:-* Bianca! Ik probeer er ook elke dag extra van te genieten, als houdt m’n lichaam me soms een beetje tegen…
@Klaziena: ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is om te horen op zo’n moment! Laten we hopen dat de IUI wel werkt deze keer! Ik ga voor je
23/3 is mijn verjaardag dus dat moet jou gewoon geluk gaan brengen!!!
@Deedee: jouw NOD is weer geweest?! Hoe is het?
xxx
Al nieuws hier van Deedee?
Deedee!!
O meiden, sorry, jullie zijn voor niks voor mij aan het duimen. :oops:
Ben weer een nieuwe ronde begonnen.
Ik zal mijn banner geheel verwijderen, wil echt afstand van het forum houden even… Zodra ik meer nieuws heb, kom ik het wel vertellen hier!
Jullie zijn schatten! :-
Ik hoop dat we allemaal ooit een kindje mogen krijgen! :-
:-* Deedee
:hug: voor jou :-*
khoop dat we hier snel wat van je mogen horen :thumbup: :kaars:
ooooww deedee, waarom duurt het toch zo lang???
ik blijf voor je duimen meis!
Ook ik blijf voor je duimen en aan je denken Deedee!!
:-* :-* :-*
Zo das lang geleden…
Helaas dat dit topic nog steeds loopt, had het graag anders gezien.
Dik 2 1/2 jaar geleden waren (en zijn ) wij de aug 2004 stoppers…
Nog even en dan sluit ik me aan bij de aug 2007 stoppers (alhoewel ik niet hoef te stoppen met de pil )
Ik wens julie nog veel sterkte en suc6
xx
famke
Deedee, het is heel begrijpelijk hoor!
Ik vond al dat je het al lang volhield hier.
Ik hoop echt dat ook jij en de andere dames ook natuurlijk hier eens voor jullie fijn nieuws kunnen vertellen.
Surprise wat een leuke website heb je!! Heb ff gesnuffeld, ik ga em bij m’n favorieten zetten hoor!! (Luuk is nog iets te klein…)
Hoe is het met iedereen?
Hallo,
Tja ik schrijf niet zoveel, maar ik heb ook niet zoveel te vertellen.
Inmiddels zijn wij met de vierde IUI bezig, we zitten nu in de wachtweken…
:-* Klaziena
Hey,
hier is de eerste poging met clomid op niets uitgedraaid, omdat mijn lichaam onvoldoende reageerde op de medicijnen.
Nu deze keer dus dubbele dosis en hopelijk binnenkort de eerste IUI…
miepie74 dank je wel
ikke en klaziena, ik duim nog steeds voor jullie!
Hey meiden,
Leuk om weer eens van jullie te horen!
Ikke en Klaziena, ik blijf ook voor jullie
Veel liefs!
Hallo dames,
Tjonge, dat is een tijd geleden! Jammer genoeg nog steeds geen nieuwe zwangeren erbij. Deedee, ik snap heel goed dat je even afstand neemt, het gaat zo je hele leven beheersen. Ik hoop zo voor je dat het nou eindelijk snel eens raak is. Dat geldt natuurlijk ook voor de andere meiden. Ik denk aan jullie en blijf duimen .
Irene: Wat gaat het bij jou ook al weer hard zeg! Nog eventjes en dan mag je je mannetje in je armen houden. Ik lees op je site dat je het wel even zwaar hebt met je bekken Als ik je niet meer tegen kom hier voor die tijd, wens ik je alvast heel veel succes met je bevalling meid, ik hoop dat het allemaal een beetje mee gaat vallen voor je, maar je weet waar je het voor doet he
Surprise en Femke: Al weer op voor kindje twee… succes meiden.
Hier gaat alles goed. Firyel is een zeer actieve kletskous en meestal ook een lachebek. Ze staat sinds een paar weken en nu is echt niks in huis meer veilig :shifty: Ook heeft ze eindelijk haar eerste tandjes gekregen. Sinds vorige week kan ze ook mama zeggen, dus ik ben helemaal trots Over een maandje wordt ze al weer 1 jaar, het gaat allemaal zo super snel. Ik zal nog even een fotootje plaatsen.
Veel liefs
Toensie
Ik hoop hier binnen twee weken goed nieuws te brengen.
We hebben zonet de eerste poging IUI gehad.
Duimen jullie mee?
Tuurlijk duimen we mee!!
Duim, Duim, Duim, Duim…
Dank je wel, Mieke :-*
Ikke, natuurlijk ga ik ook voor je duimen!!
Hier alles goed, net weer bij de vk geweest, alles in orde! Nog een paar weekjes! Bekken blijft pijnlijk, maar goed, ook dat zal weer goed komen!!
xx Ireen