Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

Kellyamely gefeelllliiiiii :dance:

SLIK ik heb alvast een deeltje van de hormonen voor mijn rekening genomen :mrgreen:

hey kellyamelly gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd , hopelijk verloopt alle soek meid dussces iig in dekomende periode

Hey hey!!



Wat ben ik hier een tijd niet geweest zeg!!! :oops:

Met Jurjen is alles goed hij is een gezonde vent van een dikke 8 maanden en een dikke 9 kilo?!!



Het is een prachttijd, net geen kleine baby meer maarnog steeds erg afhankelijk :inlove:





kellyamely, gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst…



Meiden ik duim voor jullie, en wil even zeggen dat ik het erg knap vindt hoe jullie doorzetten!!



xx

famke

NOD

Deedee (1976) - 31 oktober

Ikke (1979)

Klaziena (1979)



ZWANGER

Ilona (1981) (uitgerekend 12/11/2006)

Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)

Angela (1973) (uitgerekend 19/12/2006)

Irene (23-03-1976) (uitgerekend 03/06/2007)

Kellyamely (1983) (uitgerekend …/…/2007)



BEVALLEN


Kellyamely (1983) - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006

Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006

Toensie (10-08-1976) - dochter firyel op 8 juni 2006

Liza (1976) - zoon Steijn op 20 augustus 2006



Ikke, hoe is het nu? Heeft het bloedverlies nog doorgezet? Ik hoop het niet! :pray:

Kellyamely, gefeliciteerd meid!!! Wat super geweldig leuk!!!! :dance: :dance: :dance: Jade wordt een grote zus!!! Gekkerd, hoef je toch niet moeilijk te vinden joh! Ik vind het heel erg leuk voor je!

Ik heb je weer op het lijstje bij de zwangeren gezet hier, wel leuk, want je was de eerste op het bevallen-lijstje, en nu de eerste die er weer voor gegaan is! :D

Geniet er van!! Hou je ons wel op de hoogte?

Famke, :naughty: foei! :mrgreen: Nee hoor, je bent gewoon lekker druk, geweldig toch! Ik vind het wel heel leuk om weer even wat van je te lezen!

Bedankt voor het duimen!!! :-*

Vandaag mijn NOD, maar niks te zien nog! :)

:-* Deedee

Hallo lieve juli/ augustus 2004 stoppers :inlove: ,



Ik heb zo lang niets van mij laten horen, mijn excuses daarvoor. De zwangerschap, verhuizing en inmiddels alweer het komende zwangerschapsverlof hebben zo veel indruk op mij gemaakt dat ik een tijdje afstand genomen heb. Het is toch raar als je 1,5 jaar lang ongeveer wenst dat je zwanger raakt en daar alles voor doet en het dan ook ineens gebeurt…sta je toch raar te kijken! :think:



Maar alles is goed met mij en de kleine meid (jaja, we weten dat het een meisje wordt!) en volgende week ga ik heerlijk met verlof. Ik ben er ook echt aan toe, fysiek wordt het steeds zwaarder en mentaal wil ik nu alleen nog maar met mijn man, ons kindje en mezelf bezig zijn… :dance: Ons gezinnetje!



Maar dat allemaal van een aankomende moeder…Hoe is het met jullie? Ik zag dat er weer wat zwangeren bij zijn gekomen, gefeliciteerd :inlove: :thumbup: ! Voor de 3 waarvan het wachten wel lang duurt, ook voor jullie is dit geluk weggelegd, ik voel het en denk veel aan jullie al kom ik weinig op de site! Ik duim en steek zo nu ene dan een kaarsje voor jullie aan! :-*



Lieverds, heel veel sterkte, liefde en succes gewenst de komende tijd en zodra de kleine meid geboren is (ik hoop een week eerder, rond de 12e december), laat ik iets van mij horen!



Kus, Angela :inlove:

He, lief van jullie Famke en Angela dat jullie nog eventjes langskomen om te zien hoe het hier gaat



Hier zet het bloedverlies nog steeds niet door wel klein beetje bruinverlies, maar volgens mij is dat gewoon de voorbode van de ongi :think:

Zo, ik heb even mijn banner aangepast, want die klopte helemaal niet! Mijn NOD was niet gisteren maar eergisteren.



Ik denk trouwens dat mijn cyclus weer langer is hoor, maar goed je weet maar nooit… :shifty:



Angela, wat super dat het allemaal zo goed gaat joh! Wat leuk een meisje!!! :inlove:



Veel plezier met je verloftijd straks! Lekker naar de bevalling toe leven en je voor bereiden op wat komen gaat! :-



Heel veel sterkte en succes met de bevalling meid! En we horen daarna wel hoe het gegaan is! :smiley:



Ikke, vreemd… :pray: :pray: :pray: Misschien een innesteling? Hoe is je temperatuur?



Tata en Ilona, nog B.I.B? Heel veel sterkte en succes met de laatste loodjes en de bevalling! Hoop gauw van jullie te horen!



:-
Deedee

Klaziena, ik moet ook veel aan jou denken! :pray: :pray:



:-* Deedee

Hier temp opnieuw hoog 36,9 … geen bloedverlies meer… vreemd hoor :think:

Deedee en Ikke ik duim :pray: voor jullie hoor!!!



Kellyamelly GEFELICITEERD !!!



Hier gaat alles goed. Steijn groeit heel hard en is een heerlijk ventje. Hij slaapt de nachten al door dus dat is echt heerlijk!



X Liza

Deedee, lief dat je veel aan mij denkt! Het gaat goed met me…ik verwacht a.s. maandag of dinsdag mijn NOD te hebben, maar ik voel natuurlijk allerlei zwangerschapskwaaltjes (net als altijd).

Maar ja het enige wat we kunnen doen is gewoon maar afwachten en :pray: :pray: …ook voor jou natuurlijk!

2 Dagen overtijd, ik hoop echt voor jullie dat het nu eens goed nieuws zou zijn!!!



En Ikke, ook voor jou is het spannend!!! Het zijn goede voortekenen…SUCCES!



Als we nu toch eens alledrie tegelijk… :kaars: :kaars:



:-* Klaziena

Jaaa, wat zijn het een spannende tijden hier zeg!!!

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hier temp 37 dus nog steeds hoog ! :pray:

NOD

Deedee (1976) - 29 november

Ikke (1979)

Klaziena (1979)



ZWANGER

Ilona (1981) (uitgerekend 12/11/2006)

Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)

Angela (1973) (uitgerekend 19/12/2006)

Irene (23-03-1976) (uitgerekend 03/06/2007)

Kellyamely (1983) (uitgerekend …/…/2007)



BEVALLEN

Kellyamely (1983) - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006

Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006

Toensie (10-08-1976) - dochter firyel op 8 juni 2006

Liza (1976) - zoon Steijn op 20 augustus 2006



Ik doe niet meer mee... Vanmorgen ongesteld geworden. Het is ook eigenlijk geen verrassing meer.

Liza, super!! Wil je Steijn niet een keer aan ons showen? Wat goed dat hij 's nachts lekker door slaapt! :inlove:

Klaziena, eens zijn de kwaaltjes ook echt van een zwangerschap hoor! :pray: :pray: :pray:

Ikke, jeetje dat zou zo echt een innesteling geweest kunnen zijn joh! Je temperatuur weer hoog is positief! Nu nog hopen dat het zo blijft!! :pray: :pray: :pray:

Ik hou jullie in de gaten! :kaars: :kaars:

:-* Deedee

Aaah, wat jammer, Deedee, ik had nog zo voor je gehoopt :frowning:

:cry: Deedee, wat jammer voor jullie !!! :cry:



Ikke…bij jou is alles nog steeds positief, wanneer is je NOD?



:-* Klaziena

We hebben net besloten om er helemaal voor te gaan deze ronde, ik ga weer met de benen omhoog, misschien helpt het de zaadjes. :mrgreen: We gaan ons er deze ronde helemaal op storten.



Dan maar een beetje er mee bezig zijn, het maakt toch allemaal niet uit…



Zo dat wilde ik nog even kwijt! :mrgreen:



Voor jullie lieverds blijf ik megaduimen! :pray: :pray:



Fijn weekend allemaal!!



:-* Deedee

Deedee wat balen weer! Een knuffel van mij voor jou :hug:



Ikke en Klaziena ik :thumbup: voor jullie :pray:



Hier dan eindelijk een foto van Steijn.



X Liza

Klaziena, mijn NOD was 30 oktober… ik ben dus al een aantal dagen overtijd… maar vandaag opnieuw wat bruinverlies en toch temp nog steeds hoog :think:



Haha, Deedee, jij bent echt strijdlustig :mrgreen: “We gaan er ons weer helemaal op storten”… Dat is de juiste ingesteldheid :thumbup:



Wat is Steijn toch een cutie :inlove:

Liza, :inlove: :inlove: :inlove: Eindelijk!!! En hij is prachtig!!! Wat een mooi zoontje hebben jullie!!



Ikke, jeetje, dan zou je misschien een test kunnen proberen? Nog steeds een hoge temperatuur en geen rood bloed… Dat lijkt me positief!



:pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Voor jou en Klaziena!



Ja, het komt inderdaad een beetje uhm tja… over… Maar we willen er nu echt voor gaan, deden we eigenlijk al hoor, maar nu gewoon even wat bewuster! :mrgreen:



:-* Deedee

Deedee, op fertility staat dat ik op 10 november een test kan doen.

Ze raden aan om te wachten tot 18 dagen na ovulatie om te testen…

Nog een paar dagen stressy afwachten dus…