Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

Hihi… vind het heel spannend hoor, ben ook pas echt blij als we 30 sept. bij de vk zijn geweest en ik gezien heb dat alles goed is, maar het voelt wel goed… :inlove:

Jeeeeeeyyyyyy :dance: gefeliciteerd !!! :smiley: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jaaaaaaa!! Leuk leuk leuk!!! Gefeliciteerd!!!

Fijn dat het goed gaat met de zwangeren dames en wat ontzettend fijn miepie!

Miepie, ik was benieuwd naar hoe het met je gaat en had even berichtjes van je opgezocht… zie ik nu dat je bij de echo twee kloppende hartjes hebt gezien !! SUPER !! :dance:

Ik was weer eens op het forum aan het kijken. (ben net zelf zwanger) en keek eens hoe het in deze topic gaat met iedereen. En nu zie ik dat Ikke zwanger is. TOP!!! Gefeliciteerd!!!

Deedee ik hoop dat voor jou de adoptie procedure snel wat moois brengt.

Liza

Liza gefeliciteerd!!!

Ja, het waren er ineens twee!! hihi Ik was heel zenuwachtig met de echo want ja, de vorige keer was het mis, en toen zij hij, deze doet het goed, en deze ook! hihi Moest wel erg wennen hoor!!

Maar morgen hebben we weer een echo om te kijken of ze er nog zitten. Er is namelijk een kleine kans dat één van de twee het niet haalt. Spannend dus… :pray:

Ikke hoe gaat het met jou?

En de andere zwangeren

liza gefeliciteerd!!

miepie wat leuk zeg! een tweeling! :dance: spannend morgen! hoop voor je dat alles nog steeds goed is! :pray:

hoe is het verder met de rest eigenlijk?

hier gaat het wel goed. ben sinds anderhalve week weer single. ik heb het uit gemaakt. tis beter zo. verder groeit kyara als kool. in januari na de kerstvakantie gaat ze naar school. ze heeft er nu al heel veel zin in. hihi

alleen afgelopen maandag niet zulk leuk nieuws gehad van een vriendin. ze ging voor haar 20 weken echo en kreeg te horen dat het niet goed was met het kindje en dat het is overleden. :cry: vind het zo verschrikkelijk voor haar. dinsdag heeft ze een vruchtwaterpunctie gehad met nog een echo en daar kwam uit dat het kindje ws het syndroom van turner had. ze moet vandaag bevallen hoop voor haar dat het al achter de rug is. heb nog niks gehoord. komt vast nog wel. ze laten het kindje cremeren.

:**:

sorry voor dit verhaal bij de zwangeren onder ons. maar het heeft me toch behoorlijk aangegrepen.

liefs danien

Liza, wat goed zeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap !! :dance:

Haha, ik vind het bijzonder leuk hoe enthousiast je ook op mijn zwangerschap reageert :mrgreen: Had je niet gedacht dat het nog oooooit zou lukken hé hier :lol: Phiew, we hebben toch wel een jaartje of 5 op dit wondertje gewacht

Miepie, het is zeker spannend hoor ! Hoe is de echo verlopen?

Wij zijn gister de rest van de geboortelijst gaan samenstellen. OEF dat was een hele boterham. Bij een eerste kindje heb je zoveel spullen nodig hé !

Vandaag gaan we waarschijnlijk doopsuikers kijken en even informeren ivm het geboortekaartje… allemaal leuke dingen op het programma dus ! :wink:

Hey Danien, fijn dat Kyara het zo goed doet! Het zal wel een aanpassing voor je zijn als ze in januari naar school gaat. Ze wordt groot !!

Kun je een beetje je draai vinden zo alleen?

Ow, en ik kan wel begrijpen dat je ondersteboven bent van het nieuws van je vriendin. Zou ik ook zijn ( en ik ga er even niet verder op in, want het geeft me een beetje de kriebels…sorry )

Wat leuk om zoveel zwangeren hier te zien! Gefeliciteerd meiden, met jullie goede nieuws. Ik hoop van harte dat jullie een goede zw.schap zullen hebben.

Deedee: ik duim voor jullie dat jullie snel een kindje mogen ontvangen! Toi toi toi!

Met ons alles goed. De meiden doen het prima, Joelle wordt alweer bijna 2 en praat al kleine zinnetjes. Noemi gaat in mei naar school, dat wordt al een grote meid die veel zelf kan. Ik werk veel en heb het naar mijn zin. Weinig tijd voor het forum, maar ik hou jullie zo af en toe wel in de gaten natuurlijk.

Heee meiden, hoe gaat het met iedereen??

Ik ben inmiddels alweer 38 weken zwanger ! Nog even dus!!

xx

Ow Irene! Dat wordt spannend bij jou!

Hoe gaat het? Niet teveel last van die laatste loodjes?

Hier wordt het wel steeds zwaarder, merk ik aan rugpijn.

MAAR alles voor de beeb :smiley:

Ik heb trouwens een nieuwe buikfoto… doe maar pb’tje als je graag wilt zien :mrgreen:

Hoi Ikke,

Ja die laatste loodjes zijn absoluut zwaar… Zwaarder dan bij Swen, maar ja, toen had ik ook geen stuiterende peuter ronrdrennen!

En showen die buikfoto!!!

Ik dacht, ik zal eens even weer kijken bij de stoppers!

En wat zie ik, Irene heeft een dochter, wat leuk! Van harte gefeliciteerd, geniet er van! :inlove:

En Ikke nog maar 4 weken! SPANNEND!!! :mrgreen:

Ik ben nu 22 weken zwanger, alles gaat goed al ben ik al wel gestopt met werken, werd me allemaal te zwaar. Heb er natuurlijk ook nog één bij lopen, ook al is hij “al” 4… Ben gewoon erg moe en last van mijn buik en rug, kortademig etc. Maar ja, ut zijn er dan ook twee hé! hihi

Hi Miepie,

Fijn dat het goed gaat met de twins!!!

Hier ook alles goed! Isa doet het prima! Ze heeft vannacht zelfs doorgeslapen tot 6.00 uur na de voeding van 22.30 uur!!! :shock: :dance:

Hoe is het met de andere ladies??

Kus!

Kan me wel inbeelden dat het zwaar voor je is Miepie !

Owww, Irene, wat fijn dat Isa het zo goed doet !!

Beebje is nog tevreden in mijn buik… wil nog niet komen…

Jaaaa! Ikke is bevallen van een zoon. Alles te lezen bij de Januari 2010 mama’s. Gefeliciteerd Ikke! Eindelijk maar toch jullie wens in vervulling gegaan!.

Nienke

Ikke, gefeliciteerd meis!!! :dance:

Dank je wel !! Niet te geloven, na zoooooooo’n lange tijd !! :inlove:

edit verwijderd