Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

Dank je wel, Irene, voor je extra duimen :-*

Wat heb jij trouwens veel mooie buikfoto’s op de site van je ukje staan :inlove:

Leuke foto’s gezien en ik duim ook mee voor je hoor!!!

Pfff, zie mijn onderstaande tekst… :frowning:

Ik duim nog wel voor jullie meiden!

:-* Klaziena

:roll: :cry: Klaziena, ook voor jou blijf ik duimen hoor!

Liefs

Toensie

Jee wat jammer …

Even een dikke :hug:

Klaziena :hug: voor jou meid ! :-*

@ikke wrote:

Dank je wel, Irene, voor je extra duimen :-*

Wat heb jij trouwens veel mooie buikfoto’s op de site van je ukje staan :inlove:

Thanks!!!

Klaziena: ook voor jou blijf ik duimen hoor!

En ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met Deedee is! Ik denk aan je hoor!

Vanmorgen al getest voor eerste IUI: negatief :frowning:

Hoi,

Alleen Ikke ken ik nog van dit topic toen ik meeschreef in 2004…Ikke, ik lees net dat je negatief getest hebt, maar er staat dat je 1 dag voor je redday zit. Is er nog hoop?

Ik heb geen verstand van IUI namelijk…ik hoop het voor je en duim voor je! :thumbup:

gr. Nienke

Hey Nienke,

ik weet niet of er nog hoop is…

Ik heb mss beetje te vroeg getest, ik weet het niet.

Ik voel me nog steeds ‘vreemd’ ( moe, duizelig, … )

Ik zal nu dus gewoon mijn ongi af moeten wachten. Maar ben ik het volgende week nog niet, dan test ik opnieuw

IUI is inseminatie - ik moet hormonenpilletjes nemen om m’n eitjes te laten groeien - daarna krijg ik echo’s om de groei van de follikels op te volgen - daarna krijg ik een spuit als het follikel groot genoeg is om het eitje te laten springen - tenslotte heeft dan de inseminatie plaats waarbij ze van ons opgewerkt zaad hebben ingebracht - toen moest ik hormonenbolletjes opsteken om de innesteling te bevorderen en moest ik twee weken afwachten - vandaag was dus precies twee weken geleden de inseminatie geweest ( dus nu ik er zo over nadenk ben ik eigenlijk nog niet ‘overtijd’ en had ik mss beter gewacht tot morgen om te testen )

Nu ja;… we zien wel…

Mss is het niet slecht om nog even verder te duimen

Hey Ikke,

Meis, misschien heb je wel te vroeg getest? Ik testte ook een dag of 1/2 voor m’n NOD nog negatief en een dag later positief!!

Ik ga voor je duimen hoor!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Irene, ik heb bij een ander toppic van je gelezen dat het spannend wordt !!

Ik duim echt wel voor je en kijk regelmatig of er al ‘vorderingen’ zijn.

Doe je best, meid ! :thumbup:

Lief van je meis! Ik hou jou ook in de gaten hoor!! :-*

Huh…heb helemaal geen mailtje gehad… :think:

Irene, spannend!!! Sterkte! :dance:

Ikke, het gaat vast goed komen, ik duim nog steeds hoor! :pray:

Vandaag 1 dag overtijd… Brrrrr… :shifty:

Oooooooooh Ikke: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoi meiden!!!

Ik zag dat het hier spannend wordt!

Ikke, wat zou het supergaaf zijn als het nou gewoon raak is! Ik hoop het zo voor je! :pray: :pray: :pray:

En Irene al bezig met de laatste loodjes! Wat is het hard gegaan! Heel veel succes straks! Hopelijk gaat alles lekker snel, en zet je een prachtige zoon op de wereld! Vast wel! Je hebt er zolang op gewacht!

Deze week zou ergens mijn NOD weer moeten zijn. Vorige maand zaten we weer in spanning, was toch 4 dagen overtijd, maar helaas. Nu is het weer wachten.

Deze maand is voor ons waarschijnlijk even de laatste, en dan nemen we 3 maanden rust, we gaan volgend jaar mei trouwen, en dat gaat niet samen met bevallen… :wink: Dus voor de zekerheid slaan we maar even over.

De stap richting MMM moet nog steeds worden gezet, maar dat gaan we na de rustperiode doen, tenminste zoals we er nu over denken. Misschien is de rustperiode ook wel een mooi moment om wat onderzoekjes te laten doen. We zien wel, alles op zijn tijd, dan komt het vanzelf.

Klaziena, voor jou blijf ik duimen, zie dat je tot nu toe ook geen geluk hebt gehad met de iui… :pray: :pray: :pray:

Ik moet best veel aan jullie denken!

Liefs, :-* Deedee

Hey Deedee!

Lijkt me wel eens goed, zo’n rustperiode inlassen. Kun je effe op iets anders gaan concentreren en het zwanger willen worden uit je hoofd zetten…

Neem maar rustig de tijd en beslis om met de MMM te starten als jullie er helemaal klaar voor zijn. :-*

Deedee, wat fijn om weer even wat van je te horen!

Goed dat jullie een rustpauze inlassen en leuk dat jullie volgend jaar gaan trouwen!!! En idd wat Ikke zegt: pas zodra jullie je er goed bij voelen de MMM ingaan hoor!

Dikke kus, Irene