Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

Ikke, toch wel fijn om te weten dat het kan! Veel sterkte en succes vast voor de volgende poging. :-

Na de toestemming moeten we rekenen op minimaal 1 jaar en maximaal 4 jaar. We hopen natuurlijk dat het snel gaat. China valt voor ons af, en daar is de wachtlijst sowieso lang.

Welk land het gaat worden weten we nog niet, zelfs nog niet of we naast de buitenlandse adoptie, nog gaan voor een Nederlandse adoptie. Je kunt het naast elkaar laten lopen, maar ook die keuze hebben we nog niet gemaakt. Hoeft ook nog niet, eind volgend jaar moeten we weten welk land onze voorkeur heeft.

We hebben niet veel wensen, als we maar een kindje mogen grootbrengen. :pray:

Miepie, zijn jullie alweer lang bezig voor een tweede?

:-
Deedee

Wij zijn in februari weer “begonnen” en na twee maand was ik al weer zwanger, dit bleek na 9 weken al met 6 weken niet goed gegaan te zijn. Miskraam dus. Op vrijdag 13 juni. En dat is nu alweer bijna 6 maand geleden. Bij Luuk duurde het toen ook best wel even. Ik geloof 8/9 maand.

Wat jammer Ikke, ik had het zo voor je gehoopt. Opladen voor de volgende poging en elkaar veel knuffelen en vertrouwen dat het kan!

Lieve Deedee, zo enthousiast… ik hoop dat jullie je kindje snel krijgen. Niet uit jullie buik, wel in jullie hart!

Miepie: heel veel succes en verdrietig dat je een mk hebt gehad!

Hier alles prima, het blijft wel intensief met de meisjes.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn kerstfeest!

Miepie, tjee vrijdag de 13e is dus echt een ongeluksdag… Sterkte nog. :frowning:

Maja, wat zeg je dat weer mooi! Die ga ik onthouden. :-

Voor jullie allen ook hele fijne kerstdagen!

Deedee

Ook hier wil ik eventjes mijn beste wensen brengen voor het nieuwe jaar !

Dat het voor jullie allemaal een gelukkig 2009 mag worden, op welke manier dan ook ! :-*

Ook ik wil iedereen alle goeds voor 2009 toe wensen!

Hopelijk wordt dit jaar een mooi jaar, voor ons allemaal. :-

Deedee

Van mij voor jullie ook de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar! :-*

Ook van mij een heel mooi nieuw jaar in 2009! :-*

Ook namens mij een heel gelukkig nieuwjaar en hopelijk kunnen we dit jaar eindelijk na het lange wachten ook de laatste wannabeemama’s in dit topic feliciteren met de komst van een kindje.

En dan hier nog even een fotootje van mijn jarige job :wink:

Hoera!!! :smiley: Gefeliciteerd jarig jobje! :-*

Gefeliciteerd Bas! Hij ziet er zo blij uit :stuck_out_tongue:

Een heel goed jaar voor jullie allemaal.

Ik hoop vooral voor Ikke en Deedee dat hun wens: een kindje, dit jaar mag uitkomen!

Nog gefeliciteerd met Bas! Wat een lieverd is het zeg! :inlove:

:-* Deedee

Ikke, misschien heb je het al achter de rug, maar wil je even succes wensen vandaag! :-*

hey meiden,

kwas jullie weer ff kwijt. :oops: moest ineens weer aan jullie denken net!

ikke. heb voor je geduimd. echt verschrikkelijk … dat het niet gelukt is.

hoop echt dat 2009 eindelijk iets positiefs brengt.

deedee hoop dat jullie ook snel je kindje krijgen! moeilijk hoor al die keuzes maken. het wordt lang wachten, maar jullie krijgen er iets moois voor terug!

miepie, zie dat je nog 5 dagen tot testen hebt! ik ga heel hard voor je duimen dat jullie het nieuwe jaar goed beginnen! :pray:

hier gaat alles goed. nou ja… op de griep die kyara te pakken heeft na dan…

maar verder :thumbup: kyara is ook alweer 3. ben laatst al op haar nieuwe school geweest. erg leuk! en het zindelijk worden gaat ook eindelijk vooruit!

nu ik nog een nieuwe baan en het is helemaal top! heb woensdag een sollicitatiegesprek bij de action. zou mooi zijn als het wat wordt.

meiden ik ga jullie weer bijhouden.

:-*

Wij gaan weer naar een volgende ronde…wel gek maar ik vind het nu moeilijker dat het zo lang duurt dan toen we zwanger wilden worden van Luuk. Toen duurde het 8 maand. Maar ja, ben nu natuurlijk weer zwanger geweest, miskraam gehad en weet dat het dus kan…maar ut lukt nie… :frowning:

Ikke, vandaag terugplaatsing lees ik. Heel veel succes en alle geluk van de wereld! :pray:

Danien, dank je. Keuzes maken is moeilijk, maar gelukkig krijgen we daar nog alle tijd voor.

Kyara aan de griep, zo zielig als kleintjes ziek zijn… Wat gaat het hard joh! Alweer 3! Succes woensdag, hopelijk gaat het wat worden… :thumbup:

Miepie, balen hoor weer een nieuwe ronde in. Ik hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn van een nieuw wondertje. :-

Hier gaat alles wel goed eigenlijk. Lekker aan het sparen, en verder gewoon door met de dagelijkse dingen. Ik kan niet wachten tot het weer lente wordt! Heb wel behoefte aan een beetje zon. :wink:

Hoe is het met jullie allemaal?

Deedee

Hoe is het gegaan Ikke???

Deedee: leuk weer wat van je te horen!! Hoe gaat het de procedure voor adoptie?

Miepie, dat gevoel herken ik wel! Dat had ik ook na m’n miskraam (de 1e keer duurde ruim 9 maanden en daarna ruim een jaar)… We zijn nu net weer bezig voor een 2e beeb… Dus ook weer spannend!!!

xxx

Spannend hoor Irene en Miepie. Ik kan niet meepraten over de spanning voor een tweede, bij ons ging het sneller dan verwacht :wink: Maar ik duim heel hard voor jullie.

Goed te horen Deedee! Ik zie ook reikhalzend uit naar de lente, we zijn al sinds kerst aan het kwakkelen (tot bronchitis aan toe)… wat zon zou ons goed doen.

Verder alles hier goed hoor, druk met het gezin, maar ook gezellig.

Ikke, ik lees telkens mee bij de IVF dames… heel spannend voor jullie. Ik duim de komende weken als een razende voor jullie. Toi toi toi!!

Alle dames een knuffel!

Hier zijn we nu nog aan het afwachten… We krijgen eerdaags post met het rooster en handboek voor de bijeenkomsten. Verder kunnen we nog weinig doen.

Ikke, weer een teleurstelling begrijp ik met overstimulatie? Dat is echt enorm balen! :frowning:

Irene, leuk dat jullie er ook weer voor gaan, het gaat nu vast sneller dan de eerste keer. :thumbup:

Maja, ja ken dat inderdaad, steeds een beetje verkouden dan weer een griepje, en vooral ontzettend moe zijn…

:-* Deedee

Dikke knuffel Ikke voor dit slechte nieuws! Ik had zo voor jullie zitten hopen en nu weer een teleurstelling. Heel veel sterkte!