Wat heerlijk Klaziena… het is je zo gegund!! Van harte gefeliciteerd en een heel fijne zw.schap gewenst!!
Ikke en Deedee: dikke :-*
Voor Bianca ook… je bent altijd welkom om met iedereen mee te kletsen lieve meid, ik hoop dat jouw droom ook spoedig uit zal komen!
kijk zie je wel je bent zwangerrrrrrrrrrrr MAJA wist ik geheel niet , wauw wat leuk meid. :inlove:
Heerlijk euhm beetje laat maar echt zeer gemeend gefeliciteerd met je zwangerschap, dat deze voorspoedig verloopt en je weer een pracht wondertje mag ontvangen :thumbup:
Zowww en thnx :-* trug aan jullie.
KLAZIENA GEFELICITEERD!!!
Geniet ervan!!!
Irene en Maja jullie natuurlijk ook van harte.
Liza
Bij mij is de tweede IUI niet gelukt. Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Heb best wel flink wat buikpijn. Ach, het is vakantie voor mij, dus kan me wel wat rustig houden gelukkig.
Pffff, moet effe alle moed samen rapen en dan weer doorgaan…
Ahhhh…jammer.
:hug:
Hey Ikke, wat balen zeg… Ik heb ontzettend voor je zitten duimen!
Nou ik blijf duimen voor de volgende IUI!
Kus, Ireen
Dank je wel, Mieke en Irene :-*
Alles goed met Luuk/Swen?
Wat een teleurstelling weer Ikke. Telkens weer moed verzamelen…
Irene: wat een schattige avatar van Swen. Alweer een maand oud (en flink gegroeid zie ik)! Hoe voel je je?
Hier gaat alles goed. Mijn buikje begint flink te groeien en Noëmi doet het prima. Alleen het eten gaat wat minder, maar ze is vrolijk en zeer actief, dus het zal wel goed zijn.
Hallo lieve meiden,
Ik vond het even heel moeilijk hier weer te komen, er zijn zoveel gelukkige meiden hier! Maar kan het weer even aan. Dit is uiteindelijk waar we het allemaal voor doen/gedaan hebben.
Waar ik heel bang voor was, is nu echt zo, ik ben de laatste augustus 2004 stopper… Dat is wel even slikken hoor. En ook voor Ikke denk ik, die is tenslotte al een maand eerder gestopt.
Nog 2 te gaan dus… Maar ik sla nu nog een aantal pogingen over, om er zeker van te zijn dat ik niet op het punt van bevallen sta tijdens het trouwen…
Ikke, ik hoop zo dat je met de IUI pogingen zwanger raakt! Het is je zo gegunt! :-
Irene, nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Swen! Alweer een maand oud joh! Gaat alles goed?
Klaziena, enorm gefeliciteerd!!! Ik ben zo blij voor je!!! Je bent zwanger!!! Nu op naar de 12 weken! Hoe voelt dat nou? :inlove:
Maja, gefeliciteerd!! Een tweede kindje! Wat zul jij je gelukkig voelen! :-
:-* Deedee
Ook maar weer eens het lijstje een update gegeven, hopelijk klopt het zo!
Ik kan niet alle data terug vinden, laat maar weten wat ik kan veranderen.
NOD
Ikke (1979)
Deedee (1976)
ZWANGER
Klaziena (1979) (uitgerekend ../../200.)
ZWANGER (van de tweede)
Kellyamely (1983) (uitgerekend 07/07/2007)
Pheebs (1978) (uitgerekend 22/07/2007)
Suprise (1976) (uitgerekend ../../2007)
Maja (1976) (uitgerekend 06/12/2007)
BEVALLEN
Kellyamely (1983) - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005
Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005
Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005
Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006
Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006
Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006
Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006
Toensie (10-08-1976) - dochter firyel op 8 juni 2006
Liza (1976) - zoon Steijn op 20 augustus 2006
Ilona (1981) - ?????????? op ????????? 2006
Tata (1977) - dochter Jessie op 15 november 2006
Angela (1973) - dochter Nikki op 15 december 2006
Irene (23-03-1976) - zoon Swen op 31 mei 2007
Het is idd wel even slikken als je beseft dat het zwanger worden al zoooo lang niet lukt… Sommige dagen ontmoedigt het me ook wel, maar ik probeer vertrouwen te houden en hoop dat het wel ooit eens zal lukken ( al lukt dat ook niet altijd even goed ) Soms is de vrees er ook dat ik nooit mama zal worden. Een adoptie ziet hubbie niet zitten, dus dan zouden we levenslang kinderloos blijven - en dat vooruitzicht daar sta ik niet graag bij stil…
Het zal je allemaal wel zoooo herkenbaar zijn - en mss is het ook wel beter om er niet altijd over te praten ( zo confronterend op momenten ) - maar anderzijds lucht het natuurlijk wel op!
Hieronder een versje wat zomaar in me opkwam. Ik weet niet of je er wat aan hebt. Ik zet het hier effe neer…
het verlangen duurt steeds langer
de wens is zo intens
doorzetten en blijven geloven
volhouden, de hoop mag niet uitdoven
heb geduld en blijf positief
eens komt dat beebje, zo ontzettend lief
Deedee, wat ik me afvroeg: proberen jullie nog steeds op de ‘natuurlijke manier’ zwanger te worden? Of zijn er bij jullie ook al onderzoeken geweest in het zh of zo? Als je liever niet op antwoordt, dan doe je maar niet hoor.
Je hebt me geraakt met het mooie versje! Dank je wel! :-* Zo lief!
Ik herken het zeker wel, al staan wij wel open voor adoptie. Maar daar hangt ook veel geduld en een prijskaartje aan, vooral het laatste zal moeilijk worden, zo niet onmogelijk…
Maar we hebben nu wel zoiets van we worden toch ook wel gelukkig zonder kind(eren)? We geloven daar ook wel in hoor, maar toch zou een leven met kind(eren) ons extra gelukkig maken! Een kroon op onze liefde, iets uit ons beiden ontstaan! En we willen ook zo graag! Maar ja, misschien hebben we wel geen keuze…
Wij willen zeker nog onderzoeken laten doen, maar dat is nog niet gebeurd. Misschien na onze rustperiode. Dus voor nu proberen en hopen we nog steeds op de “natuurlijke” manier zwanger te worden.
Deedee! Wat ben ik blij weer eens iets van je te lezen, ik vroeg me al af waar je zou zijn.
En ja inderdaad, ik ben zwanger! Met de 5e IUI ronde ben ik zwanger geraakt en ik voel me fantastisch en helemaal gelukkig!
Meid ik zou het jou ook zo gunnen en Ikke ook, het is zo mooi om mee te maken.
Ik kan voor niemand beslissingen maken, maar ik ben erg blij dat we naar het ziekenhuis zijn gegaan. De periode in het ziekenhuis gaf meer rust dan zelf klussen. Je weet dan dat alles precies op het goede moment gedaan wordt.
Ook was ik erg blij met alle onderzoeksresultaten, stel dat er iets kleins bij jullie aan de hand is wat in principe makkelijk te verhelpen zou zijn…waarom zou je jezelf dan nog langer pijn doen?
Maar echt meid, dat is wat ik zou doen en zeker niet iets wat ik jou wil opdragen…maar ik wil zo graag dat iedereen dit geluk kan voelen!
:-* :-* Klaziena
Klaziena, gewoon een beetje afstand, verder niks hoor…
Echt super voor je dat het gelukt is met IUI! Ik ben voor jou al zo vreselijk blij! Ikke en ik komen er ook wel hoor, dat weet ik gewoon zeker.
Wij gaan die onderzoekjes ook nog wel doen hoor, maar ik denk pas na de rustperiode. Dat is ook een soort drempel waar je over heen moet, en niet alleen, maar samen.
Voorlopig zijn we druk met regelen en voorbereiden van ons trouwen. Als alles een beetje “af” is, dan gaan we weer bezig zijn met zwanger worden. En wie weet trouwen we dan wel met zjn drietjes!
Gisteren heb ik de eerste follikelmeting gehad. Op zich kreeg ik goed nieuws: rechts zit er een mooi follikel klaar van 14 mm. Maandag wordt opnieuw gemeten en besproken wanneer de derde IUI zal plaatsvinden.
Jammergenoeg was bij de vorige IUI het staal van slechte kwaliteit. Als dit deze keer opnieuw zo is, dan wordt dit onze laatste IUI. De gyn zei dat het dan geen nut heeft om 6 keer IUI te doen.
Ik hoop nu echt dat het goed is, want anders moeten we onmiddellijk over naar IVF ( en missen we dus 3 pogingen )…
Ik was best wel ondersteboven van dit nieuws en ben ook beetje bang voor wat nog komen gaat…
:hug: Jeetje wat hoop ik dat het staal goed is zeg!
Toch dubbel, ben je eerst blij omdat je een mooi follikel hebt en vervolgens krijg je te horen dat je misschien wel geen nieuwe IUI meer krijgt…
Een hele dikke knuffel! Ik zal duimen dat het gewoon allemaal in orde is maandag!
Ikke, ik duim nog voor je hoor!
Deedee, voor jou natuurlijk ook als jullie er weer voor gaan.
Maar ondertussen succes met de huwelijksvoorbereidingen
Ikke, weet niet of je al geweest bent, maar wil even zeggen dat ik aan je denk!
Surprise, dank je! Hoe is het met jou? En Sanne, wat vindt ze er van dat ze grote zus wordt? :inlove:
Ja, ik ben net terug van de follikelmeting. Het follikel was gegroeid tot 18,9mm. Perfect dus ! Deze avond 23.00u moet ik de pregnylspuit laten zetten en dan hebben we woensdag 11.00u de derde IUI. Hopelijk is het staal van hubbie dan van goeie kwaliteit.
Ik vind het trouwens erg lief dat jullie zo met me meeleven ! Dat doet goed ! :-*
O lieverd, dat is goed nieuws!!! :dance:
Dus woensdag alweer hopelijk de derde IUI, drie maal is scheepsrecht zeggen ze!
Ik ga mega duimen voor je meid!! :thumbup: