Ja, de twee pb-tjes heb ik ontvangen!
Bedankt!
Ik zal vast het lijstje gaan aanmaken met de gegevens die ik heb en een nieuw topic aanmaken waarin we verder kunnen gaan schrijven.
Iedere keer als ik een nieuw pb-tje krijg zal ik het lijstje aanpassen!
Hier nog steeds geen rode duivels. Wel wat steekjes in mijn buik, borsten zijn gevoelig en vanavond misselijk dus weet het ook niet… volgens mij zit mijn lichaam me voor de gek te houden. als ik woendag nog niet ongesteld ben ga ik weer testen. vorige week woensdag een test gedaan waaschijnlijk te vroeg.
Heb net lekker gewerkt jullie hebben flink geschreven :shock:
Morgen nog werken en dan 1 dag vrij heb er zin in!
@karen marieke
Gelukkig dat je eiersttokken oke waren!!! pff zal wel even schrikken geweest zijn! eisprong kan best zeer doen ja!
@Lottie
zie pb
Hoop dat het raak is! zou kunnen meteen de 1ste ronde! wel fijn dat je weet wanneer je wisprong is kan je iig goed je best doen die dagen… had wel een lijstje gemaakt maar die heb ik verwijderd ben er niet zo goed in namelijk!
@Alina
Vervelend dat je dochtertje ziek is! Van een virus kunnen ze flink ziek zijn. Hoop dat ze snel op knapt!
@kiki
Dat gaat snel! ik heb echt wel bijna een jaar moeten ontzwangeren… en duurde ook echt lang voordat de kilo´s eraf waren :thumbdown: !