Spannend Lottie en ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je.
Wanneer ga je precies trouwen?
Mare ik heb je 2x een pbtjes verstuurd maar ik sta nog steeds niet in het lijstje
@ ikaa; tnx!
Ja, sorry had je pb helemaal over het hoofd gezien.
Donderdag zit ik weer achter mijn laptop en dan zorg ik dat je in de lijst komt te staan!!! I promise!
@ ikaa: helemaal vergeten te antwoorden; we trouwen op 8-9-2010
geef niet Lottie, ik dacht nou meld het nu maar hahaha.
Maar echt een leuke datum.
Spannend, want het is al over een paar dagen
Hoi Ladies,
Spannend allemaal he, allemaal aan het wachten op ons ei of op de menstruatie. Ik ben nog nooit zo waakzaam op symptomen geweest als nu Aan de frequentie van het klussen kan het niet gelegen hebben hier, nu maar hopen dat het zo mag zijn. Al zou het wel een klein beetje te mooi om waar te zijn. Ik doe voor de zekerheid een maandverbandje in op de bruiloft, meestal wordt ik 's ochtends ongesteld wakker of breekt het in de loop van de ochtend los. Ik moet om 12:00 aangekleed en wel zijn dus voor die tijd weet ik het en kan ik maatregelen nemen.
Weten jullie wat de eerste symptomen van zwangerschap zijn? Mijn ervaring bij collegaās is dat het vele plassen en misselijkheid pas na een week of 6 optreden maar zijn er ook symptomen die je al heel vroeg kan merken??
Ik zou trouwens graag jullie mening willen weten. Ik mag de bugaboo van mijn vriendin overnemen, ze weet dat we zwanger willen worden. Hij mag zelfs bij haar op zolder blijven staan tot het raak is. Zouden jullie het doen? Of ājinxā ik het dan?
Het is zoān buitenkansje, en zij wil hem ook het liefste bij mij zien omdat ze het me zo gunt. Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen.
Liefs
@Wanna, gewoon doen! Wat is het ergste dat kan gebeuren? Natturlijk zou het droevig zijn als er een wagen staat te wachten als het zwanger worden maar niet wil lukken. Maar als dat niet lukt is dat toch al droevig; met of zonder kinderwagen. En als je het over kansberekeningen hebt, is de grootste kans toch dat je over een maand of wat gewoon met een dikke buik loopt.
@Lottie, 8-9-10 is volgende week woensdag toch? Mooie datum hoor.
@Ikaa, ga je 's ochtends eerst testen? Dan weet je ook gelijk of je het maandverbandje kunt overslaan.!
@Kiki, we zijn naar Thermen Romana in Amstelveen geweest. Het was een fijne dag, maar ik vond de thermen wel wat āvergane glorieā helaas. Het personeel was wel heel vriendelijk, dat is ook wat waard.
@Alina, voor jou is het nu ājudgement dayā. Have fun! :mrgreen:
@Wannabe, DOEN! Ik zou ook niet weten waarom je dat niet zou doen. Als jullie daar allebei blij van worden :mrgreen: Dat zwanger worden komt wel :thumbup:
Dat zou helemaal mooi zijn, als je je NOD op je weddingday hebt!
@nachtvlinder, bedankt voor het duimen! Hopelijk volgen er snel meer!
@Kiki, klinkt alsof er toch wel iets is geweest, of niet? Een bevruchting, maar geen innesteling zou dat kunnen?
Ik weet niet zo goed welke symptomen er bij horenā¦
Wel balen he!! :hug: :hug: :hug: Op naar de volgende ronde, hopelijk jou ronde!! :thumbup:
@Dame, beterschap!!
@ikaa
@yala, hoe gaat het met het klussen?
Fijne avond allemaal!
Dame dat is wel de bedoeling
Wanne ik zou het ook doen hoor.
Manouk dank je
Ik was dus even twee dagen aan de klus (het echte kluswerk dus met hamers en spijkers etc).
Oh en twee dagen was echt nodig hoor Dame . We hebben een houten vloer liggen (al twee jaar) maar nooit de moeite genomen om de plinten erop te zetten. Rondom de hele woonkamer zaten dus nog van die opvulstukjes. Mijn vader heeft 35 meter aan plinten gelegd :mrgreen: en nog een koofje gemaakt om de snoeren van de tv etc weg te werken. En als extraatje heeft B.J. een luikje voor zoān slaapkamerraam gekregen :inlove:. Ik hoef 'm alleen nog maar te schilderenā¦
Wanna: die onzekerheid had ik ook en was helemaal weg, maar begint weer terug te komen. Ben nog steeds niet ongi geworden en heb ook nog geen positieve test in mān handen gehad .
Ik ben het trouwens eens met Dame: niet ongesteld worden op de bruiloft .
Mijn eerste verschijnselen bij B.J. waren jeuk op mān buik (in week 3) en extreme vermoeidheid (vanaf week 4). Dus nog voordat ik positief had getest. Pas achteraf had ik dus door dat het kwam door de zwangerschap.
En de bugaboo. Ik weet niet wat ik zou doen. Waarschijnlijk niet, maar dat komt vooral omdat wij niet zulke planners zijn en bijna alles redelijk last-minute hebben aangeschaft.
Alina: Veel plezier met de klusdagen!
Welkom Leeuwtje!
Oh Kiki :hug: . Die kater is logisch. Zeker met al die symptomen en streepjes.
Lottie, wat spannend! Wanneer mag je van je zelf weer testen?
En over een weekje trouwen. :lol:
Goedemorgen dames!
Aangezien er zich nog niets geen ongi-verschijnselen aandienen heb ik vanochtend weer een testje gedaan. Helaas was deze negatief.
Mijn NOD is morgen, als ik mijn 25-dagen cyclus aanhoud van de vorige keer.
Mijn borsten zijn nog steeds pijnlijk en heb nog steeds die waterige melkachtige afscheiding. Gisteravond was ik echt al supermoe om 20.00 uur, terwijl ik dat nooit heb, maar dat ga ik niet als symptoom zien.
Zou ik nog gewoon te vroeg getest hebben? (eisprong zou ook wat later geweest kunnen zijn) of ben ik gewoon niet zwanger?
Liefs van een onzekere Lottie
wanna ik zou gewoon de bugaboo aanschaffen. Vooral ook omdat hij bij hun op de zolder mag blijven staan. Hij staat je dan niet aan te kijken zeg maarā¦
lottie spannend⦠ik zou gewoon nog even een paar dagen wachten. Vooral ook omdat je niet helemaal weet of je cyclus regelmatig is. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
kiki :hug: :hug: voor jou. Zag dat het dus wel degelijk raak was geweest maar dat het helaas niet heeft doorgezet.
Nou hier een dag voor de ei geklust dus het wordt afwachten of dat genoeg was. Het zit ons echt niet mee deze keer. Rick is namelijk flink ziek dus vandaar niet meer gebruik kunnen maken van mijn ei :wall: En we hebben besloten om de volgende ronde over te slaan, omdat ik anders 1 dag na mijn vaders verjaardag en 2 weken en 1 dag na mijn eigenste verjaardag ben uitgeteld. Het risico is hĆĀ©ĆĀ©l groot dat ik weer de zwangerschap niet zal uitdragen vanwege mijn lengte, dus dan zou beeb ergens in de twee weken tussen mijn verjaardag en die van mijn vader of misschien wel op 1 van de dagen geboren worden. En dan vinden we allebei niet fijn :shifty: .
Helaas kan ik niet helpen met de vraag voor symptonen. Ik had deze namelijk helemaal niet bij de zwangerschap van M.alou. Het enigste was dat ik bij drie dagen overtijd gewoon echt het gevoel had dat het raak was. Bij 5 dagen over tijd hebben we toen getest en daar stond toen een dikke vette tweede streep!
Lottie spanennd meid.
Zal voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Nou ik word echt gek van mijzelf.
Ik beeld me echt dingen in zeg pffffffff.
Niet doen, niet doen, niet opletten.
Jeetje petteteeje zeg hahaha
@Lottie, hier wordt ook stevig geduimd voor je.
@Alina, wat is er dan met jouw lengte waardoor de kans groot is dat je kindje eerder geboren wordt? Voor onze zoon besloten we ook niet te klussen als we dan rond de feestdagen uitgerekend zou zijn. Dat is nooit nodig geweest, maar deze keer houden we er ook geen rekening meer mee. Heb het gevoel dat mijn leeftijd mee gaat spelen en wil niet tarten met het lot.
Hoi dames,
Het lijstje is weer geupdate!
Zodra er wat meer zwangere dames zijn, zal ik een aparte lijst gaan maken voor de zwangere dames met wat extra info erin zoals uitgerekende datum etc.
Hier verder nog geen symptomen van een ongi, dus ik probeer positief te blijven.
Ook heb ik trouwens nu een adertje op mijn borst wat meer op de huid lijkt te liggen zeg maar. Die is nu wel redelijk zichtbaar.
Maar ik probeer echt mezelf voor te houden gewoon weer ongesteld te worden, zodat ik niet teveel ga hopen.
Ik duim voor alle dames!!!
liefs,
Lottie
Ow Lottie wat maak je het spannend! Ik heb ook nu pas een blauwe ader hoor op mijn borsten :shifty:
Normaliter heb ik die niet⦠Ik ga voor je duimen
@Lottie,
wat spannend!!
Ik kan je niet helpen met je onzekerheid, je geduld wordt op de proef gesteld⦠Het kan nog alle kanten op, want testen voor je NOD zegt niks :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Mijn cyclus wisselt nogal, dus afwacthen.
Bedankt voor het aanpassen van het lijstje!!
:-*
Euhhmm Ik heb 2 dagen voor mijn NOD getest. ZIj het nog erg licht maar hij was er wel! Maar Wil je echt met zekerheid zou ik erna doen anders zit je je nog meer te stressen zoals ik al deed :shifty:
Het hangt af van de hoeveelheid HCG die je lichaam aanmaaktt. Dat is per persoon verschillend in het vroege stadium, vandaar dat de een wel een positieve test kan hebben en de ander misschien zelfs pas een dag of twee na de NOD. Hopelijk geldt dit ook voor Lottie. :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hoe voel je je nachtvlinder?
euuhmm eigenlijk heel erg goed :shifty:
Nee ik jok ben super moe kan wel de hele week slapen ( wat ik praktisch ook doe )
En best wel last van mijn buik⦠Als ik te snel opsta voel ik al echt de baarmoeder zittenā¦
Maar voor de rest super goed.
Klopt even af voor de andere kwaaltjes die in het verschiet liggen
Even een ego berichtje:
Ik heb een nieuwe banner!
Vandaag voor het eerst na de bevalling weer ongesteld geworden :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik lees vanavond even bij!