Dank je wel. We doen alles rustig aan en dan komt de rest ook wel goed.
Fijn om te lezen dat jouw kleine man het goed doet.
Nee babytjes zijn het niet echt meer. de tijd gaat erg snel zeg.
De tijd gaat inderdaad erg snel. Ik zit ook al weer bijna op 19 weken. Nu maandag gewoon control en dan de week erop de 20 weken Echo.
Bij de verloskundige een dag eerder dan bij die gezellige mensen in het azm. Hoop dat we nu wel zien wat het geslacht is.
Twee weekjes terug sliep het babytje, lag dubbel gevouwen :lol: en liet zich ook niet wakker maken.
Afgelopen woensdag voelde ik bubbeltjes in mijn buik Ik zeg tegen mijn vriend, onze worm is aan het bewegen, hij heeft toen ook meteen gevoeld. Meteen een big smile op zijn gezicht
Hier is verder alles rustig, bloeden is er nog wel. Denk ook dat ik dat blijf houden. Zolang het maar geen bloedingen worden.
Lieve lieve Ingelke,
ik heb er geen woorden voor, leef zo met je mee.
helaas ben ik wat minder actief, maar dat leg ik jullie later wel uit.
dus ik zag het slecht nieuws nu pas.
wat oneerlijk, zo lang op gewacht en nu dit.
lieve lieve dappere meid, hier branden :kaars: :kaars: :kaars:
een hele dikke knuff
:vlinder:
Inderdaad zolang op gewacht maar het mocht niet zo zijn.
Gistermiddag om half 5 is hij geboren. Onze Damian :**: :vlinder:
Nee zeg wat k… :hug: :hug: :hug:
Zo kun je het inderdaad noemen.
Morgenmiddag om 16.00 uur nemen we in besloten kring afscheid van onze kleine man. :vlinder:
Rust zacht mijn mannetje, mama houd van jou :vlinder: :kaars:
wist ff nie anders uit te drukken. Kwam het door de bloedingen?
Heel veel sterkte morgen.
Hoe gaat het met de Dames hier en kleintjes??
Hey hier is alles goed. Tess is een echt klein dametje. Lief maar heeft ook leuke streken.
Ze loopt vaak stoer rond en houd heel erg van buitenspelen.
Helaas is eind januari haar oma mijn moeder overleden. Na 17 jaar ziek te zijn van ms kreeg ze een dubbele longontsteking. Kwam door verslikking. Na 5 dagen te waken is ze overleden. Nadat ze Tess had gezien is ze in coma geraakt.
Maar Ingelke je had een flinke vleesboom. Hoe is het nu met je.
Heerlijk toch zo’n dametje :inlove:
Gecondoleerd nog.
Ja het was een grote vleesboom, 800 gram en 20x20 ook 3.5 liter bloed verloren onder de operatie.
Maar gelukkig naar 5 dagen mocht ik naar huis.
Ik heb nu de rest van de onderzoeken gehad, voor Hart en vaten.
Omdat ze niet 100% weten of het echt die vleesboom is geweest.
Als dat groen licht geeft dan mogen we vanaf Juli gaan voor een Tweede kindje.
Verder gaat het goed met mij, positief 2013 begonnen en dan blijven we ook. Mijn Cyclus is weer normaal sinds het verwijderen van de vleesboom, is ook heel fijn.
30 dagen en 5 dagen mijn menstruatie.
Tegenover verschillende cyclus en 14 dagen menstruatie.
hallo dames
na een hele lange tijd weer ff komen buurten.
maar wat een verhalen allemaal zeg. ongeloofelijk.
helemaal niet leuk.
@ingelke ik wil je nog heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie zoon. wat een verdriet
maar ook wil ik je feliciteren met je zwangerschap.
een broertje of zusje voor Damian. geweldig.
ik hoop dat alles goed mag gaan en blijven gaan.
@loon jij ook nog gecondoleerd met het verlies van jou moeder en oma voor de kinders.
wat een verdriet zou dat zijn geweest en nog.
veel sterkte want ik weet zeker dat je haar nog heel veel en vaak mist.
hier gaat het goed.
Achaz is echt een heerlijk ondeugend jongentje.
heerlijk levedig en lekker veel streken
en hij is net twee geworden. en bij hem geld het zeker ik ben twee en ik zeg nee.
soms wel vermoeiend maar het is geweldig om te zien hoe hij een eigen willetje aan het ontwikkelen is.
met zijn zus noëmi gaat het ook heel goed. nog een krappe week en ze word alweer 5 fantastisch toch. ze is echt een hele meid.
ze vind het heel leuk op school en geniet daar ook echt van.
dus we hebben geen klagen hiero
ben alleen afgelopen dec geopereerd aan mijn schouder en ben daarvan aan het herstellen en heb dan nog een revalidatie periode van een half jaar.
dus dat is wel wat minder maar goed komt ook wel weer goed.
nou misschien schrijven jullie nog een mooi verhaaltje terug met hoe het met jullie kindjes gaat
Hoi,
Ons meisje word bijna 2. En bij haar is dit ook 2 is nee fase. Soms inderdaad vermoeiend. Verder is het een leuk meisje.
Helass is ze tegenwoordig een beetje veel ziek. Ga nu bij houden wanneer zei verhoging en koorts heeft. In de hoop dat we der achter kunnen komen waarom dit is.
Hopelijk in juni voor een nieuwe beeb.
@Ingelke gefeliciteerd met je zwangerschap.
@loon bij onze oudste hadden wij dat ook een periode maar wij kwamen erachter dat ze meer met andere kindjes in contact kwam waardoor ze alle virusjes mee pakte. maar daardoor is haar weerstyand nu wel mooi verbeterd.
en in juni voor een baby gaan. leuk leuk.
spannend.
wij zitten er ook over te denken om nog voor een derde te gaan. maar we zijn er nog niet helemaal uit. vind het allemaal wel spannend.
Super dames om weer iets van jullie te lezen.
Dank jullie wel.
Na een jaar kregen we groen licht en twee maanden later was ik zwanger :inlove:
Super dames om weer iets van jullie te lezen.
Dank jullie wel.
Na een jaar kregen we groen licht en twee maanden later was ik zwanger :inlove:
@ingelke gaaf zeg. en hoe gaat het met jou. geniet je wel een beetje. of vind je dat moeilijk. wat ik eigenlijk wel kan begrijpen.
hier naast pijn van de operatie aan mijn schouder ook een seik rug. bah.
morgen gaan we starten met fysio. ben benieuwd wat die man te zeggen heeft.
Zijn er nog moeders van deze groep actief?
Wij zijn inmiddels met onze 2e bezig. Hopelijk snel zwanger
Duimen draaien dat je snel weer zwanger mag worden :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik hoop het ook.