Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

Succes dan Deedee.

Hopelijk gaat 2007 jullie dan eindelijk een wondertje geven!

Spannend, Deedee - ook weer in de race !! :dance:

Veel succes, meid ! En nu maar hopen dat we beiden dit topic mogen afsluiten :pray:

Vandaag heb ik de vijfde IUI gehad. 30 september is testdag - dat is dus weer in spanning en hoopvol afwachten…

Dat hoop ik ook! :pray:

30 september zal weer een hele spannende dag zijn! :pray:

:-* Deedee

Ikke, nog 4 spannende dagen te gaan, ik hoop zo dat het nu raak is! :thumbup:

Wij zijn deze maand nog niet echt begonnen weer, volgende maand gaan we er weer helemaal voor. :wink:

Hoe is het verder met iedereen??

Dank je wel voor het duimen, Deedee ! :-*

De laatste wachtweek is idd serieus aan het inkorten :mrgreen:

Ik voel opnieuw niks speciaals - en ook niks anders dan anders… dus ik heb zo al wel een vermoeden wat het verdict zal zijn :?

Nu ja, even afwachten nog maar…

oh, spannend weer Ikke! Ik duim weer mee! :pray: :pray:

Dank je wel ! Zondag is (eventueel) testdag :kaars:

Ga aan je denken zondag!! :pray:

Ik zal ook aan je denken en volgens mij hebben jij en Deedee dan alletwee een spannende dag toch?

Of vergis ik me nu?

Ikke, :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Hoop zo op goed nieuws vandaag!

Surprise, nee ik verwacht mijn nod ergens tussen 6 en 13 oktober. Maar voor mij geen spanning, we hebben er niet echt iets aan gedaan zeg maar… :mrgreen:

Oh ok Deedee.

Weet je dan is 7 oktober wel een toevallige datum :wink:

Dan wordt Sanne 2 jaar :wink:

En en en Ikke??? :-* :-* :-*

Nog geen duiveltjes in zicht :dance:

Vandaag was normaal testdag volgens de gyn… maar ik wil toch liever nog enkele dagen afwachten. Die stomme testen hebben me al zo vaak ontgoocheld dat ik er liever niet te snel mee aan de slag ga :roll:

Het zou me wel heel erg sterk verwonderen moesten de duiveltjes deze keer echt wegblijven, gewoon omdat ik het al gewend ben geraakt dat het resultaat toch steeds teleurstellend negatief is… Of is dat nu erg pessimistisch? Mss is het een stuk zelfbescherming…

In ieder geval mogen jullie wel nog steeds doorgaan met duimen… wie weet helpt het wel :pray: Trouwens wel erg lief dat jullie aan me denken :-*

Irene, ik heb nog effe op je site gepiept - hihi wat heeft Swen gesmuld van zijn fruithapje :inlove:

Hoi Ikke,

Ik begrijp het heel goed, het is denk ik zelfbescherming… Dat herken ik echt nog!!! Ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: echt ontzettend voor je!! Enne, het is logisch dat we aan je denken!! We schrijven al zo lang met elkaar!!!

Ja, Swen wordt al een echt kereltje!!

xxx

Wow Sanne bijna 2 jaar alweer! Wat gaat dat hard! :inlove:

Ikke, :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

In ieder geval weer overtijd! Het wordt spannend!!! :thumbup:

Ik duim mee Ikke!!

Deedee: wanneer is jullie trouwdatum ook al weer? Geniet je van de voorbereidingen? Ik hoop dat jullie met z’n drietjes trouwen hoor!

Hier alles goed, ik kom binnenkort wat langer kletsen hoor!

Hier nog iemand die hoopt dat Ikke een dikke + te zien krijgt.

Dank je wel voor jullie medeleven, meiden. :-*

Maar ik denk echt dat het weer mis is… Vanmorgen opgestaan met erge buikpijn. Moest pijnstilling nemen, want liep krom van de pijn.

pffff het feit dat ik overtijd ga mag ik dus ook al niet meer als hoopvol zien :frowning:

Het ziet ernaar uit dat ik binnenkort aan IUI6 mag gaan beginnen. Deze poging is dus weer mislukt. Ik ben ongi geworden :cry:

Oh lieverd wat balen zeg… :hug: :hug: :hug: