. :hug: