@Deedee wrote:
Probeer wel voor die 16e dag een keertje te vrijen, dan is het sperma wat verser, dat schijnt de kansen te verhogen! :-* Deedee
Komt in orde

@Deedee wrote:
Probeer wel voor die 16e dag een keertje te vrijen, dan is het sperma wat verser, dat schijnt de kansen te verhogen! :-* Deedee
Hallo hallo, hier was ik weer even. Onze computer was stuk en we zijn op vakantie geweest, dus vandaar dat ik een tijdje niet geschreven heb. We zijn twee weken naar Firyel haar opa en oma geweest in Tunesie. Het was de eerste keer dat zij hun kleinkind zagen. Heerlijk weer gehad en verder lekker niks gedaan :mrgreen: Met Firyel gaat alles goed momenteel. Ze kan al omrollen en kletst de oren van je kop :inlove: zo lief om dat te horen.
Met mijzelf gaat het nog niet echt lekker, voel me wel al iets beter, maar momenteel werkt mijn schildklier niet meer te snel, maar weer veel te langzaam met als gevolg dat ik ontzettend moe ben. Ik heb dan ook nog niet zoveel energie over om op iedereen te reageren,maar probeer het vanaf nu weer een beetje bij te houden.
Er is weer een hoop geschreven, maar helaas nog geen nieuwe zwangeren erbij. Dames ik voor jullie. Houd de moed erin,ook al is dat vast af en toe heel moeilijk. Het is jullie allemaal zo gegund!
Veel liefs
Toensie
NOD
Deedee (1976) - 29 november
Ikke (1979)
Klaziena (1979)
ZWANGER
Ilona (1981) (uitgerekend 12/11/2006)
Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)
Angela (1973) (uitgerekend 19/12/2006)
Irene (23-03-1976) (uitgerekend 03/06/2007)
ZWANGER (van de tweede)
Kellyamely (1983) (uitgerekend 07/07/2007)
Pheebs (1978) (uitgerekend …/…/2007)
BEVALLEN
Kellyamely (1983) - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005
Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005
Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005
Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006
Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006
Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006
Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006
Toensie (10-08-1976) - dochter firyel op 8 juni 2006
Liza (1976) - zoon Steijn op 20 augustus 2006
Hey Deedee, bij mij kwam het helemaal niet raar over hoor !
Ik vond het eerder grappig en ik heb ook gedaan wat je hebt gezegd :inlove:
Okè, gelukkig!
Dus ik heb je toch een beetje geholpen? :mrgreen:
:-* Deedee
He wat jammer dames dat het niet raak was.
Maar we blijven duimen.
hopelijk brengt de sint iets moois mee voor jullie.
Ik heb nog een paar fotootjes van Sanne.
Als jullie er nog meer willen zien dan hoor ik het wel.
hey leuk broekje… heb ik ook… hahaha
type snel weer wat langer… succes meiden ik denk aan jullie!
Waaauw , wat een lief lachebekje :inlove: :inlove: :inlove:
Ja, Deedee, het heeft geholpen :mrgreen:
Surprise, kom maar op met die foto’s! Wat wordt ze al een grote meid!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Danien, dank je! :-
Ikke, :mrgreen: mooi!
Ben je al bij de testperiode aangekomen?
:- Deedee
Irene, je bent over de 12 weken heen hè! Kan ik je met een gerust hart feliciteren??
Ik ben sinds gisteren begonnen met de ovulatietesten van cb.
Gisteren en vandaag negatief, maar temp is ook nog steeds laag.
Wel heb ik twee dagen last van buikpijn…
Zouden dat de zenuwen zijn? Of kun je er last van hebben als de eisprong eraan zit te komen?
Hi meiden!
Ik ben er over heen, over de 12 weken!!!
(zie de www button voor mijn baby site :inlove: )
Wat een leuke foto’s heb ik weer voorbij zien komen!
Ikke; ik had ook weleens last van mijn buik rond de eisprong! Het kan allemaal! Probeer je zelf niet helemaal gek te maken hoor met die testen… Is makkelijk gezegd dan gedaan, dat weet ik maar al te goed… Maar bij mij was het 2x raak toen ik helemaal niet meer met m’n cyclus bezig was en echt zoiets had van: nou dan maar geen kids, we zijn zo ook heel gelukkig!
xxx Ireen
Ik duim weer flink voor jullie hoor!!!
Ikke, ik voel het vaak ook als mijn eisprong nadert, aan een zeurderig gevoel in mijn buik. Het duurt vast niet lang meer voor je test positief is dan!
Irene, bij deze dan:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd!!!
Nu lekker genieten!!!
En wat een mooie beeb!! :inlove: :inlove: :inlove:
Ja, ik denk ook dat ik binnenkort positief zal testen met de ovulatietesten.
De pijn is voorbij. Ik zit ondertussen op dag 18 van mijn cyclus. Vorige keer had ik op dag 22 een eisprong.
Ondertussen blijven we oefenen :mrgreen:
Irene: Heerlijk meid, nu zit je dan eindelijk in de wat veiligere zone Nu kan het echte genieten gaan beginnen.
Surprise: Wat een mooie meid is Sanne zeg. Heel leuke foto’s.
Ikke: Het kan nu toch niet zo lang meer duren lijkt me. Ik blijf voor jou en de andere meiden zo hopen dat het nou eindelijk een keer lukt. Het wachten heeft lang genoeg geduurd. Zelf heb ik ook ovul. testen gebruikt in combi. met tempen. Maar bij mij was het juist raak in die ene maand dat ik dat ivm vakantie maar even een tijdje niet gedaan had. Hoe dan ook helpt het je in elk geval om het verloop van je cyclus goed in kaart te brengen.
Hier gaat alles goed, ik heb Firyel’s site weer bijgewerkt, dus als jullie het leuk vinden, hieronder staat de link.
Liefs
Toensie
Jaaaaaa, ik heb een positieve ovulatietest in handen deze morgen :dance:
( Waar een mens zo blij mee kan zijn zeg ! :mrgreen: )
We hebben van het moment gretig gebruik gemaakt :inlove:
Leuke dingen, die testen ! Het geeft me toch wel zekerheid dat we op het juiste moment klussen!
Ha Ikke… dat is mooi!! Nu maar hopen dat de zaadjes en het eitje elkaar gevonden hebben en ook erg lief vinden :inlove:
Ik ga duimen hoor!
Dank je, Maja, voor het duimen ! Ik vind het allemaal reuzespannend !
Wel een beetje vreemd dat ik zaterdag een positieve ovulatietest had en nu nog steeds geen tempverhoging heb… Maar ik zal wel weer te ongeduldig zijn, denk ik :mrgreen:
Nog steeds geen tempverhoging.
Dus waarschijnlijk geen eisprong gehad? :think: :?
He meiden,
Aangezien ik net weer een paar daagjes op de been ben, zit ik nu weer voor het eerst achter de computer. Dus bij deze het nieuws: op 15-11 is onze dochter Jessie geboren. Alles zit erop en eraan en ze doet het prima.
Ik hoop echt dat jullie het ook snel mogen ervaren!
Liefs tata.