Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

Deedee, en… al nieuws?

Hier nog afwachten… nog geen ongi, maar dat had ik ook nog niet verwacht. Meestal komt het een dag of twee dagen later.

Morgen gaan we een dagje en een nachtje uit voor hubbies verjaardag.

Hopelijk heb ik dan extra goed nieuws voor hem :mrgreen:

En ikke?

Ik wil jullie even vertellen dat vanochtend na een bevalling van 1,5 uur Bas geboren is.

Sanne heeft dus versterking gekregen :wink:

hey surprise wat leuk!! gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!! :dance: :dance:

ja ikke vertel hoe is het?

Wowwww, gefeliciteerd, Surprise :dance: :dance:

En wat een vlotte bevalling zeg !! :clap: :clap:

Hier klein druppeltje bloedverlies vandaag en hoofdpijn… ik heb m’n banner dus maar weggehaald, want ik vrees dus dat het weer niks wordt :roll:

Ikke, dat is niet leuk… :cry: Ik had goede hoop voor je! :frowning:

Surprise, van harte gefeliciteerd met de geboorte van BAS!!! :dance: :dance: :dance: Leuke naam! :inlove:

En de bevalling klinkt als een fluitje van een cent, tenminste na 1,5 uur en dan 's avonds weer tijd voor kok? :eh: :wink:

Afgelopen woensdag weer gebeld met de huisarts, maar ze zaten helemaal vol tot maandag (morgen). Maar dan moeten wij beiden weer werken, dus we gaan proberen om een ochtend vrij te krijgen.

Ik baalde echt, was er graag vrijdag naar toe gegaan. Maar iedereen zit te wachten op hulp na de feestdagen, dus ze zaten gewoon helemaal vol!

Heb er even flink om gehuild, waren we eindelijk zo ver, krijg je dat! Het was een hele stap om te bellen, en dat besefte ik me daarna ineens. :shifty: Stom eigenlijk hè? :roll:

Dus nu gaan we morgen gelijk proberen vrij te krijgen voor een paar uurtjes. Hopelijk gaat dat lukken!!

:-* Deedee

Gefeliciteerd Surpise!! Wat ontzettend snel!! Was het bij Sanne ook zo vlot?!

En Deedee, begrijpelijk hoor… Je hebt nu de stap gezet en dan moet het gewoon gebeuren nu! Ik ga ontzettend voor jullie duimen en ontzettend knap dat jullie dez egrote stap nu genomen hebben!!

Ikke, hoe is het? Toch ongi geworden?!?

xxx

Surprise, meid ik lees dat je een zoon erbij hebt. Hartstikke leuk meid. Gefeliciteerd. Geniet lekker van je mannetje.

:-* Gismo

Hoi dames,

Nog allemaal de beste wensen voor 2008! Hopelijk brengt het voor iedereen dat wat zij het leifste willlen… :pray:

Ikke: Ennnnn?? Is het echt doorgezet of is er nog een kansje.

Deedee: Ik hoop dat jullie nu wat meer duidelijkheid krijgen en wie weet, misschien dat alleen het nemen van deze stap al voor een wondertje zorgt.

Ik blijf aan jullie denken.

Surprise: Van harte gefeliciteerd met jullie mooie jongetje. Leuk hoor een broertje voor Sanne!

Hier gaat alles goed, Firyel is een lekker vrolijke en bijdehandte dame. Ze zit al aardig in haar peuterpuberteit, dus ik heb mijn handen vol aan haar, maar het is nu wel echt genieten.

Liefs

Toensie

Neej, hier toch weer ongi geworden paar dagjes geleden pffff :frowning:

Volgens mij was ik gewoon schijnzwanger met al die ‘kwaaltjes’ die ik voelde :roll: :mrgreen:

Irene, dank je wel voor je lieve woorden weer! :-

Hoe is het met Swen? :inlove:

Toensie, daar hoop ik natuurlijk wel een beetje op… :wink:

Heerlijk dat je zo lekker van je kleine meid kan genieten, deze leeftijd is volgens mij echt het leukste! :inlove:

Ikke, :lol:

Toch jammer, had het zo leuk gevonden! Alles zat zo mooi mee!

:hug: voor jou! :-

Nou, we gaan op 21 januari naar de huisarts toe, het kon niet eerder helaas… Ik vind het wel een beetje spannend, nu is de eerste stap echt gezet! Ik hoop zo dat het ook ergens toe gaat leiden! :angel:

Maja, ik wil jou even heel veel sterkte wensen, het is niet niks wat er is gebeurd met je mede-maandmama.

Ik ken(de) haar niet, maar ik ben er kapot van… Het zal je toch gebeuren, vreselijk! :cry: :kaars:

Bedankt voor de felicitaties :slight_smile:

Balen Deedee dat het nu weer werd uitgesteld.

Dat van ide dec mama is inderdaad vreselijk… Dat dat nog gebeuren kan in deze tijd he…

Bij de januari 2008 mama’s in inmiddels een kindje overleden van de actieve gebruikers in het topic. maar er is nog een kindje overleden van iemand die in het begin meegekletst heeft in dat topic. Ik ben al blij met mijn twee kinderen, maar zulke berichten doet je nog eens extra beseffen wat voor een kostbaar bezit ik toch mag hebben.

Bas gaat goed die zat op zijn vijfde dag al boven zijn geboortegewicht. Gisteren op zijn zevende dag zelfs al 200 gram erboven

Ik voel me ook stukken beter dan de laatste weken van mijn zwangerschap. Alleen vannacht was het was minder. Ik werd wakker en lag helemaal te rillen van de kou, te klappertanden en mijn borsten deden pijn, vooral de tepels.

Vandaag kwam de VK nog even op nacontrole en ik heb dus of net wel of net niet een borstontsteking door dat ik echt een flink overschot aan melk heb. Ze heeft me een aantal dingen verteld die ik moet doen en morgen hebben we weer contact. Hopelijk zijn we er op tijd bij en kunnen we erger voorkomen.

Bas is vandaag mee geweest naar Laiser. Veel heeft hij er niet van meegekregen, hij was in dromenland en laat zich echt niet storen.

Deze foto maakten we toen ik met Bas richting stal liep.

Sanne droeg de zorg voor de zak met appeltjes.

Laiser heeft even aan Bas geroken en vond daarna zijn hooi interessanter. Bas vond het allemaal best en tukte rustig verder. :z

Verder heeft Bas nadat hij zijn buikje heerlijk vol gegeten nog voor fotomodel gespeeld. Na een voeding is ligt hij er meestal zo bij:

Even later was weer wakker genoeg om foto model te spelen

Eeeeh, wat gaan we allemaal doen :

Van al dat poseren, krijg je wel slaap hoor!

En daarna weer lekker ingepakt terug naar de slaapkamer om de kleren weer aan te doen.

We hebben nog meer foto’s in deze serie gemaakt maar daar moeten we nog even wat bij photoshoppen :wink:

En hier nog even een filmpje van wat Sanne van haar papa vindt:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-606509299640042290&pr=goog-sl :thumbup:

Wat een vertederende foto’s zeg :inlove:

Oh, en als je klaar bent met photoshoppen, kom dan gerust de rest maar showen hier :mrgreen:

Deedee, krijg je al wat kriebels in de buik?

Owwwww Surprise, wat een prachtig mannetje!!! :inlove: :inlove: En Sanne al zo lekker groot!!! Ik ben ook wel benieuwd naar de rest van de foto’s!!!

Doet Bas het goed?

Ikke, als ik er bij stil sta wel hoor! :shifty: Maar denk dat ik maandag wel erg nerveus zal zijn. Al zullen we gewoon eerst een gesprek krijgen en dan waarschijnlijk worden doorverwezen.

Maar het nu echt uitspreken, dat is best moeilijk. Ik ben wel erg blij dat we er nu eindelijk eens wat aan gaan doen!

Ben gisteren weer aan een nieuwe ronde begonnen, nu zijn we dan ook echt 3 en een half jaar verder… :shock:

Hoe is het verder met iedereen?

Hoe is het met jou? Duurt wel lang hè, dat wachten?

deedee, vind het super knap dat jullie de stap toch hebben genomen! hopenlijk krijgen jullie er iets heel moois voor terug!

ik ga heel hard voor je duimen! ik gun het je meid! je wacht al zo lang! :pray:

liefs danien

Dank je wel lieve Danien! :-*

tja ben dan niet vaak meer op kok. maar vooral jou blijf ik volgen… dit is ook het enige onderwerp wat ik direct open. en nog in reageer.

ik gun het je echt.

ikke natuurlijk ook! het is zwaar als je iets graag wil en het wil niet lukken.

helemaal als je al zolang bezig bent! heb respect voor jullie!

en ik blijf duimen! :pray:

:-*

Zo, we zijn weer terug…

Even snel, want moet nu weer weg.

Bij mij lijkt alles goed te zijn, regelmatige cyclus en een eisprong.

Mijn vriend moet nu een spermaonderzoek laten doen. Na die uitslag kijken we verder, dan wordt er eventueel een afspraak bij de gynaecoloog gemaakt.

De huisarts was erg positief en zei dat het ons vast wel gaat lukken. :eh: :smiley:

mooi dat bij jou alles goed is! nu nog ff afwachten dus. heel veel succes!

Spannend Deedee! Hoe vind je vriend het om een sperma-onderzoek te laten doen? Fijn dat de HA zo positief is!

Hij heeft mij allerlei vragen gesteld, mijn cyclus is gewoon normaal, (dat wist ik natuurlijk wel), ik heb gewoon een eisprong, en we vrijen op het juiste moment.

Dus naar aanleiding daarvan beginnen we met een spermaonderzoek. Dat wil zeggen ná de vruchtbare periode dan hè, want anders vind ik het ook zonde… :mrgreen:

Hij vindt het helemaal niet erg, we moeten er zelfs erg om lachen! Dat potje is zo klein, wat als het er naast… Of als ik het bij me stop en het breekt… :sick: :lol:

Komt wel goed dus, volgende week ergens zullen we het potje gaan inleveren. :angel:

Moet zeggen dat ik helemaal geen spanning had, tot we in de wachtkamer zaten, toen werd ik wel een beetje nerveus. Gewoon omdat je dan echt gaat zeggen dat het niet lukt.

Maar heb er alle vertrouwen in hoor en mijn vriend ook! Wie weet geeft dit al zoveel rust dat het ineens spontaan na 3 en een half jaar wel lukt? Zal wel niet, maar wat zou dat mooi zijn! :shifty:

Heb alweer ovulatietesten gekocht, dan weten we wanneer we het potje met een gerust hart kunnen vullen. :wink: