Was jullie even helemaal kwijt geraakt… druk met huisje, werk en kindjes…nu alleen op de bank en bedenk ineens. Hoe gaat het met onze laatste stopper???
En wat zie ik nu Ze is zwanger!!!
Ooooooooooo meis :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Wat ben ik blij voor je!
Hier gaat het nu eigenlijk allemaal best goed. Na de kijkoperatie en het starten van de ab-kuur hebben we geen opnamen meer gehad. Hij is nog wel heel vaak ziek geweest, maar gewoon normaal ziek zoals elk kindje is. Nu zijn we gestopt met de ab en heeft hij zijn eerste virus zonder opname overwonnen!!! :dance: :dance: :dance:
Verder is ons mannetje alweer 1 jaar :shock: Ook hebben we ons mannetje eindelijk gedoopt. We hebben door alle opnames zolang uitgesteld dus nu hebben we zijn verjaardag en doop in één gevierd.
Met M.alou gaat het ook super een heerlijk puberend peutertje waar het antwoord nee bijna standaard is :lol: Het is echt genieten van ons gezinnetje.
Verder hebben we nu 2 weekjes vakantie. We gaan niet weg, maar gewoon elke keer een dagje. We zijn nu al naar sealife geweest in Scheveningen. Helaas was het toen alleen zo koud dat we het strand niet meer op hebben gekunnen. Hoop dat we komende week dus nog een keer naar het strand kunnen. Verder gaan we maandag naar een dierentuin.
hier wat foto’s van mijn kindjes :inlove:
Dank je wel.
Wat super om te horen dat het met jullie kleine man goed gaat.
1 Jaar al, wat gaat de tijd toch snel he.
Gefeliciteerd nog met de kleine man zijn verjaardag en Doop.
Mooie foto’s, flinke stoere boy en een heel mooi meisje :inlove:
Nog een hele fijne vakantie toegewenst.
@alina nog gefeliciteerd mer je mannetje. Wat goed om te horen dat het wel goed gaat. Leuk dat ie gedoopt is.
Nog veel plezier met je vakantie
@ingelke leuk he om de naaste te vertellen dat je zwanger bent.
Nou hier al een week zonder werk. Inmiddels weer aan het solliciteren en wachten op antwoord van werkgever waarvoor ik meestal aan het werk ben. Aangezien ik een uitkering heb aangevraagd moet ik solliciteren en morgen naar een speeddate bij uwv om te kijken wat er allemaal nog voor werk is. Als ik dichterbij huis kan gaan zitten vind ik het beter.
Kleine gaat nog gewoon naar kdv om ritme te houden en wil mijn plaats niet kwijt bij ze. Ze heeft namelijk erg leuke leidsters. En volgens cb is de ritme ook goed voor haar.
Is zit nu in een sprong dus erg aanhankelijk. Ze wil gaan zitten en van rug naar buik draaien. Maar gaat nog niet goed en dan word ze boos.
Ja super is dat. Collega’s vandaag verteld, want mijn buik kan ik niet meer verstoppen :o Zelfs een Bewoner had al vorige week tegen mijn collega gezegd volgens mij is ze zwanger. Dat zag ze aan mijn gezicht.
Pyama gekregen van mijn Broertje, Schoonzusje en kleine neefje.
Mijn vriend heeft een eigen tattooshop en was gisteren naar Amsterdam gedaan voor de Tattoo conventie. Hij kwam terug met twee rompertjes, pyama en slabber. Allemaal in tattoostijl.
Het word een kleine Tattoo Boy/Girl :lol: :lol:
De 19 Juni eerste gesprek bij verloskundige en 22 Juni de eerste Echo. Mijn vriend had gebeld voor een afspraak ik was werken tot half 4.
Nu gaan ze de Echo inwendig doen :shock: omdat ik nog zo kort zwanger ben, dan zien ze het beter. Afwachten dus.
ooooo wat leuk al die reacties in je omgeving! En leuk dat je vriend zo met vanalles thuis kwam :inlove: :inlove:
Inwendige echo is even niet heel fijn (vooral het inbrengen vind ik) Vooral ook je eigen gevoel erbij. Maar op zich valt het reuze mee. Heb hem bij de eerste echo van M.alou gehad en 2 maal bij R.oan zijn zwangerschap ivm ligging placenta. Maar het beeld wat je op die manier krijgt is wel echt héél mooi vind ik!
Vandaag heerlijk wezen zwemmen in het Meerdal (centerparcs) M.alou is echt helemaal weg van de wildwaterbaan en de glijbanen :inlove: En ook R.oan is lekker in het water geweest. Pure ontspanning voor hem. Hij komt of helemaal tegen je aan geknuffelt of gaat helemaal plat op zijn rug liggen drijven :inlove: Nu even afwachten of hij er deze ronde weer verkouden van wordt. De vorige keer dat we met moederdag zijn wezen zwemmen was hij na 3 dagen verkouden en is 4 dagen flink beroerd geweest. Maar goed hij gaat nu zijn afweersysteem opbouwen, vanwege dat hij nu van de ab af is. dus hij zal het toch allemaal weer door moeten.
Misschien dat we morgen naar de beekse bergen gaan. Zoals het er nu nog uit ziet is dat de enige droge dag nog deze week. Duimen jullie mee voor ons?
Loon ik hoop dat je snel iets tegen komt. Op zich wel fijn om thuis bij je meisje te kunnen zijn, maar van de andere kant is het ook fijn om gewoon naar je werk te kunnen gaan. En dat boos zijn omdat iets niet lukt klikt héél bekend in mijn oren. Hier zitten er nu 2 kindjes in die fase :shifty:
Wiehoeeeeeeee!
Ik kom even op het forum spieken om ander nieuws te lezen, ga toch nog even hier kijken en ik zie fantastisch nieuws!!!
Ingelke:
Van harte gefeliciteerd meid! Het is je zo gegund! Dat lange wachten, die onzekerheid! Het is gewoon gelukt, je bent zwanger!!!
Dank je wel
Super gewoon, we hadden het al bijna opgegeven. Waren er niet meer mee bezig en dan hop Zwanger :dance:
Zodra we bij de Verloskundige zijn geweest en de Echo hebben gehad. Dan gaan we naar mijn Schoonbroer toe.
Zij hebben een Dochtertje die komende maand 3 word.
Dus het meeste hebben ze nog thuis staan.
De kinderkamer krijgen we al van hun, zou dat eerst van mijn vader krijgen. Maar waarom een hele nieuwe kopen als we die van hun kunnen krijgen. Misschien hebben ze nog wel meer staan wat we kunnen gebruiken.
Nog anderhalve week en dan eindelijk de Echo. Dan weten we zeker of het eentje is of toch twee wat sommige mensen denken.
Bijna 8 weken en ik heb al een flinke buik.
spannend meis, wachten tot je eerste echo.
Vind die weken altijd zo lang duren!
En tja je buikje gaat inderdaad wel erg hard :think: Ben zeer benieuwd???
Wel leuk een tweeling :inlove:
ben benieuwd naar de echo. Wel showen dan. Hoe zou je reageren als het er 2 zijn? Zitten er in de familie tweelingen
hier nog steeds geen werk. Zoek verder maar ja zo vlak voor de bouwvakvakantie valt het zeker niet mee.
Morgen is meissie alweer 5 maanden. Gaat gelukkig wel goed met haar,
inderdaad niet makkelijk Loon om in deze tijd werk te vinden. Maar is het geen mogelikheid om tijdelijk via het uitzendbureau ergens aan de slag te gaan. Misschien dat ze dan zo tevreden zijn dat ze je willen en kunnen houden. Of het moet financieel natuurlijk mogelijk zijn om thuis te blijven bij je meisje terwijl je zoekt. Dan ligt het natuurlijk allemaal iets anders. Dan kun je gewoon op je gemak op zoek tot er iets voorbij komt wat helemaal bij je past.
@alina zit nu in ww en zoek naar passende fumcties. Maar ga me nog ff inschrijven in een uitzendburo en kijk wel wat er van komt.
Ja dat duurt inderdaad zolang. Normaal gaan de dagen snel voorbij en nu lijken ze echt langzaam te gaan.
Mijn moeder is van een Tweeling. Mijn vriend zijn twee opa’s zijn allebei van een tweeling.
Het zit dus in de familie.
Ja een moeilijke tijd om werk te vinden wat bij je past. Waarvoor je geleerd hebt. Hoop voor je dat je snel iets vind, thuis zitten bij de kleine meid is leuk. Maar is ook leuk om weer tussen andere mensen in te komen. Andere contacten. Succes met zoeken.
Zodra ik mijn echo heb gehad zal ik deze zeker showen
jahoeeeeeeeeeeeeee, wouw wat gaaf Ingelke
O ben echt zo blij voor je meid.
Hoe voel je je?
Zo wat gaat het hard allemaal zeg dames.
Roan die al 1 jaar is en erg goed mee gaat.
Loon bale joh, is inderdaad moeilijk.
Ik werk sinds kort ook, na heel lang zoeken.
Hoop dat je snel wat heb.
Hier gaat het wel goed.
Dylan heeft de eerste 22 dagen van zijn leventje in het ziekenhuis verbleven.
Doordat hij te moe was om te eten enz.
Daarna kreeg hij reflex en kort erna werd er ondekt dat hij ook eczeem heeft.
Dus me zorge kindje.
4 juli gaan we naar de dermateloog, ben benieuwd, want het zit niet echt lekker.
Voor de rest groeit hij als kool en ik geef hem nog steeds borstvoeding :inlove:
Dank je wel.
Ja tot nu toe voel ik me goed. Niet misselijk dus dat scheeld alweer Soms wel last van mijn buik, net zo als menstruatie pijn en ja dat moe zijn he.
Maar dat neem ik er graag bij. As vrijdag mijn eerste Echo pfff wat duurt een week nu lang zeg.
Ja de tijd gaat zo echt snel. Babytjes worden al groot bij jullie allemaal.
Beterschap voor jouw kleine man.
ojeee dat is niet niks 22 dagen in het ziekenhuis. Gaat je niet in de koude kleren zitten. Lag hij bij jullie in de buurt in het ziekenhuis?
En wat super dat je hem nog steeds borstvoeding kunt geven! Is ook goed voor zijn eczeem. Succes bij de dermatoloog!
Heb je een foto van je mannetje? we hebben hem volgens mij nog niet gezien en anders is het al veel te lang geleden :mrgreen:
@ingelke nog ff en dan eindelijk echo. Ben benieuwd.
Ik heb inmiddels weer werk. Bij een bedrijf in den bosch. Tis in mijn vakgebied niet waar mijn interesse ligt maarja tis werk en zoek gewoon verder. Kan hier wel een tijdje blijven
Ja morgenvroeg :dance: :dance: . Afgelopen Dinsdag intake gehad. Is een aardige verloskundige. Vandaag bloed doen prikken.
Volgende week bij de Gemeente langs, moet mijn vriend het kindje erkennen , dan moet ik er toch zijn voor mijn nieuwe ID op te halen. Voordat het straks niet zijn naam krijgt.
Krijg ook die andere testen vergoed omdat ik boven de 36 ben. Maar die ga ik niet doen. Ik ga niet het risico lopen dat net bij mij een miskraam komt daardoor.
20 Weken Echo zien ze ook genoeg op. Heeft het babytje een Downsyndroom dan zij het zo. Ook dat kindje is dan welkom.
Krijg ook een Groeiecho ivm mijn ibm. Deze is helaas te hoog.
Bijna echo :dance: :dance: :dance:
Loon fijn dat je werk hebt gevonden! Het is makkelijker om vanuit een werkende positie te solliciteren dan vanuit de thuis positie. Hopelijk komt er gewoon vlug een leuke uitdagende vacature voorbij!
Hier hebben we van de week bij R.oan dan eindelijk zijn eerste tandje ontdekt!! Dacht al bijna dat ons manneke geen tanden had :mrgreen:
En Malou slaapt zonder speen. Ze had ze beide kapot gebeten en ik had al vaker gezegd dat als ze ze kapot bleef bijten ik geen nieuwe meer zou kopen. Ze vraagt er nog wel elke keer om. Of ze zegt al meteen dat ze zonder fiep moet slapen, omdat hij in de prullenbak ligt.
:dance: :dance: Vanmorgen was het dan zover, onze eerste Echo.
Wel inwendig :shock: was niet zo fijn. Mijn baarmoeder is wat gekanteld waardoor ze het babytje niet meteen zag. Dus moest ze draaien met dat ding.
Babytje gezien, was al aan het bewegen :inlove: hartje zien kloppen en daarna gehoord. Wat gaat dat snel zeg. Ik ben morgen 9 weken.
Over twee weekjes krijgen we weer een Echo.