JULI/AUGUSTUS STOPPERS 2010 leven samen naar de feestdagen





Uploaded with ImageShack.us



hierbij het nieuwe deeltje. wijzigingen laat het mij even weten.

meld.



Ben even kwijt wat iedereen vertelde.

En of ik de goede naam erbij heb.



@karin ben benieuwd hoe gesprek met vk gaat.

@kiki leuk een meisje



@alina zit dan niet echt mee. Wel fijn dat je dochter een goede verjaardag hebt gehad

@ingelke jammer dat :twisted: doorgezet is



hier is alles goed. Nog 2 weken werken.

Meld.



Misselijk gevoel heb ik al van gisteren. S’morgens als ik op stabegint het. Dan zakt het wat en als ik s’avonds warm eten gehad heb begint het weer. Bah. Vind er maar niks aan. Als ik zo uitreken dan is mijn nod dag de 25 ste december. Fijn met kerst :?

@ ingelke. Ooo meid wat een gedoe allemasl.



Oo meiden ikaa is ook bevallen van een zoon. Geboren op 21 nov.

ik heb haar op hyves.



Ik kan helaas het lijstje niey veranderen want heb mijn laptop kapot. Heb hem nog geen jaar. Echt baal zo.



En ben hem nu.waarschijnlijk gewoon rond 6 weken kwijt.

We krijgen misschien een oude laptop van mijn zwager te leen.

Maar ik hoop dat ik de thuis mail van mijn oude laptop ook ksn openen op deze laptop.

Want daar krijg voornamelijk mijn belangrijke mail.binnen. En.die kan ik nu dus niet bekijken.



Maar goed genoeg gezeur.

@ikaa gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje.



@karen, dat is minder. Hoop inderdaad voor je dat je je mail kunt checken op de andere laptop. Zonder kunnen we eigenlijk niet meer.

Ikaa is weer thuis maarzoontje dylan nog niet. Hij is nig te mie en alles kost nog teveel

Energie.

Hallo dames.

Sorry dat ik me niet zo veel van me liet horen.



Ben inderdaad bevallen van me zoontje Dylan Gabriël op 21-11-2011.

Helaas lig hij op de zuigelingenafdeling wegens dat hij te zwak is om volledig zelf te drinken.

Waaraan het precies aan lig geen idee.

Zal zo snel mogenlijk een foto plaatsten als het me luk.

@ikaa gefeliciteerd met je zoontje dylan. Hopelijk word het zuigreflex snel sterker. Hoe is het verders met je??

Dank je wel Loon.

Ja beetje voor beetje wat beter, erg moe van de alle hectiek en ijzer te kort.

Maar we komen er wel.



Hoe gaat het met jou?

@ikaa hoe gaat het nu met je kleine man?

@ikaa hier gaat het wel redelijk, moet me nu echt richting werk slepen. Gelukkig laaste dag volgende week woensdag.

Ingelke ja op en af.

Zo denken we dat ie de goede weg op gaat en dan laat ie toch weer wat minder zien.

Maar er komt wel een stijgende lijn.

Pfff vandaag al 2 weekjes oud.



Hoe gaat het bij jou???



Loon nog heel eventjes dus en dan zwangerschapsverlof??

Lijk me wel best zwaar zo op het einde.

@ikaa. Sterkte met je mannetje. Ik hoop dat.hij.gauw echt alles op ejgen krachten kan.

Hebben ze ook inderzocht waarom hij nog hulp nodig heeft.



Hier alles wel goed alleen moe. Mijn meisje is naar schooltje en aangezien dat al dag 2 is van deze week is ze vanmiddag zo moe dat ze even lekker gaat slapen.

Komt dat even goed uit. Kan ik ook even lekker ligfen.



Ooo meiden alweer 37 wejen joehoe joehoe

Karen Marieke zo jij gaat ook hard zeg meid.



Ze zeggen dat hij opstart problemen heeft.

Maar ze blijven wel zoeken natuurlijk.

Ze hadden een foto gemaakt van zijn hoofdje wegens dat ze wil uitsluiten dat de naad niet dicht zat.

Gelukkig alles goed.

Nu willen ze een echo van zijn hoofdje maken, bloedprikken en hij heeft vandaag een plaszakje ( zal denk nu wel ondertussen wel 70cc in zitten) om te onderzoeken.

Dus best spannend is het wel eigenlijk.

@Ikaa heel veel sterkte gewenst voor jouw kleine man. Dat hij snel op eigen krachten gaat komen.



@Karen wowwwww wat gaat de tijd snel zeg. :dance:



Hier gaat het allemaal wel goed.



Als alles goed gaat, dan gaan we komend jaar weer verhuizen.

Nu dan boven de winkelpand waar mijn vriend zijn eigen tattooshop start en dit keer in Maastricht. ( Nu winkelpand in Kerkrade)

Grote tuin voor de hond, dus we gaan er alleen maar op vooruit.

Ook 3 Slaapkamers en dan gaan we echt kijken waarom het niet wil lukken om zwanger te worden.



Iedereen een fijne sinterklaas gehad???

@ikaa goed dt ze blijven onderzoeken. Ja laatste loodjes wegen zwaar. Erg aan het aftellen nu

@ingelke wel leuk vooruitzicht dan met het nieuwe huis.

@karin gaat snel zeg.

@ikaa. Spannend allemaal. Hopend dat het gewoon opstart problemen zijn. Masr.zou het nuniet eens dan beter moeten gaan?

Sterkte meid. En ik hoop gewoon zo met jou mee dat alles goed.is.



@ingelke oo meid dat verhuizen klinkt wel als een heel stap vooruit. Spannend hoor.

En idd dan maar eens kijken waarom.



Het gaat idd erg snel. maar de kleine zit nog goed. Dus we wachten rustig af.

Voel me verder wel oké. Alleen word alles wel zwaarder maar dat is ook niet gek toch.

Ikaa van harte gefeliciteerd met jullie zoontje D.ylan!!

Maar wat balen dat hij nog in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat hij snel sterk genoeg is dat hij zelf alles kan drinken en lekker mee naar huis mag. Maar wel spannend het afwachten op alle uitslagen. Leef met jullie mee.



Bij ons gaat het niet veel beter…

R.oan ligt helaas weer in het ziekenhuis. Vanaf donderdagmiddag begon hij over te geven. De ene keer meteen na de fles de andere keer hield hij de fles een uurtje of zo binnen. Vrijdag heeft hij in het totaal maar 2 flesjes van 90 cc binnen gehouden. Zaterdagochtend was er van ons vrolijke, druk bewegend mannetje niets meer over. Hij viel constant in slaap en als hij wakker was jengelde hij aan één stuk door. Als hij de fles zag voel hij meteen aan, maar helaas de meeste vlogen er ook direct weer uit.

Toen hebben we de huisartsen post maar gebeld. We konden vrij snel terecht. Hij werd helemaal onderzocht. De arts vond hem erg benauwd en hij had uitdrogingsverschijnselen. Dus we werden doorgestuurd naar de EHBO zodat de kinderarts hem ook kon beoordelen. De saturatie was gelukkig goed. En aangezien hij zijn flesjes er graag wilde mochten we thuis gaan proberen om hem elk uur een flesje te geven in de hoop dat hij vocht binnen zou houden. Om 16.00 uur heeft Rick het opgegeven en terug gebelt naar het ziekenhuis. Hij is toen opgenomen en aan de ors gezet. De ors houd hij gelukkig goed binnen. De flesjes melk die ze gisteravond hebben aangeboden. zijn er helaas vannacht weer uitgekomen. Nu krijgt hij 4x ors via de sonde en dan nog 4x zijn melk via de sonde. Kijken wat hij daarmee gaat doen. Ook leggen ze hem nu even aan de monitor voor zijn saturatie. Aangezien hij toch wat benauwdig blijft. Ook is er bloed geprikt voor infecties uit te sluiten. De sneltest van de rs test was weer negatief. Verder is het allemaal even afwachten.



Ingelke wat een goed nieuws!!! Super voor jullie. Ik blijf voor jullie hopen dat de medische molen niet nodig is maar dat jullie met de kerst gewoon een héél mooi cadeautje mogen krijgen :pray:

Hè, ik was jullie helemaal kwijt…En er is heel wat gebeurd!



@Ikaa; gefeliciteerd met D.ylan. Wat heftig dat hij al zo lang in het ziekenhuis ligt zeg. Hopelijk wordt de oorzaak snel gevonden en mogen jullie hem mee naar huis nemen. Hoe gaat het met jou?



@Yala, ook bevallen zie ik. Ik ga straks even op KOK neuzen of ik meer info over jou en je verse kindje vindt. Gefeliciteerd in elk geval.



@Karen, tjonge, jij kunt ook al ieder moment bevallen. Spannend zeg! Hoe zat ben je het?



@Ingelke; dat is nog eens goed nieuws over jullie woonruimte! Gaat het nu ook beter met de tattooshop van je vriend? Wie weet heb je straks wat meer rust en ben je zo zwanger.



@Alina, wat heftig steeds die ziekenhuisopnames van R.oan. Enig idee waarom hij zo vatbaar is? Sterkte voor jou en je mannetje.



@Loon; Jij hebt nu volgens mij ook verlof he? Dus het aftellen kan beginnen. Gaat het goed met je?



Met ons gaat het goed. We zitten nu allemaal in de lappenmand, maar dat mag geen naam hebben als ik over jullie zieke kindjes lees. Stef is hard aan vakantie toe en Fileine gaat binnenkort alweer voor het eerst naar haar gastouder. Over drie weken moet ik weer werken.

@Dame wrote:





@Ingelke; dat is nog eens goed nieuws over jullie woonruimte! Gaat het nu ook beter met de tattooshop van je vriend? Wie weet heb je straks wat meer rust en ben je zo zwanger.


Ja met de tattooshop gaat het nu goed.

Ik moet zeggen ik voel me al een paar weken beroerd, s'morgens misselijk wat tegen de middag langzaam weg gaat.
Afgelopen maand gewoon ongesteld geworden.
Afwachten dus wat het deze maand geeft.