:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Wat geweldig zo’n mooie echo…en het hartje zien en horen is altijd zo speciaal :inlove:
Inwendige echo is niet fijn inderdaad. Ik heb er ook een aantal gehad, maar blijf het niets vinden. Alleen de foto’s die ze kunnen maken zijn wel mooier, helderder. Dat is het enige voordeel.
Gefeliciteerd meid!! Echt helemaal gaaf!
Dank je wel. Dat was inderdaad niet fijn.
Laatst hier mee gedaan aan een prijsvraag. :lol: Heb ook nog gewonnen.
Twv 75 Euro spulletjes voor de Baby van Bodyshop.
Word vandaag gebracht door de Post.
@ingelke fijn dat alles goed gaat. Je krijgt maar 1 kindje Erg leuk dat je een prijsvraag hebt gewonnen.
Ik heb ook goed nieuws. Vandaag 2e gesprek gehad op een bedrijf. En werd vanmiddag terug gebeld dat ik aangenomen ben. Krijg eerst een half jaar contract en als alles goed gaat later 1 jaar contract. :dance: :dance:
oooo Loon dat is helemaal super! Wat fijn en wat een geruststelling moet dat zijn!
@Loon wat fijn, Gefeliciteerd met je nieuwe baan :dance: :dance: :dance:
Verloskundige had gisteren gebeld. Uitslag bloed onderzoek was binnen, alles was goed behalve mijn ijzer.
Dus daar kunnen we pillen voor gaan slikken.
As Vrijdag weer een Echo :dance: Zit al op 10 weken, tijd gaat snel.
Gisteren te horen gekregen dat ik 16 weken zwangerschaps verlof heb, heerlijkkkkk.
Probeer zo lang mogelijk te blijven werken dan heb ik daarna meer weekjes om lekker thuis te zijn. 4 weekjes voor en 12 erna.
Ik ben dus verder dan dat ze eerst dachten.
Normaal zou ik morgen (7-7) 11 Weken zijn.
Maar ik ben vandaag (6-7) 11 weken en 2 dagen :dance: Tijd gaat zo wel snel.
In September heb ik 2 weekjes vrij en dan hoop ik dat ik tot 4 weken voor de bevalling kan uitwerken. Zodat ik daarna nog 12 Weekjes heb met het babytje samen.
gaat hard zeg.vrijdag word onze kleine alweer 6 maanden. Gaan we lekker weekend naar breskens. We mogen in principe de kleine in de omgebouwde wagen zetten maaruh een beetje te smal is ze dus gaat ze uit de riempjes. Morgen ff kijken of er iets van een verkleiner bestaat. Want ze is heel nieuwsgierig en wil ze een beetje haar eigen optrekken
Hallo Dames hoe gaat het met jullie en de baby’s??
Even een kleine update van mij.
Ik heb ongeveer drie weken/vier weken een bloeding gehad snachts. Verloskundige is toen gekomen. Hartje klopte nog mooi, wat ik aan bloedverlies had dat leek niet op een aankomende miskraam.
Op dinsdag had ik een afspraak staan bij hun, daar als eerste een Echo gemaakt. Babytje jumpte goed Dus we waren gerust.
Zij stuurde me wel door naar de HA, ivm harde buik boven.
Die stuurde me dezelfde dag nog door naar de Gyn. :? en daar hebben ze een echo gemaakt en zagen ze twee vleesbomen :o Dat was even schrikken. Dus ik moest vanaf toen onder controlle blijven van het ziekenhuis. Weg thuisbevallen, weg huiselijke sfeer.
Nieuw afspraak gemaakt, twee weken later weer echo. Bloeden bleef, ze hebben toen een bloedprop gevonden op de baarmoederkoek.
Vanaf die tijd ben ik 1 keer nog gaan werken, bazin stuurde mij naar huis. Vanaf toen ziek.
Gaat die bloedprop niet weg met het bloeden en gaat het prikkelen in de baarmoeder dan kan het alsnog verkeerd gaan met de zwangerschap.
Veel kan ik niet doen, ben snel moe. 20 Weken Echo ben ik nu ook verplicht in het ziekenhuis te laten doen, deze is op 5 Sept. Binnenkort weer terug op controlle, ben nu al bang met wat ze dan zeggen.
O Nee ingelke!!!
We waren zo blij dat je eindelijk zwanger was. Als laatste van ons clubje en dan gebeurt en nu dit! Had je zo graag een onbezorgde zwangerschap gewenst. Mijn duimen draaien héél hard dat alles goed mag blijven gaan.
En dat de bloedprop verdwijnt! En dat jullie beebje zich goed vastklampt en blijft zitten. O meis wat een spanning :hug: :hug:
Maar zou het kunnen dat je door de vleesbomen zo’n onregelmatige cyclus had en dat daardoor het zwanger worden zo lang heeft geduurd? Want dan vervloek je nu je huisarts toch ook of niet?
:thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hier zijn R.oan en ik erg ziek geweest. Gelukkig is het bij ons beide niet vast geslagen op de longen. Maar we zitten beide aan de puffers, want anders hebben we niet genoeg lucht. Het gaat met ons beide steeds beter,maar het gaat langzaam. Verder gaan we toch weer verder onderzoeken met R.oan in. We hebben op 27 augustus weer afspraken in Maastricht. de eerste is bij de kinderlongarts (die hadden we al staan) om te bekijken hoe we de winter in gaan. De kinderarts wil heel graag dat we preventief beginnen met antibiotica. En we hebben een afspraak staan bij een klinisch genetische arts. R.oan heeft een aparte haarsctructuur. Er lijkt namelijk een rastagolfje in te zitten. Dit kan een kenmerk zijn van bepaalde ziektes. Dus ze willen dit toch allemaal gaan uitsluiten of dus een ziekte constateren. Ik heb nog allemaal niet verder gevraagd. Over wat voor ziektes het kunnen zijn of wat dan ook. We wachten het wel af en vragen het wel in Maastricht na. Anders blijven we ons al die tijd gek maken. Maar goed er komt weer wel een spannende tijd aan dus.
Ja ik denk ook dat het daar aan gelegen heeft. Ben toen vaak bij de ha geweest en die legde het maar op ontpillen :? Kreeg alleen pillen mee om mijn baarmoeder schoon te maken. Vandaar ook dat ik al een buikje had, maar ik dacht dat komt door het snoepen en het lekkere eten.
Werd er toen ook even gek van toen ik hoorde dat er twee vleesbomen zaten pfff, had hij me toen doorgestuurd waren ze misschien al weg geweest.
Het is nu ook rot, dat het nog te vroeg is om het babytje te voelen. Nu is het steeds weer spannend of alles goed is bij de echo.
We wachten dan nu ook met spulletjes te kopen.
We mogen zelfs nog niet op vakantie. We moeten wachten tot de 20 weken echo en word dan gezegd alles is goed dan mogen we naar het buitenland anders niet.
Voor jullie blijft het ook steeds spannend. Het mannetje heeft al zoveel moeten meemaken in zo’n korte tijd.
Ik hoop daarom dat ze jullie dan meer kunnen vertellen en hij dan ook goed de winter door gaat komen. Zonder ziek te worden. :-*
Oei Ingelke wat K… Hopelijk is alles goed met de kleine. Krijg je niet vaker nu controle of het hartje nog klopt?
Lijkt me frustrerend om nog 5 weken te moeten wachten. Hier ook een hoop geduim dat alles goed gaat en dat je maar een mooi beebje mag krijgen.
Alina sow hopelijk voelen jullie je eigen snel wat beter. Ook hier duim ik er voor dat alles goed blijft gaan met Roan.
Hier is het goed. Tess is alleen beetje eigenwijs dat ze soms niet in slaap te krijgen is. Wat ik ook doe. Ze is bek af dan maar weigert te slapen.
En dan slaapt ze bij de oppassen wel heel goed. Dan ga je aan je eigen twijfelen of je het wel goed doet.
Nu al 2 dagen nieuwe baan en bevalt me erg goed.
Om de twee weken moet ik naar de Gyn.
Super, Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Gisteren werd ik duizelig, kreeg het erg benauwd. Heb toen wat gegeten. Ben daarna op de bank gaan liggen, maar we moesten naar de winkel. Dus ik sta op, voel ik iets lopen :shock: dacht wat is dat nu. Ik loop verder en het loopt steeds meer, ik zeg tegen mijn vriend er lekt iets maar geen idee wat het is.
Ik ga naar de toilet, alles vol met bloed. Hij meteen ziekenhuis gebeld. Kon er een half uur later terecht. Ze konden op de echo niks zien. Wilde me daar houden, alleen als ik zelf wilde.
Maar dat wilde ik niet. Met babytje was alles goed, was oefeningen aan het doen
Morgen weer terug op controlle, bloedingen zijn nu weer gestopt.
Bij een volgende bloeding, Moet ik daar blijven. Of ik nu wil of niet. Het gaan voor mij nog 5 lange maanden zijn met onzekerheid.
@ingelke :hug: :hug: ik zal voor je duimen.
maaruh komen die bloedingen van die vleesbomen af of is dat nog niet duidelijk. Waarom wilde je niet blijven? Is dat niet beter zodat ze onderzoeken kunnen doen.
Dat is nog niet duidelijk. Op zo’n echo zien ze niet echt veel.
Kan ook de bloedprop zijn wat bloed of ergens anders weer opnieuw begint.
Ik ben geen type om in een ziekenhuis te liggen.
De volgende keer zal ik wel moeten dan heb ik geen andere keus.
Maar ik hoop dat die volgende keer pas komt als ik moet bevallen en niet eerder.
Met mij gaat het nu goed en met het babytje ook.
Het bloeden is er nog maar minder.
Vanmorgen nog op control geweest.
Hoe gaat het met de Dames en de kleintjes.
Want babytjes zijn het niet meer echt he
Hier gaat het wel. Moet rustig aan doen.
Tweede bloeding pas gehad, deze week nog een bloedprop omlaag gekomen. Nu hopen dat de laatste 5 maanden goed voorbij gaan.
@Yala Gefeliciteerd met je derde zwangerschap. Super :dance:
@ingelke ten eerste van harte met je zwangerschap en idd de laatste in de rij. geweldig.
maar wat een zorgen en wat een gedoe en wat een spanning.
ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je de laatste maanden geod doorkomt. want dit is niet leuk.
hier gaat alles goed. het is echt een lekker ding. en hij doet het super goed.