Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

Straks de IUI

Vanmorgen een positieve ovulatietest gehad. Dat zit dus al goed ! :thumbup:

Spannend hier hoor

Oooo Ikke, dat is al helemaal positief!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik denk aan je!

:-* Deedee

Ikke, nog geen nieuws… :shifty:

Ik hoop zo dat je goed nieuws komt brengen… :-

:pray: :pray: :pray:

:-
Deedee

Jaaaaa, goed nieuws !!! Het staal was het beste van de 3 keer. :dance:

We maken een hele goeie kans, zei de gyn. Vorige keren was beweeglijkheid maar zo’n 6 Ã 7 % en nu 40% !! En daarbij hebben ze die na bewerking nog een heel aantal % beweeglijker kunnen maken - topzwemmertjes dus :mrgreen:

En moest het niet lukken, dan kunnen we toch nog eventjes verder met de IUI in plaats van IVF. Daar ben ik heeeeeel gelukkig mee !

Oooh, je kunt je niet voorstellen hoe blij ik ben en opgelucht. Dit had ik echt niet verwacht. Nu wordt het twee weken in spanning afwachten :pray:

Hey meiden, duurde even, het ging even wat minder goed met Swen, maar nu gaat het weer helemaal :thumbup:

Ikke, wat een mooi versje! Ik hoop zo dat jullie wens uit mag komen! En wat een goed nieuws wbt het staal!!! :dance: :dance: Ik ga weer duimen!!

Deedee, ook goed, een rustperiode! Toen wij al lnag bezig waren hadden wij ook zoiets van: zonder kids zijn we ook al happy! En juist die berusting heeft er (denk ik) voor gezorgd dat we toch weer zwanger raakte (en misschien ook mede door de (HSG)… En ook eerst trouwen!! Leuk!!! Ik blijf natuurlijk ook voor jou duimen en aan je denken!!

Klaziena, hoe gaat het meis, kan je al lekker genieten???

xx Ireen

Irene fijn te lezen dat het met Swen weer beter gaat. Heb je no gleuke fotos te showen ?

k zag je naam staan dacht effe zien :oops: stalker

Ikke :thumbup: :dance:

:-* :-*

Wahaha, gekke Bianca! Ik heb net in het showforum van juni mama’s weer Swen spam geplaatst! Binnenkort zal ik ze ook weer op m’n site zetten!

xxxx

** rent hier vandaan naar showforum ** :mrgreen: :-*

Kon gisteren niet meer op het forum komen…

Maar gelukkig heeeeeeeeeel goed nieuws! Zelfs dubbel zo goed! Als het nu niet raak is… :mrgreen:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Geweldig Ikke, ben zo blij voor je!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Irene, dat is niet zo mooi, gelukkig is Swen weer helemaal opgeknapt!

Dank je voor je lieve woorden! :-* :-

Bianca, hihi, jou zie je ook overal! :wink: Hoe gaat het met jou? Nog 10 dagen zie ik! :pray: :-

ik zweef idd overal :oops: eig heb ik nergens iets te zoeken :silenced: maar ach ja , ik wil zoveel lieve mensen volgen :mrgreen: goed excuus lijkt me hé ? :think: ihihhi LOL :thumbup: :dance:

Voor jou ook alle goeds Deedee…

Hier alles redelijk oké… met zwanger worden geen voortgang helaas… ja nog 10 dgn, je weet nooit hé waar het toeval of het lot verschijnt… waar het wonder valt.

Ach er zijn vele lieverds die het gegunt zijn… en kunnen niet allen tegelijk het geen we willen ontvangen :-*

Ach meiden (ik denk nu vooral aan Deedee, Ikke en Bianca)… wat is de weg toch lang! Het is jullie zo gegund om een kindje te mogen dragen, jullie willen het zo graag en ik zou wel willen kunnen toveren!!

Ikke: wat fijn dat jullie toch zulke positieve berichten kregen… we duimen hardstikke hard voor deze poging. Ik hoop het zo voor jullie!!

Deedee: als jullie er klaar voor zijn dan zou ik zeker voor de onderzoeken gaan. Ik snap dat jullie het moeilijk vinden, maar verstoppen heeft ook geen zin. Nu wachten jullie al zo lang, er moet toch bijna iets aan de hand zijn? En de tijd tikt door…

Bianca: wonderen gebeuren, ik geloof erin! Ook jullie wonder gaat er komen!

Irene: het is niet alleen maar zonneschijn met een baby nietwaar? Fijn dat het weer wat beter gaat, ik lees ook mee op het bv-deel af en toe.

Hier alles prima. We zijn alweer op de helft en de echo gisteren was helemaal goed! Ik zal binnenkort weer eens een foto van Noëmi posten.

Dikke kus voor allemaal!

@Maja wrote:

Ik zal binnenkort weer eens een foto van Noëmi posten.

Dikke kus voor allemaal!

Moet je doen hoor !!! :dance:

majaja20 weken al weer op weg pfff

is die foto er al van noëmi ?

Jaaaaa, die foto van Noëmi willen weeeeee ! :dance: :mrgreen:

Bianca, jij leeft zo met iedereen mee, zo lief! :-* Je bent toch ook overal welkom joh! Dat is gewoon zo! Ik hoop dat je nou eens krijgt waar je zo lang op wacht en zo lang naar verlangt. Dat verdien je gewoon echt… :pray:

Ikke, nog een klein weekje! Spannend!!! :pray: :pray:

Irene, Swen is prachtig!! :inlove: :inlove:

Maja, je hebt gelijk hoor, de stap gaan we nu ook snel zetten…

Ik ben wel heel benieuwd naar de foto('s) hoor! Wat goed alweer over de helft, straks heb je twee lieve kotertjes! :smiley:

Alle andere meiden, kom op en showen die kindjes! :inlove:

Duimt nog steeds voor de meiden die al zo lang wachten

Deedee, je vroeg om een foto. Voldoet deze aan je verwachting?

En nog eentje van Sanne met de echo van 4 weken geleden

Owwww :inlove: :inlove: :inlove:

Wat is ze mooi!!

En die laatste… hihi

lieve meiden,

ik kwam me hier ook weer is ff melden. ik heb inmiddels een eigen plekkie. en sinds kort ook eindelijk weer internet. dus ik volg alles weer op de voet… met kyara gaat het super goed. is een echte dreumes. ze heeft donderdag voor het eerst op het potje geplast… :dance: en ze is al heerlijk aan het kletsen.

deedee meid ik had zo gehoopt dat jij inmiddels met een flinke buik rondliep… helaas nog niet… ooit mag jij ook je wondertje vasthouden! ik weet het zeker! ik blijf voor je duimen! :pray:

ook voor ikke en bianca die al zo lang wachten op een wondertje. ikke nog een paar daagjes tot je nod ik duim voor je!! :pray:

de meiden die (weer) zwanger zijn… gefeliciteerd!! super leuk! hoop dat jullie een goede zwangerschap hebben.

en wat is sanne een mooie meid zeg! ook al zo groot! wat gaat dat hard he suprise.

irene wat is swen een mooi kereltje! het is je gegunt!! fijn dat het nu weer zo goed gaat!

klaziena hoe is het met je meid?

zal ff 2 fotootjes plaatsen van kyara. de bovenste is afgelopen donderdag genomen en de onderste rond de pasen.

meiden ik denk aan jullie!

He dames, dat is al weer een tijdje geleden dat ik hier geschreven heb. Ik lees trouwens wel nog regelmatig mee hoor.

Nog twee meiden te gaan zie ik… dat moet nou toch echt wel een keertje lukken. Ik blijf aan jullie denken meiden :pray:

Klaziena; wat goed meid, eindelijk raak. Hoe voel je je? Gaat het allemaal goed met je? Ik hoop dat je er nu lekker van kan genieten.

Ik zie dat er ook al weer een paar dames zwanger zijn van de tweede! Super :smiley:

Hier gaat alles goed, Firyel is al weer ruim een jaar en loopt sinds een maandje de hele kamer rond. Ze is een echte deugniet, niks is veilig voor haar. Ze is me continue aan het uitdagen :mrgreen: Ik zal binnenkort weer wat foto’s plaatsen.

Liefs

Toensie