hallo hallo
@kiki ga jij ons nu vertellen dat jij onze eerste zwangere vrouw van dit topic bent. joehoe joehoe joehoe
nu moet lottie maar gauw terug komen voor het lijstje. hihiih
want nu moet er een zwangere lijstje bij
oooo meid streepje is streepje dus zwanger joehoe joeho
Ja, maar ik vind het zo onwerkelijk. Misschien omdat de streep zo licht was. We hadden bij Rowin een digitale cb, en dat was meteen duidelijk.
Al was die pas positief na 1,5 week overtijd.
Ik heb dus met hub afgesproken dat ik over een week nog een test doe.
ik snap je wel hoor.
maar zou het wel helemaal gaaf vinden voor je.
spannend
kan je niet een paar dagen eerder doen donderdag of zo
dan kan ik het nog zien voordat ik op vakantie ga
nee geintje hoor hihih
@Kiki, wat spannend zeg. Hierbij dan de eerste (voorzichtige) felicitaties. Ik hoop halverwege volgende week ook op een positieve test. Het zou wel heel uitzonderlijk zijn omdat ik nog helemaal niet ongesteld ben geweest, maar toch…
@Karen, fijne vakantie alvast! Waar ga je heen?
@Alina, wat doe je voor werk? Is het in de GGz of een andere sector?
@Wanna, wat leuk dat je taarten maakt! Ik wil dat ook graag doen voor de verjaardag van mijn zoontje volgende maand. Ben nu aan het lijnen. Wil er graag nog even 5 kilo vanaf hebben voor een zwangerschap. Ben benieuwd wat dr Frank over taarten zegt… :mrgreen:
Hey meiden,
Kennen jullie het? Dat je jezelf helemaal gek ermee kan maken? Loop al de hele dag te googlen, of een streep nou echt een streep is bij een Etos test.
Haha en de hele tijd maar kijken op de wc of ik toch niet ongesteld ben geworden.
Absoluut! Ik weet dat het heel onverstandig is om te denken én dat de kans uiterst klein is dat je direct na het verwijderen van een spiraal zwanger raakt, maar toch heb ik het gevoel dat het raak is. En ik fantaseer er flink op los. Volgende week woensdag testen; ik kan niet wachten… :oops:
hallo hallo
@kiki waarom koop je dan geen andere test en probeer je het daar nog mee.
want je zelf gek lopen maken is ook niet helemaal lekker.
dus ik zou gewoon zeggen koop een andere test.
@Dame spannend hoor. en dan ook nog moeten wachten tot dat je mag testen spannend hoor
hier lekker gezwommen. heerlijk heerlijk heerlijk.
Hoihoi!
Nou, ik was nog niet op vakantie hoor, alleen enorm druk voor de bruiloft en met t klussen natuurlijk
Morgenavond heb ik weer tijd om achter de computer te kruipen en kan ik het lijstje updaten en weet ff lekker bijlezen!
Tot morgen!!!
Liefs, Lottie
@lottie oo gelukkig maar ik dacht al zou er wat zijn of zo.
en zou jij mij misschien uit willen leggen hoe je dat lijstje hebt gemaakt en daar zo mooi groot hebt gekregen
ik heb namelijk bij de decemberstoppers 2007 een lijstje gemaakt
en die wou ik bij werken en nu komt hij heeel klein maar in beeld.
en dat ik natuurlijk niet helemaal de bedoeling.
bedankt alvast.
vanmorgen naar de paradontholoog voor mijn tanden ik heb een hele grote bacterie gehad onder mijn tandvlees en ben daar nog voor onder behandeling.
dus ben benieuwd ik zelf vind het niet zo geod gaan vaak gerriteerd tandvlees enzo.
oja en vandaag word een vriendin tevens overbuurvrouw ingeleid ze is zwanger van een tweeling. dus ben een beetje zenuwachtig stom he.
het is niet eens mijn eigen kind hihihi.
Blijkbaar was het een heel kort tussenstopje voor mij…
Moet je nagaan ik heb noggeneens het lijstje gehaald
Ik kan waarschijnlijk heel voorzichtig melden dat ik zwanger ben
hallo hallo
@nachtvlinder woehoe whoehoe
dan ben jij waarschijnlijk nummer twee
oooo wat zijn we goed bezig…
nu de rest nog.
hier nog niks gehoord van die vriendin van mij
ben benieuwd…of ze al bevallen is.
@Alina nog gefeliciteerd met je moeder! Wat een drukke week voor de boeg!
@Karen marieke Pff heb het ff gegoogled hoop voor je dat het niet zo is :hug: ! zou toch ff naar de huisarts gaan… kan me wel voorstellen dat je dat niet zo goed durft! Missschien is er wel niks aan de hand en heb je nu stress voor niks…
Spannend voor je vriendin ben benieuwd!
@Ikaa Thanks! :hug:
@ Dame spannend hoor! fantaseer er ook al wel over hoor!
@Kiki ga je toch voorzichtig feliciteren!! Super!!!
@Nachtvlinder gefeliciteerd!!!
@wanabe ziet er heerlijk uit die taarten!!! echt kei mooi!!!
Hier een dagje vrij! nu nog 3 dagen werken en ben het weekend lekker vrij! Dan nog 2 weken werken en dan lekker vakantie heb er super zin in!
zijn al 2 weken netjes om de dag aan het klussen. Heb denk ik ook mijn eisprong gevoelt voor het weekend en flink geklust rond die dagen! Nu ben ik gister en vandaag met vlagen misselijk last van maagzuur steken in mijn borsten en kei moe kon gister echt mijn bed niet uit komen, ben eigenlijk sinds het weekend al super moe. Ik ben ook heel snel geirriteerd! Ik kan me herinneren dat ik dat bij evy ook had voordat ik wist dat ik zwanger was, en dat ik me toen ook al een week of 2 ervoor niet lekker voelde. dus begin nu wel te hopen dat het deze ronde misschien wel raak is
nog een weekje wachten en dan weten we het!
Gefeliciteerd Nachtvlinder :mrgreen: !!! :dance: Wat leuk! Was ook zo snel raak! Blijf je hier nog wel schrijven of ga je naar de mei 2010 mama’s?
Hier ga ik morgen nog een test doen, hoop zo dat die ook positief is De :twisted: zijn er nog steeds niet, dus het ziet er goed uit!
@Kiki
je blijft hier toch nog wel mee schijven? Spannend hoor! volgens mij ben je gewoon harstikke zwanger streep is streep!
ja natuurlijk!!
oooooh lees ik even snel over alle post heen en zie ik dat we twee voorzichtige zwanger meldingen hebben!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Nachtvlinder en kiki hopelijk wordt het lichte streepje van jullie een dikke vette streep!!!
Nou zondag was gezellig maar druk. Heb niet meer kunnen slapen dus om 21.30 uur ging het lampje dan toch echt uit bij me. Vanavond de laatste verjaardag en dan morgen een dagje alleen met mijn mannetje gepland. We weten nog niet wat we gaan doen, maar het is al lekker om gewoon met zijn tweeën te zijn.
@ dame ik werk op een woonvorm met twaalf lichamelijk gehandicapten. Wonen allemaal zelfstandig op een appartement en kunnen ons bellen als ze hulp nodig hebben. Helaas komen er in het weekend dus ook wel een van die belletjes. Nou ja ik heb lol :lol: die client de volgende dan waarschijnlijk niet zo maar ja. De afspraak staat wel dat als ze moeten overgeven van de alcohol dat ze moeten trakteren aan ons. Dus deze keer is helaas de pineut!
hallo hallo
@alina ja logisch dat je lampje uit ging. maar goed je hebt het bijna gehad…
en dan ff tot rust komen of niet…
@kiki ooo wat fijn dat je morgen de test doet dan kan ik dat ook nog mee maken. want oo wat ben ik benieuwd zeg…
dan kunnen we echt de eerste zwangere op schrijven joehoe joheo.
en dan op naar de rest.
@clairtje. nou idd ik hoop het ook niet.
maar ik ga donderdag op vakantie en in mijn vakantie heb ik mijn ei en moet ik als ik niet zwanger ben ook ongesteld worden en dan kijk ik hoe het deze keer gaat.
en anders ga ik na mijn vakantie naar de huisarts.
heb er nu ook geen tijd voor (verpleegkundige zijn slechte zelf zorgers hiihihi)
nou hier is mijn vriendin bevallen van haar tweeling
het zijn twee meisjes joehoe joehoe
word het echt een meiden buurtje.
ze heten
melina alexis 2880 gram en
jaina hannah 3330 gr
en het is allemaal goed gegaan.
ooo zo leuk.
Nou hier echt zwangere nummer 2 dan. Ik heb met mijn man nog een test gedaan en weer een lichte streep,maar toch een streep. Ik koop van de week nog wel een clear-blue dan kan het gewoon niet anders. Xx
Wiehoe! Al twee zwangeren! :dance: :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd meiden!
Hey meiden,
Nou vanmorgen een test gedaan en die was negatief. Ben dus heel teleurgesteld Vooral omdat we echt dachten dat ik zwanger zou zijn. Stiekem hou ik nog moed, omdat ik vanacht om half 5 de test heb gedaan en we pas om 12 uur in bed lagen. Ik ga altijd voordat ik het bed in ga nog een keer plassen. Rowin die had niet zijn beste nacht en heeft een uur liggen huilen.
Nachtvlinder, echt super!
Hoe gaat het met de rest van de meiden?