Hallo meiden,
Ben 1 dag te vroeg:wink: Ik vroeg mij af of er al mensen zijn die deze maand ook voor een wondertje gaan?
Volgende week gaat mijn spiraaltje eruit. Ik heb een dochtertje van bijna 16 maanden, en zouden graag een broertje of zusje willen voor haar. Ben erg benieuwd allemaal! Erg spannend weer!
Ik zou zeggen schuif aan…
En als er niemand bij komt mag je bij ons blijven mee kletsen hoor (de juni stoppers)
Maar nu sta je weer een beetje bovenaan…en komen er vast meer Juli stoppers bij
Zal ik je dan maar komen vergezellen??? 8)
We zijn inmiddels alweer een tijdje bezig voor nr. 3 (eigenlijk dus na de geboorte van M.artijn, 13-7-09, niet maar aan de AC gegaan) in de hoop met de BV zwanger te raken. Helaas tot op heden nog niet gelukt . Volgende week wordt hij alweer 1 en omdat ik alleen maar ouder wordt ipv jonger, besloten om op zijn verjaardag de laatste keer BV te geven. Hopelijk komt mijn cyclus dan weer een beetje op regel en lukt het zwanger worden (en blijven) dan wel.
@ICL wrote:
Zal ik je dan maar komen vergezellen??? 8)
We zijn inmiddels alweer een tijdje bezig voor nr. 3 (eigenlijk dus na de geboorte van M.artijn, 13-7-09, niet maar aan de AC gegaan) in de hoop met de BV zwanger te raken. Helaas tot op heden nog niet gelukt . Volgende week wordt hij alweer 1 en omdat ik alleen maar ouder wordt ipv jonger, besloten om op zijn verjaardag de laatste keer BV te geven. Hopelijk komt mijn cyclus dan weer een beetje op regel en lukt het zwanger worden (en blijven) dan wel.
Door BV heb je toch juist minder kans om zwanger te raken?
@missmelody wrote:
Door BV heb je toch juist minder kans om zwanger te raken?
Daar verschillen de meningen geloof ik nogal over… Mij is het iig nog niet gelukt
Ik ga per 12 juli stoppen met de pil!
NU duimen!!!
Is voor mij de eerste!
Spannend Ginger, zeker bij een eerste. Hopelijk zijn we met z’n allen snel zwanger.
Het blijft hier wel redelijk rustig heh 8)
Willen jullie trouwens een lijstje??
Hallo,
Gezellig! Welkom! Was al bang dat ik de enige was… Inderdaad erg rustig nog hier!
Kunnen idd wel even een lijstje maken, Weet alleen niet hoe dat werkt…
@ ICL dacht idd ook dat je met borstvoeding minder snel zwanger word… Hopenlijk komt het nu op gang! Leuk een 3e :lol: ben ook wel benieuwd als er een 2e bij komt volgens mij is die overgang best groot?
@Ginger Spannend! Mijn spiraaltje gaat er morgen uit ben best een beetje zenuwachtig. Spannend hoor de eerste!
@Clairtje, zal ik dan een dezer dagen maar een lijstje maken??
De overgang van 1 naar 2 was bij ons niet groter dan van 0 naar 1… er zit nl. tussen N.yn.ke en M.art.ijn 7,5 jaar… niet gepland… maar een kindje kan je niet altijd plannen .
Wat betreft de BV: ik ben in februari al een beetje gaan afbouwen en werd toen ook uiteindelijk 32 dagen later ongesteld… Ik heb de cyclus daarna een hele licht positieve test gehad, maar ging uiteindelijk vlak daarna alsnog vloeien . Mijn cyclus was altijd netjes 28 dagen, maar op het moment varieert het nogal, waarschijnlijk door de BV :? . Gericht klussen is dan ook niet echt makkelijk te noemen :roll: .
Gaan jullie trouwens binnenkort nog op vakantie??? Wij gaan de 22e heerlijk 2 weekjes met de vouwwagen naar Zeeland :dance: . Heb er nu al zin in :mrgreen: .
@ICL
Jeetje dat lijkt me erg frustrerend! ik heb maar 2 maanden borstvoeding gegeven en toen kwam het gelijk op gang. Maar hoor wel van vriendinnen dat hun cyclus ook door de war is. En kinderen kan je idd niet plannen… We gaan gewoon hopen dat we snel zwanger zijn van gezonde kindjes!
Wij zijn al op vakantie geweest naar de canarische eilanden was een gelaagde vakantie! In het voorseizoen is toch alles goedkoper en we zitten toch nog niet aan de schoolvakanties vast… Neem denk ik in september nog 2 weken vakantie dan blijven we lekker thuis.
Evy net een oranje polotje aangedaan ze is er klaar voor Vanavond bij mijn schoonouders eten, scheelt weer koken en opruimen en daarna lekker thuis voetbal kijken met een wijntje erbij… We genieten er nog even van…
Heb een lijstje geprobeerd te maken lukt me alleen niet om het aan de tekst toe te voegen…
wat vinden jullie van dit lijstje?? ben helemaal trots dat het gelukt is…
:thumbup: Lijstje, niks mis mee.
Nog even aanvulling op het lijstje…
ik ben 38 en mijn NOD, volgens mijn banner , is 4 augustus
@ICL Vul hem aan dan zet ik hem bovenaan! Waar ga je precies heen in zeeland? Lekker hoor! Zou ook best nog een keer op vakantie willen
Zometeen gaat mijn spiraal eruit ben benieuwd… ben nu ongesteld al een week dus ga er vanuit dat ik dan eind juli weer ongesteld moet worden.
Wat een wedstrijd gister nederland in de finale wie had dat gedacht! krijgen weer warme dagen :? Bah was er best een beetje klaar mee… gelukkig ben ik vrij het weekend want werken met die hitte is helemaal niks!
Spiraal is eruit nu moet de boel nog even op gang komen… ga vandaag nog even genieten van mijn vrije dag! Evy is bij het kinderdagverblijf dus kan nog even ongestoord poetsen…
Wat een rust hier!!! Waar is iedereen???
Wat een hitte zeg :thumbdown: morgen maar even het badje op zetten voor Evy. Ze heeft 2 weken geleden buisjes gekregen dus badje opzetten was tot nu toe geen optie…
Nog iemand plannen voor het weekend behalve de finale kijken zondag??? oh ja was al weer vergeten dat er ook nog geklust moet worden meiden
Zullen we er een combinatie juli/augustus van maken?
Ik heb deze week mijn verlenging voor onbepaalde tijd ontvangen :dance:
Daar heb ik eigenlijk op gewacht, omdat dat bij de eerste toen helemaal fout was gegaan en ik zonder werk kwam te zitten precies na mijn verlof :?
Begin augustus gaan we nog een lang weekend weg en waarschijnlijk gaat daarna de Mirena eruit.
Vriend twijfelt nog wel, maar dat doet hij altijd en ik heb hem deze grens al bijna 2 jaar voorgeschoteld > Bij onbepaalde tijd ben ik er klaar voor
Voor jullie heel veel succes alvast deze maand :thumbup:
(Hang hier al wel een tijdje rond, maar ben niet echt gewend met een vast clubje mee te schrijven… Neem mij niet kwalijk als dat niet helemaal van een leien dakje gaat)
@sneeze
Welkom leuk dat je mee komt schrijven! Ik ken dat bij evy werd ik ook ontslagen in mijn zwangerschap :thumbdown: heb mijn hele zwangerschap thuis gezeten… na mijn verlof had ik een nieuwe baan. Nu heb ik sinds 15 juni een vast contract dus konden wij voor een 2e gaan.
Volgens mij heeft elke man wel een beetje die onzekerheid. Er is nooit een goed moment voor een kindje… En na 2 jaar moet je idd maar eeens knopen door hakken
Sneeze, leuk dat je ook mee komt schrijven! Het is hier nog niet zo heel erg druk, dus misschien is het idd wel een idee om uiteindelijk wat samen te voegen. (ben zelf ook niet zo’n actieve schrijver :oops: )
Fijn dat je een contract voor onbepaalde tijd hebt gekregen en nu eindelijk voor een 2e durft te gaan :thumbup: . Snap dat jullie gewacht hebben tot dit moment, want tijdens of direct na je zwangerschap(of verlof zonder werk te komen zitten, is niet grappig :twisted: ). Was je van je dochter destijds snel zwanger??
Claire, waarom werd jij tijdens je zwangerschap ontslagen?? Had je toen een contract voor onbepaalde tijd?? Super dat jij nu ook een contract voor onbepaalde tijd hebt.
een onbepaaldetijds contract is alleen geen garantie dat je niet ontslagen wordt of zonder baan komt te zitten… helaas heb ik het meegemaakt …
Een goed moment voor een 2e (of volgend) kindje is er nooit… er zijn altijd wel beren op de weg te vinden, maar ook genoeg redenen om wel voor een volgend kindje te gaan :mrgreen: .
Ik heb afgelopen dinsdag op de eerste verjaardag van mijn kleine man de laatste keer BV gegeven (OK, beetje gesmokkeld, want vannacht werd meneertje wakker en toen ik hem uit z’n bed viste, deed meneer aan zelfbediening en werd 'ie ontzettend boos toen ik 'm af probeerde te koppelen… heb 'm dus maar even laten drinken ). Wel een raar gevoel, je kind een jaar lang BV geven en dan van het één op het andere moment stoppen, terwijl hij zelf dus eigenlijk helemaal nog niet wil stoppen (en ik eigenlijk ook gevoelsmatig niet :shifty: ). Ik hoop dat ik nu weer een nette cyclus ga krijgen.
@ICL Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!!!Wat vliegt zo´n jaar voorbij he…
Ik was op dat moment net verhuist van zeist naar Arnhem had net een baan gevonden toen ik erachter kwam dat ik zwanger was(had niet verwacht dat het zo snel raaak zou zijn) Ik heb toen netjes mijn nieuwe werkgever laten weten dat ik zwanger was en of ze me nu nog wel wilde hebben. Geen probleem zei ze. Toen kreeg ik een bloeding met 16 weken waardoor ik het een paar dagen rustig aan moest doen. Toen ben ik in mijn proef periode ontslagen.
Ik werk nu bij een instelling voor verstandeljk gehandicapten in Druten. Ik functioneer goed en hebben gebrek aan personeel dus ben er niet zo bang voor om ontslagen te worden. Moet alleen wel op een andere groep werken als ik zwanger ben werk op een groep met mensen die gedragsproblemen hebben en heb daardoor helaas vaak met heftige agressie te maken en loop dan risico.
Hoe is dat bij jou gegaan dan op je werk?? Lijkt me helemaal erg als je een vast contract hebt. Je denkt inderdaad meer garantie te hebben.
Dat zou ik inderdaad ook heel vreemd gevoel vinden om na een jaar ineens te moeten stoppen met borstvoeding! Vooral als het zo goed gaat! Kan je echt niet gewoon doorgaan? Ook omdat je er zelf niet helemaal achter staat.
Hoe loopt je cyclus op dit moment?
Ik ben 2 weken ongi geweest het is nu eindelijk gestopt :evil: Hoop dat het nu een beetje op gang komt!
Vanavond werken en het weekend lekker vrij. Hierna moet ik 2 weekenden achter elkaar werken
Hoi Dames,
Mag ik mij ook bij jullie clubbie aanmelden??
Wij willen de volgende ronde er weer voor gaan.
Deze ronde wel geklust, maar ik geloof niet echt op de goede dagen.
Wij gaan dan voor een tweede kindje. Ons eerste wondertje is bijna 8 maanden. Graag willen wij proberen om er maar 1,5-2 jaar tussen te laten zitten. Maar ja je weet nooit…