Juli 2012-stoppers

Sanne gefeliciteerd! En balen van die test maar inderdaad misschien wel veels te vroeg!



Mijn test was ook negatief :cry: en dat was een test die je vanaf 6dgn voor je nod kunt doen, dus vrees dat het voor mij nu ook echt over is deze ronde! Als k eind van de week nog niet ongi ben gooi ik er misschien nog een testje tegenaan, maar vrees dat dat niet nodig zal zijn :frowning:

Pfff baal er nu wel echt van! De eerste 2 maanden vond ik het nog niet zo erg, maar nu baal ik wel gruwelijk, zeker omdat we ook ovutesten gebruikt hebben enzo. Maar goed op naar ronde 4



Smurf hoe was het bij de vk?? Alles goed??

Engel, 3 dagen van te voren is toch nog steeds best veel? Ik heb eigenlijk nooit te vroeg getest.



Amy, vervelend dat de ovu-testen maar niet positief worden. Zal toch wel een keer een positieve bij moeten zitten zou je zeggen.

ja, of ik heb wel een eisprong, maar maak te weinig lh aan? ik weet het niet…



engel, jij ook al negatief, balen zeg :frowning: :hug:

Aah engel, had jij zo,n vroege test. Die zijn ook nog wel duur of niet. Jammer meid, maar nog ff afwachten.



Amy, zou het dar ook kunnen dat je helemaal geen ei krijgt deze maand??



Spoon hoe ishet verder met jou?



Smurf, hoe waa je echo :pray:



En bedankt voor de felicitsties dames :inlove:

ik weet het niet sanne! heb afgelopen dagen wel genoeg gevoeld onderin, qua steekjes enzo, dus je zou wel zeggen dat er wat gaande zou zijn, qua eisprong ofzo… maar heb hem niet kunnen meten met ovutesten.



nou weet ik wel dat je met de een wel een duidelijke streep kan hebben en met een andere test niet. dus als ik misschien met een andere test wel had gedaan, was hij misschien wel positief geweest…



smurf, hoe was het bij jou??

Amy, het zou natuurlijk altijd kunnen dat de test die je op de dag van je ovulatie deed niet goed was.



Met mij gaat het verder wel goed. De jongste is alleen weer ziek. De kans dat het afgelopen ronde raak was is miniem, en ik heb nog steeds zin in koffie dus het is nog een weekje wachten op mijn menstruatie.

Sanne deze vroege test zat bij mijn ovutesten dus vandaar dat ik die gebruikt heb. Van mij mag die ongi dan ook snel komen, want des te sneller kunnen we weer aan de slag voor ronde 4! Fijne verjaardag nog!



Amy balen van die ovutesten, maar hopelijk heb je je ei niet gemist met klussen!



Spoon balen dat je kleintje weer ziek is! Hopelijk is ze snel beter!

Haha Spoon, als je zwanger bent is de koffielust weg?



Ow wat geinig engel. Maar goed, zolang er geen bloed is is er moed.



Amy, welke testen had jij nou ook alweer? (ik ben echt een zeef hoor) :lol:

Jaaa, echo was goed! :inlove: Hartje klopt, mooie ronde dooierzak en grove meting kwam rond de 8 weken uit. Voor nu helemaal top!

Was ziek van de zenuwen en nu vooral heel erg opgelucht. Lekker taart gegeten net :mrgreen:

Jaaa zmurf fantastisch nieuws, gefeli inlove:

Smurf, wat fijn dat de echo goed was!



En inderdaad, koffie smaakt totaal niet meer als ik zwanger ben. Tweede keer zwanger wist ik het dus al voordat ik getest had.

Das handig, hoef je dus eigenlijk geen testje te doen :lol:

Smurf, wat fijn dat de echo goed was! :inlove:



Mijn buik voelt raar. Net of ik ongi moet worden… Lijkt me niet nu al de bedoeling.

Dat zou wel heel snel zijn Amy, niet een buikgriepje ofzo?

Gek Amy, of gewoon een lange cyclus en nu dus je ovulatie?

Ik weet het niet. We wachten maar af :slight_smile:

Smurf wat fijn!!! nu kan het genieten dan echt beginnen!!!



Amy heb je vandaag nog wel een ovutest gedaan? want het kan inderdaad best een late eisprong zijn toch?

Toch gedaan ja, maar gewoon weer een licht streepje…

Amy, bij mij werkte de ovutesten niet. Heb ze geprobeerd toen we van Inge probeerde zwanger te raken. Ze gaven nooit een duidelijke streep, ze bleven net als bij jouw gewoon licht.



Smurf :dance: gefeliciteerd!!! een goeie echo. Heerlijk.



Vandaag afscheid genomen van me collega’s. Die vonden het allemaal maar een vreemde zaak. Nu eerst genieten van me vakantie en dan gaan we op zoek naar een nieuwe baan. Hub is uitgenodigd voor een 2de gesprek. Weet niet of ik hier verteld had dat zijn functie en die van zijn directe collega’s komt te vervallen.

Hoi meiden, hoe is het vandaag?



Mascha, wat fijn van je man, dat zou echt geweldig zijn, wat wil jij gaan doen. Het is toch ook een vreemd zaakje, nouja geniet eerst maar van je vakantie,



Amy hoe is het bij jou? Test positief



Gister leuke verjaardag gehad, veel geld gehad, goed te besteden voor het huis . :mrgreen: En voor mezelf zei mijn schoonmoe vooral haha.