OW wat lief!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd!!!
Ikke gefeliciteerd met jullie mooie zoon!!! :inlove:
Ikke, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! Eindelijk na zo lang wachten!! Met recht een wonder. :inlove:
Hier alles oké, we staan op de (lange) wachtlijst. Verder wil ik er niet teveel over kwijt, gezien de meelezers. 8)
:-* Deedee
Wat een prachtventje, mooie haartjes! Van harte Ikke!
Allemaal zwangeren en pasbevallen mama’s, leuk hoor! Voor Deedee eigenlijk ook, al heb je dan een olifantendracht Daar moet wel een heel mooi kindje voor jullie wachten aan het eind van de wachtlijst… Nee hoor, alle gekheid op een stokje, ik kan me goed voorstellen dat het heel veel geduld van jullie vraagt
Hier alles goed, Noemi wordt binnenkort vier, dus school komt in zicht. Joelle is een lekker vrolijke meid, maar met z’n tweeen houden ze me aardig bezig.
Dank jullie wel!
Ons mannetje doet het goed! Mijn hart smelt als hij naar me lacht :inlove: Al ben ik soms wel een overbezorgde mama als hij weer eens z’n huiluurtje heeft… dan denk ik veel te gauw dat er iets mis is :oops:
Deedee, het moet idd veel geduld van jullie vragen, maar ‘op het einde van de rit’ zal het zo de moeite lonen !!
Ikke gefeliciteerd!!! Geniet er maar lekker van. Gaat het goed?
Vorige keer dat ik schreef (november) was ik zwanger maar dat is helaas een miskraam geworden. Ik ben nu bezig met Clomid. Hopelijk lukt het daarmee.
Liza
Ow nee, das jammer om te horen, Liza… :hug:
Ik hoop voor je dat het snel mag lukken met Clomid.
Heb je er niet teveel last van?
Ik weet nog dat mijn humeur niet altijd het-van-het was met die pilletjes :?
Verder gaat het goed hier met de kleine beeb.
Deze morgen opnieuw opgestaan en een stralende lach gekregen :inlove:
Wel enkele keren op het punt gestaan om de borstvoeding af te bouwen, maar eigenlijk was dat vooral door vermoeidheid. Ik moet zeggen dat het toch wel goed gaat hoor. Meestal tuk ik gewoon mee met onze kleine zoon en dan kan ik er weer een beetje beter tegen.
We krijgen deze namiddag nog babybezoek, dus nu maar eventjes onder de douche en nog wat opruimen ( zit nog in pyjama ) :oops:
Fijn om te horen dat het goed met je gaat Ikke. Geniet er maar van!
Ik heb van de Clomid alleen erg veel last van hoofdpijn en verder niet zo veel. Geen stemmingswisselingen (denk ik )
Liza
Lang geleden dat ik hier geweest ben! :oops: Sorry!!! Ben een beetje druk…
Ik ben 25 april bevallen van onze tweeling, Giel en Lies. Ben ingeleid en na 4 dagen zijn ze met precies 37 weken geboren. We mochten dezelfde dag naar huis. Beetje vreemd en achteraf dus ook te snel want na een week moesten ze weer terug. In eerste instantie omdat ze geel waren maar Lies heeft toen nog een week gelegen omdat ze zo zwak was en zo veel afgevallen is.
Nu gaat het heel goed met de twee, het is een heerlijk stel. Zijn lekker aan het lachen en kletsen. Proberen ook al dingen te pakken, zo lief!
Mijn drietal…
Wat een rijkdom !!! Gefeliciteerd nog !
Hier gaat het goed met J. !
Sinds deze week kruipt hij !
Nu ik sinds september en meer dan een jaar opnieuw aan het werk ben gaat J. ook halve dagen naar de opvang.
Voorlopig huilt hij redelijk veel maar het mannetje moet het natuurlijk ook nog gewoon worden…
Ow Miepie wat lief!!! Wat een moppies!!!
Wat goed van J! Wat een snelle zeg!!!
Isa heeft ook al zo’n haast, kruipen doet ze niet, ze tijgert al ruim 1,5 maand… Maar ze trekt zich wel continue op tot staan! Zo lief, en zo trots is ze dan hè!!
Liza, hoe gaat het met jou??
Hallo allemaal,
Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie en de kindjes, dat is toch het belangrijkste!
En wat een lieve tweeling!!
Hier nog volop aan het wachten, we gaan er vanuit dat het nog een jaar of 2 duurt. We zijn al een beetje aan het kijken naar spulletjes en behang voor de kinderkamer en zo. Kunnen we er heerlijk lang mee bezig zijn en er echt iets moois van maken.
Wat is het forum trouwens op eens roze geworden. :lol:
:-* Deedee
Deedee, wat vraagt het toch ontzettend veel van jullie geduld. Ik weet nog hoe lang ik het vond duren in 2004 en 2005. Ik had het niet getrokken denk ik als nu nog aan het wachten was geweest. Petje af!!!
(hier trouwens een heerlijk koningskoppel van bijna 5 jaar en bijna 1 jaar en hopend op een 3e wonder)
Hoihoi!
Deedee, ik zat aan je te denken vandaag! Hoe gaat het? Vordert de adoptie-
prodedure een beetje?
En Nienke, ik zie dat je zwanger bent van de 3e! Gefeliciteerd meid!
Irene, dankjewel!
moest ook ineens aan deedee denken. nog een jaar wachten? weten jullie al meer over de vorderingen?
Hallo allemaal,
Wij hebben begin dit jaar gehoord dat de wachttijd opgelopen is, dus mogen we nog steeds twee jaar wachten. Dat is de onzekerheid van een adoptieprocedure. Maar wie weet, gaat het straks ineens weer wat sneller en loopt de wachttijd weer terug.
Maar we zitten niet stil, we zijn druk inkopen aan het doen en iets moois van de kinderkamer aan het maken.
Het wachten gaat eigenlijk vanzelf, soms is het moeilijk, maar de tijd vliegt voorbij! Lief dat jullie soms aan mij denken.
Nienke, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heerlijk een derde kindje!
:-*
We leven nog steeds met je mee Deedee! Ik vind het wel erg lang duren hoor :? Hounje taai meis, een kindje zal aan jullie fijne ouders krijgen.
Mijn meiden zijn allebei naar school (bujna 6 en net 4 jaar), dus een volgende fase breekt aan.
Nienke gefeliciteerd!