Deedee, fijn dat de huisarts er wel alle vertrouwen in heeft.
Dat is vast al een opluchting.
Fijn om te lezen dat jullie er zo positief mee omgaan !
En natuurlijk helemaal goed dat de HA benadrukt heeft dat het jullie wel zal lukken :thumbup:
Dat geeft natuurlijk wel goede moed hé !! :-*
Dat geeft zeker moed! Ik heb er weer even alle vertrouwen in dat het wel goed gaat komen. (Ik weet in mijn achterhoofd wel dat we nog moeten afwachten of het echt gaat gebeuren.)
Maar voor nu voelt het weer even helemaal goed.
:-* Deedee
Hoe is het met iedereen?
Nog nieuwtjes (of nieuwe foto’s )?
Hier gaat het z’n gangetje wel…
Heb nu een weekje krokusvakantie. Ik ben veel bezig met het bewerken en scrappen van foto’s. Aan zwanger worden denk ik eigenlijk heel weinig voor het moment. Maar dat is wel eens een verademing. Ik ga ervan genieten, want in april moet ik aan het hele IVF circus beginnen
Ikke, je “klinkt” ook heel gerust. Is ook wel lekker even pauze en je opladen voor wat komen gaat denk ik. :-
Vrijdag gaan we het potje naar het ziekenhuis brengen, en dan maar afwachten… Hoe lang duurt het eigenlijk voor je de uitslag krijgt?
Hoe is het met alle mama’s hier? Jullie zijn zo stilletjes… Laat eens zien die mooie kindjes van jullie!
:- Deedee
Ikke en Deedee ik duim voor jullie dat jullie dit jaar eindelijk eens een wens in vervulling zullen krijgen.
Deedee succes met potje wegbrengen. Ikke fijn dat je even gewoon met andere dingen bezig kunt zijn.
Bas is vanochtend door de ABK gekomen (algemene baby Keuring )
Het liep alleen ruim 45 minuten uit dus ik zat daar met een huilende Bas die erge honger had :roll:
Maar goed. Bas weegt nu bijna 5 kg dat betekent dat hij in zijn eerste maand bijna 1,5 kg boven zijn geboortegewicht zit :o
Ook is hij nu 55 cm dus waarschijnlijk al 2 cm gegroeid . Ze vind het een puntgaaf ventje die het heel goed doet allemaal.
Verder kon de arts heel goed begrijpen dat ik de () af ging bouwen met die mega-veel-melk-producerende ()'s van mij. Ze schrok zelfs van de hoeveelheid cc die ik er in 5 minuten uit kan krijgen. Bas moet ik nu gewoon na maximaal 20 minuten eraf halen. Het afbouwen zal nog niet zo eenvoudig gaan omdat ik zoveel heb, maar ik ga het in ieder geval proberen. Maar ik moet het heel langzaam doen en heel goed mijn (*) controleren dat ik geen borstontsteking krijg. Eigenlijk moet ik ook minder drinken, maar ik ben bang dat als ik dat ga doen dat ik dan weer die niersteen kolieken ga krijgen die ik bij Sanne heb gehad. mijn huid is ook al flink droog, dus dat leek mij niet zo’n goed plan.
deedee succes met alles! ikke super dat je ff je rust hebt gevonden!
surprise dat je zoveel (*) hebt. hoop dat het afbouwen een beetje gaat lukken en dat je er geen ontstekingen ofzo aan over houd! en anderhalve kilo in 1 maand! :shock: maar wel een teken dat bas het super goed doet! heb je een foto van je mooie ventje?
met ons gaat alles goed! we hebben net de carnaval achter de rug zie de foto`s hieronder. het gaat zo hard allemaal. ze is alweer 2 jaar. kan me nog goed herinneren dat we hier met zijn allen voor elkaar aan het duimen waren. en ik duim nog steeds!
kyara mag in mei naar de peuterspeelzaal! ben benieuwd hoe ze en ik ook natuurlijk het vind. denk dat ze het wel heel leuk gaat vinden! ze is er wel aan toe. met de carnaval ook ze trok continu naar andere kindjes toe! echt zooo leuk!
Leuk die foto’s van het carnaval!!!
Deedee: potje al ingeleverd??
Ikke, goed hoor even “rust”. Bij ons heeft dat flink geholpen!
Surpise: wat groeit Bas hard!!!
Zal zo even een foto van Swen plaatsen!
xxx
Swen!
Hoi meiden,
De uitslag is er nog niet, we hopen het deze week te horen.
Surprise wat fijn dat Bas het zo goed doet!
Wel jammer dat je jezelf weer zo goed in de gaten moeten houden, succes met afbouwen, hopelijk gaat het lukken!
Danien, wat een leuke foto’s! Zier er heel gezellig uit! En wat zag Kyara er lief uit in dat pakje! :inlove: Petje af hoor! Het is je maar mooi gelukt hè? :thumbup:
Irene, wat groeit Swen toch hard!! :inlove: Het helmpje helpt wel geloof ik hè?
Ik ga nog maar even een beetje het huishouden doen hier… 8)
En Deedee weet je al iets?
Nee, je gelooft het ook niet, de huisarts heeft wéér vakantie. :shock: Dus hopelijk weten we maandag meer…
Lief dat je er naar vraagt!
Nou, we hebben de uitslag: het zaad is helemaal prima!!! :dance: :dance: :dance:
We worden doorverwezen naar de gyn. Zij nemen contact met ons op voor een afspraak. Hopleijk gaat het allemaal een beetje vlot.
Toch wel dubbel, als het bij ons allebei goed is, wat is het dan??? Misschien word ik nog nader onderzocht? Heb echt geen idee.
Maar we zijn voor nu even helemaal happy!
Laat het jullie wel weer weten als ik meer weet.
Fijn dat het medisch gezien eigenlijk gewoon mogelijk moet zijn om zwanger te worden!
Succes bij de verdere stappen in de MMM.
Zo meiden, ook weer even een levensteken van mij. Ik heb jullie ernstig verwaarsloosd… sorry :oops: !! Ik ben veel minder op het forum, druk met andere dingen en soms is het gewoon niet bij te houden. Deedee, bedankt voor je knuffel na het overlijden van Hennie. Dat was idd een enorme schok, ik kan het soms nog steeds niet bevatten.
Ik ben blij dat jullie naar de huisarts zijn geweest en dat de eerste onderzoeken allemaal goed zijn. Het ligt dus niet aan het zaad, nu gaan ze idd bij jou verder kijken. Misschien zit er een verstopping, misschien is het milieu in de vagina zo ‘vijandig’ dat de zaadcellen niet overleven en zulk soort dingen. Goed dat er wat gebeurt in ieder geval en ik heb ook vertrouwen dat het jullie gaat lukken hoor!!
Geldt ook voor Ikke… geen makkelijke weg, maar het komt nu echt dichtbij dat de IVF van start gaat. Ik wens je alvast sterkte en laat je niet gek maken!
Leuke foto’s Danien, Irene en Surpise/ Had ik jou al gefeliciteerd met Bas trouwens… geloof van niet? Dan alsnog van harte!
Ik hoop dat Kyara het naar haar zin zal hebben op de peuterspeelzaal, wat gaat het hard hè?
Ik zal ook even een foto van mijn mooie meisjes plaatsen. Het gaat allemaal prima, ik heb tot april verlof en dat is lekker om alles weer wat op de rails te krijgen. Joëlle is een zoete baby die lekker kan lachen. Noëmi is zeer actief en een echte kletskous. Maar niet echt tegendraads, we hebben veel lol met haar.
Surprise, dank je wel! Ben benieuwd hoe het gaat allemaal, ik laat alles maar op me afkomen.
Maja, leuk dat je weer even langs komt! Wat een schatjes van kindjes toch! :inlove: :inlove:
Ik kende Hennie helemaal niet, maar ben er ook echt stuk van geweest, dat zoiets tegenwoordig nog kan gebeuren, is gewoon ongelooflijk…
Weet je, ergens hoop ik gewoon dat er iets simpels is, misschien dat na een HSG, als ze dat al gaan doen, heb geen idee nog hoor, het ineens wel lukt. Op 3 april hebben we de eerste afspraak.
Alles gaat gewoon zoals het hoort, heb allerlei klachten rond de eisprong en menstruatie en een regelmatige cyclus, positieve ovulatietesten, temperatuurstijgingen waar het hoort. Dus alles lijkt gewoon goed te zijn. Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het verder gaat en wat het kan zijn!
We hebben er uitgebreid over gepraat en we willen heel ver gaan, maar niet met behulp van een donor of draagmoeder of zo. Dus “gewoon” een kindje van ons zelf en anders gaan we voor adoptie.
Ikke, hoe is het met jou? Nog een maandje wachten toch? Ik hoop zo dat het je gaat lukken!
Lang al niet meer geweest !
Er zijn hier mooie foto’s voorbij gepasseerd… leuk om dat te zien !
Hier beetje vreemd: heb normaal een cyclus van 30 dagen… maar deze keer ben ik al meer dan twee weken overtijd !! Ik heb gisteren en eergisteren 's avonds nog getest, maar dat was negatief.
Ondertussen vraag ik me af of je misschien een cyclus ‘over kunt slaan’?
Nja, in ieder geval moet ik, als ik ongi word, starten met de pil.
Nu maar afwachten hoe het verder verloopt !
Nja, ben toch uiteindelijk ongi geworden hoor !
Maar ik moet zeggen: het was extra pijnlijk !!! Heb 3 dagen niet zonder pijnstilling kunnen functioneren ( en 1 dag teveel pijnstilling genomen waardoor ik braakneigingen kreeg en flauwviel ) :roll:
Ben nu dus aan de pil, die ze me in het IVF centrum hebben voorgeschreven.
Zoals je ziet in mijn onderschrift, mogen we in mei voor het volgende gesprek en het opstarten van de behandeling. Ben benieuwd of ik het aankan… want hoe dichter het allemaal komt, hoe meer schrik ik krijg ! :shifty:
Verder alles ok, Deedee?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je er schrik voor hebt hoor.
In ieder geval heel veel succes/sterkte en ik duim voor je!