JULI/AUGUSTUS STOPPERS 2010 leven samen naar de feestdagen

Hey dames,

Hier een posetief nieuws.

Me stoere ventje komt morgen naar huis :dance: :dance: :dance:

Ben nog wel wat onzeker, maar dat komt wel goed en krijg conveuze/nazorg.

Dus krijg 5 daagjes hulp in huis.



Alina meid een hele dikke :hug: :hug:

Is er heftig zeg, hoop dat hij snel opknap en naar huis mag.

@alina een hele dikke :hug: voor jou. beterschap voor jouw kleine mannetje :-*



@ikaa dat is positief nieuws :dance: :dance: ook fijn dat je nog 5 dagen hulp krijgt.

Dat het nu goed mag gaan met de kleine man :hug:



Hier maar weer eens slecht nieuws, tattooshop gaat waarschiinlijk niet door. Gemeente maastricht wil er de vergunning niet voor geven. Ggd en kvk zeggen dat een tattooshop onder detail valt, staat ook in zijn papieren. Gemeente zegt tattoo valt onder zorging. Maar het punt is de kringloop wil dat pand hebben, de gemeente krijgt er dan subsidie op als er weer werkelozen aan het werk zijn. Maar als mijn neef voor dat winkelpand 10.000 euro vraagt, dan moet de kringloop dat gaan vragen bij de gemeente en die betaald dat dan. Belachelijk gewoon. Dus we zijn weer af bij 0, er zou eens goed nieuws komen zo op het einde van het jaar. Pfff vraag me af of we dat ooit wel gaan krijgen en niet de ene tegenslag naar de andere. :cry:

@ikaa hoe is het thuis. lukt het allemaal met je mannetje



@ingelke jee joh wat een nieuws. dat is even balen zeg.

sterkte…



@dame hier gaat het wel

ben heel erg verkouden. heb pijn op mijn schaambot. het huilen staat me nader dan het lachen dit ook i.v.m zorgen rondom mijn moeder.

ben gewoon echt niet lekker.



dus nu ben ik het wel heel zat.

maar goed we moeten gewoon door.

dus ik denk straks maar even lekker uithuilen bij manlief. gewoon ff mijn zorgen en gal kwijt en dan zal het wel weer gaan.

Ikaa ja je mannetje thuis!!! Wat fijn dat je nog nazorg thuis krijgt. Lekker genieten van jullie complete gezinnetje thuis!



Ingelke wat balen meid dat de gemeente het dus zo tegenhoud. JE verheugt je er zo op en dan gaat het toch niet door. Is gewoon echt knudde!! Een dikke :hug: voor jullie.



Hier gaat het weer een stukje beter. R.oan is weer wat actiever en meer wakker. Ook mogen we weer af en toe zijn mooie glimlach bewonderen .Vanaf gisterenavond zijn we begonnen met flesjes melk. Een beetje om en om met sonde. Gisteren avond heeft hij wel wat gespuugd maar dat was voor het grootste gedeelte slijm. Vanochtend hebben ze daarom besloten om al zijn voedingen via de fles aan te bieden en er weer een schepje bij te geven. Vanochtend na de fles van 11.00 heeft hij wel gespuugd. Zo’n beetje het extra schepje er weer uit :? Nu dus even afwachten wat hij met de rest van de voedingen gaat doen. :pray: :pray:



Karen een hélé dikke :hug: :hug: voor jou!

@Karen dat kan dan goed opluchten. Er even alles uit gooien en lekker huilen als je dat moet.

Dikke :hug: voor jou.



@Alina ik hoop voor jullie dat de kleine man alles binnen gaat blijven houden :pray: :pray: :pray:



Ja dat is echt balen. Nu kunnen voor een bezwaarschrift indienen, kost ons 80 Euro. Als we het niet proberen dan weten we niks.

Ik heb tegen hem gezegd, ja laat dat maar doen.

In dat pand zit mijn Neef nog met zijn vriendin. Zij vinden het ook niet fijn hoe het allemaal verloopt. Zij wonen er boven en zij zou dan verder gaan met de winkel maar dan als tattooshop en zo gezegd mijn vriend daar die voor haar werkt. Zodra zij iets anders hadden gevonden konden wij over.

Maar helaas. Nu gaan mijn Neef en zijn vriendin die bezwaarschrift indienen en kijken wat er dan uit de bus rolt.



Ze willen daar gewoon de kringloop inzetten, terwijl daarvoor genoeg panden vrij staan :?

Ingelke ben erg benieuwd of het bezwaarschrift gaat helpen. Echt balen dat de gemeente dus net dat pand in het vizier heeft gekregen.



Hier gaat het de betere kant uit. :dance: :dance: Heb even onderstaande gekopieerd en geplakt van mijn berichtje bij de meimama’s



Gisteren de uitslag gehad van de longfoto. Helaas gaf deze nog steeds hetzelfde beeld als een maand geleden. Dus nu hebben de kinderartsen en longarts overleg gehad en gezien alle punten

  • flink intrekken in borstkas bij ademen
  • sluimering/vlek op long die niet verbeterd
  • 3 opnames in 3 maanden tijd
  • het constant ziek zijn met flinke uitschieters waardoor opname

    hebben ze nu besloten om verdere onderzoeken te gaan . Hopelijk komen ze erachter wat er nu precies aan de hand is met hem. En anders kunnen ze hierdoor in ieder geval wel vanalles afstrepen.

    Gisteren is er meteen flink wat bloed afgenomen. De eerste testen die nu al terug zijn zien er goed uit. Nu dus even de andere uitslagen afwachten en bekijken wat de volgende stappen dan weer zullen zijn.

    Verder zijn we vandaag weer een stapje verder in zijn voeding. En heeft hij weer een boterham, fruit en groente mogen hebben. De boterham is hem nog wat te zwaar gevallen. Want daar heeft hij helaas wat van uitgespuugd. Het fruit vond hij ook nog niet zo heel lekker en ook daarna heeft hij nog gespuugt. Zijn groente heeft hij lekker gegeten en het zit er tot nu toe ook nog in. Dus hopelijk blijft dit ook zo en gaat het morgen met de rest ook weer wat beter.

@alina oo meid wel goed om te horen dat het beter gaat.

en ook goed om te horen dat ze toch verder gaan onderzoeken.

en ook goed om te horen dat de eerste uitslagen wel goed zijn.

maar toch nog veel sterkte toegewenst want het toch wel weer een opname en veel engergie vreten en veel onzekerheid

dus meid sterkte.



@ingelke oo meid wat een gedoe allemaal zeg. jij ook een dikke knuff voor deze onzekerheid.



hier geestelijk wel weer wat beter lichamelijk nog neit zo.

nog steeds erg verkouden. en een heel vol gevoel.

morgen naar de vk. kijken wat we daar er weer van af brengen.



maar goed ik had graag gewild dat ik echt met goede energie de bevalling in ging

maar goed we hebben ook nog ffies toch het hoeft niet alle minuut te gebeuren.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

R.oan is weer thuis!! We hebben hem gisterenavond mee mogen nemen.

Het blijkt dat hij een chronische ontsteking heeft in zijn long. Nu moet hij 3 weken 3xdaags ab hebben. Na die 3 weken moeten we weer een longfoto maken. Als het goed is zien we dan geen vlek meer zitten. Is dit nog wel zo dan moeten we naar de kinderlongarts in Maassticht voor verder onderzoek.



Ennnnn… we hebben weer internet! :dance: :dance: :dance: en televisie. Vanavond als de kindjes op bed liggen nestel ik me op de bank voor de voice of holland met mijn laptop op schoot. :mrgreen:

Wat super dat jullie mannetje weer thuis is.

Mijn duimen draaien voor jullie dat over 3 weken niks meer te zien is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Nu blijkt het geen bezwaarschrift te zijn :shock: maar een brief voor de vergunning aan te vragen.

Moeilijk lezen denk ik :think: :think: zal toch een verschil zijn tussen die twee.

Maar weer een kleine pluspunt voor ons. Ik juich nog niet te hard, pas als wij helemaal met meubels en al over kunnen gaan, dan zal ik blij zijn.

Want je weet het maar nooit hier in Maastricht. :roll:



@Karen jouw laatste dagen zijn in zicht. :dance:

blij dat alle kindjes weer naar huis.

En dat met iedereen wel goed gaat.



@selena sow wat een verhaal met de gemeente zeg.



Hier alles wel goed. Dipje gehad gister.

pffff ingelke… zo blijf je in onzekerheid zitten.

Ik hoop echt dat jullie alles kunnen oplossen en als nog kunnen overhuizen, maar begrijp je reserves volkomen.



Loon :hug: :-*

@ingelke ooo meid wat een gedoe toch. echt niet normaal.

ik duim voor je dat het allemaal gaat lukken.



@alina ooooo echt is je mannetje weer thuis en ik duim voor je dat over drie weken gewoon alles weg is en dat jullie weer een heerlijk levendig mannetje hebben.



@loon :hug:



hier begin ik weer wat op te knappen.

maar nog wel onwijs gauw moe. en een longcapisiteit van lik mijn versie. echt niks.

ik moet eigenlijk aankomende zondag spelen met mijn dwarsfluit maar ik kan niet eens een nummer uitspelen.

dus morgen nog maar even oefenen en anders toch maar afbellen. want om zo te spelen is ook geen optie.

karen fijn dat je je wat beter gaat voelen. Hopelijk ben je er weer helemaal bovenop als je bevalling begint. Is toch wel fijn als je dan weer wat lucht inhoud hebt. Succes met het event. optreden.

@Loon :hug: :hug:

En hoe gaat het hier met jullie?

Al klaar voor de feestdagen :lol:?



Bij mij gaat alles goed. Alleen moet rusten van de gyn. Doe nog veel te veel. Maar met kleine is het goed. Ze doet nu indalen.

Voor mij mochten de Feestdagen weer voorbij zijn. Verder is alles goed hier.



Fijn om te horen dat alles goed gaat. Doe rustig aan.



@Karen hoe is het met jou??

Hoi dames,



Ik was jullie kwijt, maar weer gevonden.



Nieuwe mama’s gefeliciteerd.



Loon en Karen marieke suc6 met de laatste loodjes.



Ingelke wat een gedoe allemaal dikke :hug:



en dan nu de update van Damian:

Ondertussen is hij geopereerd aan een liesbreuk, maar ligt momenteel in het ziekenhuis met een ernstige vorm van reflux, hield niets meer binnen afgelopen zaterdag. nu is er maandag gestart met medicijnen en nu is het hopen dat het snel weer beter gaat en we hem weer mee naar huis mogen nemen.



Ik ben van plan jullie weer wat beter te gaan volgen…

@dolfijntje owh niet zo best met je ventje dan. Veel beterschap met hem.



Aarch dit is nacht 3 dat ik wakker ben en ook niet meer in slaap kom. Word er helemaal gek van. Laatste loodjes wegen het zwaarst merk ik nu.

@dolfijntje arm mannetje. Zo klein en moet ook al genoeg meemaken. Heel veel beterschap gewenst en dat hij snel weer naar huis mag.



@loon, dat is niet fijn. Je hebt je rust toch nodig en als je dan niet meer kunt slapen. Zo lijken inderdaad de laatste loodjes lang. Duurt voor jou ook niet meer lang.



@karen, de laatste dagen voor de bevalling, of je bent misschien al bevallen.( dat kan natuurlijk ook, zou leuker zijn voor de baby dat het geen kerstkindje gaat worden ivm verjaardag als de baby wat ouder is)

hallo ohallo



nee hoor nog niet bevallen hihih. alles zit nog in mijn buik hihihih.



@loon ooo jij ook van die walgelijke nachten… hier ook zie geregeld de klok van 1 uur voorbij komen.

dus dat is niet alles. maar goed.

succes meid. nog ff.



@ingelke waarom mogen voor jou de feestdagen al over zijn. zit je niet lekker in je vel. of houd je er gewoon niet van.

gewoon ff een :hug: voor jou.



@dolfijntje ooo jee dat is toch ook wat. sterkte met je mannetje. en ik hoop dat het gauw beter gaat.