Helaas toch wel echt een ongesteldheid!
Aangezien ik altijd een superhevige menstruatie heb, is er geen twijfel over of het een innestelingsbloeding zal zijn.
Op naar de volgende ronde!
Wel fijn om te weten dat alles weer opgestart is na de pil!!
he wat jammer Lottie :hug: :thumbdown:
het is inderdaad best fijn als je weet dat alles nog werkt! Daar was ik achteraf ook erg blij mee! We gaan gewoon voor de volgende ronde!!!
@clairtje. je eisprong is ongeveer op de helft van je cyclus dus je dagen delen door twee.
je bent ongeveer al ruim een weer voor je eisprong vruchtbaar
dus als je rond die tijd lekker gaat klussen en lekker van je mannetje gaat genieten dan moet dat helemaal goed komen.
wij gaan er in de vakantie ook voor
alleen als ik het goed bekeken heb is mijn eisprong als we onderweg zijn in de auto :?
dus echt lekker klussen word het niet dan he hihih.
maar goed de dagen ervoor en de dagen erna kan wel.
ben benieuwd maar ik wil er geen strijd van maken.
ooo ik ben wel gestart vanmorgen met foliumzuur.
ik las hier iemand die ook de eerst tablet had geslikt. toen dacht ik van ooooooja dan moet ook nog.
dus die ben ik ook gelijk maar even wezen halen.
ooo vanaf morgen 4 dagen werken bleeeehhhh maar daarna er wel weer 5 vrij.
en dan bijna vakantie joehoejoehoe.
@ikaa: Ja normaal ergens tussen de 4 en 6 maanden, maar de CB arts zei: gewoon proberen en kijken of het lukt. Nou, het gaat er prima in en hij heeft ook geen last van krampen of vreemde ontlasting erna. Dus denk ik dat hij er inderdaad wel aan toe is. Vereiste was wel dat er in de families geen allergieĆĀ«n voorkomen.
@karen marieke: Dat wist ik niet, ze hadden tegen mij ook gezegd dat het een rƶntgenfoto zou worden, maar dat kan ik ook verkeerd onthouden hebben hoor. Kreeg de dag na de bevalling van alles in mān handen geduwd in het zkh met uitleg erbij. Maar of ik nu echt goed geluisterd heb⦠:oops:.
@clairtje: ontzwangerd :think: Ik weet nooit zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen :oops: . Is dat geestelijk weer de oude of lichamelijk? Of misschien wel beide? Ik voel me er in ieder geval wel klaar voor. Alhoewel ik nu nog wel even rap aan het afvallen ben, zodat ik bij de volgende niet helemaal tonnetje rond ben .
@lottie: :hug: ik was na ronde 3 zwanger van B.J. Toen vond ik dat veel te lang duren en had ook het idee dat ik niet zwanger zou kunnen worden (geen idee waaromā¦). Maar vond het in die periode juist ook heel leuk om te klussen met het idee: dit zou 'm kunnen zijn! Geeft toch een extra dimensie aan het geheel :mrgreen:. Dus ik zou zeggen: Geniet ervan in deze ronde! Ik duim voor je!
Zo nu ff samen met mān mannetje boodschappen doen! Hij ligt een beetje te pruttelen in de box, is waarschijnlijk toe aan verandering van omgeving .
Tot later.
@lottie ooo meid het heeft toch doorgezet. aan de ene kant wel balen maar aan de andere kant ook vast wel fijn om te weten dat het allemaal nog werkt enzo.
en nu op naar de volgende rondeā¦
en lekker aan het klussen.
@Yala wel balen dat ze het niet ff hebben uitgelegd.
en ff lekker boodschapjes doen. heb ik vanmorgen gedaan zo lekker ff he de deur uit gaan.
Clairtje inderdaad spannend en het komt weer zo van heel dichtbij hahaha.
Oke dan Yala dat wist ik niet dat het zo vroeg mocht.
Nou als je kleine dat aankan, ja waarom dan niet.
Lottie bale meid :hug: .
O ja ik heb mijn gegevens van de week al gepb
@ICL :shock: :hug: :hug: wat een domper! Veel sterkte!
@ontzwangeren, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik hoor wel eens dat men zegt dat je er een jaar voor uit moet trekken om te ontzwangeren maar geen idee waarom er een jaar voor staat eigenlijk. Weet iemand dit?
Misschien verschilt het wel erg per persoon ook. Er gebeurt wel veel met je lichaam natuurlijk, ik spreek niet uit eigen ervarinf
@Yala, dat idee heb ik ook dat ik niet zwanger kan worden :? Dat had jij dus ook? De vorige rondes hebben we 7 rondes geprobeerd, maar mijn cyclus was erg onregelmatig dus misschien had ik wat meer tijd nodig om te ontpillen. Ik vind het nu wel weer erg spannend!! De hoop is er zeker :thumbup:
@Lottie, wat jammer!! Je had zoveel goede signalen. Goed dat 't werkt in ieder geval. Op naar de volgende ronde!
@Dame, welkom en veel succes
@Karen marieke, bedankt voor de tip. Ik zal mijn gegevens ook even pb-en.
Wat leuk 2 bruiloften!! Ik ben benieuwd naar de fotoās :lol:
@karen Marieke, wij stonden een tijdje terug in dezelfde beslissing, we hebben nu voor verbouwen gekozen. Tegen de verbouwing zie ik erg op maar als het helemaal klaar is dan is ons huisje weer naar onze zin
Ik heb trouwens mijn gegevens naar Lottie gemaild maar ik weet nog niet wat mijn NOD is.
Welkom Dame!
@lottie, het is inderdaad jammer! Maar ook wel fijn te weten dat het weer werkt. Ik ben gister weer ongesteld geworden en kan mijn eerste echt poging gaan doen deze maand. Ik hoop voor jou dat het komende maand ook raak mag zijn. Laten we hopen dat we met zijn 6en trouwens i.p.v. 4 :lol:
@clairtje, je zou misschien je eisprong kunnen bereken of een ovulatietestje doen. Maar misschien noem ik nu wel dingen die pas in een later stadium erbij gehaald worden. Ik duim voor je in ieder geval.
Ben net weer even bezig geweest met de bedankjes van de bruiloft, eerlijk gezegt ben ik er een beetje klaar mee, al dat geknutsel. Ze zijn bijna klaar gelukkig. Er lag ook een brief van de trouwambtenaar om een afspraak te maken. Het komt zo dichtbij nu, ik kan haast niet wachten. Ik weet ook dat er een vrijgezellenfeest voor me georganiseerd is en ik ben wel erg benieuwd wanneer ik āontvoerdā ga worden :lol:
Ik lees trouwens steeds over het āklussenā rond je ovulatie van de ene website dat je -om de dag- moet klussen, en andere weer dat je -elke dag- moet klussen. Hoe denken jullie daarover?
@wanna dat hoor ik ook. ik zou gewoon zeggen ga lekker vaan klussen rond je ovulatie.
je bent al een weer voor je ovulatie vruchtbaar.
dus als je ongeveer weer wanneer die is dan zou ik lekker gaan beginnen.
ik heb ook de bedankjes zelf gemaakt. echt wel een klus maar wel heel leuk.
@ontzwangeren ja ze zeggen dat het het beste is om 9 maanden te wachten 9 maanden zwanger 9 maanden niet zwanger
dat heeft te maken met je hormoon huishouding. en het herstel van je lichaam
@yala maar het is jou lijf als jij je goed voelt en je er klaar voor bent waarom zou je dan wachten.
ben wel heel benieuwd wanneer er een brusje komt voor jou kleintje.
ook omdat je nog niet zo heel lang geleden bevallen bent.
hier vanavond onze auto weer opgehaald incl trekhaak wel ff 500 euries lichter maar goed nu kunnen we wel op vakantie.
morgen de voortent ophalen die was ook klaar.
ooo vanvond lekker met noĆĀ«mi gedoucht zo leuk. echt gezellig.
kan dan echt genieten van dat kind.
Karen Marieke dat was ik met het foliumzuur hahaha.
Vandaag mijn eerste .
Leuk he om met je kleine in/onder de douche te staan.
Zelf ga ik nog af en toe met N in bad, best hylarisch hahaha.
Over dat klussen ja, dat zal altijd meerdere verhaallijnen hebben.
Zelf zou ik zeggen om de dag, wat het voor mij het meest logieās klinkt.
Druk hier. Mijzelf kennende zal ik niet dagelijks posten, maar ik wil wel proberen het een beetje bij te houden.
#foliumzuur; Hier vandaag ook de eerste pil geslikt. :mrgreen:
@Yala; ik had graag wat eerder aan een tweede begonnen, dat mocht helaas niet zo zijn. Maar jij bent er wel heel snel bij. Is het altijd een wens van je geweest om weinig leeftijdsverschil te hebben? Als alles goed gaat zal mijn zoontje al (bijna) zes zijn voordat hij een broertje of zusje krijgt. Ach, het heeft beiden zo zijn voor- en nadelen.
Hee, ik geloof dat ik hier wel de senior ben he? Zijn jullie allemaal twintigers?
Ik heb een beetje een zeurend gevoel in mijn baarmoeder en wat bruinverlies (wat klinkt dat smerig zeg :sick: ). Geen idee of dat komt omdat mijn baarmoeder wat geĆĀÆrriteerd is van het verwijderen van de spiraal, of omdat de menstruatie door komt.
@dame mag ik vragen aan je hoe oud je bent/hoe jong natuurlijk he.
maar wanneer heb je het spiraal laten verwijderen.
als het nog niet zo lang is dan is het denk ik een wondje van het verwijderen van de spiraal.
anders zou het menstruatie kunnen zijn.
ik ben hier nu zo vaak omdat mijn man een film zit te kijken een oorlogs film ik hou daar niet zo van dus ik zit lekker achter de pc.
@Karen marieke; Ja hoor dat Mag! :mrgreen:
Ik ben 34, valt wel mee toch? Ik zag alleen in het lijstje alleen maar twintigers, vandaar.
Vanmorgen is het spiraal pas verwijderd, dus het zou mij ook niet verbazen als het daardoor komt. Maar het zou (gezien mijn vermoedelijke cyclus) ook wel mijn menstruatie kunnen zijn. Even afwachten maar. Ik ben vanavond alleen thuis, dus ik zit achter de pc, bereid het eten van morgen voor en zit een film met Ashton Kutcher te kijken :drool: . Vrouwen kunnen dat tegelijk⦠:lol:
@dame ja hoor dat valt echt wel mee.
maar idd van de gene die we weten is het allemaal twintigers.
hier word een oorlogs film gekeken echt alleen maar schieten
ik zei al tegen mijn lief van als ik niet kan slapen vannacht is het jou schuld hihi.
ga zo mijn brood smeren moet morgen weer werken bleeehhhhh.
@Karen Marieke: zeker lekker om even weg te gaan. Vandaag heerlijk anderhalf uur gewandeld!
Nog kunnen slapen ondanks de oorlogsfilm? Hopelijk viel je werkdag mee.
Ik ben ook heel benieuwd, eerst maar eens ongi worden :?. Nog steeds niets in zicht⦠Ik heb het trouwens wel overlegd met de gyn, hoor. Hij heeft groen licht gegeven voor het niet starten met de anti-conceptie. Zijn theorie: āJe lichaam weet zelf wel of het er klaar voor is.ā
@Manouk: Ik hoor het wel vaker van anderen. En dan vooral: stel je voor heb ik al die tijd voor niets de pil geslikt⦠Bij de meesten van wie ik het heb gehoord was er trouwens niets aan de hand en zijn gewoon zwanger geworden. Iets tussen de vrouwenoren denk ik .
@Dame:
:hug: voor de pijnlijke baarmoeder.
Hier is het ook niet helemaal vrije keus hoor. We willen graag een groot gezin en ik ben inmiddels 35 (bijna 36). En als het niet nodig is wil ik liever niet meer zwanger zijn na mān veertigste. Voor kinderen lijkt het me trouwens wel prettig als er meer dan een jaar tussen zit. Anders zijn ze een periode net zou oud :lol: . Leg dat maar eens uit op schoolā¦
En leeftijdsverschil tussen kinderen is niet altijd echt te plannen, en het is maar de vraag of de kinderen er echt iets aan hebben. Mijn broer is bijvoorbeeld bijna twee jaar ouder dan ik, maar we hadden altijd ruzie.
Oh, en je bent dus niet de senior hier :mrgreen: .
@WannaBeMamma:
Als je je echt erop wil richten wordt om de dag aangeraden. Dat heeft te maken met de levensduur van de zaadjes en de kwaliteit ervan. Wij klussen trouwens gewoon wanneer we zin hebben. :lol:
Thanks voor jullie meedenken over het āklussenā
Mijn collega heeft onlangs ook haar Mirena laten verwijderen en verloor daardoor ook wat bloed, het was geen menstruatie maar vanwege het verwijderen. Haar cyclus kwam wel weer heel snel op gang.
Je zou maar lekker op vakantie gaan zeg 8) Heerlijk! Heel veel plezier en rust lekker uit!
Fijne avond allemaal!
Volgens mij heb ik inderdaad wat aangewakkerd met mijn foliumzuur hahaha.
Oooooh ik vind het zo spannend, stom he?
@ikaa, dat is toch leuk? Ik vind het ook superspannend! Het houdt me wel bezig :lol:
Daarom vind ik dit forum ook wel erg leuk, dan kun je dat tenminste een beetje delen. Ik heb 't er alleen met mijn vriend over, voor de rest niet echt.
@wannabemama, jij ook een fijne avond!
@yala, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Dat je dan al die jaren voor niks aan de pil bent geweest :oops: Mijn omgeving is nog niet echt met babyās bezig, dus ik heb er eigenlijk nog nooit iemand over gehoord.
heey kom ik ook weer even koekeloeren hoor!!
Ik weet echt niet wanneer mijn cyclus weer op gang gaat komen⦠Ik hoop snelā¦
Wij doen nu maar wat maar als mijn 1e ongi er is dan gaan we er DIE HARD voor :lol:
Maar wel om de dag hoor ik heb gehoord dat het ook beter is voor het sperma⦠:mrgreen:
Tot lees meiden!!