dank je wel ! jij zult nu wel met blaren op je duimen zitten :mrgreen:
Owwwww spannend!!!
Ik hoop het zo voor je!
:-* Deedee
Oooooh Ikke, wat ontzettend spannend!!!
:-*
De hoop is weer voorbij… vanmorgen klein beetje bloedverlies en buikkrampen. Het ziet ernaar uit dat ik opnieuw aan de Clomid moeten binnenkort en dan alweer de 5e IUI poging…
Een mens zou er triest van worden :roll:
Oh, lieverd wat ontzettend balen weer… Ik heb zo voor je zitten duimen… Dikke :hug: :hug: :hug: :hug:
Ahhh nee, Ikke…
Een hele dikke knuffel van mij… :hug:
He wat jammer nu weer…
Dikke knuffel ook van mij.
en ja hier gaat het goed, bedankt voor het vragen.
Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor een uitgebreide medische echo.
Allereerst wilde de gynaecoloog het een en ander weten over mijn afwijking zodat hij wat meer informatie had en nog beter gericht kon kijken. De kans dat het guppy hetzelfde krijgt als ik is heel klein. De kans dat als het het in dezelfde mate heeft als ik dat je het dan echt ziet is ook klein.
Allereerst werden de hersenen van het kindje bekeken en dat zag er allemaal goed uit. Daarna hebben we het gezichtje bekeken en we hebben het zelfs heel even in 3D gezien. Het was een heel vriendelijke beeb volgens de gyn wat het deed zelfs af en toe even het mondje open en zwaaide vrolijk naar ons .
Daarna hebben we het hartje uitgebreid bekeken. Dat was allemaal prima in orde ook de verschillende kamers/boezems/klepjes en de doorstroming en afmetingen van de aders was prima in orde. We kregen ook een uitgebreide uitleg over hoe en wat, mede ook omdat we vragen stelden en we merkten dat de gyn het leuk vond om er over te vertellen en dingen te laten zien toen hij door had dat we ook goed begrepen waar hij het over had.
Daarna werd ook de ruggenwervel, de buik(holte) en de diverse ledematen bekeken en opgemeten. Alles zag er prima uit.
Of om de woorden van de de gynaecoloog te gebruiken:"Tja, ik kan eigenlijk niets vervelends over deze baby zeggen "
Volgens mij heeft de gyn ook het geslacht even snel bekeken, maar expres niet te scherp in beeld gebracht omdat we er niet om vroegen
Omdat dit een medische echo was met academische achtergrond mochten er geen opnames op dvd gemaakt worden. Wel bood de gyn de mogelijkheid aan om nog een gewone “20-weken-echo” te laten doen over een paar weken, omdat het dan nog wat mooier zou zijn en ik daar wel een dvdtje van de opnames van kon krijgen. Dat was niet tegen dovemansoren gezegd en we krijgen dus nog een extra echo. :)
Over tien weken krijg ik nog een uitgebreide medische echo om te kijken of het dan nog steeds allemaal tiptop in orde is. Dus ik heb nu twee extra uitgebreide echo’s dan de al gebruikelijke korte echo’s bij de controles. Je hoort mij dus niet klagen
Vandaag hebben we nog een afdrukje gekregen van het gezichtje van guppy:
Wat is zoiets toch prachtig om te zien :inlove:
Het lijkt wel alsof jullie kleintje belletjes zit te blazen :mrgreen:
Ik ben blij voor je dat alles tip top in orde is… en dat je nog een extra echo krijgt, is natuurlijk mooi meegenomen ! Ik zou er ook niet lang moeten over nadenken hihi
Mag ik vragen wat voor aandoening jij hebt? Als je dit een te persoonlijke vraag vind, dan mag je dat gewoon zeggen hoor… maar ik was benieuwd omdat ik niet echt je achtergrond ken…
Eventjes kort hoe het er bij mij voor staat: momenteel weer hormonen slikken en volgende week eerste follikelmeting. Hopelijk zelfde reactie als vorige keer, want toen kreeg ik op dag 11 al de pregnylprik om het eitje te laten springen…
We gaan er weer voor !! * zegt ze strijdlustig* :roll:
Surprise, wat een mooi kindje groeit er in je buik! :inlove: :inlove:
Fijn dat alles er goed uit ziet! Lijkt inderdaad net of jullie kleine belletjes blaast! :mrgreen:
Ikke, even een :hug: voor jou!
Ikke, ik heb een vernauwing bij mijn longslagader. Niet super ernstig dus, een lichte hartafwijking waarvoor ik iedere 2-3 jaar op controle moet komen.
Het lijkt inderdaad alsof het belletjes blaast, maar dat zijn de vingertopjes van een zwaaiend handje
En voor Ikke even een dikke knuffel inderdaad.
En hier wordt echt nog steeds geduimd voor al die dames die al zo lang wachten…
Ahhh hij/ zij zwaait!!! :inlove: :inlove:
IK en :thumbup: :thumbup: nog steeds voor jullie.
Ik gun het jullie allemaal zo, het is fantastisch allemaal!
Ik denk regelmatig aan jullie, ik wil gewoon dat de laatste meiden van de juli/augustus 2004 stoppers ook een babytje voelen groeien in hun buik!
Met mij is verder alles goed, ik groei lekker en ik voel de kleine ook al af en toe :dance:
:-* Grietje (was Klaziena)
NOD
Ikke (1979)
Deedee (1976)
ZWANGER
Klaziena (1979) (uitgerekend 20/02/2008)
ZWANGER (van de tweede)
Maja (1976) (uitgerekend 06/12/2007)
Suprise (1976) (uitgerekend 15/01/2008)
BEVALLEN
Kellyamely (1983) - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005
Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005
Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005
Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006
Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006
Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006
Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006
Toensie (10-08-1976) - dochter firyel op 8 juni 2006
Liza (1976) - zoon Steijn op 20 augustus 2006
Ilona (1981) - ??? op ??? 2006
Tata (1977) - dochter Jessie op 15 november 2006
Angela (1973) - dochter Nikki op 15 december 2006
Irene (23-03-1976) - zoon Swen op 31 mei 2007
BEVALLEN (van de tweede)
Kellyamely (1983) - ??
Pheebs (1978) - ??
Weer even het lijstje er bijgeplakt..
Klaziena/ Grietje, leuk weer even iets van je te horen!
En nog even en je zit alweer op de helft!! Leuk dat je de kleine al af en toe voelt!
Een buikfoto zit er zeker niet in? :wink: :D
Genet er van! Het is je zo gegunt! :-*
Ikke, ik duim nog steeds voor jou! :thumbup: :-*
Heb het lijstje weer aangepast!
Vrijdag IUI 5 - EN DAN MAG HET WEL EINDELIJK EENS GAAN LUKKEN HOOR !!! $^ù*/-^$ù
Succes Ikke!!!
thanks Deedee.
Deedee zijn jullie al weer bewust bezig of zitten jullie nog in jullie rustige periode ivm huwelijk?
Deze cyclus gaan we weer beginnen, maar nog rustig aan, (de kerk weer in zeg maar, haha) volgende maand gaan we er weer helemaal voor!
Ben vandaag weer begonnen met een nieuwe cyclus.
Ikke, heel veel geluk!