JULI/AUGUSTUS STOPPERS 2010 leven samen naar de feestdagen

@Karen nog eventjes voor jou dan.



Ik ben niet zo voor deze feestdagen en mijn vriend ook niet. Ik heb dat eigenlijk sinds mijn moeder is overleden en hij met zijn vader.

Mijn moeder is 15 jaar geleden overleden en was pas 43, zijn vader is 10 jaar geleden overleden en was pas 48.

Wij doen dan wel Surprise met de Familie en lekker gourmetten, altijd wel gezellig maar toch altijd blij als ze om zijn.





Mijn voorwerkster heeft een droom gehad over mij :? Ik stond in een huis vol met dozen en had een dikke buik. Ik huilde en vertelde daar toen dat ik en ging verhuizen en ook nog zwanger was.

Voorlopig ga ik niet verhuizen :smiley: en of ik zwanger ben dat merk ik over een paar dagen weer.



Ik heb zo’n idee dat ze met een schuld gevoel rond loopt. Ik weet niet of ik dat al eens hier vertelde heb.

Laatst had ik last van mijn buik. Ik was s’morgens niet goed naar de toilet kunnen gaan.

Waarop ze zei, je bent toch zeker niet zwanger. Wacht daar nog maar eens twee jaar mee. Waarop ik zei, mijn klok tikt ook door. Ja en kreeg ik toen als antwoord.



Nu komt dat mens toch wel vaker kort uit de bocht met antwoorden.

Is laatst een manager bij ons geweest en hebben haar toen alles verteld. Daarna nog eens een gesprek gehad waar zij bij was. Heb dat toen verteld dat ik het niet fijn vond om zo’n reactie te krijgen.



Ze vertelde toen dat ze het niet zo meende, maar dat ik het uit mijn hoofd moest zetten. Dat ik er teveel mee bezig was om zwanger te worden en het dan meestal niet lukt of de teleurstelling nog groter is als ik ongesteld werd.



Maar vanaf toen blijft ze het er wel steeds over hebben, over zwanger zijn enz.

Iedereen fijne kerstdagen gewenst.

@ ingelke. Vervelende voorwerkster zeg. Waar bemoeit ze zich mee.



Het stomste wat ik tot nu toe gehoord had is van een vrijwilligster waar mama in het tehuis is of ze nie nog eens na ging denken over zonde voeding vanwege dat ik haar eerste kleinkind geef. Net of ze dan nog wel een toerijkend leven heeft. En dan veel kan genieten van kleinkind als ze een kasplantje is. Papa werd boos toen op haar.





Na hier 1e kerstdag achter de rug leuke kado gekregen. Nu erg moe.

Nou ja ingelke wat een mens :silenced: Dat ze zich met iemand anders bemoeit…

Weet je al meer trouwens? Zie je banner 2 dagen overtijd, maar weet niet wanneer je nog online bent geweest. Ik hoop het zo :pray: :pray: :pray:



Dolfijntje wat balen dat je mannetje in het ziekenhuis ligt met een flinke reflux. Ik hoop dat zijn medicijnen zijn werk doen en hij weer een heel stuk is opgeknapt. Hopelijk hebben jullie de kerst saampjes thuis mogen vieren :pray: En ook al een operatie achter de rug pfffff lijkt me zo moeilijk je kleine hummeltje onder narcose te zien gaan en af te moeten geven aan de artsen. :hug: :hug: Gaat het met jullie allemaal nog een beetje?



Karen je beebje maakt het spannend… ben erg benieuwd wanneer jullie hummeltje in jullie armen mag liggen. :pray: :pray: :pray:



Hier hebben we heerlijk feestdagen gehad. Twee heerlijke dagen met familie gehad en ook een heerlijk dagje met zijn vieren. Ondanks de miezer hebben we een heerlijk wandeling door de bossen gemaakt met ons paard. M.alou heeft heerlijk genoten. Ze mocht met mij bovenop Faro zitten. Ze hield de teugels heel mooi vast en riep geregeld leuk!:inlove: Ze wilde er eigenlijk ook niet meer vanaf :inlove:

Met R.aon gaat het redelijk. We hebben alleen het idee dat hij weer wat meer begint te hoesten en rochelen. En dit mag eigenlijk niet aangezien hij nu alweer 1,5 week aan de ab zit :? We zijn erg bang dat we 9 januari te horen krijgen dat de foto geen verbetering laat zien en we doorgestuurd worden naar Maastricht.

@alina fijn dat de dagen leuk waren. Hopelijk hoeft roan nie naar maastricht



@ingelke ja ben benieuwd zeg.

@Alina mooie foto. :thumbup: :thumbdown: draaien voor 9 januari, voor goed nieuws :thumbup: :thumbdown:



Helaas ben ik ook deze keer weer ongesteld geworden :evil:

@ingelke balen zeg

SMs BUB van Karen!



We zijn de trotse ouders geworden van een mooie zoon. Genaamd Achaz nathanael. Hij weegt, schrik niet 4845 gram. We moeten nog in het ziekenhuis blijven ivm het gewicht van Achaz.

ze mogen w.s. vandaag nog naar huis! Het gaat goed met allebei!

BIB





@karin nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

:dance: :dance: Gefeliciteerd Karen met de geboorte van jullie Zoontje :dance: :dance:



@Cariska Dank je wel voor het doorgeven :-*

Ingelke balen meid :hug: :hug: Had jullei zo’n mooi uiteinde van 2011 gegunt!



Karen van harte gefeliciteerd met A.chaz!!



Iedereen een heel gelukkig, liefdevol en gezond 2012 gewenst!!!



ons nieuwe jaar begint helaas niet heel goed. R.oan is weer flink benauwd en hoest dus ook weer erg veel. Ik denk dat ik maandag de kinderarts maar ga bellen dat we zo snel mogelijk langs willen komen, want ben bang dat het weer flink verkeerd is en dat terwijl hij nog zijn ab heeft :eh: :cry:

@alina :cry: wat vervelend dat het weer niet goed gaat met de kleine man. Hopelijk kun je snel met hem terecht bij arts.





[size=24iedereen een goed jaarwisseling gewenst][/size]

@alina, he wat vervelend arm klein mannetje. Hoop dat jullie snel terecht kunnen daar. :hug:



Iedereen een gelukkig, gezond en zeer zeker een liefdevol 2012 gewenst. :-*

Toch maar vandaag de huisartsenpost gebelt en …



Helaas R.oan is weer opgenomen in het ziekenhuis. Ze vonden hem te benauwd en weer te veel intrekken. Hij ligt nu aan de monitor zodat ze hem goed in de gaten kunnen houden, maar tot nu toe is zijn saturatie goed. Ook zijn ze weer gestart met vernevelen in de hoop dat dit hem deze keer wel helpt. En de doorverwijzing naar de kinderlongarts in Maastricht hebben we ook zeker te pakken. Waarschijnlijk zal hij daar dan een ct of mri krijgen

@alina beterschap met je mannetje hopelijk kun je snel terecht bij maastricht



bib

@Alina Beterschap voor jouw mannetje. Dat je snel hier terecht met hem kan in het Azm. :thumbup: :thumbdown: :-*

@alina ooo jee wat moeten jullie toch al veel mee maken met jullie mannetje zeg.

Echt onwijs veel sterkte toegewenst.



@ingelke ooo weer ongesteld bbalen meid.



@loon succes nog even…



Hier gaat alles goed. Bv komt goed op gang. Echt een lekker manneke.

@karin mooi dat het goed gaat met bv. Ik vind ook zo’n mooie naam. Hoe kom je erop?

R.oan mag weer mee naar huis!!:dance: :dance: Hij reutelt nog wel, maar zijn saturatie blijft super goed. Hij zou dan nu alleen maar blijven voor zijn vernevelingen. Maar na het luisteren voor en na een verneveling vinden ze dat de verneveling te weinig doet om hem daarvoor te houden. Nu ligt hij nog lekker te slapen. Straks als hij wakker is gaan we naar huis.

Verder moeten we de ab kuur gewoon afmaken en 9 januari een longfoto laten maken en naar de kinderarts. Dan horen we hoe het verder gaat lopen en of de plek in zijn longen weg is.

We hadden gehoopt dat het nu allemaal vlugger zou lopen maar helaas is dit niet mogelijk :cry: :cry: