Karen marieke dan is ze best lang.
N is ongeveer 85 cm wat ook best lang is voor haar leeftijd.
De 24e weet ik helemaal hoe of wat.
N is wel altijd een lichtgewichtje ondanks dat ze veel eet.
Terwijl de geboorte was ze heel zwaar.
Nou hier wat emotioneel.
Heb ook bij de kinderdagverblijf moeten huilen omdat het zo hoog opliep.
Ben net eindelijk gescheiden offecieel.
Ik heb dan een ‘nieuwe’ vriend en woon hier nog niet zo heel lang.
Nou dan kunnen jullie vast wel verder invullen.
Dan is mijn kleine meid 2 jaar geworden wat ik best zwaar vind, terwijl ik niet wist hoe snel ze 1 moest worden omdat ik zo bang was voor wiegendood.
Dan inderdaad deze moeilijk maand.
Op N haar verjaardag voorig jaar wist ik dat ik zwanger was en ik merk dat ik even een klein dipje daardoor heb.
Maar goed het leven gaat verder hoe hard en moeilijk het ook is.
We gaan er nu voor met onze nieuwe level te crieëren en lettelijke nieuwe leven crieëren.
Maar naast dat gaat het heel goed hoor dames.
Het is niet de einde van de wereld en wie weet heb ik snel een super mooie test en ook jullie.
Ikaa, ik kan me voorstellen dat je in een achtbaan van emoties zit met die herinneringen. Sterkte hoor. :hug:
Ladies, ik moet mijn mannetje zo van school halen maar wil eerst nog even iets met jullie delen. Ik heb (tegen beter weten in) ovulatie tests gekocht. Vorige week mijn spiraal laten verwijderen en had het vermoeden dat nu ongeveer mijn ei zou moeten zijn, maar wist het niet zeker omdat ik niet meer menstrueerde. Normalier raden ze aan om eerst twee menstruaties af te wachten voordat je gaat testen, maar, ik ben eigenwijs.
Net dus de eerste test gedaan en wat denk je? Juist, vruchtbare periode. Dat wordt werk aan de winkel vanavond! :mrgreen:
hallo hallo
@ikaa ook wel logische hoor want mijn man is 1.90 en 1.85 dus een klein kind zou wel een beetje appart zijn hihihi
hoe voel je je vandaag??
@dame oooo spannend hoor. lekker aan de slag leuk hoor.
nou misschien heb je straks wel een positieve test in handen spannend hoor. hihihih
@karen marieke
leuk zo´n dagje!!! Heerlijk!! Ik kan er ook zo van genieten als ik naar mijn ouders ga die wonen best ver weg dus maak er ook altijd een dagje uit van. Je dochter is best lang! Evy ook die is zo´n 86 cm ze heeft altijd boven de curve gezeten en qua gewicht altijd eronder terwijl ze echt een grote eter is…
@Ikaa
Jeetje het is allemaal wat! kan me voorstellen dat je het even zwaar hebt het is ook niet niks allemaal! Ik hoop dat je nu een leukere tijd tegemoed gaat met je nieuwe vriend en kindje en hopenlijk snel een 2e wondertje… :hug: voor jou! Ik snap het wel helemaal wat je doormaakt heb ook niet echt een prettig verleden met mijn ex! was allemaal moeilijk woonde samen en had 6 jaar een relatie. ben toen ik 20 was zwanger geraakt van hem, en hij wilde het niet met alle gevolgen vandien… dat heeft mij ook zo´n verdriet gedaan. anders had ik nu een kind van 8 kunnen hebben denk er ook nog vaak aan en heb in februari altijd een moeilijke maand… het heeeft een tijd geduurd voordat ik het allemaalkon verwerken…zal verder alle details besparen want het is een lang verhaal en veel ellende gehad… Nu ben ik gelukkig getrouwd en heb een prachtige dochter! heb in iig geleerd dat niet alle mannen hetzelfde zijn! En het geeft niet om er bij stil te staan ook al gaat het leven gewoon door het duurt gewoon even voordat je het allemaal achter je kan laten en dat geeft helemaal niks gun jezelf ook die tijd! Gelukkig heb je nu veel leuke dingen voor de boeg!!
@Dame
succes met klussen spanned!!!
Gister ook flink geklust miss vandaag eisprong… vanavond weer lekker aan de arbeid :twisted:
Dame spannend meid, dus ik zou zeggen ga aan de klus .
Karen marieke dan zijn jullie wel lang hahaha.
Zelf ben ik klein en mijn ex normaal, dus ja we zien wel hoe lang ze word.
Vandaag gaat het wel goed en ik kijk zo naar uit he
Clairtje dan is jou dametje ook lang.
Pfff ook heftig geweest zeg.
Inderdaad het leven gaat ook door en dat lukt me ook wel.
Ik kijk nu ook wat ik nu heb.
Een pracht dochter en lieve vriend enz.
Gelukkig denk ik ook niet elke dag eraan, maar ja net als nu heb ik zo even mijn mini dipje.
Dan denk ik ook ‘het had zo moeten zijn’.
Daar leg ik me dan ook bij neer.
jee ikaa ik snap dat je dan even niet lekker in je vel zit. Er komt nu wel heel veel op je af! :hug: Fijn dat je nu kan genieten van je dochter en je nieuwe vriend. En hopelijk dat jullie liefde vlug bezegeld mag worden met een klein en mooi wondertje!!
Clairtje. Jee dat is zeker niet makelijk om dat een plaatsje te geven. Natuurlijk duurt dat een hele tijd. Gelukkig ben je erna een hele lieve man tegen gekomen. Het had dan inderdaad toch echt zo moeten zijn. Maar snap dat in februari altijd naar boven zal komen wat als… dan had ik nu een kindje van… gehad.
dame oehhh veel plezier met klussen :mrgreen: :mrgreen: en hopelijk mag het dan ook raak zijn
Nou M.alou is echt weer opgeknapt. Alleen nu voel ik me belabberd. :wall: hopelijk ben ik er net zo snel als M.alou weer bovenop.
@alina hoe is het???
al wat opgeknapt??
@ginger welkom trouwens hiero.
zou je je zelf nog even voor willen stellen.
vind ik altijd wel leuk (nieuwsgierig hihihi)
hier bezig met bramen ijs maken.
moet ff wachten tot dat het tablet bevroren is.
en dan kan alles in het apparaat.
ben heel benieuwd hoe het smaakt.
we hebben een bramen boom en die gaf zoveel vrucht en nog hoor
dus daarom ff wat anders gemaakt
Welkom Ginger!
:hug: ikaa, het is zeker een emotionele periode voor je. Niets mis mee hoor om daar even bij stil te staan en emo van te worden.
:dance: voor M.alou en een :hug: voor Alina. Gaat het al wat beter?
Clairtje ook al zo’n zwaar verleden. Je hebt het gelukkig om weten te zetten in een mooi gezinnetje !
Klinkt lekker dat bramenijs, Karen Marieke! Laat je nog even weten of het ook zo lekker was?
Gisteren met B.J. naar de kinderarts. Hij is helemaal goedgekeurd en hoeft dus niet zo’n spreidbroekje :dance: :dance:
Hier verder weinig tijd voor KoK want ik heb last van opruimwoede en als je eenmaal begint, zie je overal troep. Ik kan dus nog even aan de slag!
Hi Ladies,
Heb even niet zoveel te melden op het moment, ik lees wel gezellig met jullie mee. Voor iedereen even een stevige :hug: die hem kan gebruiken.
Ik zit de dagen af te tellen tot de bruiloft, aankomende maandag komt de ambtenaar van de burgelijke stand. En dan is echt alles geregeld, rest ons nog te wachten.
Momenteel is het ook best stilletjes op mijn werk, over een week of 2 trekt de drukte wel weer aan maar de dagen duren lang momenteel.
Ik ben wel lekker druk met mijn hobby, ik maak taarten en heb een hoop bestellingen op de plank staan voor de komende weken.
Liefs
hallo dames!
@alina alweer opgeknapt?
@yala fijn dat het allemaal goed was met je kindje! Ga het weekend ook maar is flink poesten!
@ karen marieke Is de ijs gelukt? Hoe maak je dat?
@wannebe mama Leuk hoor je bruiloft! het komt nu echt dichtbij! is alles al geregeld? wat voor taatren maak je? laat is iets zien…
@het verleden
Het is al bijna 6 jaar over dus al een tijd geleden…Ik ben heel positief ingesteld ik heb er een hoop van geleerd! en zie het daardoor ook niet als iets negatiefs! het heeft me gemaakt hoe/wie ik nu ben en hoe ik in het leven sta… Ik heb inderdaad een behoorlijk zware rugzak! maar ik ben er super sterk van geworden…
ik was anders mijn man ook niet tegengekomen en was evy er ook niet geweest! Ben iig een stuk gelukkiger in mijn huidige relatie en gezin! zo kan ik hetook zien! Het is goed zo!
Hier weer werken nog 3 weken en dan 2 weken vrij! kreeg vanmorgen een smsje van een vriendinnetje ze is zwanger! bijna 8 weken… Nu wij nog! ga morgen met een vriendinnetje en de kinderen naar de kinderboerderij en daarna barbeceu. Hier flink geklust denk dat ik mijn eisprong al heb gehad had van de week zoveel steken… maar ja we zien het wel anders gaan we voor ronde 2!
Er waren toch een paar meiden die ongi moesten worden? Al positieve testen
Hey meiden,
Wannabe: Hele fijne dagen! Wat leuk dat je taarten maakt! Foto?
Ikaa, een hele dikke knuffel :hug: Er is niks mis mee dat je erdoor niet lekker in je vel zit! Juist Logisch toch?
Ginger: Welkom :mrgreen:
Karen Marieke, is het ijs nog gelukt?
Claire: Ook voor jou een hele dikke knuffel :hug:
Alina, hoe gaat het met jullie?
Hier gaat alles zijn gangetje. Mijn Nod bleek over 2 dagen te zijn (weet niet hoe ik aan de datum in het lijstje ben gekomen :oops: ) Haha kon natuurlijk niet wachten om een test te doen. Maar heel logisch negatief. Bij R.owin was de test ook pas positief na 1,5 week na NOD. Maar heb wel een paar dingen dat ons gigantisch doet twijfelen of het de eerste ronde raak was. Ben wel weer heel vergeetachtig/warrig en erg moe. Ook als ik iets te lang niks heb gegeten ben ik erg misselijk. Maar helaas moet ik nog even geduld hebben.
Fijne dag iedereen!
hallo hallo
nou het ijs is gelukt hoor.
helemaal lekker.
heb het nu nog voor extra uitharden in de vriezer staan.
en dan vanavond een lekker toetje.
kan er nu al naar uitkijken hihih.
@kiki spannend hoor ben benieuwd…
@clairtje leuk hoor nu jij nog zwanger dat is wel leuk twee vriendinnen samen zwanger leuk hoor.
@wanna wat doe je voor werk dan dat je het zo rustig hebt??
heb ik nou nooit wel rustig maar niet dat ik weet wat ik moet doen, als verpleegkundige kan je altijd wel wat bedenken.
ik vind het dan heerlijk om eens een lekker gesprek met de patienten te hebben tegenwoordig kan dat namelijk niet meer zo veel omdat je zo veel werk moet doen.
en als je het dan eens rustig hebt ga ik dat doen.
patienten stellen dat erg op prijs.
@yala wat een goede uitslag heerlijk joh. geweldig
hier vandaag een rust dagje moet morgen weer werken en dan plan in altijd even een rust dagje in.
dus daarom ff lekker achter de pc dan kan ik helemaal ontspannen.
noëmi ligt nu lekker te slapen dus dan kan dat.
gister met mijn moeder op een terras gezeten zo leuk en gezellig gehad. echt super. Noëmi ook mee helemaal leuk die had lekker fristie en wat hapjes nou wat wil je nog meer.
helemaal gezellig.
mijn ouders gaan morgen op vakantie. dus daarom dat ff gedaan.
vanavond verjaardag van de overbuurjongen.
blijf niet te lang moet morgen natuurlijk werken het zijn er maar twee maar toch vind de slaap dan altijd wel belangrijk.
maar wat een lekker weer zeg
schijnt van het weekend ook zo te worden en dan moet ik weer werken.
echt ff minder maar goed wel lekker voor mijn lief en Noëmi.
hoest met de andere dames
weten jullie ook hoe het met lottie is.
die heb ik al een tijd niet gesproken hiero.
en wou haar ook vragen of het allemaal lukt met het lijstje.
anders moet ze het mij maar even leren dat ik het van haar overneem om het bij te houden.
is wel leuk namelijk als alle dames er bij kunnen komen.
@lottie hoe is het meid lukt het allemaal of heb je het te druk al een tijdje niet gesproken.
Volgensmij is Lottie op vakantie
Ik werk bij een farmaceutisch bedrijf, we maken immuuntherapieen voor mensen die allergisch zijn. De zomertijd is een rustige tijd omdat er dan teveel allergenen zijn in de lucht, bomen/grassen/insekten. En bij een imuuntherapie krijg je juist een dosis van de allergeen waar je allergisch voor bent ingespoten. Als er teveel allergenen van nature aanwezig zijn dan is het geen goed moment om een therapie te starten. De drukte trekt straks wel weer aan. Over 2 weken heb ik 3 weekjes vakantie i.v.m. de bruiloft dus dan kan ik lekker thuis keutelen.
Ik maak specialty cakes zoals op de foto
Morgen gaan we bloemen uitzoeken voor de bruiloft, dat is echt het laatste. Alles is verder geregeld.
Daarna ga ik met een vriendin naar een scrapbook-winkeltje, even lekker neuzen naar leuke knutselspulletjes.
Hebben jullie nog plannen dit weekend?
Hoi Dames,
Nou hier gaat het weer een heel stuk beter. M.alou hoest weer zoals ze de laatste twee weken al doet. Dus we wachten maar weer af of dat ook nog ooit ophoud. En ik ben ook al een aardig eindje opgeknapt. Mijn keelpijn is gezakt. Heb nu nog wat last van slijm en wat licht gesnotter, maar je met goed weer heb ik ook meer last van mijn hooikoorts. dus weet nu niet wat het is. :?
Ben vandaag (of ja gisteren :oops: het is al 12 uur geweest)ongesteld geworden dus zit weer mooi op 26 dagen!
Ben vannacht weer aan het werk en dan moet ik morgennacht weer en dan ben ik weer een weekje vrij! Zondag mijn moeder jarig, dus dan moet ik optijd uit mijn bedje komen, zodat we meteen na het slaapje van M.alou kunnen gaan.
@Wannebemama taarten :drool: :drool: :drool: (zie alleen geen foto ) Bij de december mama’s ook iemand die taarten maakt is altijd heerlijk wegkwijlen bij het uitzicht van de foto’s :oops: Het is alleen nog nooit gelukt om er één op te laten sturen in een envelop :mrgreen:
:wall: ben de rest even kwijt! Mij hoofd is echt een zeef! verschrikkelijk!
Dank jullie wel lieve meiden.
Hier gaat het lekker en ga volop aan de slag :oops: .
Gelukkig voelt M.alou weer beter.
Mooie cyclus Alina.
Karen marieke dat was een drukke dag geweest en lekker hoor bramen ijs en fijn dat het goed is gelukt.
Yala echt goed nieuws ove B.J.
Wannabemama spannend meid.
Wanneer gaan jullie trouwen?
Echt een bijzondere baan heb je.
Ik moet zeggend at ik dit jaar weinig muggenbeten heb opgelopen, want die zijn vervelend als je daar allergies ben :?
Maar je zal wel de meest gekste dingen tegen komen.
Clairtje :hug: omdat je een topwijf ben en hopen dat jullie goed hebben geklust hahaha.
Kiki :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: heel hard voor je meid.
Zo er zijn veel in september vakantie hebben.
Wij ook en we gaan heel wat doen.
Vergeet ik helemaal die mooie taarten.
Heb je die zelf gemaakt Wannabemama?
hallo hallo
nou vandaag gewerkt echt druk niet leuk meer gewoon
en twee mensen met echt grote vieze stinkende wonden echt bleehhhhh.
mijn collega en ik hebben het samen gedaan maar echt wat een lucht niet te harden
morgen nog een dagje en dan vakantie.
@wanna wat een mooie taarten geweldig joh.
@alina fijn dat het weer beter gaat gelukkig maar.
hier verder niet zoveel te melden.
alles gaat zijn gangetje
oooo nou zie ik wel de taarten :drool: :drool: Zien er goed en lekker uit! mooi!!
Hier net een cliënt naar bed gebracht die niet blij zal zijn met zichzelf morgen. :lol: Had té diep in het glaasje gekeken! :lol: Dat zal hoofdpijn worden… Kwam hier echt aan de deur vragen of ik hem wilde helpen, want hij was te zat om zelf naar bed te komen. En inderdaad als hij het zelfstandig had gedaan had ik hem denk ik van de grond kunnen rapen :lol:
Nou morgen de verjaardag van mijn moeder en dan dinsdag nog de verjaardag van een goede vriend en dan hebben we in 5 dagen 4 verjaardagen gehad pffff… Heb vandaag tegen Rick gezegd dat hij maar alleen naar de verjaardag moest gaan. Kon M.alou tenminste gewoon naar heer eigen bedje. Is gisteren ook al mee geweest en morgen natuurlijk ook weer heel de dag en dan dinsdag mag ze ook weer mee. Dus het is all druk genoeg voor haar. Na dinsdag hebben we ook echt ff niets meer gepland. Kunnen we even tot rust komen. Heb het trouwens druk genoeg, want de komende twee weken gaan mijn brijrijders van mijn paard op vakantie. Dus dan moet ik zelf weer 5 á 6 dagen per week rijden. Dus de planning staat daar al strak rondom. Anders ga ik het echt allemaal niet redden. Kan dus zijn dat ik even een weekje afwezig ben. Volgend weekend weer nacht dus dan lees en klets ik wel weer bij
:-*
@alina en alles goed gekomen.
want je had het nog al druk vandaag
nog wel een beetje kunnen slapen???
hier nu vakantie joeho joehoe joehoe.
laatste dagje was goed te doen beter als gister.
nu lekker inpakken boodschappen doen en alles klaar maar om op vakantie te gaan. zo zin in joehoe joehoe.
ik had toch laatst verteld dat ik zo’n pijn had bij mijn menstruatie.
nou had ik vandaag die vraag neer gelegd bij de gyneacoloog. gewoon eigenlijk voor de gein omdat mijn collega daar ook last van had (in mindere mate)
nou kwam hij met endometriose kon je op de website een test doen
die kwam dus erg positief uit.
nou adviseren ze daar om naar de huisarts te gaan.
maar ik wil eigenlijk niet wil me niet aanstellen.
want dan moet je weer onderzoeken ondergaan enzo. en naar de gyneacoloog.
sorry moest het ff kwijt.
en hoe is het weekend bij de andere dames geweest???
Hey meiden,
Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles goed, we zijn gister voor de eerste keer met Rowin gaan zwemmen. Hij vond het heel leuk. Helemaal lachen en was flink met zijn beentjes aan het trappelen :mrgreen:
Karen Marieke, ik weet niet wat het is (zal zo even googlen), maar misschien is het handig om gewoon voor info naar de huisarts te gaan.
Hele fijne vakantie!
Alina, gefeliciteerd met je moeder! Word een druk weekje voor je zeg.
Wanneer kwam Lottie terug van vakantie?
Nog even een update: Ben nog steeds niet ongesteld, en nu 1 dag overtijd Heb gister nog een keer een test gedaan van de Etos en daar kreeg ik een zeeeer lichte streep. Hub dacht zelfs omdat het zo licht was dat ik niet zwanger zou zijn. Maar na wat googlen kwam eruit dat dit vaker gebeurd met de Etos testen. Ze hebben blijkbaar veel HCG nodig.
We zijn dus positief en haal eind van de week een digitale cb. Dan hebben we meer duidelijkheid.
Hoe gaat het met de rest van de meiden?