Sanne, de AH hier heeft liever iemand van 16 met mijn kassaervaring van zo’n 12 jaar.
Pfff niet best hoor :wall: :wall:
Nee inderdaad niet, maar ze zeggen het ook niet met zoveel woorden he… Heb meerdere keren gesolliciteerd daar, maar ik kreeg niet eens een afwijzing van ze terug, maar als ik zie wat er achter de kassa’s zit weet ik genoeg.
Ik kan je de hand geven, had gesolliciteerd bij de hema, had geen ervaring in de functie, ja nee die 16 jarige meiskes die ee op zaterdag werken we, wat een onzin zeg :sick:
Klopt hoor, maar ja, die zijn goedkoper he… en daar draait het helaas om en die hoeven ook niks vasts, want na een half jaar zijn ze weer weg naar een nieuwe werkgever.
Ik weet door alle berichtjes die ik net gelezen heb al niet meer wie het vroeg maar ik had 2 vroege zwangerschapstesten bij mijn ovutesten gekregen en die waren van zwanger en kind.nl dus hoop maar dat het flut testen waren! Ik wil ook zoooo graag!!!
En sanne wat leuk dat je het al verteld hebt!
En mascha ja is echt een klote tijd nu! Ik heb gelukkig een vaste baan en anders nog genoeg keus in het werk wat ik doe, daar blijven ze altijd mensen nodig hebben dus dat geeft wel een zeker gevoel! Maar kan me helemaal voorstellen dat je er moedeloos van wordt!
Amy groot gelijk da je flink aan de klus bent gegaan! Ik had 2 dgn een positieve ovutest dus ga je morgen ook nog testen?
Ik moet nog een half uurtje werken en dan gauw slapen want morgen weer om 7u beginnen pfff
En tammy hopelijk voel je je snel wat beter en volgens mij vroeg jij het van die testen toch?
Engel, leuk he van die wisseldiensten, manlief hier heeft ze ook nog. Een baan vind ik weer wel hoor, maar heb nu iets belangrijkers aan me hoofd en dat is nu ongeveer 7 weekjes oud, dat dat goed blijft gaan is voor mij het belangrijkste.
Engel, ja ik ga morgen ook nog een keer testen, tot hij weer licht is
Mascha gelijk heb je!! En eigenlijk vind ik onregelmatig werken heerlijk! Alleen laat-vroeg is niet mijn favouriet haha ik hou van uitslapen en dat is lastig dan haha
Amy ik ben benieuwd wat je ovutest morgen is!
Hier nog geen ongi te bekennen
Amy wat goed zeg eindelijk die positieve ovutest! :dance: Ben benieuwd wie de volgende zwangere is. Het gaat goed hier met dit groepje :thumbup:
Engel Ik zweer bij KV testen hoor. Die reageren bij mij zo’n 10/11 dgn na de eisprong al. Sensitest is :thumbdown: Die was pas 3 dagen overtijd heel licht positief.
Amy, benieuwd naar je test. Ga heel hard voor je duimen!
Engel, Spannend hoor! Ondanks de negatieve test, kan best zijn dat je zwanger Ben. Kwaaltjes zeggen niks! Ik heb ook nooit echt kwaaltjes in het begin.
Ik heb geen ervaring met zwanger en kids, lees vaak wel dat kruidvat vaak het eerst een streepje geeft. Ik hab achteraf gezien al op dag 10 na de eisprong een heel licht streepje, dat is dus 4 dagen voor nod.
sanne, leuk dat je het al verteld hebt! Hier Hebben we het ook al snel verteld.
Hoe voel je je?
Kitten, hoop dat je spoedig een andere leuke baan vind.
He meiden,
Tamara ik voel me wel aardig, wel wat last van rug, tandvlees en af en foe zelfs al een zuurtje maar verder nog wel goed. Wat ik meteen na mijn eisprong voelde is wel verdwenen maar wat zegt dat hem misschien komt het wel weer terug. En de boobs zijn al wat groter en gevoeliger maar niet zoals de vorige keer, ook al kan dat nog komen.
Hoe voel jij je vandaag, met je vorige 2 zwangerschappen hoekang heeft het toen geduurd eer je je beter voelde?
Amy vandaag nog een testje er tegen aan of nog klussen en dan wachten , stel dat je nou positief test kom je dan bij de mie mama,s schrijven.
Engel hoe voel jij je? Sommige testen zijn volgens mij niet gemaakt om vroeg tw testen, jij was ook iets later qua eisprong dus kan best nog wel oor, ik duim voor je
En mascha hoe is het met jou van,orgen?
We krijgen mooi weer dus, geniet ervN als het kan.
Sanne, weet het nog niet. ben dan wel ongeveer 2 juni uitgerekend, maar wordt 3 weken eerder al gehaald… Als ik dan met mei ga mee schrijven, loop ik met alles zo achter
En vind het wel speciaal om 2 jaar achter elkaar bij juni mee te schrijven…
Nou ja, eerst maar afwachten…
Amy, dat is ook heel speciaal denk ik.
Sanne hier gaat het wel hoor deze ochtend. We doen lekker rustig aan. Het enige vervelende is dat ik de hele dag door een gevoel heb van een lege maag. Probeer voordat ik naar bed ga altijd nog wat te eten, maar toch sta ik op met zo’n gevoel. Ook zo af en toe last van maagzuur, maar dat is alleen in de avond tot nu toe.
Ik heb wel het idee dat me buik een beetje beurs aanvoelt, de onderkant daarvan dan. Alsof ie vol zit met blauwe plekken als je er op drukt.
Nou ik dacht dat hij gisteren positief was, maar hij knalt er nu echt af!
Dan weet je wat je te doen staat Amy Veel plezier weer
Als ie vandaag knalt is het zeker vandaag! Klusze! :dance:
En hij knalt nog steeds…
Heb me een buikpijn, echt niet grappig. Heb ik nog nooit eerder zo gevoeld bij een eisprong…
Oke wat apart, ik had ook wel wat buikpijn en steken maar zoals jij beschrijft niet hoor. Sterkte ermee :hug:
ik heb geen steken, alleen echt ongikramp…
testen van gisteren en vandaag. die van vanmorgen was echt duidelijk positief!