Juli/Augustus Stoppers 2010 - Al 1 zwanger! - update 2-9-10

Yala daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen meid.

Gelukkig is het niet dwars door de pil gegaan en kijk er best posetief er tegen aan.

Want geen troep dan in mijn lichaam wat schade kan brengen aan de kleine, optijd met de foliumzuur begonnen en ik kan nog lekker genieten van eten en drinken.

Maar wel lief van jullie allemaal en we gaan de eerste ronde in.

Jahoeeeee heb er zin in.

Ook zal ik mega hard voor jullie duimen meiden en hopen dat dit ook een mega vruchtbare maand mag zijn

We gaan er met zijn allen voor de komende dagen :smiley:

Hopelijk zijn we net zo vruchtbaar als het juni-topic.

:hug: voor allemaal

:-* ikaa, maar voelde me ineens wel een beetje stom. In ieder geval leuk om te lezen dat je samen met je nieuwe liefde er zo’n zin in hebt! Dat heb je wel verdiend na zo’n heftig jaar. Nog even wachten en dan kan het echte klussen beginnen. En idd nu nog even genieten van al dat eten en drinken dat straks niet meer mag!

Hier trouwens ook een ‘samengesteld’ gezin. B.J. is voor ons de eerste, maar vriendlief was al vader. Waarvan de oudste van 15 grotendeels bij ons bivakkeert. :slight_smile:

Ah Manouk, gelukkig maar. Positief zijn is al het halve werk :D.

Tja, wanneer klussen? Ik zou zeggen lekker het landelijk gemiddelde aanhouden gedurende je cyclus :mrgreen:. Maar even serieus, de eisprong is twee weken voor je NOD, als je rekening houdt met je langste en kortste cyclus tot nu toe zou dat volgens mij voor jou dag 16 tot en met dag 26 zijn.

Wordt trouwens een beetje ongeduldig. Ben nog steeds niet ongi!!! :evil: Dat had er inmiddels toch wel een keer moeten zijn?

Yala meid toch je hoef je echt niet je stom te voelen.

Hoe kon jij dat nou weten?

Niet toch?

Ik heb het niet erover gehad en je ziet nergens bij mijn onderschrift.

Dus meid voel je aub je niet schuldig of wat dan ook.

Zo leer je elkaar beter kennen toch?

Vond/vind je het niet moeilijk zo ineens een ouder kind erbij?

Ik zie dat ik een type fout heb gemaakt :oops:

Ik wist vorig jaar dat ik zwanger was en bedoelde dat een maand later een mk kreeg en dus een maand en 4 dagen weg werd gehaald.

De 2e keer dan.

De eerst begin juni (bijna 5 weken) en toen 11 september (9 weken en 3 dagen) dat ik bij de 2e te horen kreeg dat het mis was en de 18e hebben ze het dus weggehaald.

Dus september word een heftige maandje, maar ik hoop dat ik dan een mooie super test in mijn handen krijg en jullie ook en deze maand dan nog :wink:

Weten jullie wat ik zie dat 11 september is dus de dag van mijn NOD

Yala het kan heel lang duren voordat je maandelijkse ding heb.

Geef je borstvoeding?

@yala, inderdaad konijnentoiletten. Dit zijn van die plastic driehoek bakjes. Konijnen kiezen altijd 1 hoek van hun hok om hun behoeftes te doen. Als ze die hoek hebben uitgekozen, kun je daar dan zo’n toilet neerzetten. En dan doen ze het voortaan daarop. Is dus heel makkelijk met schoonmaken. Je pakt het bakje eruit gooit hem om in de groen container en vult hem weer met wat krullen en plaats hem weer op de plek. Onze konijnen hebben ook nog een grote buitenren waar ze ook nog een toilet hebben.

En ik moet even terug denken maar na de zwangerschap van M.alou heeft het bij mij ook lang geduurd voordat ik weer ongesteld was. Ik was geloof ik na 4 maanden pas weer ongesteld. Wel meteen weer heel regelmatig in de zelfde cyclus als voor de zwangerschap.

Ikaa jee dat wordt een emotioneel maandje dan. :hug: Het zou heel mooi zijn als jullie dan ook deze ronde een positieve test mogen vasthouden!

wannebemama ohh ik vond het de eerste keer ook super spannend. Vooral ik wilde al drie jaar lang. Mijn vriend was er alleen nog niet klaar voor. Dus toen hij eindelijk ja zei en we er voor gingen was ik altijd nog heel onzeker en had een enorme spanning. Het is moeilijk om dit opzij te zetten maar wel beter voor je lijf.

Ohh gisteren berichtje van mijn vriendin gekregen. Ze is helaas afgelopen woensdag ongesteld geworden. Zomaar uit het niets dus een verlenging van de cyclus met 6 dagen :think:

Nou vrijdag was het uiteindelijk half 10 geworden! mannen en bier en dan vergeten ze heel de tijd en kan er geen biertje afgewezen worden :roll:

Maar goed Ma.lou werd gelukkig niet vervelend. Vandaag hoef ik alleen maar even mijn bijrijder les te geven op mijn paard. Ik heb dus besloten om verder ook niets te doen vandaag. :mrgreen:

Ik moet er trouwens ook niet aan denken dat ons M.alou zoiets overkomt. het is echt een nachtmerrie. Lees geregeld even het topic arm om je schouder maar die verhalen hoop je echt nooit mee te maken. Zo verschrikkelijk. Maar vaak zo’n dappere papa en mama ongelooflijk!

hallo hallo

ooo meiden wat een geklets.

gezellig zeg

hier zaterdag ongesteld geworden. maar ooo wat heb ik een pijn in mijn buik zeg.

ik zei ook al tegen mijn lief ooo vandaag dat ik aan de pil was.

echt niet te geloven we zijn gister gewoon eerder weg gegaan van een feest omdat ik zo’n pijn in mijn buik heb.

maar hier gaan we niet dat weekje weg.

we krijgen het niet rond. alles wel op tijd binnen maar toch te veel stress.

nu ga ik morgen wat leuks doen met noëmi en dinsdag naar fam.

en dan 27 aug gaan we echt op vakantie.

dus dan kan ik echt gaan pakken en bezakken.

@ikaa oo meid wel balen van je menstruatie maar goed dan weet je nu wel waar je aan toe bent ja toch.

sterkte meid we kunnen samen menstrueren hihihi.

en ook sterkte meid met alles wat je herrinert en bij blijft.

ik heb voor onze eerste dochter een miskraam gehad en heb nu een mooie waaier in de tuin staan. mooi roze want mijn gevoel was dat dat eenmeisje zou worden.

hier verder alles goed

mijn laatste dienst zit er bijna op eindelijk eindelijk

ben er helemaal klaar mee 4 dag diensten.

ik kom vanavond ff alles goed bij lezen enzo

en ik moet mijn banner aanpassen mijn cyclus duurt nog ff weer twee dagen langer.

ooo deze maand mogen we er voor gaan.

ik ben heel benieuwd

@karen marieke

Mijn buikpijn was ook niet normaal afgelopen week, ik heb het idee dat het komt omdat ik geen anticonceptie gebruik. Ik heb 5 jaar lang implanon gebruikt en dit september 2009 laten verwijderen. Toen heb ik tot mei dit jaar niets gebruikt en mijn menstruaties waren echt om te huilen zo pijnlijk. Buik en rugpijn, tot niets meer in staat bijna. Misschien komt het bij jou ook wel daardoor.

@alina

Een toilet in een hok? Wauw, wat een uitvinding. Dat scheelt een hoop werk bij het schoonmaken. Die ga ik even onthouden :smiley:

ik ben gestopt toen we voor noëmi gingen, maar toen niet zoveel last gehad

na de BV weer gestart gewoon met de zelfde pil en nu weer gestopt

en echt zoals jij zegt het is echt om te huilen

echt gewoon pijn in mijn kruis en het gevoel dat mijn baarmoeder tussen mijn knieen hangt echt niet normaal gewoon

nu is het wel weer minder gelukkig

Ai, dat is akelig!!!

Toen ik lang, lang, erg lang :shifty: geleden begon te menstrueren had ik erg veel pijn en veel bloedverlies :naughty:

Met de pil ging dat gelukkig stukken beter, maar wel krampen als ik ongi werd en de 1e dag was nooit fijn.

En nu zonder pil is het eigenlijk steeds beter geworden, minder pijn, minder bloedverlies.

Hopelijk wordt 't bij jullie ook steeds beter! :hug: :hug:

hallo hallo

mag ik jullie even mijn dochter showen

(dagje sprookjeswonderland)

Natuurlijk :smiley: Ik ben heel benieuwd!

@manouk, soms lijkt het net of anticonceptie juist de “scherpe randjes” eraf haalt bij mij. En dat ik nu zonder mijn anticonc. cold turkey mijn menstruaties moet ondergaan. De 1e dag is inderdaad het ergste en daarna is het meestal na 4 a 5 dagen weer over gelukkig.

Wat een moppie! Leuk :smiley:

ahh karen marieke leuke foto!

Ik heb het tegenovergestelde als jullie. Met de pil had ik 1 dag voor de menstruatie verschrikkelijke rugpijn en hoofdpijn. Op de eerste en tweede dag van de geweldige steken in mijn onderbuik, vaak ook nog in mijn rug, en mijn humeur in deze dagen spreken we ook maar niet over! En dan nog al die sneukelbuien beginnend twee dagen voor mijn menstruatie :roll: . Nu heb ik nergens geen last van! mijn sneukelbuien trouwens wel een beetje, maar lang niet zo extreem. Vandaar dat ik dus tegen mijn vriend ook heb gezegd dat de pil er echt nooit meer in komt! Dat we wel opzoek gaan naar een andere oplossing na de tweede zwangerschap :mrgreen:

Vandaag 9 jaar verkering met mijn mannetje. En we zijn vandaag lekker mijn zijn drietjes naar de dierentuin geweest. Zit er een op 5 min rijden bij ons vandaan en we waren er nog nooit geweest. :oops: M.alou was jammer genoeg niet helemaal lekker. Gisterenavond stond ik om 23.15 uur met haar onder de douche. Ze had overgegeven en zat helemaal onder inclusief bed. Pakte ik haar op en toen spuugde ze nogmaals. Dus ook ik zat onder :roll: . Vanochtend leek het wel weer te gaan. Pap bleef er in zitten wel hoeste ze flink meer (vannacht ook elk uur wakker geweest door haar hoesten)weer tot kokhals nijgingen toe, flinke snotneus en traanogen. 's middags kwam alleen de gehele fles er weer uit. Wat was ik blij met mijn extra setje kleren en jas!! ook voelde ze wat warm aan. Thuis gekomen en getempt en inderdaad een lichte verhoging (38.5) vanavond heeft ze weer wat gespuugd en temp is gestegen naar 38.7. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter :cry:

@ikaa: Nou, ik vond het eigenlijk meer spannend. Ik was namelijk geen pubers gewend. Wel vrienden met baby’tjes, maar dat is toch wat anders :wink:. Met de oudste ging het meteen goed. Die is altijd blij met wat reuring in huis. De jongste heeft wel even moeten wennen. Zij is hier twee dagen in de week en had zo iets van ‘jij gaat niet mijn papa inpikken’. Dus die was wat afstandelijk naar mij en heel aanhankelijk naar haar vader. Maar ze was redelijk snel bijgedraaid toen ze merkte dat ze er ook voordeel bij had, dat er nog een vrouw in huis was. Vrouwendingen kijken op tv bijvoorbeeld :D.

Ik ga voor je duimen op 11 september! Dat je maar een mooie test in je handen mag houden!

@Alina: Nooit van gehoord, maar het klinkt echt superhandig, die konijnentoiletten.

:hug: voor je zieke meisje! Nog gefeliciteerd met jullie 9 jaar!

@Karen Marieke: Wat een stoere meid! Mooie foto idd.

Hier nog geen ongi, maar ik dacht afgelopen weekend wel m’n eisprong te voelen (had ik voorheen ook altijd). Dus ik geef het nog maar twee weken…

Ik geef trouwens sinds vorige week geen borstvoeding meer. En de 6 weken daarvoor gaf ik nog maar 2 Ã 3 keer per dag. Dat zou het dus niet echt tegen moeten houden.

:hug: voor de meiden met de pijnlijke ongi’s!

B.J. heeft gisteren z’n tweede ronde prikjes gehad. Bij de eerste bleef hij heel stoer, maar de tweede was toch te pijnlijk. Dus dat werd krijsen :cry: . Gelukkig bracht de fles genoeg afleiding :lol:.

Hallo,

Ik dacht dat ik me al ergens had voorgesteld maar hier nog niet.

Ik ben sinds 12 juli gestopt met de pil. En net vorige week flink ongesteld geweest.

Voor mij is het mijn eerste kindje, maar voor mijn vriend word het de derde.

Dus je kunt weer iemand aan het lijstje bijvoegen die zwanger probeert te worden.

Groeten Do

Jeetje dames,

Ik krijg bijna tranen in mijn ogen (ben een emotrutje de laatste dagen) door jullie lieve woorden.

Karen marieke dat word spannend inderdaad.

Wat een mooie dochter heb je.

Lijkt ze nu zo lang of is je dochter gewoon lang?

Want N is best lang vind ik voor haar doen.

Alina nog gefeliciteerd met je 9 jarige relatie.

Wel jammer dat je dochtertje zo ziek ik geworden.

Hoe gaat het nu met d’r?

Die konijnentoiletten ken ik.

Die gebruikte ik voor mijn fretten.

Yala heeft hij 2 kinders dan dat ik zo begrijp.

Wel fijn dat jullie zo goed met elkaar overweg kunnen.

Dank je voor het duimen en ik zal dat ook voor jou doen meid.

Ginger welkom en hopen dat je ook een mooie test binnenkort mag hebben.

Nogmaals meiden, jullie zijn schatten en ook ik duim allemaal voor jullie

Ginger welkom bij ons clubje. Ik denk dat je je bij de juli stoppers hebt gemeld. We hebben dat omgebouwd tot juli/augustus stoppers en opnieuw begonnen.

Veel succes deze ronde!

Met M.alou gaat het iets beter temp was vanochtend 37.4 dus dat is stukken beter. Haar neusje loopt iets minder. Wel eet ze niet echt veel, maar ze houd het nog wel allemaal binnen. Ze ligt nu vanaf 12.00 uur al te slapen. En vannacht heeft ze ook doorgeslapen. Dus hopelijk blijft het zo goed gaan. Wel begin ik me nu steeds beroerder te voelen. :x Das dat is balen. Dus vandaag wordt het een rustig dagje :mrgreen:

@Ikaa wat heftig meid!!! zal wel een moeilijke maand worden voor jou :hug: !! Hoop dat het je nu meer geluk brengt! :thumbup: voor je op die positieve test!

@Alina gefeliciteerd met je 9 jarige relatie!!! Fijn dat je dochtertje zich al iets beter voelt! Het is ook raar weer Evy is ook snip verkouden…

@Karen Marieke wat een schatje!!! Mooi meisje :inlove:

@manouk en wanabe mama ik had het juist toen ik aan de pil was dat ik erg last had van de ongi vaak hoofdpijn en last van mijn hormonen. kon er ook niet tegen ben een keer zwanger geweest door de pil heen dat was nogmet mijn ex. vandaar dat ik hierna een spiraal heb gekregen… met de mirena deed het alleen super zeer als ik ongi was… laatste keer had ik nergens last van

Toch is het bij iedereen weer anders… een vrouwenlichaam zit maar raar in elkaar!

Hier weer lekker gewerkt!!! Ben het best ff zat dat vele werken! Ik kom negerns aan toe zelfs niet om hier te schrijven dan moet het huishouden weer gebeuren en wil ik mijn kleine meid ook aandachtgeven… dus vandaar dat ik niet elke dag kan reageren! helaas dat zal volgende maand wel weer beter zijn! Hier lekker aan het klussen doen het netjes om de dag dan zien we het wel weer! ben nu ook best bang dat het langer gaat duren weet niet waarom mijn eigen onzekerheid denk ik…

Hebben we trouwens al een showforum???

Voor de meiden die bijna ongi moesten worden! :thumbup: :thumbup: :thumbup: op die positieve testen! Spannend dames!!!

hallo hallo

thanks voor de leuke reacties.

@ikaa ze is 82 cm en precies op het midden van de lijn.

dus dat zal wel meevallen maar misschien lijkt het op de foto zo

hoe gaat het met je.

lukt het allemaal een beetje???

ik hoop zo dat je een mooie positieve test in je handen mag hebben.

nou hier vandaag een dagje fam bezoeken. echt heel leuk gehad.

eerst bij mijn nicht op bezoek die had net een kleintje gekregen.

daarna naar mijn tante en oom en nichtjes en neefje

daarna nog naar mijn oma

echt een leuke dag en noëmi die heeft zich zo voortreffelijk gedragen. ze heeft zelf ook een hele leuke dag gehad.

maar goed nu lekker slapen ben wel heel moe.