Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

Gefeliciteerd, Maja !!

Mooie naam trouwens, Joëlle !! :dance:

Knuffel voor Ikke en Deedee. :hug:

Gefeliciteerd Maya mat Joëlle.

Ikke, heel veel succes morgen meid!! Ik zal aan je denken. :-

:-
Deedee

Ook ik zal aan je denken, veel succes!!!

Ow, dank je wel zeg ! Ik had jullie berichtjes nog niet gezien… Wat lief van jullie :-*

Ik sta nu dus op de wachtlijst voor IVF. De punctie is in ieder geval voorzien voor eind mei - begin juni.

Maar we hopen wel op misschien een spontane zwangerschap

lees hier: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=16297&start=825

Ikke, ik ga heel hard duimen voor je!!!

Ikke, je zal de eerste niet zijn die het overkomt vóór de IVF. Ik hoop het zo voor je!!! Ik las dat jullie in ieder geval goed je best gedaan hebben. :wink:

Ik ga echt mega duimen!!! Je houdt ons wel op de hoogte hè? :angel:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Surprise, succes met de laatste loodjes!!!

:-* Deedee

hallo deedee en ikke

ik schrik van dat dit topic nog steeds bestaat :?

Ik ben terug op KOK omdat we voor een 2 kindje gaan…

Na me gemeld te hebbn in de December topic dacht ik "ons’ topic even op te zoeken…maar niet verwacht dat het nog steeds actief is…

meiden, jullie hebben het vast al veel vaker gehoord maar ik wens en gun jullie dat de kinderwens eens uit zal komen!!

xx

famke

Dank je wel, Famke !

Ja, spijtig genoeg is dit topic nog steeds actief… :frowning:

Nu maar hopen dat 2008 een vruchtbaar jaar mag worden :thumbup:

Hoi Famke,

Dank je wel! :-

Heel veel succes met je tweede kindjeswens, hopelijk gaat dat snel gebeuren!

Nou, wij gaan eindelijk de stap naar de huisarts zetten, we proberen nog deze week en anders volgende week te gaan. Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten!

Mijn vriend wilde het weer uitstellen, maar dat wil ik echt niet meer, dus we gaan nu richting mmm…

Deedee

Wat goed, Deedee !

Is misschien wel een hele stap, maar dan kom je waarschijnlijk gauw te weten waarom het zwanger worden niet lukt

Veel succes bij de huisarts :thumbup: :-*

Deedee, heel goed meis dat je nu toch de MMM in gaat.

Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid zullen krijgen en het lukt om alsnog een wondertje te krijgen !

@deedee, jee meis wat een stap…maar wel 1 in de goede richting om jullie kinderwens tedoen vervullen…:pray:

Ik denk dat mannen over het algemeen toch wat terug houdener zijn met die onderzoeken,mocht er iets “mis” zijn met hun zaad dan tast dat gelijk in hun mannelijkheid…

maar 3 1/2 jaar is behoorlijk lang meis!

Ga er voor!!!:clap:

xx

famke

Dank jullie wel!! :-

De huisarts is met vakantie… :? :? (altijd als ik ze nodig heb) Wordt dus volgende week!

Ikke, nog een paar dagen! Hoe is je gevoel? :pray:

Deedee

Nog een weekje langer wachten dus, Deedee :?

Hier geen idee wat het wordt… We hadden bij de echo een prachtig ei, maar of één van de zwemmers geslaagd is voor zijn bevruchtingsexamen? Dat weten we pas over enkele dagen :mrgreen:

We zien wel… momenteel genoeg andere dingen te doen ( met de feestdagen en zo ) en dat is wel prettig als afleiding om niet steeds met het zwanger worden bezig te moeten zijn

ikke, ik heb een goed voorgevoel bij je! wil je niet teveel hoop geven maar heb wel vaker van dat soort dingen. dat ik ineens een gevoel krijg bij iets. dus we wachten gewoon af.

ik duim voor je!!

voor jou ook deedee! ik gun het jullie zo meiden!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :kaars:

verder wens ik jullie allemaal vast een gezond, gelukkig en vooral (voor degene die bezig zijn) een vruchtbaar 2008!!

liefs danien

Wie weet, Danien, we wachten verder af :pray:

Ik wens jullie alvast ook allemaal een prachtig 2008 toe !

Dat jullie diepste wensen werkelijkheid mogen worden :-*

Even voor iedereen

Dat in 2008 de laatste dames ook een wondertje mogen krijgen!!!

ik wens jullie een geweldig 2008 …

vanavond zal ik een kaarsje branden voor de december 2007 stoppers maar natuurlijk is hij ook voor jullie!

:kaars:

xx

famke

Een paar dagen langer wachten, als het goed is zijn ze er morgen of woensdag weer, zal wel dat laatste zijn…

Ikke, Gelukkig heb je afleiding! Maar ik ben echt zo benieuwd, zou het zo leuk voor je vinden!

Voor jullie allemaal wens ik ook alle goeds, dat het maar een mooi jaar mag worden! Fijne jaarwisseling!!! :**:

:-* Deedee