juli/augustus stoppers 2010 wat een rust! nog maar met 7!

@Alina

Leuk dat je mee komt kletsen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Tot nu toe is het vrij rustig hier!

Wij hebben deze maand ook nog niet echt geklust maar je weet maar nooit :wink: Hoe lang duurde het de vorige keer dat je zanger was?

De vorige keer was het in ronde drie raak, Dat was dus erg snel! Ben wel benieuwd hoelang we er nu over doen. Mijn cyclus is gelukkig weer heel stabiel en net als voor de zwangerschap. Dus dat is wel fijn.

Hoi,

In deze tijd heb je helaas nooit meer 100% zekerheid wat je baan betreft.

Een familielid is ook ontslagen op basis van economische redenen (crisis) na 10 jaar in dienst te zijn geweest. Helaas lag de oorzaak echt op een heel ander gebied, maar daarmee kon de baas haar niet wegwerken.

Met andere woorden: Als ze je weg willen hebben, lukt ze dat echt wel :twisted: !

Toch geeft het gevoelsmatig wel meer zekerheid (niet iedere keer aan het eind van het jaar in de rats te zitten) en zo kon ik mannetje voorbereiden op een bepaald moment :wink:

Vorige keer was het, toch eigenlijk wel tot onze schrik :shock: , meteen de eerste ronde raak, dus ik zal nu wel wat tegenvallers te verwerken krijgen iedere maand! Je gaat er natuurlijk niet van uit dat het meteen raak is, maar omdat je het al zo hebt meegemaakt stel je je daar toch weer op in denk ik?!

Zal even fotootjes van mijn dametje bijvoegen!

Vandaag is ze al gaan wennen op de basisschool, omdat ze meteen na de vakantie mag meedraaien terwijl ze de 18de pas 4 wordt!

Kleine meisjes worden groot :cry: 8)

@alina das ook best snel! Fijn dat je cyclus al op gang is :thumbup: Bij mij nog niet… mijn spiraal is er ook pas 3 weken uit, moet eerst maar is weer normaalongi worden.

@sneeze Het geeft inderdaad nooit garantie maar wel iets meer zekerheid.

Wat een mooi meisje heb je!!! Gaat echt hard he! Toch ook wel weer leuk zo“n nieuwe fase dat ze naar school gaan?

Ik heb dat ook wel een beetje. bij evy was het ook meteen raak! Nu hoop ik dat het ook zo snel gaat al ben ik er minder mee bezig dan toen… ik zit toch wel stiekem te hopen dat ik september zwanger ben. Zou wel graag een juni 2011 mama willen worden. Maar ja miss duurt het nu wel super lang…

Ik heb trouwens ergens gelezen dat als je meteen zwanger bent na een spiraa,l je dan sneller kans hebt op een miskraam omdat je baarmoeder nog week is van de hormonen. Weten jullie hier iets van?

Heb wel het idee dat ik nu een eisprong heb dus er kan geklust worden :smiley: al heb ik daar niet zo“n zin in met dit weer :frowning:

@ sneeze wat een mooie meid! Spannend dat ze straks na de vakantie naar de "grote"school mag.

Gelukkig duurt dat voor mijn meisje nog eventjes :oops: :oops:

@ Clairtje27 daar heb ik helaas geen ervaring mee. Na de zwangerschap van M.alou heb ik niets laten plaatsen omdat we toen al wel wisten dat we niet zo heel lang zouden wachten tot we weer zwanger wilde worden. Enne ik wil wel samen met jou mee naar de juni 2011 mama’s. Dat is namelijk hier ook de grootste wens :mrgreen:

Dit is trouwens ons mooie meisje M.alou

@ Alina

wat een leuke foto“s!!! Schattig!!! Bij jou begint het al spannend te worden nog 4 dagen!!!

Denk echt niet dat het deze maand raak is bij ons maar we zien het wel.

Hier wat foto“s van mijn meisje…

Leuk die foto’s clairtje!!

Vooral die laatste in de auto! Erg stoer…

Nog 4 daagjes ja, maar ik geloof echt niet dat het raak is geweest. Heb mijn ei sprong gevoelt en we hebben drie dagen erna geklust dus… dat zou dan toch een goeie geweest moeten zijn. :lol:

Vandaag ongi geworden. We gaan dus aan de nieuwe cyclus beginnen :dance: :pray:

Clairtje voor jou begint het nu ook af te tellen. Ik zal voor je :pray: wie weet helpt het toch :mrgreen:

@alina

Balen joh dat je ongi bent geworden! :evil: Nieuwe ronde nieuwe kansen! we gaan er voor!!! ga voor je :thumbup:

Denk dat het bij ons ook niet raak is deze maand te weinig geklust… Denk dat wij ook voor de volgende ronde gaan. Maakt mij ook niet veel uit eerlijk gezegd. voor de zekerheid toch maar even een testje gekocht dan ik kan vrijdag testen als iknog niet ongi ben…

Hoi allemaal,

Mag ik nog met jullie meedoen?

Ik ben op 13-7 gestopt met de pil en wij wachten nu op onze eerste zwangerschap.

Ik hoop dat het voor iedereen hier snel raak is!!

Liefs,

Lottie

Nog 2 mooie meiden, beide een lekkere bolle toet en mooie grote kijkers :inlove:

Lottie: Welkom in ā€˜ons’ cluppie :lol:

Succes, dat het voor jou ook maar snel raak mag zijn :pray:

Alina en Clairtje: Wat is er dan zo speciaal aan juni 2011 dat jullie dat beide erg graag willen :think:

Ik heb trouwens ergens gelezen dat als je meteen zwanger bent na een spiraa,l je dan sneller kans hebt op een miskraam omdat je baarmoeder nog week is van de hormonen. Weten jullie hier iets van?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar?

Ik ben 2 weken ongi geweest het is nu eindelijk gestopt Hoop dat het nu een beetje op gang komt!

2 weken na het verwijderen van van de Mirana pas gestopt met vloeien?
Dan ga ik denk ik pas na de vakantie een afspraak maken hoor :think:
Dat wordt dan zo'n beetje eind augustus :?

Ach, het is al een combi-topic en eind augustus is nog steeds augustus :wink:

Hey lottie! Je bent van harte welkom on gezellig mee te komen kletsen.

Jij oko heel veel succes gewenst!

@ sneeze tja in Mei hebben we al een aantal verjaardagen van de familie. juli en augustus is het altijd vakantie wat niet fijn is als je dan jarig bent. En vanaf eind augustus tot en met januari is het hier ook al topdrukte met verjaardagen. Februari en Maart willen we eigenlijk ook niet vanwege dat wij bij een carnavalsvereniging zitten, Is dus ook niet fijn als dan je dochter of zoon jarig is. Dus… eigenlijk is dan Juni helemaal perfect :mrgreen:

Maar ja eigenlijk… maakt het mij ook weer niet zo heel veel uit :oops: Mijn grootste wens is om zwanger te worden de vraag is alleen wanneer deze in vervulling gaat!

hihi inderdaad augustus is augustus!! Wel balen dat je dan nog zo lang moet wachten…

hallo dames.

zou ik me bij jullie clubje aan mogen sluiten .

ik ben officieel in juni al gestopt maar dat heb ik gedaan om mijn cyclus weer te leren kennen ik ben namelijk in februari geopereerd aan mijn eileider en ben er 1 kwijt geraakt.

maar vanaf augustus willen wij er weer voor gaan wel met gemak dus geen stress.

maar we willen er wel voor gaan dus vanaf mijn menstratie in augustus gaan de condooms ook de deur uit.

dus zou ik me bij jullie aan mogen sluiten???

@Lottie Leuk dat je mee komt schrijven! gezellig! Ik hoop ook dat het snel raak is voor iedereen!

@ Karen marieke

Welkom leuk dat je mee komt schrijven! Jeetje heftig zeg een eileider eruit! Hoe komt dat zo als ik dat mag vragen?

@Sneeze

ik heb dat op internet ergens gelezen maar heb verder geen ervaringen gelezen… mijn huisarts heeft hier iig niks over gezegd!

En inderdaad 2 weken gevloeid. Ik was al een week ongi toen ik hem liet verwijderen en daarna nog een week doorgevloeid!

Juni lijkt ons een mooie maand! lekker weer, je kunt meteen naar buiten met de baby! En de hele zomer verlof…

een andere maaand is ook prima we willen gewoon heel graag een brusje voor Evy…

@clairtje. op een avond kreeg ik wat pijn in mijn buik maar verder niet zo bijzonders

de dag daarna om half twaalf brak de hel los zo’s pijn in mijn buik ik kon echt niks meer niet meer zitten liggen deed pijn lopen alles.

toen naar de huisarts gegaan die dacht een onstoken dikke darm bloed laten prikken dat was echt ver lopen dan hoor terwijl ik dat normaal altijd loop (ben verpleegkudige) later nog een keer naar de huisarts omdat het niet meer te houden was toen doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar kwamen ze er achter dat ik een cycte had van 8 cm op mijn eileider

ik ben diezelfde avond nog geopereerd

dit verhaal is heel beknopt hoor.

ik ben die eileider kwijt geraakt hij was niet meer te redden.

dus heb er nu nog 1. en ik menstrueer gewoon maar ik vind het allemaal wel spannend.

je weet nooit of het zomaar lukt enzo.

maar de arts had hem wel heel goed na gekeken en die zag er wel goed uit.

@karen marieke Jeetje wat heftig zeg!!! Dat je daar niet eerder iets van hebt gemerkt!

Lijkt me verschikkelijk! Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat je snel een positieve test in handen hebt! Leuk dat je mee komt schrijven het is nogal rustig hier maar misschien komen er meer meiden bij…

Ik zou vrijdag ongi moeten worden maar heb nog helemaal niet het gevoel dat ik dat ga worden :frowning: eigelijk hoop ik er wel een beetje op dan weet ik waar ik aan toe ben. En dat de hele boel op gang is. Dan weet ik ook hoelang mijn cyclus duurt en wanneer we dan moeten klussen… we zien het wel! Moet zeggen dat ik er echt minder mee bezig ben. Zei van de week nog tegen mijn man er moet wel geklust worden anders zijn we over een jaar nog niet zwanger. Heb dan ook wel hectische weken op mijn werk zo in de vakantie periode. Werk met invallers en de clienten zitten daardoor niet echt lekker in hun vel met alle gevolgen van dien! dus ben als ik thuis ben ook te moe om te klussen…

@clairtje jullie gaan deze maand ook beginnen dan.

of ben je al wezen klussen.

maar het is wel fijn om te weten hoe lang je cyclus duurt daarom doe ik er ook twee maanden over om het te bekijken na die operatie

ik heb niet zo heel veel met klussen ja hoe moet ik het eigenlijk zeggen

ik vind sex wel belangrijk maar absoluut niet het belangrijkste snap je me nog.

dus wij doen het ook echt op ons gemak zodat het voor mij geen verplichting word snap je me nog.

het moet voor mij ook een feest zijn laat maar zeggen.

en als we zouden moeten gaan klussen zoals mijn cyclus nu is dan gaan we net op vakantie dus rijden.

dus ook niet zo heel practische he. hihih

@ karen marieke

ik snap hem helemaal ik denk er net zo over! vind sex ook niet het belangrijkste… maar kan toch ook niet zonder :wink:

We zien het wel laat de natuur zijn gang gaan het is niet dat ik alle minuut zwanger wil zjn, ben er alleen niet zo mee bezig als bij mijn dochter.

ik heb 7 juli mijn spiraal laten verwijderen dus alles moet nog op gang komen… ik weet daarom ook niet wat mijn cyclus e.d is op dit moment. dus hier doen we het ook rustig aan!

waar ga je heen op vakantie? schiet dan niet op nee met dat klussen :lol:

wij gaan op vakanite naar frankrijk en we rijden het in twee dagen want zoals je kan zien hebben we ook een dochter van ander half.

dus omdat ik 1 keer te rijden willen we niet

en mijn lief kan niet tegen s`nachts rijden. dus dat word hem ook niet.

maar spannend ben benieuwd wanneer je menstruatie komt.

ja zo zien wij het ook we zien wel hoe het loopt in het begin nog niet zo lang geleden had ik zo iets van oke we willen er voor dus we moeten flink klussen in die vruchtbare week.

en toen zei mijn lief van waarom waarom wil je dat.

je wil helemaal niet zo vaak sex hebben en waarom dan nu wel

dan ga je er alleen maar tegen op zien.

terwijl ik (mijn lief zei dat) juist wil dat je er ook van geniet dus vandaar.

maar mag ik vragen wie je bent wat je doet hoe oud je bent en waar je vandaan komt enz enz enz.

vind ik wel leuk om wat meer van iedereen te wetne.

ik zal wel ff beginnen.

ik ben Karen ben 26 jaar oud ben verpleegkundige van beroep

ben heel gelukkig getrouwd met mijn lief hij is nu 28.

we hebben sinds jan 2009 een lieve dochter

ze is mega lief maar oooo wat een kop zit er op hoor.

echt maar goed karakter is wle leuk.

ik kom uit lelystad.

@ Karen marieke gezellig dat je mee komt kletsen. En jee dat moet schrikken zijn geweest dat je ineens zo ziek werd. En dat de conclusie toen was dat er een eileider uit moest zal helemaal schrikken zijn geweest. Wel super dat de andere nog al het werk doet en dat je dus gewoon kans hebt op een tweede zwangerschap! Veel succes gewenst, hopelijk worden we snel zwanger met zijn allen.

Ook wij doen denken er het zelfde over als jullie. Het moet allemaal wel leuk blijven. Aangezien ik mijn ei voel moet ik zeggen dat ik onbewust er toch wel een beetje op let wanneer we klussen. Maar aangezien ik alleen nachtdiensten draai en mijn vriend ook wisselende diensten heeft zit het er niet altijd in. Af en toe zien we elkaar maar een 15 min ongeveer. Maar ja we doen er alles voor om M.alou zo min mogelijk naar de oppas of kdv te brengen.

Ik ben Alina 26 jaar oud. Ik heb nu bijna 9 jaar een relatie (waarvan we er 6 jaar van samenwonen) met Rick. Hij wordt in oktober 30. We hebben afgelopen November ons gezinnetje uitgebreid met een schat van een dochter M.alou. Verder hebben we nog twee katten, twee konijnen, een aquarium en een paard. Met heel dit zooitje ongeregeld :mrgreen: wonen we in het mooie brabantse dorp Geldrop. Ik werk als vaste nachtdienstmedewerker bij een stichting voor mensen met een lichamelijk beperking en mijn vriend werkt in de beveiliging. En we gaan dus nu voor een tweede wondertje!