Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

Oh Ikke, ik ga zo ontzettend hard voor jullie duimen!! :pray: :pray: :pray:

Ik lees je verhaal regelmatig mee bij het IVF topic Ikke! Ik duim ontzettend hard voor jullie. Oh, wat hoop ik op een mooie uitslag!

Dank je wel dat jullie voor me mee - duimen ! Dat doet me echt goed !

En lief Maya, dat je ‘mijn’ verhaal opvolgt !

Misschien zul je dan ook wel het resultaat van de punctie gezien hebben op het toppic? 8 eicellen :dance:

Ik vind het echt spannend allemaal, maar probeer het wel wat rustig aan te doen…

Ik hou jullie op de hoogte !

Deedee, alles goed, meid? :hug:

Ik kopieer even het stukje uit het ICSI topic:

Goed nieuws hier: van alle eicellen die geteld werden tijdens de punctie waren ze alle 8 rijp. Daarvan zijn er 6 bevrucht !! :dance:

Oeffff, een grote zucht van opluchting en een sprongetje in de lucht !

Kun je geloven dat ik zelf niet durfde op te bellen naar het ziekenhuis? En toen ik het nieuws hoorde kwamen de traantjes in m’n ogen van blijdschap… nu zijn we weer een stapje dichter bij onze ultieme droom :smiley:

Nu het hier weer zo druk is, meld ik me ook weer eens. Had Juudje al gespot met haar mooie banner :inlove: . En duim nu voor jou Ikke, vind het heel knap dat je het volhoud allemaal (vast niet zonder slag of stoot).

En Deedee hetzelfde verhaal, je kunt niet anders dan wachten, maar heb respect voor je. En natuurlijk gefeliciteerd met jullie huwelijk :slight_smile:

Ben zelf alweer een jaar in de race voor een 2e. gaat ook weer niet zo soepel, net als 4 jaar geleden. We zijn nu alweer een jaar bezig, met 2 miskramen tussendoor. We houden moed :thumbup:

(duimen jullie dan ook beetje voor mij?)

Gr. Nienke

:pray: :pray: :pray: :pray: Ikke, wat een supergoed nieuws!! Wat gaat er nu verder gebeuren??

En Nienke: wat erg zeg, 2 miskramen in een jaar… Ik ga ook voor jou :pray:

xxx

Joepie Ikke, wat een goede uitslag!! Nu maar hopen dat de 6 bevruchte cellen mooi groeien. Wanneer is de terugplaatsing? Ik duim heel hard door voor jullie!

Nienke: het is jou ook van harte gegund, ik hoop dat je snel weer in verwachting mag zijn.

Bijna juni Deedee… gaat de MMM dan weer verder?

Ja hé, mooie uitslag, vonden wij hier ook :dance:

Straks klaarmaken om naar het ziekenhuis te vertrekken. Vandaag is de terugplaatsing om 9.40u. Ik ben benieuwd hoe ver de cellen zich al gedeeld hebben…

En Nienke, natuurlijk duimen we ook voor jou ! Moet niet makkelijk zijn om te verwerken die miskramen. Ik hoop voor jou dat de weg naar een zwangerschap voorspoedig mag verlopen ! :-*

Er werd vandaag een 4 delig embryo teruggeplaatst met een score van 4 punten op 5, dus best goed hé :dance:

13 juni bloedtest… dus zolang wachten we geduldig af :liar:

ikke ik ga enorm hard voor je duimen :-*

oh ikke wat spannend zeg!! ik ga heel hard voor je duimen! je verdiend het!

deedee allereerst nog gefeliciteerd met je huwelijk! we willen natuurlijk wel ff een foto zien hoe je eruit zag! hoe is het verder met jou? blijf natuurlijk ook voor jou heel hard duimen!

juudje gefeliciteerd! en miepie ook!

Ikke, ik duim me rot tot 13 juni!!!

Danien das grappig, ik zie je af en toe voorbijwippen bij de dec.'05 mama’s. Ik spiek wel eens mee, maar heb er nooit meegeschreven.

Duim duim duim voor Ikke!!

:pray:

ja nienke hier is het allemaal begonnen, aug 2004 gestopt en in dec 2005 bevallen. ik lees ook hoofdzakelijk mee met dec 2005 mamma`s net zoals hier alleen reageer ik hier wat vaker. gewoon om deedee en ikke een hart onder de riem te steken. ze zijn al zolang bezig. dus ik blijf hier aanwezig tot ze allebei een gezond kindje hebben.

Bedankt allemaal voor de felicitaties en de lieve woorden. :-

Vanmiddag hebben we weer een afspraak, dan krijgen we te horen hoe nu verder…

Ikke, het gaat helemaal goed komen met jullie, dat kindje gaat er komen! Wat een positief nieuws ineens, jammer dat het zo lang moet duren allemaal hè? Ik voel dat het gaat lukken deze keer, en duim voor een positieve test!

Juudje, wat een mooi nieuws!!! Je wordt mama! Gefeliciteerd!! :inlove:

Miepie, gefeliciteerd!! :smiley:

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het heel moeilijk vind om nog op het forum te komen, misschien dat dat na vanmiddag over is, of juist niet. Het is zo onzeker of het ons nog gaat lukken.

Heb al gezocht of ik hier niet een succesverhaal kan vinden van iemand die in hetzelfde schuitje zit, maar helaas. :frowning:

Duimen jullie voor me?

:-
Deedee

Ik duim heel hard voor je Deedee, het is echt niet niks wat je allemaal moet meemaken. En kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om hier te lezen.

Ik vind het heel moeilijk, maar wil jullie toch even laten weten hoe het ging.

De kansen zijn spontaan net zo groot, of eigenlijk klein als bij IVF. We doen het dus niet. Dat is voor 99% zeker, vandaar dat we het hier nu bij laten. We proberen nog spontaan en gaan nu serieus aan de slag met adoptie.

Als ik de moed heb kom ik hier nog eens kijken, heb alle hoop voor Ikke dat het jou gaat lukken. :thumbup:

Voor nu, vind ik het echt even veel te moeilijk… :frowning:

:-* Deedee

aaahh deedee :hug: wat spijt me dat zeg. had zo gehoopt dat er iets positiefs uit zou komen.had het je zo gegund meid. begrijpelijk dat je niet meer op het forum wil meelezen. ik hoop dat je via adoptie een mooi kindje kan krijgen en wie weet gebeurt er toch nog iets spontaans. ik blijf voor je duimen. :kaars: :pray: :kaars: het is je gegund meid!

sterkte met alles.

Dank je wel! :-*

Oh lieve Deedee, wat ontzettend naar voor jullie zeg… Ik blijf ook hopen dat er misschien nog een wondertje gebeurt. Hou je ons op de hoogte van een evt. adoptie? Mits je dat wil natuurlijk!

Hele dikke :hug: