Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

ow wat een leuke foto’s van de meiden zeg , :inlove: :inlove: leuk te zien… wat gaat het rap dan hé ?

Thnx girlsvwb de geluk wensen…

Ikkeis dus op vakantie en kan nu weten of ze zwanger is al dan niet, wat een spanning vanaf hier heb ik voor haar.

Zou het zo hopen… nu ik duim verder.

Hier alweer een volgende cyclus in… gaat ook rap zo na de MA EN MK … nu al 2.5 jaar later… ach en we gaan door.

Meiden liefs van hier

Komt de beloofde foto eindelijk :wink:

En Bianca… de tijd gaat hard en langzaam tegelijk nietwaar?

Wat een moppies zeg! :inlove: :inlove:

Hier twee van mij en Swen!

En Ikke, ook al ben je op vakantie: :pray: :pray: :pray:

xx Ireen

Lieve Bianca,

Wat gaat de tijd eigenlijk veel te snel hè… Alweer 2,5 jaar verder… Als ik het iemand gun ben jij het wel!

Dikke kus van mij!

Tjeeeee, wat een mooie foto’s komen hier mijn ogen voorbij :inlove:

Dat moeten jullie echt wel vaker doen hoor !

Ikke hou van schattige kindjes foto’s :dance: :mrgreen:

Zoals jullie aan mijn onderschrift kunnen zien: de test was negatief… En volgens mij word ik vandaag of morgen ongi. Ik heb echt veel buikpijn.

Mss wordt IUI 4 dan eindelijk de goeie poging? :pray:

Jammer Ikke…

Maar we blijven duimen hoor!

Nog even een foto van Sanne met haar grote vriend:

Ikke, wat jammer meis, ik ga weer verder voor je duimen voor de 4e IUI! :pray: :pray:

Wat een leuke foto van Sanne met haar grote vriend!!

gave foto zeg :thumbup:

Irene hoe is het met Swen ? Leuke fot’s laatst overigens in SF :inlove: :thumbup:

Ikkesucces lieve meid… we spreken elkaar snel hoor ,

ik weet dat je de moed iets kwijt bent en het geloof in IUI… heel begrijpelijk als je teleurstelling op teleurtstelling hebt…

kop op meis… en hopelijk mag het snel raak zijn… en dan volg ik je op :-* :hug:

Hey Bianca,

Lief dat je naar Swen vraagt! Met Swen gaat het super, op wat ontstoken muggenbeten na!! Hij wordt al een echt kereltje! 6/9 voor het eerst naar het kinderdagverblijf!

Hoe is het met jou?!?!

xxxx

sjonge gaat ra met je ventje hé ? Fijn dat ie het zo goed doen zeg…

Hij heeft het ook prim a thuis bijjulie, zeker als ik de fotos zie :inlove: :inlove:

Met bianca gaat het prima… voel me momenteel erg goed… druk en de nauwelijks op KoK… maar ach ja hoort er bij vindt het lekker zo :-* van mij …

Heee Bianca, fijn dat je je zo goed voelt! :thumbup: :thumbup:

Ik las in een ander topic van je van je overwinning! Echt supergoed meis!! :-* :-* :-*

En hoe is het hier met de dames?

Ik heb nog wat foto’s

Hé mama, jouw buik verandert, zit hier iets in?

Okee, het is niet de meest charmante foto, maar zo hebben we ook een officiële buikfoto :stuck_out_tongue:

Ik ben hier 19 weken en 5 dagen.

Even lekker wegdromen in het zonnetje

Leuk ik wil nog nog nog foto’s :mrgreen:

Jouw buikje groeit goed hé, Surprise :thumbup:

Hier is het weer afwachten op NOD - eind deze week zo ergens.

Best wel spannend weer, al ga ik er maar opnieuw vanuit dat het weer niets is… haha ben ik al zo beetje gewend :roll:

Hou Surprise, dat groeit al lekker in die buik van jouw. Ik neem aan dat alles goed gaat met je?

Irene: Wat gaat dat snel he, de eerste keer naar het KDV. Wel moelijk, maar meestal vinden ze het wel heel leuk om al die andere kindjes te zien. Firyel gaat 1 dag in de week, ze zit nu in een periode dat ze niet wil dat ik weg ga, maar zodra ik weg ben vermaakt ze zich prima en vindt ze alles geweldig :smiley:

Ikke: Ooooowwwww spannend weer! Ik ga voor je duimen meid.

En ook voor Deedee en Bianca: Ik hoop zo dat het voor jullie nou eindelijk ook snel een keer raak mag zijn :-*

Hier gaat alles prima, het dametje ptobeert nu alles na te zeggen wat ze hoort, dus oppassen met wat ik zeg. Vooral de woorden “die”, “poes” en “koekje” zijn favoriet bij haar :mrgreen: Ik zal meteen weer wat foto’s plaatsen.

ooooh, wat heeft ze mooie krulletjes :inlove:

Mooie foto’s va mooie kindjes!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ikke,

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Vandaag je NOD, zit je nog in spanning?

:-* Deedee

Surprise, al weer lekker op de helft! :thumbup:

Mooi buikje hoor! :inlove:

Ja, idd, hier nog beetje spannend, Deedee - gisteren NOD

Maar ik kan er maar beter niks van verwachten, is in het verleden ook altijd zo geweest, waarom zou het nu anders zijn? We zien wel. En anders weer verder met poging 5 pfffff

duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt en duimt etc. :wink: