Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

Dank je, Juudje ! Komt wel dichterbij nu… beetje zenuwen :shifty:

En jij ? Ben jij momenteel in de weer met de spuiten? Valt het mee?

Ikke ik :thumbup: voor je!

Deedee ik begin ook al vast weer voor jou te duimen :thumbup:

X Liza

Deedee, Klaziena, nog nieuws van jullie?

Lief van jou, Liza, dat je voor me :thumbup:

Nou hier weinig nieuws…

Vorige week bij de gyn geweest, we zouden gaan beginnen met de tweede IUI en we waren bij de gyn voor een follikel meting.

Maar…de gyn zag weer een cyste en wilde geen IUI. De vorige keer na gebruik van Clomid had ik ook een cyste en nu dus weer.

Al met al moeten we dus weer een maand wachten, dan gaan we als het goed is weer verder met IUI, dit keer helemaal in de eigen cyclus. Mocht dit niet baten dan moet ik gaan spuiten.

En jij, Deedee?

:-* Klaziena

Ikke dacht misschien nieuws vanuit het zkh, maar je bent

volgens mij nog niet op het forum geweest.

Groetjes,

Effe kopiëren en plakken wat ik in het andere topic heb gepost:

Ik ben bij de gyn geweest vandaag en we kunnen pas volgende cyclus starten met Clomid omdat ik vandaag op dag 5 ben en je de pilletjes moet starten op dag 3. Dat is dus wat pech hebben.

Hubbie moet zijn potje nog eens inleveren, omdat de laatste resultaten dateren van 2005 en hij ondertussen ook gestopt is met roken. Het zou dus kunnen dat de kwaliteit dus ondertussen al wat verbeterd is…

Als de resultaten tegenvallen wordt het IUI, bij goede resultaten willen we graag nog even zo proberen met alleen de Clomid.

Ik kreeg ook hormonen voorgeschreven om de luteale fase wat te verlengen, maar de naam ontsnapt me nu even…

Ik ben wel blij dat er eindelijk iets zal gebeuren, al is dat dan niet meteen een zwangerschap, ik heb toch het gevoel dat we nu weer ‘in the running’ zijn…

NOD

Deedee (1976) +/- 11 maart

Ikke (1979)

Klaziena (1979)

Juudje

ZWANGER

Irene (23-03-1976) (uitgerekend 03/06/2007)

ZWANGER (van de tweede)

Kellyamely (1983) (uitgerekend 07/07/2007)

Pheebs (1978) (uitgerekend …/…/2007)

BEVALLEN Kellyamely (1983) - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006

Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006

Toensie (10-08-1976) - dochter firyel op 8 juni 2006

Liza (1976) - zoon Steijn op 20 augustus 2006

Ilona (1981) - ??? op ??? 2006

Tata (1977) - dochter Jessie op 15 november 2006

Angela (1973) - dochter Nikki op 15 december 2006

Daar ben ik ook weer eens! :oops:

(Inmiddels alweer op dag 4 van mijn cyclus aangekomen trouwens..)

Ikke, knap dat jullie de knoop hebben doorgehakt! Ik wens jullie veel succes! Hopelijk gaat het lukken met een beetje hulp! :pray: En vooral nog op eigen houtje met alleen de Clomid! Ik duim dat het een goed potje zal zijn! :thumbup: :D

Klaziena, balen zeg, van de cyste.. :( Nu maar aftellen, weer een maand verder.. :?

Ik hoop echt zo dat er gauw weer eens iemand komt vertellen dat ze zwanger is!

Moet er veel aandenken dat toen ik dit topic startte ergens in 2004, ik nooit had gedacht dat het nu nog zou bestaan! Ik was altijd al bang dat ik als laatste overbleef, dat is nu ook wel een beetje zo.. :(

We gaan proberen in maart een stap naar de huisarts te zetten, als al het werk het toe laat. Mijn vriend heeft inmiddels (weer) een andere baan, en eigenlijk wachten we nog tot de proeftijd voorbij is en hij zijn contract kan tekenen. Een beetje financiële zekerheid is wel prettig als we een stap in de mmm zetten! Dus duimen jullie mee dat hij een vast contract gaat krijgen?

Juudje, goed dat je ons nu gevonden hebt meid! :-*

Ik kan niet meer zo ver terug lezen bij het antwoorden, zo lang ben ik al niet geweest... :oops:

Ik hoop dat het gewoon hartstikke goed gaat met iedereen! Denk nog steeds veel aan jullie allemaal meiden!

Maar een beetje afstand doet me ook wel goed, dat probeer ik even vol te houden!

:-* Deedee

Wat moedig dat jullie binnenkort ook de stap naar de ha zullen zetten :thumbup:

Jammer dat we zo weinig van je lezen hier, Deedee, maar ik begrijp het wel als je wat afstand wilt nemen… soms is het allemaal zo confronterend hé.

Maar ach, het lukt ons wel… We duimen allemaal voor bolle buikjes dit jaar

( Hopelijk heeft de ooievaar goeie voornemens gemaakt om ook even ons te komen bezoeken )

Wie heeft wat centjes over om dat beest een gps kadoo te doen, volgens mij is hij verdwaald :roll:

hey nu ik ikke hier ze staan zie ik ineens weer dat dit topic er nog is, jullie zijn ook al zo lang bezig net als ik, ik schrijf nog mee met de aug 2005 mamas maar ik ben daar idd de enige met garfield meen ik die niet zwanger zijn, of nog geen kindje hebben ,

ik kan me best indenken als jke start met een lijstje dat je hoopt dat je snel hem mag verplaatsen helaas is dat niet zo

Hallo lieve meiden,

Ik zag dat jullie helaas nog in dit topic schrijven…Deedee, Klaziena en Ikke, ik hoop zo dat jullie heel snel zwanger mogen zijn!

Eigenlijk is het maar oneerlijk, de een zo snel en de ander moet er jaren op wachten…

Lief dat jullie de inmiddels bevallen- of weer zwanger-dames nog benoemen!

Ik ben weer uitgerekend op 22 juli 2207, hopelijk wordt 2007 ook jullie jaar! Ik ga heel hard duimen!

Hier gaat het goed, Femke is een heel mooi en lief, maar ook zeer ondeugend meisje! Maar we genieten 100 %! Mijn zw.schap verloopt ook goed, nergens last van.

Meiden, hou jullie taai, ik leef met jullie mee… :hug: :hug: :hug:

Knuffel, Pheebs (Ellen)

Surprise,

Jij ook weer voor een tweede! Veel succes hoor! Hoe is het met Sanne?

Kus Ellen

Hi meiden,

Hoe is het met iedereen hier?

Pheebs, gefeliciteerd!

Deedee, Ikke, Klazien en Juudje: dikke :-* voor jullie!

Ikke, ik heb geen ervaring met clomid, het is bij ons gelukt na de HSG!

Liefs, Irene

Hey Ellen, gefeliciteerd nog met je tweede op komst :dance:

Irene, wat is een HSG? :eh:

Ik weet dat hier weinig gereageerd en gelezen word, maar toch wil ik hier dus ook nog effe melden dat wij jammergenoeg geen goede resultaten hebben gekregen in verband met de zwemmers… We moeten dus in behandeling met IUI. Volgende week word ik ongi en dan kan ik al starten met clomid… Dan zo ongeveer op dag 10 echo en dan krijg ik nog verdere uitleg van de gyn ivm de eerste IUI poging

Best wel spannend is het allemaal

HSG is het hysteroscopisch onderzoek Ikke, dat ik ok had, het doorspuiten an de eileiders om te zien of er obstakels zijn of dat alles er goed uit ziet lichamelijk van binnen.

De kans op zwangerschap is dan iets verhogend (w at bij mij en dre niet werkte helaas door de zkh fout) omdat het door gespoten is de zaad beter op zijn plekkekan komen :mrgreen:

Ow ja, nu is het me duidelijk . Dank je voor je duielijke uitleg, Bianca !

Maar is dat een standaard onderzoek in Nederland als het zwanger worden niet wil lukken?

Bij mij werd er nooit over gesproken om het uit te voeren… :think:

Het is in nederland geen standaard onderzoek vaak doen ze het als er een indicatie voor is deze wordt gesteld nav pijnklachten of bijv geen ei hebben of een verwarde cyclus meen ik,…

Ikke, sorry dat ik nog niet gereageerd had op je vraag en Bianca, bedankt voor het antwoorden ervan!

Ikke, ik wens je ontzettend veel succes met IUI!!!

Bij mij hebben ze de HSG gedaan omdat zowel bij André als bij mij verder niets uit de onderzoeken kwam en we alweer ruim een jaar na de miskraam zaten. Voordat we dan verder gingen met eventueel IUI wilde de gyn eerst kijken of mijn eileiders niet verstopt zaten! De HSG was dus goed en ik denk ook dat het heeft geholpen want een maand later was ik zwanger!

Bianca, lieve meid, jij ook heel veel succes!!!

Ik hoop zo voor jullie dat het gaat lukken!!! :-* :-* :-* :-*

:-* voor jou terug meis,

ik hoop zo ontzettend dat het jou en beebje op komst oké gaat. Heerlijk hé? dan eindelijk terug zwanger.

Geniet er maar dubbel van meis :-*

Hallo mede-wachters,

Hier is de tweede IUI al weer geweest. Afgelopen donderdag kon ik eindelijk voor de tweede IUI gaan (1e 23 okt. toen lange tijd cystes en gedoe met de cyclus). Deze IUI was zonder hormonen, omdat ik van mezelf een hele mooie eisprong heb !

Er konden 1,7 miljoen zwemmertjes naar binnen gebracht worden, wat niet heel erg veel is. De vorige keer waren er 2,1 miljoen. Maar ja…er hoeft maar 1 de goede kant op te zwemmen !

De gyn die de inseminatie heeft gedaan was erg negatief, zij vindt dat we na moeten denken over IVF/ICSI omdat er weinig zwemmertjes zijn. Dit viel gelijk na de inseminatie wel even rauw op ons dak , je bent nog bezig met deze IUI en gelijk wordt eigenlijk je hoop de grond ingeboord! Bedankt gyn!

Wanneer ik rond 23 maart ongesteld word, moet ik weer een nieuwe afspraak maken voor een nieuwe follikelmeting, ik zal dan een afspraak maken met mijn eigen gyn, dan kunnen we met hem overleggen hoe en wat verder. Hij heeft nog nooit over de zwemmertjes gesproken…en 1,7 zijn nog altijd 1,7 miljoen potentiële mensen die op deze aarde rond willen lopen!

Iedereen heel veel succes…en hoe is het eigenlijk met jou, Deedee?

:-* Klaziena