@Alina :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Lottie: Wat spannend, klinkt idd allemaal als zw.verschijnselen, maar ja, je lijf kan je ook goed voor de gek houden. Nog een dagje wachten en dan testen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@WannaBeMamma en Lottie: spannende tijden voor jullie, trouwen, zwanger willen worden. Geniet ervan!
@Manouk en Nachtvliinder: Welkom en succes!
@Karen Marieke: Drukke dag voor je! Ik mag vrijdag nieuwe lenzen laten aanmeten . Maar een gebroken lens?? Hopelijk niet in je oog? Dat is pijnlijk!
@Kiki: Ja, leuk dat hier ook een mama is die snel voor een tweede wil gaan. Dacht dat ik zo’n beetje de enige zou zijn die dat bewust zou willen, maar gelukkig niet. Het is voor ons een beetje een praktische overweging, we zijn namelijk alletwee niet zo piep meer en we zouden ons gezinnetje graag uitbreiden met meer kinderen. Dus… aan de slag
Daarnaast vond ik het gewoon ontzettend leuk om zwanger te zijn. Ik heb er echt van genoten. Hopelijk lukt dat ook zo bij een volgende zwangerschap.
Gisteren zijn B.J. en ik bij het CB geweest. Hij is weer helemaal goedgekeurd! Nog even met de CB arts gesproken over de voeding. B.J. wil namelijk nog wel eens dagje een fles minder drinken dan hij eigenlijk zou moeten. Nu mag meneertje al beginnen met bijvoeding :shock: . Dacht dat het CB zo volgens de regels was, maar de arts zei dat ze daar niet zo moeilijk over deed. De ene beeb is er eerder aan toe dan de andere. Gewoon een kwestie van proberen als je merkt dat hij er aan toe is.
's Avonds meteen een fijngeprakte perzik geprobeerd (niet een hele hoor!) en hij vond het lekker! Trok niet eens een vreemd gezicht toen het lepeltje naar binnen ging. Beetje smakken, slikken en gewoon rustig wachten op meer. Alsof hij nooit anders had gedaan.
Vandaag gaan we mango proberen!
Yala, dat dacht ik dus ook :oops: Dat het voornamelijk ongelukjes waren als er zulke korte tijden tussen zitten. :oops: :oops:
Er valt ook verder helemaal niks op internet over te vinden. Of ik zoek natuurlijk helemaal verkeerd. Leuk dat hij al met bijvoeding mag beginnen Ik had eerst een heel ander beeld bij het cb. Je word altijd een beetje bang gemaakt met erge verhalen dat je daar nooit iets goed kan doen en dat het altijd volgens de regels moet. Gelukkig is het niet zo.
Hier zou ik naar de C1000 gaan, besloot rowin toch nog even te gaan slapen, dus die ligt nog steeds te ronken :mrgreen:
Lottie spannend meid.
heb niet zo hele veel gelezen nu.
maar wou zeggen dat ik net mijn laatste pil op heb en morgen gaan we aan de foliumzuur.
heb er echt zin in hahaha
hallo hallo
@yala nee hij is niet in mijn oog gebroken gelukkig ik was hem aan het schoonmaken en wou hem omdraaien en dat is net goed gegaan.
vanmorgen nieuwe lenzen op gemeten maar mijn ogen zijn best acteruit gegaan zeg.
volgende week kan ik ze ophalen en dan uit proberen voornamelijk met werken omdat ik dan het meest last heb van de lenzen.
en al lekker met bijvoeden begonnen. spannend hoor. en je mannetje nog zo klein. geweldig hoor.
@kiki wij gaan naar frankrijk drie weken. dus helemaal leuk
morgen is waarschijnlijk de auto klaar en mijn voortent die bij de zeilmakerij ligt voor een niewe rits.
dus alles weer helemaal op orde.
@nachtvlinder welkom welkom.
we krijgen echt al een leuk clubje zo met lekker veel dames.
spannend hoor.
wie zal de eerste zijn??/
@ikaa goed dat je het zegt ik moet ook nog aan de foliumzuur beginnen ben ik nog niet mee gestart.
want we hebben de eerste twee cyclussen van mij met condoom gevreeen ik was toen wel gestopt met de pil maar ik ben ik feb geopereerd en wou eerst mijn eigen cyslus weer kennen.
dus vandaar. volgende cylcus gaan we rustig van start maar idd wel ff alvast foliumzuur slikken.
zo hier alles gedaan wat moest.
de auto weg gebracht
ben ik netjes naar huis gebracht aardig he.
nu wachten wanneer alles klaar is.
Meiden, ik kom me afmelden… de zwangerschap gaat niet goed (karen marieke, ik wà s dus de eerste ) en op familiair vlak, is er ook het één en ander aan de hand.
Ik wens jullie veel klets-plezier…
:-* Ingrid
@icl ooo meid wat naar om dit te moeten lezen.
ik hoop je hier nog terug te mogen zien.
veel sterkte.
ICL, :hug: meid, heel veel sterkte!!! :hug: :hug: :hug:
Dank jullie wel! Het was ook wel een speciaal momentje We gaan 10 september trouwen, vlak na jou lottie :lol: De laatste voorbereidingen zijn wel het leukst vind ik. En wij hopen ook stiekem met zijn 3tjes te trouwen, duim duim :thumbup: Foto;s volgen zeker!
@lottie, we trouwen 2 dagen na elkaar! Ben jij al helemaal klaar? Ik ben nog bedankjes aan het knutselen en mijn jurk wordt momenteel vermaakt. Verder is alles redelijk in kannen en kruiken
Vandaag ben ik ongesteld geworden :dance: :dance: :dance:
Nu kunnen we het echt gaan proberen, ik verwacht nu wel een ei-sprong te gaan krijgen. Ondanks de vreselijke rug en buikpijn ben ik wel blij. Nu kunnen we het echt gaan proberen. Die steek in mijn rug gister was dus niet voor niks
Nu nog even uitrekenen wat mijn vruchtbare dag word maar dat is vast wel ergens te googlen.
@karen marieke, misschien verhuizen? Wat leuk! Staat jullie huidige huis al te koop?
Wij wilden ook verhuizen maar kregen ons huis niet verkocht, dus nu blijven we hier en gaan we lekker verbouwen.
Hoe werkt trouwens jouw metertje in je onderschrift?
@yala, die cb’s zijn ook overal verschillend. Mijn vriendinnen liggen er nogal eens in de clinch over bijvoeden. Hopelijk gaat het allemaal goed en bevallen de hapjes
Welkom aan alle anderen die erbij komen!
Mag ik zeggen dat ik het erg gezellig vind om dit zo met jullie te kunnen delen Erg gezellig!
Jeetje ICL een hele dikke :hug: meid.
Wannabemama leuke datum 10 september .
Dan mag ik heel misschien testen en we gaan dan een weekendje weg met vrienden.
Nou dames, volgens mij ga ik toch ongesteld worden
Hele dag al bruine afscheiding en het wordt steeds donkerder en meer.
Nog geen bloed te zien, dus nog ffies afwachten!
En ook al wordt ik ongesteld; jammer, maar dan weet ik in ieder geval dat t allemaal weer werkt na de pil
Succes allemaal en nog welkom voor de nieuwe dames!
@ICL: :hug: Sterkte!
@CB: Inderdaad hoor ik ook hele andere verhalen over het CB dan. Ze zijn hier gelukkig, zowel de arts als de verpleegkundige, heel relaxed en luisteren ook echt naar je ipv alleen maar de regeltjes op te dreunen. Die ervaring heb ik helaas ook toen er van de zomer een vervanger was :x . Dan heb ik het gevoel dat ik mijn tijd daar verdoe.
@ikaa: laatste pil! :dance:
@WanneBeMamma: Ongi! Ik wil ook! of een positieve test natuurlijk
.
@Lottie: jammer, maar zoals jezelf zegt weet je weer dat alles het nog doet.
Vandaag zijn we in het ziekenhuis geweest. B.J. lag in een stuit en vandaag zou een rontgenfoto gemaakt worden van z’n heupen. Ik hoorde bij het aanmelden al over allerlei stukke apparaten en zag een wachtkamer vol met mensen. :think: Ik had me al voorbereid op een lange wachttijd. Maar… :lol: we werden naar een andere wachtkamer geleid en waren precies op tijd aan de beurt. Bleek dat er geen rontgen gemaakt werd, maar een echo. Binnen 20 minuten stonden we weer buiten . Volgende week de definitieve uitslag, maar alles zag er op eerste gezicht goed uit. :dance:
B.J. heeft vandaag een stukje fijngeprakte banaan gegeten. Ik sta echt zo :shock: te kijken naar hem. Zo klein nog, en dan dit al kunnen en zonder verrast te zijn door de smaak of de substantie.
Lottie dat zou zonde zijn meid.
Maar inderdaad zo weet je wel dat alles werk.
Yala ik heb hem vanmiddag al lekker ingenomen .
Ik heb er zooooooo zin in.
En vind het zo spannend.
Jij geef B J wel snel een prakje.
Mocht dat al, want ik weet dat het pas op zijn vroegst bij 4 maanden mag.
N pas bij een half jaar, wegens dat ze koemelkallergie heeft gehad.
Lottie, kan het geen innestelingsbloeding zijn?
hee verhaal getypt alles weg.
@wanna ooo ongesteld fijn fijn voor je meid.
en we hebben gister de makelaar gebeld die voor die huizen ging.
was er nog maar 1 te koop met det tuin op het oosten nou dat willen we niet.
dus het gaat niet door
maar we moetne ook echt bedenken wat we willen, willen we een ander huis of verbouwen.
dus daar kunnen we nu eens even goed over gaan peinzen.
maar september is een mooie maand om te trouwen aankomende 14 semtember is het 3 jaar geleden dat wij zijn getrouwd. zo gaaf zo gaaf.
@lottie hoest meid heeft het door gezet of niet??
@yala ooo mooi dat je zo aan de beurt was.
maar het is idd zo dat je altijd een echo krijgt nooit een foto.
hier verder niet zo veel te melden.
alles gaat zijn gangetje
oja en nieuwe dames
vergeten jullie niet even jullie gegevens naar lottie ie pben
dan kan zij het lijstje aanpassen
Mag ik mij hier aansluiten? Vanmorgen heb ik mijn mirena laten verwijderen in de hoop dat mijn zoontje (bijna 5) nog een broertje of zusje mag krijgen. Ik kan in elk geval niet wachten!
@dame welkom
en zou jij ook je gegevens willen sturen naar lottie
is leuk voor het lijstje.
maar welkom hoop voor je dat je gauw een positieve test in handen hebt
done!
Hmmm, het lukt me niet om een banner te maken. Het wordt niet zichtbaar als ik het in mijn profiel heb geplakt. Iemand enig idee hoe dat komt?
oh, toch gelukt! Vergeet mijn vorige post maar :mrgreen:
@ ICL
Sterkte meid succes met alles!!! :hug: :hug: :hug:
@Dame welkom! Heb vorige maand mijn mirena verwijderd duurde even maar de boel is weer op gang!
@Ikaa welkom! Gister je laatste pil ingenomen? Spannend! jullie gaan ervoor!
@Yala welkom das snel om gelijk voor een 2e te gaan! ben je al een beetje ontzwangerd?
@Karen marieke
Jammer dat het huis niet door gaat! spannend bijna vakantie en dan gaan jullie ervoor toch?
@Lottie
Je maakt het wel spannend! zou jammer zijn als je ongi word! Hoop dat het innestelings bloed is ik :thumbup: voor je!
@Alina
voor jou word het ook spannend als jullie hebben geklust! ben benieuwd wie de volgende zwangere in ons midden word!
@ meiden die gaan trouwen! Super leuk wij zijn 2 jaar geleden 10 oktober getrouwd ik was toen 20 weken zwanger! wil natuurlijk wel even foto´s zien van jullie jurken e.d!!! zijn jullie al klaar met de voorbereidingen?
Zo dat was even wat leeswerk :shock: het word toch nog druk hier! als ik niet op iedereen even juist hebt gereageerd sorry! had niet verwacht dat ik zoveel moest bij lezen :oops: heb net weer 3 dagen gewerkt dus even geen tijd gehad om hier te komen… na vandaag lekker 2 dagen vrij! Ik heb een heerlijk vrij weekendje gehad bij vrienden langs geweest beetje te veel gedronken hihi
en bij mijn ouders geweest…
hier is de ongi weer gestopt we gaan voor die positieve test deze ronde! er moet dus flink geklust worden
alleen een beetje latig omdat ik niet weet wanneer mijn eipsong is…