zal even wat meer over mezelf vertellen.
Mijn naam is Claire en ik ben 29 jaar. Ik ben in oktober 2 jaar getrouwd met Jon hij is 26, en we zijn zo´n 3 jaar samen. We hebben 1 dochtertje Evy van bijna 17 maanden en geen huisdieren. Wel een hond gehad maar dat ging niet samen met Evy, hij was te jaloers. Ik werk onregelmatig bij een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking en dan op een groep met mensen die ook een gedragsprobleem hebben, kom hierdoor helaas vaak agressie tegen. Wij wonen in het Gelderse Druten in het land van Maas en Waal(vlakbij Nijmegen). Officieel kom ik uit zeist bij utrecht en ben hier heen verhuist vanwege mijn man. Wij gaan dus ook voor een 2e wondertje!
Misschien als we straks wat meer compleet zijn dat we een nieuw deeltje kunnen openen met een lijstje.
Nog steeds geen ongi gevoel hier…
Nou, dan doe ik ook maar ff een rondje.
Ik ben Lottie (schuilnaam, sorry!) en ben 25 jaar. Mijn vriend is ook 25 jaar en we zijn ruim 7 jaar samen.
Op 13-7 ben ik met de pil gestopt en gaan we voor ons eerste kindje.
Vraagje he; ik heb nu zon roze kalender op mijn telefoon en heb een normale cyclus aangegeven. Officieel is dit dan mijn vruchtbare week en moet ik zaterdag de eisprong hebben. Alleen heb nu best een raar gevoel in mijn buik. Af en toe lijkt het alsof ik mijn eierstokken voel en af en toe een beetje ongi-gevoel (heel licht). Weten jullie waar dat evt door zou kunnen komen?
Liefs,
Lottie
hallo hallo
wat leuk wat leuk om dit allemaal te lezen.
en wat leuk dat we qua leeftijd ook allmeaal zo dicht bij elkaar zitten.
@lottie je kan je ei voelen. dat weet ik zeker en daar kan je best een paar dagen last van hebben
dus het kan zomaar zijn dat je nu wat klachten krijgt
dus ik zou zeggen klussen met die hap hihihihih .
kom vanavond verder kletsen
zooo hier weer terug van sporten
ik moest echt de deur uit noëmi onze dochter was gewoon echt niet te genieten.
veel huilen om niks heel boos zijn en niks willen ja de hele tijd op mijn arm maar dat eigenlijk ook niet willen echt vreselijk echt
ik was zo naarrig op een gegeven moment dat ik gewoon weg moest
dus jacco heeft haar op bed gedaan en ik ben gaan zwemmen.
ik ben helemaal tot rust gekomen.
dus ik kan er weel helemaal tegen an.
hebben jullie dat ook wel eens.
@clairtje hebben jullie ook geklust deze maand???
maar een nieuw deeltje is goed.
wie maakt het lijstje???
ik ben er niet zo goed in
hallo,
Inderdaad leuk om te lezen!
@Lottie je zou inderdaad best je ei sprong kunnen voelen! Ik zou zeggen klussen
@karen marieke
Ik herken het helemaal! Evy kan soms ook echt zo driftig zijn dan wil ze niks en doet alles wat niet mag. word dan boos als ze grcorrigeerd word. ben wat dat betreft heel censequent. ze heeft me 1 keer gebeten toen ze haar zin niet kreeg. ik heb veel geduld maar soms heb ik het na zulke dagen even gehad dan ben ik blij dat Jon thuis komt om het even over te nemen…
we hebben wel geklust maar door het spiraaltje weet ik niet wat mijn cyclus is en of we wel op de juiste dagen hebben geklust! Ben benieuwd wanneer ik ongi word.heb niet het idee dat dat morgen is!
heb al een test gedaan maar die was negatief.
Kom net uit mijn werk ga nog ff relaxen moet morgen weer van 0800 tot 1600 uur aan de bak :thumbdown: Kom morgenavond weer even kletsen!
Misschien is iemand anders goed in lijstjes?? ben er ook niet echt goed in…
Hey meiden,
Mag ik me hier ook komen melden?
Zal me meteen even voorstellen, Ik ben Kirsten en ben 22 jaar. Ben getrouwd met Marco die 26 jaar is. We zijn nu bijna 9 mnd getrouwd en hebben een zoontje van bijna 4 mnd. Ik ben deze week gestopt en we gaan nu heel rustig aan proberen. De reden waarom we zo snel voor een 2e gaan is ik zit op het moment thuis omdat tijdens mijn vorige zwangerschap mijn contract niet verlengd is en tijdens de zwangerschap heb ik bijna volledig op bed moeten liggen. De kans zit er groot in dat ik het met de volgende ook last van heb.
Omdat de kleine van ons nog veel slaapt hoop ik dat hij er zo min mogelijk last van heeft.
hallo hallo
@kiki welkom hiero
maar wel heel snel hoor.
maar wel leuk en idd wel heel goed van je om nu wel die keuze te maken.
maar heb je al het gevoel dat je al helemaal ontzwangerd ben dan.
heel veel succes en lekker klussen en misschien heb je wel heel gauw een positieve test in handen.
nou hier weer een heel gezellig meisje.
echt een stuk beter als gisteren.
echt ben helemaal blij.
ooo waar ik wat minder blij mee ben (maar door noëmi kan het met niet zoveel schelen eigenlijk)
ik heb een dikke boete gekregen ik reed 76 waar je 50 mag.
dus een dikke boete
maar ik ben helemaal niet boos ben eigenlijk gewoon heel rustig
het is mijn eigen schuld ik wou heel graag mijn meisje ophalen na het werken.
dus flink wat betalen aan de staatspot.
@ Kiki
Welkom! gezellig dat je mee komt kletsen! Als het goed voelt moet je er gewoon voor gaan en miss idd een goede beslissing nu je nog thuis zit! Lijkt me toch wel zwaar zo snel achter elkaar of ben je lichamelijk al weer fit? Een vriendin van mij heeft ze ook zo snel achter elkaar gekregen en hier ook bewust gekozen. Nu is het echt leuk ze hebben ook echt veel aan elkaar! Hoop dat je snel zwanger bent!
@karen marieke wrote:
ooo waar ik wat minder blij mee ben (maar door noëmi kan het met niet zoveel schelen eigenlijk)
ik heb een dikke boete gekregen ik reed 76 waar je 50 mag.
dus een dikke boete
maar ik ben helemaal niet boos ben eigenlijk gewoon heel rustig
het is mijn eigen schuld ik wou heel graag mijn meisje ophalen na het werken.
dus flink wat betalen aan de staatspot.
hahahaha nou dat is idd de kas ff spekken! maar vooruit het is dat je je dochter op ging halen

denk dat ik niet zo rustig was gebleven…
Zit hier nog steeds te wachten op de rode duivels… laat maar komen! Het weekend weer werken echt zo geen zin in in! Wil lekker een weekendje met mijn gezin doorbrengen moest 2 weekenden achter elkaar werken:( Net ff lekker geshopt voor evy leuke kleetjes gekocht voor het najaar :inlove: daar word ik dan toch weer vrolijk van!
@clairtje nog steeds geen rode dingen gezien hihih.
wanneer ga je toch testen?? want hoe lang is normaal je cyclus.
anders er misschien toch maar een test tegen aan gooien.
hier verder alles goed.
maar ik heb pijn in mijn zij. dat had ik de vorige keer ook toen ik die cyste op mijn ei leider had.
ik dnek dat het niks is maar ik maak me wel zorgen.
ik wil het eigenlijk nog even afwachten.
want als dat het wel zo is dan breekt de hel nog wel los.
en dan hebben we qua vruchtbaarheid weinig kansen meer.
ik hoop dat het iets met mijn eisprong te maken heeft.
zometeen werken.
ook niet zoveel zin in maar goed het moet toch.
Is idd erg leuk dat we zo’n beetje rond dezelfde leeftijd zijn allemaal
Ik wil wel een lijstje maken hoor, met al onze gegevens en dan maak ik een nieuw topic aan voor ons
Willen jullie dan even een persoonlijk berichtje naar mij willen sturen met jullie (gebruikers)naam, leeftijd, hoeveelste kindje, en NOD-datum (zo goed als dan… ik weet bijv. de datum niet precies, maar houd mijn datum aan van mijn roze kalender).
Zorg ik ervoor dat het lijstje helemaal in orde komt
Volgens mij heb ik gisteravond mijn eisprong gevoelt. Ik heb zoals eerder al genoemd steeds gevoel in mijn eierstokken, maar nu was het echt een steekje, zoals ik voor de pil ook altijd voelde.
We hebben druk geklust deze week (zo’n beetje iedere dag), niet obsessief, maar ook omdat we er echt zin in hadden. Heel typisch… normaal gesproken heb ik nooit zoveel zin… nu wordt zelfs mijn vriend er gek van (en ik ook van mezelf…hihi).
Nu voel ik nog steeds telkens hele kleine krampjes vanuit mijn eierstokken. Baarmoeder zelf voel ik volgens mij nog niet echt.
Geen idee wat het dus allemaal is, maar er is in ieder geval iets druk bezig in mijn buik :)[/b]
Hmmm… ik lees in de eerste bladzijde van ons topic dat er al een lijstje is… maar kan deze niet zien.
Kan dat kloppen?
Hey meiden,
Voor mijn gevoel ben ik wel al ontzwangerd, was alleen voor Rowin altijd een enorme koukleum en nu loop ik continue in korte mouwen Ook als het koud is.
Ik heb ook nog geen lijstje gezien :shifty:
Hoe oud is iedereen?
Lottie en clairtje, hoop dat het al raak is voor jullie!!
Nog steeds de krampjes hier. Ook heb ik sinds gisteren gevoelige borsten en tepels.
Mijn zin in seks is inmiddels weer normaal en niet meer zo abnormaal hoog als tijdens de eisprong.
Ik begin toch wel stilletjes te hopen hoor… Maar weet dat het ook wel onrealistisch is, meteen de eerste keer raak na stop met de pil. Het kan natuurlijk ook het ontpillen zijn.
Volgens mijn roze kalendertje moet ik rond 14-8 weer ongi worden, dus ben benieuwd!!
Hoi Kiki, gezellig dat je mee komt kletsen!
Poeh inderdaad wel snel om nu weer te beginnen, maar als ik de omstandigheden lees, zou ik er denk ik ook voor gekozen hebben :shifty:
@ Lottie fijn dat jij een lijstje wil maken :thumbup: Ik heb het nog nooit gedaan en heb er geen fauw idee van hoe dit moet :mrgreen:
En het wordt dus spannend deze ronde voor je. Het zou inderdaad snel zijn meteen de eerste ronde, maar je weet maar nooit!
@ Clairtje, en zijn de rode duivels al gearriveerd?? Ben echt benieuwd
Inderdaad wel grappig dat de leeftijden erg dicht op elkaar liggen. ook leuk dat we allemaal voor een tweede gaan!
Poeh M.alou is nog niet helemaal haar eigen. Ze heeft anderhalve week geleden een virus onder de leden gehad en daar bij ook twee dagen koorts. Nu heeft ze nog steeds wat verhoging en ze hoest nog steeds lelijk. Echt met braakneigingen er achter aan. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt…
Verder zijn bij mioj de rode duivels weer weg dus nu wachten geblazen op mijn eisprong :lol:
@ Lottie zal je dadelijk even pben!
hallo hallo
@lottie spannend hoor. ben heel benieuwd. spannend he eignelijk de laatste dagen afwachten.
@kiki in ben net 26 geworden.
@alina och jee een virus ik hoop dat ze gauw helemaal weer de oude is en lekker gezellig. kunnen ze last van hebben he van een virus.
hier alles goed.
moest gister werken toen sprak ik de gyn even aan over mijn pijn.
ze heeft even een echo gemaakt maar alles is goed
dus ze denkt echt omdat ik nu gestopt ben met de pil dat ik gewoon erg last heb van mijn eisprong.
aan de ene kant wel handig natuurlijk want dan weet ik wanneer we me moet klussen maar waarom het zo’n pijn moet doen dat is dan wel heel minder. want ik kan dan ook geen druk hebben op mijn buik.
maar goed we zien het allemaal wel.
hier een lekkere luie zondag straks als noëmi wakker is gaan we ff lekker fietsen. zo lekker weer.
@ karen marieke
fijn dat je even een echo hebt kunnen krijgen. En dat je nu dus zeker weet dat er niets mis is. Ben je toch weer wat gerustgestelt.
En inderdaad wel fijn dat je nu dus je eisprong voelt. Ik moet zeggen dat ik er ook best veel last van heb hoor. Echt flinke krampen en heel mijn buik is gevoelig. dus echt zin om te klussen heb ik dan toch niet echt :shifty:
@ kiki, oja mijn leeftijd is 26
@lottie wil je nog van ons pb-tjes??
dan ga ik die naar jou sturen met de gegevens die je wilt hebben.
Het is het makkelijkst als iedereen even een pb-tje stuurt.
Dan kan ik alles goed in het lijstje zetten
lottie is de mijne ook aangekomen??
Ben erg benieuwd wat voor moois je ervan maakt!