Hey meiden!!
Ik was jullie dus helemaal kwijt! Ik dacht al: er wordt helemaal niet geschreven!! Maar ik heb jullie weer gevonden!!
Kelly: nog een keer gefeliciteerd!!!
Ikke: wat spannend met je temp! Ik had al eea gelezen bij zwanger worden!!
Ik duim voor je hoor!
Deedee: balen dat je weer ongi bent geworden Hahaha, met de benen omhoog!! Gebruik je al lang ovu testen??
Klaziena: voor jou ook spannend zeg! Was dit je 1e of 2e IUI?? Hoe bevalt dat??? Oh! Ik zag het al, de 1e! Maar hoe was dat eigenlijk??
xxx Ireen
Ikke, dat is misschien wel verstandig om het even af te wachten. Ik wacht gewoon met je mee!
Irene, ik gebruik nu geen ovulatietesten, weet ongeveer wanneer de dagen zijn. Misschien gaan we ze binnenkort weer proberen, maar ze zijn best prijzig, dus gebruiken we ze niet iedere cyclus.
Hoe is het met jou? :-
:- Deedee
Even snel een bericht voor ik ga werken: temp is vanmorgen gezakt tot 36, 6 en ik ben ook ongi geworden…
Een nieuwe ronde dus
Ahhh neee Ikke…
Een hele dikke knuffel!! :hug:
:-* Deedee
Wat ontzettend jammer Ikke! Ik hoopte het zo voor je.
:-* Liza
Tja, jammer weer
Maar hopelijk deze cyclus door gebruik van ovulatietesten meer geluk…
He wat jammer Ikke, ik had echt goed hoop!!!
:hug: van mij!
He meiden,
Deedee en ikke balen zeg, maar weer op naar de volgende ronde! Ik duim nog steeds voor jullie!
Afgelopen week heb ik 2 dagen in het ziekenhuis doorgebracht aanzien mijn bloeddruk veel te hoog was en er eiwitten in de urine zaten. Dit betekend dat een thuisbevalling er niet meer inzit en ik me nu erg rustig moet houden. Maar ja, die laatste paar weekjes (of daagjes) overleven we ook nog wel… Helaas betekend dit wel weer erg regelmatige ziekhuisbezoeken.
De beeb doet het nog prima in mijn buik, en ik heb nog niet het gevoel dat ie het zat is, dus we wachten maar af.
Liefs tata
Deedee en Ikke…ook ik ben ongesteld geworden !!!
De komende maand dus: 3 in één keer !!!
:-* Klaziena
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Klaziena
Volgende keer is het gewoon raak voor ons allemaal
sssssssssssssst :silenced:
wat is het hier stil zeg :shifty:
Ik wil wel wat vertellen…
Ik ben vandaag voor een uitgangsecho geweest bij de gyn. en nu bleek er in m’n linker eierstok een cyste te zitten van 4 cm! Da’s balen!!!
Nu eerst medicijnen om deze cyste weg te krijgen en dan verder met IUI2…
:-* Klaziena
Oh nee, Klaziena, das echt geen goed nieuws zeg :hug:
Hopelijk kunnen ze met de medicatie de cyste snel weg krijgen ! :thumbup:
Hier ongi bijna voorbij. Hopelijk kan ik daarna met behulp van ovu - testen mijn vruchtbare moment spotten
Hi, vreemd, ik heb zo een gevoel van ‘het komt wel goed, het zal wel lukken’ - dat had ik nooit eerder zo’n rust en vertrouwen…
Oeps al een tijd niet op KOK geweest. Even druk met andere zaken.
Kellyamelly weer zwanger leuk joh. gefelicteerd hoor.
Voor de rest duim ik weer mee dat het deze ronde raak is.
Hier gaat alles goed. Fiona stapt de hel dag vrolijk in het rond en begint steeds meer te brabbellen. Ze begint nu echt woordjes te zeggen en haar favoriete woordje is tetetubis kijk. Dat zegt ze met de dvd in haar hand en dan moeten we even teletubbies kijken :inlove:
Hoi meiden,
Er valt weer een hoop te duimen!
Deedee die er deze ronde weer helemaal voor gaat!! Succes meis, ermee bezig blijf je toch, dus stort je erop!
Ikke’s luteale fase lijkt toch wel in orde. Dus ook deze ronde weer heel veel nieuwe moed. Succes met de ovutesten!
Tata is al zover in de zw.schap en toch een beetje eng met dreigende zw.schapvergiftiging. Nog een paar dagen meis… .dan heb je je kindje in je armen!
Klaziena in de mmm. Balen dat je de tweede IUI is uitgesteld! Sterkte meis!
Irene al op weg naar de 12 weken mijlpaal!! Hoe voel je je?
Fiona dol op de teletubbies! Heerlijk zo’n vrolijk kindje!
Jurjen een flinke jongen aan het worden!
Kellyamely weer zwanger! Gefeliciteerd! Een brusje voor Jade!
Angela ook al bijna aan de beurt. Een meisje… hoera!
Steijn slaapt al door (ben jaloers :mrgreen: ). Wat een mooi ventje!
Ilona was gisteren uitgerekend. Wat spannend, zou het kindje er al zijn?
Hier alles prima. Ik kom binnenkort weer een foto plaatsen!
NOD
Deedee (1976) - 29 november
Ikke (1979)
Klaziena (1979)
ZWANGER
Ilona (1981) (uitgerekend 12/11/2006)
Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)
Angela (1973) (uitgerekend 19/12/2006)
Irene (23-03-1976) (uitgerekend 03/06/2007)
Kellyamely (1983) (uitgerekend …/…/2007)
BEVALLEN
Kellyamely (1983) - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005
Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005
Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005
Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006
Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006
Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006
Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006
Toensie (10-08-1976) - dochter firyel op 8 juni 2006
Liza (1976) - zoon Steijn op 20 augustus 2006
Tata, jeetje! Wat jammer dat je nu niet thuis kunt bevallen. Maar hopelijk duurt het niet lang meer voor je je kleine in je armen hebt! :-*
Klaziena, jammer dat deze poging niet gelukt is.. :( We hopen nu gewoon op 3 in één keer! Zou wel leuk zijn!
En ook nog een cyste lees ik, wat een pech zeg! :hug:
Ikke, ben je al gestart met de ovulatietesten? Of is het nog te vroeg? Ik hoop echt dat ze je geluk gaan brengen! :pray:
Dolfijntje wat leuk, Fiona aan het brabbelen! Nu uitkijken wat je zegt hè! :wink: Ze neemt nu alle woordjes zo over.. :mrgreen:
Maja, precies, ben benieuwd hoor!
Leuk foto!!!! :inlove: :inlove:
Zoals beloofd
Owwww Maja, wat een lekker snoetje!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Meeeeeeer!!! :inlove:
Irene, ik zag een mooie buikfoto bij het showforum!!!
Het gaat nog steeds goed hè!! Ik ben zo blij voor jou!!! :-
:- Deedee
Maja, wat een cutie - beebje heb je toch :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Deedee, nee, ik ben nog niet begonnen met de ovulatietesten.
Volgens het briefje die bij de testen zit moet ik zo rond de 16e dag beginnen testen. Ik zit vandaag nog maar aan dag 10. Nog eventjes afwachten dus…
Ondertussen schommelt mijn temperatuur heel erg. Ik weet niet welke reden. Ik temp elke morgen op hetzelfde tijdstip, maar ben wel al enkele avonden rond 21.00u in slaap gevallen voor tv. Mss is het dat wel? :think:
Ikke, het kan van alles zijn, je temperatuur is gevoelig voor allerlei invloeden. Dus het kan heel goed daar door komen. Toen ik nog mijn temperatuur op nam schommelde mijn temperatuur voor de eisprong ook nog behoorlijk, daarna iets minder.
Probeer wel voor die 16e dag een keertje te vrijen, dan is het sperma wat verser, dat schijnt de kansen te verhogen!
Ik ben benieuwd wanneer de eerste smilie je toelacht! Hopelijk spot je je ei gauw!