Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

Ik was dit toppic ook effe ‘kwijt’. Sorry daarvoor :oops:

Maar dus idd opnieuw mislukt, de ICSI

Ik kom eerstdaags wel weer effe schrijven, zit nu nog teveel inde put en moet het slechte nieuws nog verwerken :cry:

Ik schop dit topic weer eventjes omhoog.

Ik ben benieuwd of er nog nieuws is van de dames die al zo lang moeten wachten…

Hier geen nieuws, we moeten nu vooral gewoon heel veel geduld hebben. :wink:

Hoe is het met jou en je prachtige kiddies? :inlove:

Ikke, wanneer mag je weer? :pray:

:-* Deedee

Hoi Dames,

Lang geleden, ik ben even aan het “afkicken”. Geen banners meer, even gewoon de boel de boel. Moet ook wel even want ik moet 17/4 geopereerd worden aan mijn neus/kaak holte. Hiervoor moet ik onder narcose dus dan is een zwangerschap niet handig. Maar ik verdenk er de ontstekingen die ik contstand heb ook van dat het allemaal niet lukt. Maar goed, we zullen het zien!

Hoe gaat het met de andere dames hier? Deedee al wat gehoord? Hier in het dorp is een stel wat afgelopen week een lief klein jongetje opgehaald heeft. Een lief klein chineesje.

Ikke hoe gaat het met jou?

Ireene? hoe is het daar? :wink:

Danien, hoe ging je sollicitatie?

effe uppen:

wij mogen vrijdag voor de terugplaatsing om 10.00u ( als de eskimootjes goed uit de vriezer komen tenminste :pray: )

Spannend Ikke!!! :pray: :pray:

Ik ben inmiddels 6 weken zwanger. In februari was ik ook zwanger, maar dat is erg snel misgegaan… Nu is het weer spannend, want weer af en toe bloedverlies… Morgen weer een echo bij de gyn… :pray: :pray:

Miepie, hoe is het met jou? Hoe is de operatie gegaan??

Deedee, nog nieuws wat betreft de adoptie??

xxx

Ikke spannend! Ik duim heel hard!! :-

Irene gefeliciteerd!! En spannend! Kan het me heel goed voorstellen, weet niet hoe ik het zou beleven de volgende keer!! Ook voor jou duim, duim, duim… :-

Met mij gaat het redelijk. Het gaat met de dag beter, maar moet nog wel rustig aan doen. Voel me wel beter dan voor de operatie, nou maar hopen dat het doorzet… Maar ja, ze zeggen ook dat je pas echt wat merkt na 4 tot 8 weken en het is nu ook pas 2,5 week geleden. Geduld… :roll: :smiley:

Groetjes Mieke!

Ikke, ik lees elders dat je zwanger bent!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Supergefeliciteerd!!!

Miepie, hoe voel je je nu??

xxx

Ja, super hé!!!

We kunnen het nog maar moeilijk geloven dit WONDER !! :smiley:

oooooh ikke dat is een feestje waard!!! :dance: :dance: :dance:

super gefeliciteerd!! ben superblij voor jullie!! ik hoop dat jullie een heel mooi kindje in jullie armen mogen houden!!

liefs danien

Owwww Ikke wat een super goed nieuws!!! :dance: :dance: :dance:

Geniet ervan!!! Op naar de eerste echo nu! :dance:

Irene,

Wij zitten nu midden in onze bijeenkomsten, in de zomer zijn we klaar en is het wachten op toestemming van de raad van kinderbescherming. Dat zal begin volgend jaar worden. De wachtlijsten lopen erg op.

Ik lees trouwens dat je ook weer zwanger bent!! Wat goed!! :dance: :dance:

Hoera voor Ikke. Ik zag je onderschrift bij een ander topic en kreeg meteen kippevel. Geweldig gefeliciteerd!! Echt een wonder ja, ik wens je een heel fijne zw.schap.

Irene: ook van harte meid, ik hoop dat alles goed zal gaan.

Deedee: gelukkig dat er wat vooruitgang in zit. Moeten jullie ook een land kiezen? En zouden jullie in aanmerking willen komen voor een ‘special need’ kindje? Ik blijf met jullie meeleven hoor!

Miepie: snel opknappen meis. Het is vast een boost voor je lichaam als je die ontstekingen kwijt bent. Dus wie weet. We duimen door!

De keuze voor een land hebben we nog niet gemaakt, daar denken we nog even over na.

Toen we dachten aan adoptie, waren we er al gauw uit dat we ook voor een special needs kindje willen gaan. We hebben vorig jaar al een keer een bijeenkomst gehad, volgens mij heb ik dat hier ook al eens laten vallen, weet het niet meer. :think: We willen dan ook graag een kindje helpen die het het hardste nodig heeft. En heel misschien gaan we voor meerdere kindjes tegelijk.

Hoe is het met jouw kinderen?

Wat toch leuk om iedereen weer voorbij te zien komen na het goede nieuws van Ikke. Grappig, ik kom haar weer tegen bij de januari 2010 mama’s.

Deedee, sjee, wat lang wachten voordat het rond is. Maar knap dat jullie voor adoptie gaan.

Irene, ook nog gefeliciteerd.

Nienke :-*

Ikke en Nienke: hoe gaat het met jullie zwangerschappen??

Deedee: hoe gaat het de adoptie procedure???

Hier alles goed! Straks de 20 weken echo, spannend dus!

xxx

Hey, al een tijdje niet meer geschreven hier :oops:

Maar gaat goed met de kleine uk :inlove:

Ik voel steeds meer en duidelijker beweging in m’n buik.

Laatst was wel even paniek toen ik opnieuw bloed zag toen ik naar de wc ging… maar bleek een blaasontsteking te zijn.

Heb toen ook hevige pijnen gehad en ook iets (?) uitgeplast, dus vermoed ook wel dat het een niersteentje was.

Woensdag krijgen we de resultaten van het urineonderzoek. Dan weet ik of ik nog aangepaste medicatie moet…

Ik vind het helemaal fijn dat ik gedurende de periode van de zwangerschap thuis ben van het werk. Geen stress, rusten wanneer ik er nood aan heb… het is echt een luxe zo ! ( Maar dat gun ik mezelf wel eventjes na die lange behandelingen in het ziekenhuis - mag ik? :wink: )

En verder, hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat het ook super! ik voel de kleine regelmatig en het hele spannende is nu van de zwangerschap af.

Deedee, hoe gaat het met de adoptieprocedure?

Nienke

Psssssssssst… :mrgreen:

oooh meid wat leuk!! :dance: :clap: :dance: gefeliciteerd!!

:-*