Juli 2012-stoppers

Hoi meiden,



Ik heb een nieuw deeltje voor jullie gemaakt, veel kletsplezier!



Groetjes,

Jippie, namens het beheer

Meld :thumbup:



Thanx jip! :-*

Meld! :mrgreen:

He moon, vervelend dat je zo moe bent trouwens, komt ook door de laatste tijd denk, veel regelen, je vader :kaars: . Ben je wel van plan mer ovu,s te gaan?

Ook ik meld me!



Moon ik :pray: ook heel hard voor jou dat je heel veel geluk mag hebben bij het klussen!

Stiekeme meelezer meld zich ook even :mrgreen:

@Krabje wrote:

Stiekeme meelezer meld zich ook even :mrgreen:




:-* volg je me hier ook al :mrgreen:

Jou en Sanne :mrgreen:

Of mag dat niet? Jij reageerd ook bij ivf topic :wink:

aaah :-* , hoe voel je je nu chantal? Nu rusten he hopelijk voel je je snel beter. :-*

@Krabje wrote:

Jou en Sanne :mrgreen:

Of mag dat niet? Jij reageerd ook bij ivf topic :wink:




Gekkie, natuurlijk mag het,.dat weet je toch :inlove:

Meld

Klets niet heel veel mee, maar Lees wel regelmatig even bij.

Meld :mrgreen: Hier alles zijn gangetje. Lekker weekend en…morgenochtend de intake bij de vk incl. eerste echo. Ben heel erg nerveus. Bij de april mama’s zijn er al 2 die slecht bericht hebben gekregen op de echo deze week… :shifty:

Smurf ik duim dat alles goed is.

Hier waarschijnlijk geen ovu-testen deze maand, raak ik denk ik alleen maar gestrest van.

Ik duim ook voor je smurf!!!



Moon, hoeft ook niet, snap het ook wel, wordt wel erg verplicht klussen dan goor :wink:

Sanne, gefeliciteerd met je verjaardag! (toch?)



Heb je nog getest? Of ga je toch zondag doen?



Ik voelde me gisteravond zo raar… Rommelde in mijn buik, wat misselijk, zere tepels… Maar kan niet nu al :mrgreen:

Dankjewel, klopt hoor :inlove: … Hij was negatief, nu heb ik meteen zo,n verloren ronde gevoel, mja misschien ben ik wel veel te vroeg voor een normale test, hadbgeen sensi of early.



Had jij nu een posi ovu?

Ik meld me ook!!!



Sanne… gefeliciteerd met je verjaardag!!! Jammer van de test, maar het was toch nog niet je NOD vandaag?



Zo ik heb me spulletjes klaar voor me laatste werkdag. Heb als het goed is alles bij me.

Nee mascha klopt hoor, nu ga ik zeke pas na het weeekend als de menstruatie uitblijft.

Dankjewel :inlove: en succes met je laatste werkdag, zal wel gekte zijn altijd op die dagen schoon te maken bij cp of niet?

Meld!



Sanne gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk krijg je nog een verlaat cadeautje.



En verder weet ik het even niet meer.

Balen Sanne, van je negatieve test :frowning:



Hier nog altijd geen positieve ovutest. Denk dat ik er maar mee stop. Cd 18 vandaag. Denk dat ik ei gewoon niet gevonden heb, anders is hij wel heel erg laat…ik wacht het wel af over 2 weken :slight_smile: en we blijven ook nog wel even door klussen.