Volgens mijn is deze wel positief?
Ik zeg flink aan de klus vanavond Amy!!!
pff het is nu wel erg verleidelijk om voor mij ook nog een testje te doen…
Maar ik doe het niet! Ga nu wachten tot mijn NOD zeker voorbij is, dus pas op zijn vroegst dinsdag of woensdag (als ik het vol hou)
Nu eerst maar eens werken dit weekend met het mooie weer, altijd jammer!
Sanne, gefeliciteerd meid
Eef, veel klusplezier!
Engel, welke test heb je gedaan?
Hier gaat iets beter,maar nog steeds niet super. Constant misselijk en regelmatig spugen. Vind zwaar, maar goed is niet anders.
Zeker positief Amy!!!
Thanx Tammy, wat balen dat het nog niet heel goed gaat, hopelijk voel je je snel beter :hug:
Tamara :hug: hoop echt dat je je snel beter gaat voelen! En leuk, in april of met op kraamvisite :inlove:
Ik ben gewoon blij met deze test het echt niet gedacht zo last mijn ei te krijgen. Benieuwd hoe lang mijn cyclus dan gaat zijn! Hem nog steeds menstruatiepijn, is het toch van de ovulatie en ik weet nu ook echt hoe vruchtbaar slijm eruit ziet!
Had ik ook die pijn, nou nu weet je iig wel dat je een ei hebt :inlove: gelukkig!!!
Gefeliciteerd, Sanne! :inlove:
Hey Sanne, wat zie ik nu voor banner :inlove: :inlove: :inlove: Dat is ook ff snel gegaan, enne je wist het al he!
@Jippie wrote:
Gefeliciteerd, Sanne! :inlove:
Thanx jip :inlove:
Ja smurf, had een vroot vermoeden, mooi he thnx :inlove:
wouw sanne gefeliciteerd :inlove:
Thanx roosje :-*
:inlove: :dance: :mrgreen:
heel mooi!!!
Amy, wat doe jij nog hier? Klussen jij :lol:
Nou vanmiddag al aan mijn ouders, zus, broertje en opa en oma verteld.
Had een briefje gemaakt met vanaf mei ben ik niet meer in mijnn …! En had er een badeendje bij gedaan. En heb het roan laten geven. Ze waren blij verrast, ze hadden het nu nog niet verwacht, eerder als we al gesetteld zaten, dus een goede verassing. Verder zitten mijn normale broeken a veel te strak, dus ga maandag meteen aan de shop,
Mascha, snap wel dat je wel thuis zo willen blijven, ik vond dat in het begin heel moeilijk, maar dat gaat echt wennen, en nu maak ik alles mee van roan en dat is wel heel geweldig.
Sanne, het is hier ook meer een kwestie van ik moet wat bijverdienen. We hebben in het verleden wat beslissingen genomen die gebaseerd waren op ons beide fulltime inkomen. Nu is hub in de tussentijd wel meer gaan verdienen, maar niet om mijn weggevallen inkomen goed te maken.
Lol, zit net me bevallingsverhaal van Inge te lezen… Ik geloof toch dat ik een paar dingen verdrongen heb in de tussentijd. Was bijvoorbeeld helemaal vergeten dat ze een knip hebben moeten zetten.
Ja sat had ik door hoor andera was de keuze ook veel makkelijker natuurlijk. Had dat in mijn post alleen niet helemaal duidelijk gemaakt. Dan hoop ik dat je snel wat vind, maar als zaangere valt dat niet mee, heb dat 2 jaar terug wel ervaren :think:
@K1TT3N wrote:
Amy, wat doe jij nog hier? Klussen jij :lol:
vanmorgen en vanmiddag na de positieve test al gedaan :oops:
sanne, leuk dat je het verteld hebt!
Groot gelijk Amy
Sanne, ik merk het wel, denk dat het zo enzo niet zal meevallen nu om wat te vinden, zwanger of niet zwanger. Heb zelfs na me bevalling van Inge bijna 2 jaar lopen zoeken en ik had dan zo af en toe een uitzendbaantje.
Zozozo, lekker aan het konijnen amy :inlove:
Mascha misschien heb je geluk, hoop het wel voor je. En bij de appie ofzo dan?