Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

NOD

Deedee (1976) - 31 oktober

Ikke (1979)

Klaziena (1979)



ZWANGER

Ilona (1981) (uitgerekend 12/11/2006)

Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)

Angela (1973) (uitgerekend 19/12/2006)

Irene (23-03-1976) (uitgerekend 03/06/2007)



BEVALLEN

Kellyamely (1983) - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006

Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006

Toensie (10-08-1976) - dochter firyel op 8 juni 2006

Liza (1976) - zoon Steijn op 20 augustus 2006



Zo meiden, ik heb maar weer even een nieuw deeltje geopend.

Maria, even een berichtje voor jou, waarschijnlijk lees je niet meer mee.. Wat ik erg jammer vind trouwens!

Maar in heel deel 8 heb je niet meer geschreven, vandaar dat ik je niet meer op het NOD lijstje heb gezet. Als je er toch weer op wil, laat het dan maar even weten! Kleine moeite om hem weer aan te passen, en ik zou het leuk vinden als je weer met ons mee komt schrijven!

Irene, ik ben zo blij voor je!!! Dat is supergoed nieuws! :dance:

Nu op naar de volgende echo! Ik blijf natuurlijk duimen! :-*

Ikke, ik las dat je je ei niet hebt kunnen benutten... Wat ontzettend jammer!! Temperaturen is inderdaad alleen maar een controle om te zien of je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad.

Met een ovulatietest weet je wel van te voren wanneer je vruchtbare dagen zijn, misschien ook iets om eens te proberen? Dan ben je zeker wel op tijd!

Je weet nu in ieder geval dat je een eisprong hebt! Nu maar hopen dat de luteale fase lang genoeg is! :-*

Maja, dus jullie gaan weer terug naar Nederland, ben benieuwd hoe de huizenjacht verloopt! Hopelijk vinden jullie snel iets!

Leuk zeg dat Noëmi het zo goed doet! Kom maar op met die foto ('s)!!

Het gaat eigenlijk een beetje vanzelf nu, ben er gewoon even heel wat minder mee bezig. Dat scheelt wel hoor! We geven het gewoon nog wat tijd, we zien wel.

Tata, jeetje nog 3 weken! Nog B.I.B? Is je eerste week verlof een beetje bevallen?

Heel veel succes met de laatste loodjes! Is alles al klaar voor de komst van jullie kleine?

Sorry voor die vele vragen... :oops: :-*

Ilona, lees je nog mee? Ben zo benieuwd naar je, we hebben zo lang niks meer van je gehoord! Nu ga je al bijna bevallen, of misschien is je kleintje er al wel!

Angela, Kellyamely, Dolfijntje, Surprise, Pheebs, Amy, Danien, Miepie, Miepje, Famke, Aurora, Toensie en Liza hoe is het met jullie? :D

Hier nog een paar dagen wachten! :shifty:

Fijn weekend allemaal!!

:-* Deedee

Yejjjj nieuw deeltje :dance:



Voor wie wordt dit het geluks - deel? :pray:



Deedee, ik weet eigenlijk niets af van ovulatietesten.

Ik dacht dat het een test was om je eisprong te spotten.

Maar nu ik het zo lees kun je er blijkbaar ook je vruchtbare dagen mee ontdekken. Of heb ik het verkeerd voor? :think:

hey meiden , alle geluk verder van hier



maar euh juudje schreef destijds ook me toch met julie ?



Nou toedels en alle goeds van bianca

Nee, eigenlijk is Juudje net als ik ook een juli stopper

Maar daar wordt nauwelijks nog getypt

Dus kom ik hier terug meekletsen



Maar Juudje is natuurlijk ( en ook wel een beetje helaas :frowning: ) ook welkom hier

owkee sorry ikbemoei me weer he ihhi heb niet naar de maand gelezen dacht alleen ikke en juudje schreven samen :mrgreen:

nou ja, kun je niet effe beter lezen voor je reageert? :roll: :wink: :mrgreen:

Ikke, voor ons allemaal!!! :pray:



Een ovulatietest geeft aan wanneer je ei nadert, als die positief is, dan is het dus hét moment om je partner mee te sleuren het bed in! :inlove:



Maar een goede uitleg staat bijvoorbeeld op de site van ClearBlue, heb ik veel aan gehad!



Misschien kunnen we het topic omdopen tot juli/ augustus 2004 stoppers? Of gewoon 2004 stoppers? Ik weet niet of er nog meer meiden zijn die nog hopen op een zwangerschap?



Juudje is zeker welkom hier! :hug:



Maar hoe verander ik dan de onderwerp-zin? Gewoon bij mijn eerste bericht of zo? Kijk dat weet ik dan weer niet hè…



Bianca, lief van je! Voor jou geldt natuurlijk hetzelfde!! :-* O nee, zie net dat je verkeerd gelezen hebt… Maar toch lief van je! :mrgreen: :wink:



:-* Deedee

hoi hoi alles gaat goed hier! kan helaas niet zoveel schrijven, maar dat wisten jullie al… als ik mijn eigen internet heb in mijn eigen huisje dan schrijf ik weer volop mee. want ik mis jullie wel hoor!!



kyara doet het super goed. moet de je maar even kijken bij deze link, daar staan fotos van de meeting van de dec mammas waar ik en kyara bij waren. http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1054148#1054148



schrijf binnenkort wel weer… meiden ik denk aan jullie!! :kaars: blijft branden!!



heel veel liefs :-* danien

Danien, wat een leuke meeting moet dat geweest zijn! Zo schattig al die kleintjes bij elkaar!



Die ene foto van Kyara met pruillipje, geweldig! :inlove:



:-* Deedee


Voor Deedee, Ikke en Klaziena

Wat lief Surprise !!!

Bedankt…



:-* Klaziena

Hey Deedee, de site van clearblue is inderdaad wel een interessante site !

Ik heb er eventjes mijn gegevens ingevoerd en blijkt dat ik met een cyclus van 30 dagen het best met ovulatietests begin op dag 13 van mijn cylus. Ik ga het zeker eens proberen. Lijkt me wel spannend als je een LH piek ontdekt en dan aan het klussen gaat :inlove:

Hmmm, waarom heb ik dit alles niet veel eerder ontdekt :roll:



Het is mss inderdaad een goed idee om de titel van dit topic te veranderen in 2004 stoppers… Maar hoe het moet, geen idee eigenlijk…

Misschien even vragen aan één van de modies?



Hey Danien,

leuke foto’s van de meeting! En wat een scheetje is Kyara toch :inlove:



Hey Surprise, dank je voor de kaarsjes - echt lief van je !

Nog gefelli met de geboorte van je beeb Sanne



Kan iemand me nog vertellen waar ik het best die ovulatietesten kan kopen - welke zijn de beste en hoeveel heb je ervan nodig?

Het is me gelukt, gewoon wijzigen in je eerste bericht, waar je het onderwerp maakt!



Ik heb de titel omgedoopt tot juli/ augustus-stoppers. Zo kunnen alle augustus-stoppers dit topic nog terug vinden!



Surprise, :-* Superlief van je!!!



Ikke, Sanne is inmiddels al 1! Ik denk dat je haar onderschrift alleen hebt gelezen, en de banner over het hoofd hebt gezien? :mrgreen: :wink:



Ja, ik heb echt veel aan die site gehad! Maar je kunt nu je temperatuurstijging aanhouden met tellen, dan bijvoorbeeld een dag of vijf/ zes van te voren beginnen met de ovulatietest, Jij had je verhoging pas vrij laat toch? dan is dag 13 misschien wel erg vroeg, en zonde van de testen!



Misschien kun je eerst nog een cyclus temperaturen om te zien waar dan de stijging is?



Als je toch al met ovulatietesten wil beginnen, ik gebruikte de ClearBlue. Die zijn nu ook digitaal, zitten er 7 in geloof ik. Voor 30 euro, wel duur! Maar heel duidelijk. Ik heb geen ervaring met andere testen…



Bij deze ClearBluetest, zie je een smiley als je dag(en) aangebroken zijn! En is het een leeg rondje als dat niet zo is.



Misschien kun je eens de zoekfunctie gebruiken bij het topic zwanger worden, er zijn hier veel topics over geweest, over ovulatietesten, maar ook temperaturen. Misschien vind je daar nog meer tips waar je niet zo één twee drie aan hebt gedacht?



:-* Deedee

En je kunt ze bijvoorbeeld bij het kruidvat kopen, bij ons kun je ze zelf uit het schap pakken, dan kun je nog even overwegen of je het echt wat vindt! :wink:

@Deedee wrote:

Ikke, Sanne is inmiddels al 1! Ik denk dat je haar onderschrift alleen hebt gelezen, en de banner over het hoofd hebt gezien? :mrgreen: :wink:




:oops: Nee, ik had het niet gezien aan de banner....


Dank je voor de tips ivm de ovulatietesten. Ik zal zoals je zei, even checken met de zoekfunctie

NOD

Deedee (1976) - 31 oktober

Ikke (1979)

Klaziena (1979)



ZWANGER

Ilona (1981) (uitgerekend 12/11/2006)

Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)

Angela (1973) (uitgerekend 19/12/2006)

Irene (23-03-1976) (uitgerekend 03/06/2007)



BEVALLEN

Kellyamely (1983) - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006

Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006

Toensie (10-08-1976) - dochter firyel op 8 juni 2006

Liza (1976) - zoon Steijn op 20 augustus 2006



:mrgreen: Ach gewoon een late felicitatie, is toch ook leuk? :wink:

Graag gedaan hoor!

:-* Deedee

hihi, ja wel errug late felicitatie :mrgreen:

Ik zie dat je vandaag aan dag 8 van je luteale fase zit. Dat is al heel positief! Dat is in ieder geval al lang genoeg voor een goede innesteling!



Ik ga duimen dat het nog wat langer duurt!! :pray: :pray:



En nu ga ik werken…



:-* Deedee

Deedee, dank je voor het duimen !



Vanmorgen wel reeds wat bloedverlies, maar temperatuur nog steeds hoog. Op fertility wordt dit ook gerekend bij de luteale fase.

Volgens mij zet het morgen helemaal door. Dan heb ik een luteale fase van 9 dagen… Ik vraag me af of dit lang genoeg is…

Binnenkort maak ik nog maar eens een afspraak met de gyn. Ik ben benieuwd wat ze zegt…



Ik zie bij jou ook nog 2 dagen tot de NOD spannend :pray:

Irene, wat gaaf dat je zwanger bent meid!!!

echt leuk voor je, het is zo gegund.



deedee, hoe is het met jou??

jij vroeg hoe het met mij gaat, super eigenlijk, Jade wordt al zo groot, ze begint te praten, ze loppt de hele dag, kortom het wordt al een echte peuter.

en ik vind het een beetje moeilijk om tegen jullie te zeggen, maar als alles goed gaat wordt jade in juli grote zus. weet het pas hoor.

en dan vind ik het allemaal zo oneerlijk tegenover jullie.

blijf echt duimen voor jullie en ik strooi wat hoormoontjes langs

:: :: :: :: :: :: :**:

hopelijk helpt het :pray: :pray: :pray: :pray: