Juli/Augustus Stoppers 2010 - Al 1 zwanger! - update 2-9-10

Manouk :hug: voor je WOD en :dance: voor je nette cyclus!

Dame ook aan de lijn :smiley: . Hier is het South Beach. Zelfde principe als Dr Frank, maar deze boeken had ik nog in huis van een paar jaar geleden.

Sonja heb ik ook wel eens gedaan, maar ik vond het avondeten na een paar weken heel saai worden en ik viel er bijna niets van af.

En een WOD :hug:. Tip die ik ooit heb gehoord van een vriendin (zelf nooit toegepast): touwtje kort afknippen :wink: .

Kiki :hug: . Lijkt me inderdaad helemaal niets zo’n wendagje, maar je gaat weer aan het werk. Dat is toch ook fijn! Als het redelijke mensen zijn, zullen ze daar toch niet heel raar op reageren. Volgens mij weet iedereen toch wel dat je zoiets niet kan plannen.

@Yala, Dat ik daar nou niet aan heb gedacht! Misschien ga ik dan toch wel… Bedankt voor de tip!

Hey meiden,

Iedereen lekker geslapen?

Dame, zou wel lekker zijn als je nog kon!

Het lijkt me toch wel lastig als je geen brood, pasta enzo mag eten. Maar ik ben zowiezo gek op pasta :drool: Is het wel beter vol te houden dan Sonja?

Yala, ik hoop dat ze zo reageren, de reden dat ik werkloos was is omdat door mijn vorige zwangerschap mijn contract niet is verlengd.

Hier is hub snel naar de kruidvat een test halen… Haha kan toch niet wachten! Ik had nog een kv test van vorige keer, maar waarschijnlijk heb ik die perongeluk weggegooid :oops: We kunnen hem nergens meer vinden. Haha erg hé! Nou ik hou jullie vandaag op de hoogte. Waarschijnlijk gaan we zo even winkelen bij Primark. Altijd leuk en goedkoop :mrgreen:

Fijne dag!

Nou de lijn was weer zeeeeer licht, maar niet te zien op een foto. Wij gaan dus ook door naar de volgende ronde denk ik :oops: .

Volgende week als de NOD weg blijft dan moet ik maar naar de huisarts.

Later bijgevoegd:

Nou toen ik de test wou weggooien na een half uurtje. Stond er dus een streep:

Komen jullie er nog uit?

foto’s!

Kiki, als je die ervaring hebt, kan ik me voorstellen dat nerveus bent over hoe je nieuwe werkgever hier mee om zal gaan. :hug:

Heb je trouwens al een digitale test geprobeerd?

Ik vind South Beach beter vol te houden dan Sonja. Bij Sonja vind ik het fijn dat je niet hoeft na te denken over wat je eet, maar het avondeten vind ik zo saai. Daar heb ik bij South Beach geen last van. We maken er iedere avond weer een feestje van.

Bij Sonja ging er bij mij trouwens weinig af. Dat helpt dan ook niet echt mee voor het goede gevoel.

@Yala, Ik ben je erg dankbaar voor je tip van gisteravond. Dankzij jou kon ik toch nog naar de thermen! Het was heerlijk, voor zover dat mogelijk is als je ongesteld bent.

@Kiki, wat een onzekerheid. Ze zeggen dat een test na zoveel minuten niet meer geldig is. Maar ik hoop voor jou dat het deze keer wel juist is!

Krijg zo twee logeetjes (van Kok) hier, dus ga weer stoppen. Fijne avond allemaal!

Dame :dance: :dance: Lekker genoten!

Veel plezier met de logeetjes.

Hoi meiden! Mag ik ook meekletsen? Na een lange tijd van twijfel, willen wij ook gaan voor een tweede!

Ik ben “Leeuwtje”, 36 jaar, al tien jaar gelukkig met mijn man en samen hebben we een dochtertje van 4.

Eind juli de laatste pil genomen en keurig op tijd ongi geworen vorige week, dus de remmen gaan los!

Welkom Leeuwtje!

Verder even ego, want ben net ongesteld geworden, :frowning:

Welkom leeuwtje!

Kiki wat een spanning meid, ik zou er helemaal gek van worden. Een :hug: voor je

Ik dacht dat ik de enige was die bang was om ´onvruchtbaar´ te zijn. Het komt zoveel voor in mijn omgeving dat je door al het verdriet en de verhalen een zwangerschap helemaal niet meer ziet als iets wat ´meestal´ goed lukt. Ik kan niet meer doen dan het gewoon proberen, je wordt pas na een jaar geholpen als het niet lukt. Hopelijk worden we allemaal spontaan en a.s.a.p. zwanger en kunnen we lekker gaan kletsen over onze dikke buiken en zwangerschapskwaaltjes.

Vanavond heerlijk gegeten in een Turks restaurant, echt een aanrader.

En dan aankomende week nog een weekje werken en dan lekker 3 weken vakantie. We gaan niet op huwelijksreis na de bruiloft maar zijn wel lekker samen vrij.

Ik weet niet zeker of mijn ei er vanochtend was, ik had een steek in mijn buik gevoeld. We klussen gewoon door tot de 21e dag en daarna afwachten of ik ongesteld wordt. Ik heb hiervoor een cyclus van 31 dagen gehad. Dat zou betekenen dat ik op mijn bruiloft ongesteld wordt, laten we hopen dat dat niet gebeurd :smiley:

Hebben jullie nog plannen voor dit weekend morgen? Morgen wordt er een taartje afgehaald maar verder heb ik een hele blanco agenda, ook welleens lekker :slight_smile:

Liefs aan jullie allemaal

Welkom leeuwtje, gezellig dat je mee komt kletsen. Dat het maar snel raak mag zijn!

@kiki: :hug: :hug: :hug: Wat een onzekerheid hebben jullie gehad. Fijn dat daar nu een einde aan is, maar we hadden liever een ander einde gezien! :hug: :hug: :hug:

@dame fijn dat je toch nog lekker naar thermen hebt kunnen gaan! Kom je toch altijd weer lekker ontspannen en uitgerust van terug.

hier weer nachtdienst. Afgelopen woensdag een heerlijk dagje met mijn mannetje gehad. Even wat boodschappen en kleren geshopt in de stad en daarna samen naar de kapper. En de dag afgesloten met lekker gourmetten thuis. Heerlijk!! Van de week ook met M.alou naar het cb gemoeten. Alles was goed. Ze is nu 72 cm en 8540 gram (yes eindelijk halen we dan de gemiddelde lijn!!) Aankomende dinsdag mijn ei sprong dus we gaan de klusdagen in :dance:

Oh Kiki! :hug: :hug: . We hadden toch allemaal zo’n goede hoop met die vage streepjes van jou. Sterkte meid!

Hier een druk weekend met visite, logé en alle sportactiviteiten. Dan twee dagen klussen met m’n vader om de woonkamer kruipveilig te maken voor B.J. :dance:.

He Kiki toch een hele dikke :hug: :hug: .

Ik had zo gehoopt voor je meid.

Nou als ik mijn lichaam moest gana geloven dan had ik mijn eisprong op dag 13 gekregen.

De dag daarvoor nog geklust, dus ik hoop dat het goed genoeg is :oops:

breek ff in

meiden, heb jullie hulp nodig bij mijn poll

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4629262#4629262

thank voor een momentje van jullie tijd :-* , en sorry voor het storen :oops:

breekt weer uit

Ik heb er al op gereageerd

Tjonge Kiki, wat zul jij een kater hebben! Misschien heeft er wel een bevruchting plaatsgevonden, maar is dat snel afgebroken. Dat zou de vage tests kunnen verklaren. Gaat het een beetje met je, of ben je erg teleurgesteld?

@Ikaa, we zullen het binnenkort weten of het afdoende was. Ach, er is maar overijverig zaadje voor nodig.

@Yala, wat ga je allemaal doen om het kruipveilig te maken? Twee dagen klussen lijkt me zoveel. :mrgreen:

@Wanna, Nee hoor je bent echt niet alleen in je onzekerheid. Ik heb natuurlijk wel al een zoontje, maar inmiddels ben ik vijf jaar ouder. Je weet nooit wat dat voor effect heeft op je vruchtbaarheid. Mijn beste vriendin was binnen een paar maanden zwanger van haar eerste en is nu al twee jaar bezig voor een tweede. Heel verdrietig is dat.

Maar, ongesteld worden op je bruiloft is verboden hoor. Ik weet het allermooiste huwelijkskado voor jullie!

@Leeuwtje, leuk dat je ook mee komt schrijven. Mijn naam is Mirjam. Mijn zoontje is alweer bijna 5 jaar en kan niet wachten op een broertje EN een zusje. Liefst allebei tegelijk. Hij heeft zelfs de namen al bedacht!:mrgreen:

Nou, de wellnessdag was heerlijk. Jammer genoeg ben ik nu echt snipverkouden en wil ik het liefst een winterslaap houden. De ontspanning van zaterdag heeft niet lang stand mogen houden.

Het lijnen ging afgelopen weekend niet heel goed, maar in de weekends ben ik ook wel wat minder streng. Ik vind het dieet goed vol te houden, afgezien van mijn boterham. Ik had verwacht de pasta en rijst ook erg te missen, maar dat valt mee. En mooi bijkomend voordeel is, dat ik er ook echt van afval!

Hahaha Dame dat is ook zo.

We zullen wel zien.

Bale dat je nu zo verkouden ben, maar super dat het zo naar je zin heb gehad.

Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie? Is er al iemand overtijd? :mrgreen: Hoop dat de volgende zwangere zich snel meld.

Hier best wel een kater! Ik had zoveel symptomen, de laatste dagen voor mijn ongesteldheid zelfs pijn in mijn borsten. Mijn moeder had het zelfs door, en hub dacht echt dat ik zwanger was. Kon echt overal slapen. We waren naar Primark geweest (wel heeeeerlijk veeel geshopt) En lag in de auto terug op zijn schouder te slapen. Hihi dacht dat hij me wakker had gemaakt dus werd een beetje chagi maar ik gleed zelf van zijn schouder af :lol: Terwijl ik juist na mijn ongesteldheid weer energie heb gekregen.

Dame, toch de tip gebruikt van het afgeknipte touwtje? Waar zijn jullie geweest?

Maar meiden ik duim echt voor jullie! Hoop dat jullie allemaal de volgende ronde zwanger zijn!1 :pray: :pray: :pray:

meiden ik duim voor jullie dat jullie maar net zo snel zwanger mogen zijn als mij…

:pray: :pray:

Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuff :hug:

Hoihoi!

Ik hoop het ook voor iedereen nachtvlinder!

Ik moet vrijdag ongesteld worden.

Heb enorm pijnlijke borsten, net alsof ik qua gevoel twee grote blauwe plekken heb. Ook heb ik veel waterige melkachtige/doorzichtige afscheiding wat geurloos is. Steken die anders voelen dan normaal.

Vandaag stiekem een testje gedaan, maar negatief. Is natuurlijk ook wel aan de vroege kant.

Zou wel het mooiste huwelijkscadeau zijn!!