Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

Jammer Deedee, maar ik begrijp het wel als je een beetje afstand wilt nemen van het forum. Teveel ermee bezig zijn, is niet goed - dat is iets wat ik verstandelijk ook wel weet, maar gevoelsmatig is natuurlijk een heel ander iets :roll:

Meid, ik hoop dat je de stap naar de ha niet hoeft te zetten en dat het binnenkort raak mag zijn :thumbup:

Ah, wat jammer nou Deedee :hug:

Hopelijk kun jij binnenkort ook hier eens vertellen dat je lange verwachte wens eindelijk in vervulling gaat, net als de andere dames die al zolang wachten…

Hallo lieve mensen,

Ze is geboren op 15 december, Nikki :dance: heet ze en ze woog 3070 gram. Ze is een prachtmeid en alles zit erop en eraan! Mijn man en ik zijn dol gelukkig :dance: en ik kan de hele dag naar haar kijken!

je leven veranderd wel gelijk en aangezien nog niet alles op rolletjes liep en de bevallig echt een hell :? :snooty: was, is het mij niet gelukt eerder wat te schrijven maar hier ben ik dan!

Hoe is het met iedereen? Ik zag dat we nog 3 niet zwangere dames hebben, klopt dat? Dames, ik zal voor jullie duimen want dit is echt geweldig! Ik zal niet liegen :liar: , ik heb ook gejakt de afgelopen tijd…dan huilde ze en weet je niet wat je moet doen :think: , van moeheid en van pijn ( vacuumpomp en spoedkeizersnee, lelijke wond, borstvoeding wil niet lukken of juist te veel zodat ze niet kan drinken, en noem maar op!). maar boven alles is het echt leuk en geweldig en ik wens dit een ieder toe die graag mama (en papa) wil worden!

:dance: :inlove:

Kus, Angela :inlove:

Angela: van harte gefeliciteerd! Wat een leuke naam hebben jullie de kleine meid gegeven. Klinkt wel heftig wat je vertelt, spoedkeizersnee enzo, maar je klinkt ook erg gelukkig. Ik hoop dat je snel opknapt en dat er dan alleen maar leuke kanten overbiljven!

Deedee, wat is het toch weer balen. Telkens weer hopen en wachten en dan toch weer een teleurstelling. Goed dat jullie binnenkort een verwijzing naar de gyn kan vragen, hopelijk krijgen jullie dan eens echte antwoorden. Veel sterkte!

Wij zijn nog steeds druk, dat blijft nog wel even zo. Eerste etappe van de verhuizing is geweest, nog een stuk of wat te gaan. Met Noëmi gaat het uitmuntend: ze staat, kruipt, kletst (onverstaanbaar), klapt in haar handjes, schudt ‘nee’ (ook als ze ja bedoeld :mrgreen: ) etc.

Ook voor Klaziena en Ikke duim ik… toi toi toi meiden!

Irene: alweer over de helft :dance: En een jongetje… leuk!

Ikke, je ziet het is ook moeilijk hoor… :oops: Ik hoop het ook!

Hoe is het met jou?

Irene, dank je!

Surprise, onze tijd komt ook nog wel hoor! We zijn nog maar met drie!

Angela, gefeliciteerd meid!!! Wat een ellende heb je erbij gehad zeg!

Als je naar je kleintje kijkt vergeet je vast de ellende weer zo! En vaak is het zo dat het niet allemaal meteen gaat zoals je verwacht.

Maar het komt goed! Je bent nu echt moeder! :smiley: :inlove:

Maja, dank je! Ik hoop het ook hoor!

Ik heb nog even een vraagje voor jullie allemaal. Ik heb een oproep gekregen voor een uitstrijkje, ben natuurlijk 30 geworden dit jaar. Er zijn er vast meer van jullie die dit gekregen hebben, of al zijn geweest.

Enig idee of ik dan al een balletje op kan gooien wat betreft het zwanger willen worden en dat het niet lukt? Kan er misschien iets uitgebreider gekeken worden of zo? Heb geen idee hoe het allemaal in zijn werk gaat.

:-* Deedee

NOD

Deedee (1976) - +/- 17 februari

Ikke (1979)

Klaziena (1979)

ZWANGER

Irene (23-03-1976) (uitgerekend 03/06/2007)

ZWANGER (van de tweede)

Kellyamely (1983) (uitgerekend 07/07/2007)

Pheebs (1978) (uitgerekend …/…/2007)

BEVALLEN

Kellyamely (1983) - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006

Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006

Toensie (10-08-1976) - dochter firyel op 8 juni 2006

Liza (1976) - zoon Steijn op 20 augustus 2006

Ilona (1981) - ??? op ??? 2006

Tata (1977) - dochter Jessie op 15 november 2006

Angela (1973) - dochter Nikki op 15 december 2006

Hey

alvast bedankt voor iedereen die nog wil meeduimen voor een zwangerschap - lief van jullie :-*

We doen alvast heeeeeel goed ons best deze maand - nu maar hopen dat er een mooi eitje springt en dat die dikkopjes goed zwemmen :mrgreen:

Nou, volgens mij ben ik vandaag weer ongesteld geworden (het is alleen nog oud bloed, maar dat gaat vast snel veranderen).

Dit betekend dat wij weer met de volgende IUI kunnen beginnen :smiley: !

Ongeveer 10 februari zal de IUI zijn.

Deedee en Ikke; kom op !!! Deze keer zijn we alle drie aan de beurt !!!

:-* Klaziena

Ik blijf duimen voor jullie hoor!!! :thumbup:

Ik wist helemaal niet dat dit deeltje bestond, en eigenlijk mag het ook niet bestaan

:naughty:

Maar idd ik las net de eerste pagina ik ben net als Ikke een juli 2004 stopper en helaas nog geen beeb hier. Zijn wel met ivf bezig en eerste poging op mk uitgelopen en nu zitten we midden in de tweede poging

:-*

angela gefeliciteerd!!

deedee meid, ik duim zoooo verschrikkelijk hard voor je!!!

juudje jij ook welkom hier!! ik duim net zo hard voor jou hoor!!

klaziena. succes met de iui. wanneer gaat het gebeuren?

irene, gaat alles goed?

maja al door de verhuizing heen?

nou dat waren weer ff wat korte reacties. tis zo stil hier… kreeg al geen mail meer dat er hier wat geplaatst was…

liefs danien

Wij hebben eindelijk de knoop doorgehakt en hebben beslist toch met hormonen te starten ( Clomid ). Half februari hebben we een afspraak staan bij de gyn. Spannend… het geeft me kriebels

ikke jeetje wat knap van jullie zeg! ik wens jullie heel veel succes! en ik duim voor je!!

Ikke dapper hoor!

Ik wens jullie veel succes.

Dank je !

Ik hoop dat er snel verandering in onze situatie komt en dat we eindelijk een stap verder kunnen in de richting van een klein wondertje :inlove:

Hallo Ikke,

Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt! Ik hoop dat jullie er baat bij hebben. Ik :thumbup: :pray: in ieder geval voor je.

Liza

Dank je - ben best wel trost op mezelf :mrgreen:

Iemand hier die indertijd ook Clomid heeft gebruikt? Of is het bij iedereen op de ‘natuurlijke manier’ gelukt?

Ik had het recept van clomid al ontvangen, maar de gyn wilde die maand 1x met de echo mijn eisprong volgen. Dus moest ik om de dag naar het ziekenhuis. Op een vrijdag ochtend zij ze dat mijn ei dat weekend zou springen. En dat is de keer geweest dat het eindelijk raak was!

Ik heb wel van anderen gehoord dat zij veel baat hebben gehad bij het gebruik van Clomid. Door het stimuleren van een eisprong maak je gewoon meer kans. Succes!!!

Liza

Zo, Liza, dat is wel bijzonder zeg !! :dance:

Ikke succes bij de gyn, goed dat je gebeld hebt.