zijn dat de staafjes uit de digitale cb? Die mag je toch niet aflezen? die geven namelijk soms ook 2 streepjes als je niet zwanger bent…
Sanne bij jou is het in ieder geval overduidelijk!!!
Fijn dat jullie allemaal voor me blijven duimen! hopelijk brengt het geluk!!!
Ja Amy, maar hij geeft zwanger aan, ik zal eerlijk vertellen dat ik woensdag ook al een testje had gedaan en er toen een lichte streep zat en hij negatief aangaf. Maar goed, zwanger is al duidelijk, maar deze 2 strepen ook lijkt mij.
Ik heb trouwens ook nog die van wondfo… Maar clearblue geeft nooit zwanger aan als je niet zwanger bent hoor.
Nee wacht ff, dit is wel de digitale, maar hier in dit doosje zitten 3 die je in die digitale afleesmodus moet doen. Die moet je er meteen weer uithalen, dus die streepjes zijn wel om af te lezen ook.
bij mij dus wel hoor, en heb het al meer gelezen
Deze heb ik
http://
Alleen dan aan elkaar :wink:
Oke prima dat zal wel, maar je moet hem er sowieso uithalen nadat ie heeft gezegd zwanger of niet zwanger.
Hij geeft al zwanger aan, haal ik hem eruit 2 dikke strepen, dus dat kan niet echt missen en daarnaast gad de indicator clear blue 1-2 weken aan.
Nog steeds geen ongi te bekennen, dus net maar even testen gehaald
Heb nu de testen van kruidvat 2 voor 5 euro! Dus ben benieuwd morgenvroeg!!!
Engel echt waar ik zweer bij die testen… Vind ze geweldig.
Nou hopelijk brengen ze mij morgenvroeg dan net zoveel geluk als bij jou!!!
Kruidvattesten vind ik ook prima, ook die van de etos gehad, ook ok.
Succes Moon!
Engel, je houdt het wel spannend.
Amy, beetje onduidelijk dus bij jou.
Ik ben benieuwd morgen/overmorgen. Vanmorgen weer heeeeeeel licht bloedverlies, amper noemenswaardig. Maar rest van de dag dus niets. En ik had een beetje last van een misselijk gevoel, maar dat praat ik mezelf vast aan
Hoi meiden,
Engel en
Spoon, jij maakt het ook spannend, zou je jezelf dingen aanpraten? Heb het vorige week ook wel eens gedacht hoor, maar dan dacht ik elke dag weer, dat kan je jezelf toch niet aan praten. Hoe dan ook
Amy, gooi je ee nog een testje tegenaan of niet?
Mascha, geniet je wat van je vakantie? En heb ik dat nou wel of niet gevraagd, wanneer is jou echo? Zoja sorry, vergeet gewoon dingen.
Smurf alles goed met jou?
En tamaranhoe is het met jou en de misselijkheid, wordt al beter te handelen? En hoelang duurde dat de vorige keer.
Hier alles wel ok, slecht geslapen, alweer pfff, moet tegenwoordig 3 x plassen snachts, moet ook anders val ik niet weer in slaap en hadbwar buikpijn, savonds ook serieus last van een strakke buik. Had allemaal positiekleding besteld via wehkamp, veel te groot allemaal, dus daar baal ik best van aangezien ik mijn eigen kleding met knopen los aan moet. Misschien als roan straks op de peuter zit maar even doorrijden naar de stad.
Fijne dag allemaal.
Nee hier wordt het hem niet, volgens mij nu echtmijn menstruatie.
Sanne jij al goed zwanger dus.
Engel?
Jammer meid, maar wel fijn voor de zekerheid, je had het ook al gezegd he dat je het niet verwachte.
Nee kon bijna niet. Deze cyclus wel vreselijk vaag dus ik ga ook graag voor een gewone ronde
Goedemorgen meiden,
Engel
Sanne, goed zwanger dus
Spoon, wat jammer! Op naar een nieuwe hopelijk vruchtbare ronde :hug:
Amy, wat jij zegt klopt. Vaak staan er 2 streepjes en ben je niet zwanger maar dan zegt hij dat ook in woorden. Wel is het zo dat het streepje naast de controle streep wel heel licht is. Bij een positieve test is hij veel donkerder.
Tammy, hoe gaat het met de misselijkheid?
Hier alles goed. Ik heb alleen na 20 uur s avonds geen leven meer. Val standaard in slaap bij de kids :oops: Tot een paar dagen geleden was ik best misselijk bij vlagen. Vandaag 9 weken en ik merk dat het echt een stuk minder aan het worden is gelukkig. Bij de jongste was dat al vanaf 8 weken nu dus iets later
Verder heb ik mijn laxeer opgehoogd dus mijn buik neemt ook weer iets normalere proporties aan :lol: Zat goed verstopt
Fijne dag allemaal!
Sanne, ik weet nog niet wanneer ik mijn echo heb. Heb vandaag wel me intake bij de vk, dus denk dat ik daarna meer weet.
Smurf gelukkig neemt de misselijkheid af.
Hier een dochter die flink misbduik maakt van mama der hormonen. Heb echt totaal geen lontje. Deed ze zo af en toe nog een dutje s’middags, de laatste 2 weken opeens niet meer, waardoor ik er ook geen meer kan houden. Ben bij vlagen misselijk, maar vooral, omdat ik niet heb gegeten.
De zwangere kippetjes zijn goed zwanger zo te lezen! :lol:
Sanne, balen dat je positiekleding te groot is! Ik kan echt niet wachten dat ik het weer An kan.hoef ook niks te kopen, alles ligt klaar haha!
Ga straks idd toch nog eens lokken of hij lichter is. En anders stop ik ermee na vandaag. Bmm voelt wel gesloten, vruchtbaar slijm is ook weg, dus ei zal echt wel geweest zijn. Gisteravond had ik ineens felle steken links onder. Zou dat misschien mijn erop nog geweest kunnen zijn?
Engel, hoe is het nu met jou?
Babyboom?
Davina heeft alleen gemeld dat ze iui had maar verder toch nooit meer iets van gehoord?
spoon, balen zeg, ongi