Juli 2012-stoppers

En engel goest bij jou??? :pray:

Mascha, oh bij jou werkten ze dus ook niet! Hier denk ik Ok niet.



vanmorgen nog geen ovutest gedaan. Maar denk dat eisprong wel al is geest. Baarmoeder lijkt te zijn gedraaid en mijn bmm staat ook beter naar achteren.



Sanne lekker verwend, beter!



Nog even en mijn banner staat ook onder de 10 dagen. Gelukkig maar.

Sanne fijn dat je goed verwend bent en een leuke verjaardag hebt gehad!

Hier nog geen ongi maar verwacht ik sowieso pas morgen of overmorgen heb of misschien pas later gezien mijn ovutesten en heb tot nu toe cyclus van 30 en 31 dgn gehad, mijn hoop op dat het deze ronde gelukt is is na de test van gisteren echt weg hoor! Dus ben nu echt aan t wachten ip mijn ongi en had gehoopt dat ik deze keer een iets kortere cyclus had want da scheelt toch weer een paar dagen wachten maar helaas



En amy balen dat de ovutesten het nie doen! En wachten duurt lang he!



Sanne hoe is het bij jou? Nog geen ongi? Wanneer ga je weer testen?

Sanne het liefst bleef ik thuis, maar dat gaat gewoon niet. Hoop eigenlijk wat thuiswerk te kunnen gaan doen, of wat hobbydingen te kunnen gaan verkopen.

Sanne: Nog gefeliciteerd!! Een dagje te laat, niet minder gemeend :wink: .

Mascha geniet van je vakantie en hoop dat je snel ander werk hebt.

Engel: hoe is het bij jou, nog niet de neiging om te testen.

Smurf: Gefeliciteerd met de goede echo!

Amy: Houd jij het wachten ook een beetje vol?

Tammy: :hug: :hug: Hoe is het met je misselijkheid?



Hier genoeg bezigheden. Gisteren nog naar het graf van mijn ouders geweest, even nieuwe bloemen erop gezet. Hopelijk binnenkort een grafsteen.

Mogelijk dat hier de vruchtbare dagen zijn aangebroken, nu nog even zonder ovu-testen. Ik hoop dat ik komende week geen bloeding krijg (dat was de afgelopen 2 cycli het geval) en dat ik weer een "normale"cyclus heb.



Liefs Moon. :hug:

Moon ik had gisteren al getest was negatief dus nu aan t wachten op mijn ongi helaas :frowning:



En hoop voor jou ook dat je bloedingen wegblijven deze maand! want je verdient wel wat goed nieuws!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



AUB NIETS OP FACEBOOK etc. :wink:



Die eerste hoort bij de 2e foto, die kan je erin doen en moet je er weer uithalen :wink: … Maar ik moest van mijn man eerst die indicator halen anders geloofde ie het niet.

Jaaaaaaaaaaaaa!!! Gefeliciteerd meimama!!!

Jij bent er snel bij! Thanx meimommy! :lol:

Sanne!!! Ik wist het!!! Gefeliciteerd!!!

Ja ik wist het ook, het kon niet anders. Gister had ik met die van wondfo getest en daar was niets op te bekennen, vanochtend had ik wel het idee dat mijn borsten veel groter waren en buik opgezet, dus denk doe die clearblue, binnen een minuut stond er op die ene zwanger… :inlove:

Ik heb een positieve ovulatietest :mrgreen: dag 19!

Wow Sanne, gefeliciteerd!!

Thanx Amy! Wat fijn dat je een positieve ovu test hebt!!! Ook een late dus! Klusze :dance: :thumbup: :inlove:

Whaaaaaaaaaaaaaaa!!!



Sanne gefeliciteerd! besef je het al een beetje. Kon bijna niet missen met al die verschijnselen. Toch nog een verlaat verjaardags kado! :mrgreen:



Amy: fijn toch nog een positieve ovu-test!!



Wat een positiviteit hier!!!

Hopelijk is het besmettelijk :pray:

Haha, ja heel mooi cadeau, ben echt heeeeel blij! Loop al de hele ochtend te stralen, wist het natuurlijk al voordat ik hier vanochtend berichtte :lol:



Ik hoop dat het doorstraalt naar jullie allemaal,m het is jullie zo gegund en zou het zo leuk vinden dat we allemaal dicht bij elkaar zitten :pray: :pray: het is zeker een vruchtbare groep, ik ben nmmr 4 dus hopelijk zet dit door! :pray:

Sanne wat goed!!! gefeliciteerd!!! kon haast ook niet anders! geniet er van! en straal ze :wink:



En Amy flink aan de klus voor jou dan!



Nou hopelijk is het inderdaad besmettelijk en blijft mijn ongi ook uit! want krijg toch wel weer een sprankje hoop aangezien jij (sanne) gisteren ook dik negatief testen en nu al positief die dag zou ook niet heel veel verschil moeten maken toch? maar goed ik heb nog steeds geen enkele symptomen dus ga er toch maar van uit dan ergens de komende dagen de :twisted: op bezoek komen! anders volgende week nog een keer testen en hoop zoooooo dat het voor ons allemaal heeeeeeeel besmettelijk is die vruchtbaarheid!

Gister heb ik dus met wondfo getest en nu met clearblue… Ik ga gewoon voor je duimen engel, geen bloed geeft moed :pray:

Nog een positieve test!!! Veel plezier met klussen Amy!!!



Voor de andere meiden, ik hoop dat deze positiviteit doorzet!!!

Sanne gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove:



Eef succes! :mrgreen: