Juli 2012-stoppers

Hier nog steeds geen ongi te bekennen… En spoon ik ben in juni gestopt met de pil toen een cyclus van 30 dgn gehad en de maand erna 31dgn en vandaag was dag 31 dus nee eerder nog niet langer gehad dan 31dgn en beide keren allebei 's ochtends ongi geworden… Dus snap er niks van

Sanne ik had geen testen van sensitest maar van zwanger en kids.nl maar wel van die super gevoelige testen waar je (volgens de bijsluiter al 6 dgn voor je NOD) mee zou kunnen testen… Dus k vrees dat aangezien hij vandaag nog steeds negatief was negatief ook echt negatief is. Heb wel nu allemaal rare dingen, opgeblazen buik raar gevoel in mijn onderbuik da heb k normaal een paar uur voor ik ongi moet worden en die opgeblazen buik heb k meestal als k ongi ben maar da rare gevoel heb ik al 3dgn dus snap echt ff niks van mijn leef! Weet dat k er vanuit moet gaan dat ik gewoon ongi wordt maar door al die vage dingen heb k misschien toch diep van binnen een beetje hoop! Dus als ik morgen nog nie ongi ben ga k maar ff een testje kopen en dan als er woensdagochtend nog niks is dan maar weer testen…

Zou t kunnen dat k gewooon minder hcg in mijn urine heb???

Amy fijn dat je ovutest weer lichter is! Succes met dat verschrikkelijke wachten!!

Engel test je ? morgens?

ik zou idd ook over een paar dagen weer testen Engel, misschien maak je wel langzaam hcg aan en ben je toch zwanger?

Ik heb mijn banner weer terug gezet naar de 14 dagen… ach, kom de tijd wel door… 21 september wil ik graag testen, al is dat wel voor nod, en daar ben ik eigenlijk tegen bij mezelf haha, ach ik zie over 2 weken wel :wink:

Ja spoon ik test met ochtendurine das het beste toch?

Amy ik hoop dat je gelijk heb en mijn aparte lijf gewoon langzaam hcg aanmaakt!

Pff wordt gewoon kortademig van de opgeblazen buik, zo erg heb ik t echt nog niet gehad! Weet allemaal niet wat k er van moet denken, wil mezelf niet gek maken maar wordt wel heel onzeker nu ik nog niet ongi ben! Maar goed morgen maar weer afwachten…

Engel ik duim voor je…

Engel, hoe gaat het nu met je?

Heb banner weer terug gezet, eerst maar weer onder de10 dagen krijgen… Zucht…

Hehe amy, nu wachten wachten he, het vervelendste op de wereld, maar jullie hebben je kluswerk goed benut, dus ik duim en ga er misschien wel vanuit dat het goed gaat komen :pray:

Engel, dat opgeblazen gevoel had ik ook ontzettend, eigenlijk vrijwel meteen al, maar teste toen dus ook negatief, dus misschien nog ff wachten, wil je oodk niet teveel hoop geven maar aangezien je wel vrij regelmatig bent :pray:

Mascha, leuk je anekdote van het bier, heb je het nou nog wel afgerekend :lol:

Hoe zou het met bb zijn en waren er nog meer of was dat het groepje, sorry als ik iemand vergeten ben :oops:

Hier nog steeds geen ongi! Ik weet het ook niet meer hoor

Nog steeds wel een wat opgeblazen gevoel maar niet meer zo erg als gisteren en nog wel af en toe steekjes/ krampjes onderin mijn buik maar dat kan dus ook van alles zijn…

Maar goed we wachten vandaag maar weer af! Als ik eind van de dag nog steeds niet ongi ben ga k maar weer een testje kopen en morgenvroeg maar weer een keer testen (als de ongi weg blijft natuurlijk) jullie nog tips voor goede testen!

Heb volgens mij al vaak de testen van kruidvat 2 voor 5 horen vallen??

Spannend engel!

Ha die testen 2 voor 5 zijn goed hoor!

Net weer ovutest gedaan want wil weten wanneer streepje weg is. Nou hij is nog steeds donker. Niet positief, maar echt duidelijk aanwezig…

Sanne, ja ik word in principe makkelijk zwanger… en nu ik dus weet wanneer mijn ei is geweest, hebben we echt gericht kunnen klussen… Bij Quincy wist ik niet wanneer mijn eisprong was, en had ik met 3 dagen overtijd echt een heel licht streepje… Misschien had ik toen ook wel een heel laat ei…

kijk dan… als hij vanavond nog steeds lichter is word ik gek…

Hoi, hoi,

Hier sinds gisteren vruchtbaarslijm :smiley: . Heb ik de afgelopen 2 cycli niet gehad. Dus als ik er even niet ben :angel:

Engel duim toch een beetje met je mee, en hier ook goede ervaring met kruitvat testen.

super Moon! Hoop dat je binnenkort een ei hebt, en deze gaat uitgroeien tot een prachtig babytje! :inlove: :pray:

Moon fantastisch!!! Nu inderdaad hopen dat dat aankomende eitje gaat uitgroeien tot een mooi, lief babytje.

@Amy82 wrote:

super Moon! Hoop dat je binnenkort een ei hebt, en deze gaat uitgroeien tot een prachtig babytje! :inlove: :pray:

:inlove: Helemaal mee eens!!!

Succes :dance: :pray:

Moon wat goed!!! flink klussen voor jou dus!!! duim voor je dat je eitje inderdaad uitgroeit tot een mooi lief baby’tje!

Hier nog steeds niks… wordt wel eentonig he :wink: haha

Maak me zelf wel gek nu, want loop elke kwartier zo ongeveer naar de wc om te controleren… Maar goed er zit niks anders op dan wachten… en ik wil mezelf niet gek maken, maar krijg zo stiekem wel steeds weer een beetje hoop… of is dat heel gek? eigenlijk zou ik dat niet moeten doen, maar ja kan me gevoel niet echt tegen werken. Dus hoop maar dat mijn lijf niet helemaal van slag is ofzo maar dat de ongi gewoon voor nog 8mnd weg blijft :stuck_out_tongue:

Amy wel apart die ovutesten van jou… snap er ook niks van! Bij mij was 2dgn positief en meteen de dag daarna nog maar een heeeeeeeel licht streepje… kun je er iets over op internet vinden?

Engel geen nieuws is ook nieuws :hug: Ik duim nog steeds voor je.

engel, ja apart he…

ja wel wat kunnen vinden… heb gelezen over zwangerschap (lijkt mij niet), en over een eitje dat niet los wil laten (dat hoop ik niet haha)…

vanavond maar weer kijken…

Dat laatste hoop ik ook niet voor je Amy! Het eerste zou natuurlijk wel fantastisch zijn!

Mascha tot nu toe is geen nieuws inderdaad nog steeds goed nieuws… Ik meen me ook allemaal te herinneren dat ik mijn moeder ooit heb horen zeggen dat toen ze zwanger was van mij (ik ben de oudste van 4) dat ze toen ook telkens negatief bleef testen en uiteindelijk pas heel laat positief was… maar weet nou niet of ze dit nou daadwerkelijk ooit gezegd heeft of dat ik me dit nu inbeeld (en gewoon graag wil geloven) Maar kan het niet aan haar vragen, want ze weet niet dat we bezig zijn. Dat weet helemaal niemand, maar gisteren toen ik bij mijn moeder langs ging lag het echt op het puntje van mijn tong om te vragen… dus nu blijft dat ook nog eens telkens door mijn hoofd spoken…

pff hoe krijg je een vrouw gek!

Zaterdag en vandaag!

Engel ik blijf ook nog positief duimen hoor, ik snap het wel :hug: je wil ook wel gewoon duidelijkheid he!