Juli/Augustus Stoppers 2010 - Al 1 zwanger! - update 2-9-10

Hoi allemaal,

bij deze ons nieuwe topic met het lijstje!

Voor toevoegingen/aanpassingen, graag even een pb-tje naar mij! Ook voor alle wijzigingen m.b.t. NOD-data of een zwangerschap ook een PB! Anders voer ik het niet door in het lijstje i.v.m. dat informatie misschien niet klopt of dat het nog niet gewenst is op het lijstje.

Succes allemaal!

groetjes,

Lottie

Hey meiden,

Ik kom me hier ook melden. Haha was even zoeken :oops: Maar heb er gewoon meerdere malen overheen gekeken :shifty: .

Lottie, mooi lijstje!

Hoe is jullie weekend geweest?

meld

Leuk lijstje lotttie. vind dat beertje echt zo lief :inlove:

Hier een leuk weekend gehad wel druk!

zaterdagmiddag naar limburg geweest voor een bbq van mijn tante. M.alou is ook mee geweest. Lekker haar flesje in de auto gedronken op de heenweg en haar daar lekker in bed gelegd. Lag om 0.00 uur in mijn bed. En de kamer was nog aan het schommelen. (ik geloof dat ik dat laatste glas wijn niet leeg had moeten drinken.

Zaterdag eerst mijn bijrijdster les gegeven op mijn paard en na M.alou haar slaapje naar de Kermis hier in Eindhoven geweest. Erg gezellig, maar merkte wel dat mijn maag toch niet meer alle atracties bestendig is :? .

Vannacht de nachtdienst weer in. Voor gelukkig maar drie nachtjes deze keer de afgelopen twee maanden heb ik alleen maar blokken van 4 of 5 gehad en moet zeggen dat ik dat best zwaar vind. Mar ja vakantie tijd hé :roll:

@Clairtje, hoop dat je lijf je niet voor de gek houdt maar dat je gewoon toch al lekker zwanger bent :pray: :pray: :pray:

meld

leuk lijstje

en laat het lijstje van de zwangeren dames maar komen hihihi

hier alles goed

vandaag gewerkt

druk geweest

nu lekker twee dagen vrij

ooo morgen met noëmi naar het concentratie bureau.

ben benieuwd hoeveel ze weegt.

Hoi allemaal,

het lijstje is weer aangepast!

Van iedereen die er nog niet op staat, ontvang ik graag een pb-tje. Alvast bedankt!! :slight_smile:

Ik heb nog steeds last van gevoelige borsten en ook van een soort van menstruatiekrampen in mijn baarmoeder en kleine krampjes in mijn eierstokken (voornamelijk rechts, ook waar ik de eisprong gevoeld heb).

Verder heb ik sinds gisteren af en toe stekende hoofdpijn (gaat op en af) en ben ik vermoeid.

Ben toch bang dat het misschien door het ontpillen komt… want het is te vroeg om klachten te hebben denk ik. Mijn eisprong was namelijk 30 juli.

Maar goed… we houden hoop! hihi

@lottie ik weet nog dat toen ik stopte de eerste keer voor onze eerste dochter

toen had ik mega pijn in mijn borsten toen ik ontpilde

ik was 1 dec gestopt en 3 jan was ik toen voor het laatst ongesteld (dat werd wel een MK) maar goed dan zie je maar hoe snel je zwanger kan raken.

succes meid

ik hoop dat die kwaaltjes gauw over zijn of dat je gauw mag merken dat je zwanger bent.

Meld

@lottie

Mooi lijstje!!!

Vervelend die klachten! hoop dat het snel over gaat! kan je nagaan wat voor troep je dan eigelijk slikt! zat je al lang aan de pil?

Miss heb je straks wel gewoon een positieve test in handen :smiley:

@karen marieke

succes morgen bij het consultatie bureau! lekker 2 dagen vrij! Ik ben lichtelijk jaloers…

@Alina

Heerlijk zo´n weekend!!! Ik ken dat wel hoor, kan ook echt niet meer goed tegen alcohol! eerste keer dat ik een paar wijntjes dronk na mijn zwangerschap moest Jon me ophalen ben echt :sick: naar huis gegaan! hahahaha terwijl ik er altijd goed tegen kon.

@kiki alleen maar gewerkt helaas dus niet veel gedaan :frowning:

Heb zoveel gewerkt de afgelopen weken ben er helemaal klaar mee! ben maar 1 dag vrij geweest in 14 dagen en heb maar een contract voor 20 uur… morgen vrij dan woensdag en donderdag nog werken dan ben ik er 5 vrij… lang leven de vakantie tijd!

Nog steeds geen rode duivels hoop dat ze snel komen ben namelijk ook niet te genieten hormonen moe werken! wil gewoon weten waar ik aan toe ben. als ik het weekend nog niet ongi ben ga ik weer testen! de vorige keer na het verwijderen van de mirena werd ik netjes ongesteld na 30 dagen lijkt me ook niet dat ik zwanger ben want hebben echt weinig geklust zou echt :shock: zijn als het wel zo is… denk dat mijn lichaam even flink in de war is…

@clairtje

nou idd ik moet ook erg veel werken de afgelopen tijd.

en heb ook een contract van 20 uur.

maar goed nog ff voldhouden.

ga je bijna op vakantie of niet???/

en idd ik zou als ik jou was ook van het weekend testen en dan hopen…

nou ik ga lekker slapen tot morgen.

@ Clairtje;

Ik ben 7 jaar aan de pil geweest, dus dat is al wel eventjes.

Voordat ik aan de pil begon had ik altijd een hele regelmatige cyclus van ongeveer 28 dagen en voelde ook altijd mijn eisprong. Echter nooit last gehad van pms.

Ik weet in ieder geval wel 100% zeker dat ik al een eisprong gehad heb. En daar omheen hebben we flink geklust, dus in principe moet het mogelijk zijn.

Zonet trouwens een giga vlaag van misselijkheid gehad. Na zon 5-10 minuutjes was het over.

Ik ben of giga aan het pms-en of gewoon zwanger. Heb besloten om op vrijdag de dertiende er een testje aan te wagen. Wel een leuke datum, haha.

@lottie, ook bij mij heeft het echt een tijd geduurd voordat ik weer ongesteld was na het stoppen van de pil. Ik slikte de pil al zo’n 10 jaar. en heb geloof ik wel 7 weken moeten wachten op mijn eerste ongesteldheid. Maar goed als je nu zeker weet dat je de eisprong hebt gehad dan zou het inderdaad over een week of 2 moeten doorzetten. Of niet natuurlijk :mrgreen:

@karen marieke veel succes morgen bij het cb!

@Clairtje heerlijk hé die hormonen :liar: Is echt niet fijn als je zoveel moet werken en je hormonen spelen dan ook nog eens zo op. even een :hug: voor jou. Op naar je 5 vrije dagen!!

Poeh wat valt deze nacht weer tegen. M.alou was vanochtend al om 8.00 uur wakker (slaapt normaal tot 9.00 uur). Rick kwam uit de nachtdienst dus ik moest eruit :cry: . Nu heb ik vanavond ook niet nog even kunnen slapen. dus ik ben nu :zzz: . En er zijn ook nog eens bewoners weg of hebben vakantie waardoor ik vannacht in het totaal maar 20 min verzorging heb! Fijn als je daar 8,5 uur voor wakker moet blijven :wall: Ben dus blij als het 7.00 uur is.

nou alles was goed bij het CB

ze woog 11.2 en is 82 cm lang.

helemaal netjes.

ze was echt heel tevreden. erg leuk.

de assistente is leuk

maar die arts is wel zo’n :twisted: echt een trut.

@alina ik hoop dat je het volgehouden hebt

moet je nog een nacht of ben je klaar

anders maar iets meenemen. foto’s of iets anders.

@lottie je maakt het wel spannend hoor. ben heel benieuwd.

hier weet ik gewoon zeker dat ik ongesteld ga worden want we hebben deze maand nog met condoom gevreeen.

waarschijnlijk volgende cyclus zonder dus geen condooms mee op vakantie.

@alina

pff heb er respect voor hoor! nachtdiensten en een kleine!! heb je het nog volgehouden?

@Lotte

spannend ben benieuwd hoop dat het raak is!

@karen marieke

fijn dat alles goed was! netjes haar gewicht en lengte! ohhh heerlijk zo´n vakantie in het vooruitzicht!

prima toch lekker rustig aan! condooms is ook niet alles :wink:

Hier lekker genoten van mijn vrije dag! lekkker weer! heb lekker gewandeld en gefietst met Evy dat vind ze helemaal geeldig eendjes voeren en zo! morgen mogen we weer aan de bak!

vanavond lekker een filmpje kijken op de bank met een lekker wijntje en een bakje chips erbij heerlijk ik geniet er nog even van zolang het nog mag!

Lekker hoor! een uitzicht op vakantie :slight_smile:

Ik moet nog eventjes wachten, maar ook mijn vakantie komt beetje bij beetje in zicht :slight_smile:

Vandaag een setje van twee testjes bij het Kruidvat gekocht voor € 5,-. Weten jullie wanneer ik zo’n test kan gaan uitvoeren? Kan het ook al voor je NOD? Dat zie ik namelijk al wel in sommige topics. Maar weet dus niet per wanneer het kan.

@lottie ja het kan ook al voor je NOD maar soms kan het te vroeg zijn. zodat je denkt dat het negatief is.

daarom deed ik het bij beide keren pas na mijn NOD meestal 2 a 3 dagen

maar goed je moet het zelf ff kijken ook omdat je al wel klachten hebt.

laat maar zeggen.

en wanneer ga jij op vakantie.

ik moet nog drie weken wachten…

@clairtje idd het was vandaag echt lekker. ik ben vanmorgen naar het cb geweest en vanmiddag met mijn moeder naar de stad die moest een nieuwe leesbril hebben. dus ben ff meegeweest

heb ik ook een zwembroekje gekocht voor noëmi en een mooi bloesje/tuniekje voor mij zelf.

hier ook een lekker luie avond. ga alleen tv kijken en daarna lekker slapen. morgen ook nog vrij

ga even boodschappen doen en ff naar de action we moeten een extra geel hesje in de auto en een gevaren driehoek en een brandblusser dus .

anders heb je kans dat je een boete krijgt.

als je dat neit bij je hebt

Ik heb het volgehouden, maar was blij toen de ochtendzorg binnen kwam. Zat echt te knikkenbollen :oops:. Zit nu in mijn tweede nacht en heb er nog 1 te gaan. M.alou moet ik in de ochtend eerst even naar het kdv brengen en dan mag ik naar mijn bedje :dance: Gelukkig was het vannacht iets drukker. Ben nu de eerste 2 uur lekker bezig geweest.

En heb nu een wasmand strijk bij :mrgreen:

@lottie je kan inderdaad al eerder testen. Meestal doen ze dit dan 4 dagen voor je NOD. Maar inderdaad kan het dan wel te vroeg zijn, waardoor de test negatief geeft terwijl je wel zwanger bent. Ik heb bij M.alou gewacht met testen tot ik 5 dagen over tijd was. moet er wel bij zeggen dat ik echt het idee had zwanger te zijn en we met de hele familie op vakantie waren. We moesten dus toch even wachten tot we thuis waren :mrgreen:

Ik ben wel echt zeer benieuwd voor je :pray:

@karen marieke

Fijn dat noëmi het zo goed doet!

En een leuk vooruitzicht om zonder condooms op vakantie te gaan :dance:

Hier moeten we ook nog even wachten op vakantie. Heb pas de laatste week van september en de eerste twee weken van oktober. Dus we moeten nog even. Maar heb er al zo’n zin!

@clairtje lekker zo’n dagje vrij. Alles kan en niets moet. En inderdaad het wordt weer even extra genieten van de wijntjes. Straks duurt het weer een poos vordat we mogen :wink:

@alina…ooo meid nog 1 nachtje…en dan ben je er weer klaar mee.

hoelang ben je dan vrij??/

en ben blij dat je deze nacht beter door gekomen bent.

met dit weer kan je wel lekker slapen. hoop dat je niet te veel last hebt van de regen

ooo men wat ging het er net af hiero flink donderen en bliksen

noëmi is er helaas wakker van geworden…

die ligt nu te prutten in bed

dus die zal ik er maar eens uit gaan halen. gaan we even lekker spelen samen.

hoest met de andere dames.

denken jullie zal er nog iemand bij ons komen. of blijven we gezellig met die kleine clubje…

@karen marieke

Helaas zitten er deze keer maar 4 dagen tussen en dan moet ik weer 3 nachten. Volgende keer zit er lekker een week tussen en dag hoef ik er maar twee. Die zijn helemaal om voordat je het weet.

Slapen heb ik geen probleem mee. Voor mij maakt het niet uit of het regend of dat het heel warm is. Er hangt namelijk een heerlijke ventilator boven het bed. En meestal echt het noodweer is nooit bij ons te vinden.

Misschien dat er nog een paar bij komen deze maand. wie weet…

En ach zo’n klein clubje is ook wel gezellig.

Vandaag trouwens heerlijk een weekend landal geboekt in September. Op het parkeerterrein is namelijk dat weekend een mustangmeeting. En aangezien wij een mustang uit 66 hebben wouden wij daar graag heen. Maar ja met een kleintje die nog moet slapen 's middags is het toch wel prettig om dan een bed en rustige omgeving te hebben. Nu heeft Rick gelukkig 1 dienst kunnen ruilen zodat we echt drie dagen met zijn drieën hebben. Hebben we al een klein beetje vakantie voordat de vakantie echt is begonnen :dance:

Hoi Allemaal,

Ik heb me al even voorgestelt in het voorsteltopic en hoor bij de stoppers van juli/augustus.

Ik moet nog even ontdekken hoe het hier allemaal werkt (had een eigen topic geopend :oops: )

Ik ben dus wannabemamma, letterlijk want in juli ben ik gestopt met de evra-pleisterpil. Sindsdien ben ik nog niet gaan menstrueren. Ik zit nu op de 36e dag. Nog nooit in mijn leven heb ik zo graag ongestelt willen worden :lol: Ik hoop dat mijn cyclus weer snel een beetje op orde is. Zijn er nog meer hier die nog op hun eerste menstruatie zitten te wachten?

Ik moet zeggen dat ik het allemaal mega-spannend vind. Er schieten me dagelijks wel 1000 vragen te binnen en ik vind het erg leuk om zoveel ervaringen op dit forum te kunnen lezen.

Ik wil jullie ook allemaal heel veel succes wensen! :thumbup:

Groetjes

@karen marieke

en gelukt met de spulletjes halen? miss komen er nog mensen bij is toch al begin augustus… zo´n klein clubje is ook gezellig! scheelt weer een hoop lees werk :wink:

@Alina

gaaf zo´n oude auto! wel lekker hoor een weekendje weg! ga je nog ergens heen in je vakantie? ik heb in september nog 2 weken. in mei ben ik naar de canarische eilanden geweest en in september lekker 2 weekjes thuis… in december heb ik een bruiloft, mijn moeder is iers dus ik heb daar veel familie. mijn neef gaat trouwen zit alleen te twijfelen of ik ga het kost een hoop geld en als ik straks zwanger ben wil ik ook mijn geld daaraan spenderen… miss dat ik me nog bedenk…

@wanabemamma

Welkom! Heb geen ervaring met pleisters helaas heb een mirena gehad. Ik hoop dat je snel zwanger bent! Leuk dat je mee komt kletsen!

Ik ben eindelijk ongesteld :dance: :dance: :dance: :dance: is nu nog wel wat oud bloed maar dat gaat vast wel doorzettten. Fijn om te weten dat de boel weer op gang is en dat de boel nog werkt daar beneden!!! deze ronde gaat er serieus geklust worden!!!

Nu lekker een paar dagen vrij heerlijk!!! Gaan jullie nog iets doen het weekend??

hallo hallo

@wannabemama welkom welkom. schrijf lekker mee en stel je duizend vragen maar misschien kunnen wij ze wel beantwoorden.

zou je nog wat over jezelfw illen vertellen.

hoe oud je bent hoeveelste kindje. getrouwd of wat anders. wat je doet voor werk.

@alina werk jij alleen nachten???

dus nog ff doorbikkelen.

maar wel leuk he zo’n weekend. geniet ervan. het duurt alleen nog wel even.

@clairtje wat kan je toch blij zijn met je menstruatie he. hiihihih.

geniet ervan misschien is het wel de laatste hihihihih.

maar over die neef. ik zou er toch wel over nadneken hoor

lijkt me erg leuk om daar heen te gaan.t

maar kan je daar niet bij fam slapen dat je alleeen je reis moet betalen??

hier verder alles goed alleen noëmi was al om kwart over 5 wakker :shock: :shock:

en ik moest nog werken ook vandaag.

hoop dat ze morgen wel lekker slaapt want dan moet ik ook werken.

nou ik ga zo slapen even (hoop ik) 8 uur maken.