Aaah gos…
dikke :hug:
duimt nog verder voor Deedee
He bah!! Ik had het je zo gegund!! Waarom nou toch… al die lieve meiden die je zo graag mama zou zien worden…
Ikke,
Had het weer zo voor je gehoopt! Sterkte meis!
Maja, wij trouwen in mei 2008. De voorbereidingen zijn zo leuk! Er staat gelukkig al heel veel vast.
De jurk hangt al een paar maanden te wachten op de eerste pas! :inlove: Deze kan nog aangepast worden mocht het nodig zijn, hij is nu te groot, en wordt nog kleiner gemaakt. Er is ruimte voor een buik, dus wie weet…
Ik heb gisteren de ovulatietesten weer in huis gehaald, eens zien waar dat toe leidt! We gaan er weer rustig aan beginnen.
Het lijkt me leuk jullie kindjes allemaal weer eens te zien, ze worden al zo groot!! :inlove:
:-* Deedee
Hier breekt het ook langzaam door…
Nu kunnen we weer met ovulatietesten gaan starten! Ben benieuwd, zal de rust geholpen hebben?? :mrgreen:
Surprise, nog gefeliciteerd met Sanne haar 2e verjaardag!!! :dance: :dance:
Jammer Deedee, ook jij een dikke knuffel. :hug:
En bedankt voor de felicitatie!
Spijtig, Deedee :hug:
Graag gedaan hoor! :-
:- Deedee
Ikke, succes met deze nieuwe IUI! :thumbup:
Dank je wel, Deedee ! Zal zondag nog een follikelmeting krijgen en dan waarschijnlijk maandag of dinsdag de laatste IUI
Oei, de laatste alweer joh?
Nou, dan ga ik echt weer mega voor je duimen! Het moet gewoon raak zijn!!
Ja, het wordt idd voorlopig de laatste IUI. Als deze poging mislukt krijg ik eerst een foto van de baarmoeder. Om te controleren of er geen afwijkingen zijn en of de eileiders wel doorgankelijk zijn. Jammergenoeg is dit onderzoek nogal pijnlijk… dus de vooruitzichten zijn niet zo leuk…
Maar dank je wel voor
Graag gedaan, je weet dat ik het jou zo gun!! :-
Dat is nogal een vooruitzicht…
Hopelijk zal het niet nodig zijn!
:- Deedee
Laten we maar hopen dat de laatste IUI aanslaat dan!
Nog 10 dagen duimen Ikke!!
Zo’n HSG (baarmoederfoto) kan idd pijnlijk zijn, maar ze spoelen alles wel heel goed door, dus de kans dat je daarna zwanger wordt is het eerste halfjaar verhoogd. Dat is ook iets toch? En ze kunnen alles goed bekijken.
Waarom deden jullie eigenlijk IUI? Onverklaarbare redenen dat je niet zwanger werd of was er ook iets aangetoond waardoor het niet vlotte (verminderde vruchtbaarheid partner, zuurgraad van jou niet goed?).
Deedee, voor jou ook toi toi toi!!
Mijn laatste weekjes zijn ingegaan, nog 1 week werken en daarna verlof. Ik voel me nog goed, maar het wordt wel zwaarder merk ik. Ik plaats snel weer eens een foto!
Veel liefs!!
Dank je wel voor jullie mooie woorden ! Dat doet me goed ! :-*
Maja, we zijn destijds met IUI begonnen omdat er bij mij geen eitjes groeiden en ik geen eisprong had en omdat mijn vriend zijn zaadjes niet beweeglijk genoeg waren.
Ondertussen krijg ik met clomid iedere maand een mooi ei en is de kwaliteit van het staal van mijn vriend spectaculair verbeterd (dankzij de opwerking in het labo en proxeed )
Maar toch lukt het ons nog steeds niet om zwanger te worden…
De gyn sprak wel dat bij sommige vrouwen de schil van het eitje te hard kan zijn zodat een bevruchting niet kan plaatshebben. Dan moeten ze ICSI toepassen - waarbij ze de zaadcel in de eicel brengen.
Wat ik me wel overlaatst heb afgevraagd is of dat op de één of andere manier kan getest of onderzocht worden als bij mij dat het geval is…
Maar mss is het zo dat als er bij een IVF geen bevruchting is - dat ze daarna overgaan op ICSI. Ik weet het niet zo goed…
Gelukkig is de medische wereld al zo ver gevorderd dat deze behandelingen bestaan… alhoewel ik het vaak vervloek ook :oops:
Vandaag opnieuw het nieuws dat een vriendin zwanger is.
Waarom ik niet?
Maja, meid, nog de laatste loodjes… en die zijn meestal het zwaarst… maar daarna echt verdiende rust !! Ik ben al benieuwd naar je foto (s )
Deedee, Surprise, hoe gaat het met jullie?
Hoi meiden,
Ik heb net maar weer even een banner aangemaakt, ik ben niet heel zeker van mijn NOD, maar het zal over ongeveer 9 dagen zijn… We hebben nu weer ovulatietesten gebruikt, ben benieuwd!
Ikke, nog een klein weekje wachten, ik hoop het zo voor je! Trek je het nog een beetje?
Maja, succes met de laatste loodjes! Kom maar op met die foto!
Zo Maja, jullie hoeven dus ook niet meer zo lang te wachten ! Ik duim voor een positief resultaat meid :thumbup:
Hier lukte het afwachten heel erg goed, tot vanmorgen: klein beetje roze bloed bij het afvegen. :shifty: Ben benieuwd of het doorzet … ik moet nog wel een dagje of 5 tot NOD eigenlijk…
:think:
Maya bezig met de laatste loodjes.
Die zijn ook zo voorbij hoor. Geniet nog maar even van de bewegende beeb in je buik
Deedee en ikke we duimen nog volop voor jullie.
Hier gaat alles goed hoor.
Sanne is een echte puberende peuter van twee met als favoriete woordjes “Nee!” en “wasda?” (ondertiteling wat is dat? )
hihi, grappige foto’s hoor :mrgreen: